Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Από την επίσκεψη μου εκεί το 2008 :mrgreen:

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ssageBlock

Πάντως η ΤΗΥ έχει βεβαρυμένο ιστορικό, για να δούμε τις έρευνες.
 
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Πάντως μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι παρά τη σοβαρότητα του ατυχήματος, οι επιβάτες εγκαταλείπουν το αεροσκάφος με χειραποσκευές και.. συμπράγκαλα! Εμείς άλλα μαθαίναμε σχετικά με το emergency evacuation, για χρόνια ολόκληρα στην...εκλιπούσα (βλ. ΟΑ). Δείτε το στιγμιότυπο από το αεροσκάφος στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://www.youtube.com/watch?v=TnFCxymaSac
 
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Υποθέτω πως εκτός από την εκπαίδευση που έχει λάβει το πλήρωμα και που σαφώς, για να ανοίξουν οι ίδιοι τα slides, αποκλείεται να μην είχαν επίγνωση της κατάστασης, σημαντικό ρόλο παίζει και η ιδιοσυγκρασία των επιβατών. Θέλω να πω, πως ακόμα και αν το πλήρωμα έδινε σαφέστατα και επιτακτικά τις εντολές για άμεση εγκατάλειψη, πάντα θα υπάρχουν αυτοί, οι οποίοι θα κουβαλήσουν όλα τους τα πράγματα, σα να μην τρέχει τίποτα. Το έχουμε δει άλλωστε και στις προσγειώσεις, που ενώ το αεροπλάνο τροχοδρομεί προς το stand και παρά τη σαφή προειδοποίηση του πληρώματος, πάντοτε θα υπάρχουν αυτοί που θα σηκώνονται για να ανοίξουν τα ντουλάπια και να βγάλουν τις χειραποσκευές για να "βγουν πρώτοι". Πόσο μάλλον σε χώρες με ακόμα μικρότερη "αεροπορική παιδεία".
 
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Συμφωνώ aakunz με όσα γράφεις. Δεν είχα άλλωστε την πρόθεση να αμφισβητήσω τις ενέργειες και την επάρκεια του πληρώματος αλλά ακριβώς να τονίσω το γεγονός ότι οι ίδιοι οι επιβάτες θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους κάνοντας ''του κεφαλιού τους''.
Υπάρχει ,για παράδειγμα, πάντα ο κίνδυνος μιας φωτιάς με ανεξέλεγκτες διαστάσεις.
Η απομάκρυνση των χειραποσκευών μπορεί να καθυστερήσει σημαντικά την εγκατάλειψη, να μπλοκάρει διαδρόμους διαφυγής κλπ. 'Όλα όσα μαθαίνουμε σε μια εκπαίδευση σωστικών παραμένουν θεωρητικές γνώσεις μέχρι να χρειαστεί η εφαρμογή τους στην πράξη. Η διαχείριση μιας παρόμοιας κατάστασης είναι πρωτόγνωρη, δύσκολη και δεν θα τύχει σε πολλούς στη διάρκεια της καριέρας τους ( δεν μου έτυχε ποτέ και δεν το εύχομαι σε κανέναν). Συμπεραίνω ότι το πλήρωμα καμπίνας της THY πρέπει να είναι περήφανο που ένα ,σχεδόν πλήρες ,αεροπλάνο εκκενώθηκε γρήγορα και χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς ή άλλες ανεπιθύμητες συνέπειες.
 
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Δυο αποκαλυπτικά βίντεο για την "εκδρομή" εκτός διαδρόμου της ΤΗΥ στο Κατμαντού ....

Στο πρώτο φαίνεται ξεκάθαρα η προσέγγιση να γίνεται σε όλο και πιο άσχημες συνθήκες ομίχλης και το αεροσκάφος να ακουμπάει στα αριστερά του διαδρόμου....

https://m.youtube.com/watch?feature=you ... kLUriZPqIM

Στο δεύτερο που δείχνει την εγκατάλειψη βλέπουμε τα γνωστά σε τέτοιες περιπτώσεις: όλοι να κουβαλάνε τις αποσκευές, να βγάζουν selfies και βίντεο ενώ το κλασικότερο θα το βρείτε στο 5:12 και μετά : το πλήρωμα καμπίνας μαζεμένο, με όλα τα συμπράγκαλά τους, και στην κοσμάρα τους ( μα καλά πότε πρόλαβαν να βγουν; ) .... :wall:

https://m.youtube.com/watch?v=sr7Y65quulU

Αθάνατη ΤΗΥ, φτηνά εισιτήρια να έχεις και ποιος την γράφει την ασφάλεια
 
Συμβάν σε προσγείωση Α320 Turkish Airlines

Το συμβάν αυτής της εβδομάδας από την ΤΗΥ....Στατιστικά κάτι δεν πάει καλά ρε γείτονες :shock:

A Turkish Airlines plane bound for Milan makes an emergency landing at Istanbul Airport after one its engines catches fire. Turkey's state-run television says a Turkish Airlines plane bound for Milan made an emergency landing at Istanbul after one its engines caught fire. All passengers were safely evacuated.

https://www.youtube.com/watch?v=Sy-UtJG3uLU
 
Re: Turkish Airlines

Πάντως απο το Avherald δεν φαίνεται για απλά Engine Fire που λένε τα media!!!! Το βάλανε πάλι το χεράκι τους οι πιλότοι.... Μα πως τα καταφέρνουν με CAVOK ; :wall: :wall: :wall:

http://avherald.com/h?article=48546eb6&opt=0
 
Re: Turkish Airlines

Επίσης φαίνεται σπασμένο το δεξί σκέλος προσγείωσης, τμήμα των flaps και λείπει ο τελευταίος δακτύλιος από το fairing του κινητήρα.
Για να συμβεί ζημιά τέτοιας έκτασης η πρώτη προσγείωση πρέπει να ήταν εξαιρετικά βαριά και να είχε σημαντικές πλευρικές φορτίσεις.
 
Top