Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Turkish Airlines

Επίσης το fwd gear door δεν είναι locked (;). Εγώ άλλο ήθελα να ρωτήσω. Και σε αυτό το συμβάν, αλλά και στης Air Canada, πρόσεξα πως δεν ήταν όλες οι πόρτες ανοιχτές. Αυτό οφείλεται στην πληρότητα των πτήσεων; Είχα την εντύπωση πως σε περίπτωση evacuation ανοίγουν όλες οι πόρτες, έτσι ώστε και τα cabin crew members της aft galley να μπορέσουν να βγούν έγκαιρα, ακόμα και αν στις τελευταίες σειρές δεν κάθονταν επιβάτες.
 
Re: Turkish Airlines

Σαν standard operating procedure ναι, ανοιγουν ολες οι πορτες. Υπαρχουν ομως περιπτωσεις που καποιες πορτες ισως και να μην ανοιξουν. Αν για παραδειγμα υπαρχει κατι που να εμποδισει το evacuation (φωτια σε κινητηρα κλπ) τοτε γινεται re-direct.

ΟΑ277
 
Re: Turkish Airlines

andreas-cyprus":10xy8nui said:
Επίσης το fwd gear door δεν είναι locked (;).

Προφανως μετα την πρωτη αποπειρα προσγειωσης, οπου κ προκληθηκε η ζημια στο δεξι σκελος, οι χειριστες εκαναν "gear up" για το go around αλλα το δεξι σκελος λογω της ζημιας του δεν ανεβηκε κ εδωσε ενδειξη unsafe gear position.
Συνεπως οι χειριστες για την δευτερη προσπαθεια προσγειωσης χρησιμοποιησαν το emergency gravity extension για να κατεβασουν το συστημα. Αυτη η μεθοδος κοβει την υδραυλικη παροχη κ ολες οι πορτες μενουν κρεμασμενες κατω.
Δες προσεκτικα τις main landing gear doors κ θα δεις πως κι αυτες ειναι κατω.
 
Re: Συμβάν σε προσγείωση Α320 Turkish Airlines

Για την ακριβεια δεν κοβει τα υδραυλικα, δεν τα χρησιμοποιει καθολου..ολα τα uplock ανοιγουν εντελως μηχανικα, πρωτα απο τις πορτες και μετα τα σκελη και ακριβως επειδη τα υδραυλικα δεν εμπλεκοντε οι πορτες μενουν κατω.
 
Re: Turkish Airlines

Καλα απο τον κινητηρα εχει φυγει ολο το CNA(Comon Nozzle Assebly) :shock: :shock:
andreas-cyprus":1yt82mbs said:
Επίσης το fwd gear door δεν είναι locked (;). Εγώ άλλο ήθελα να ρωτήσω. Και σε αυτό το συμβάν, αλλά και στης Air Canada, πρόσεξα πως δεν ήταν όλες οι πόρτες ανοιχτές. Αυτό οφείλεται στην πληρότητα των πτήσεων; Είχα την εντύπωση πως σε περίπτωση evacuation ανοίγουν όλες οι πόρτες, έτσι ώστε και τα cabin crew members της aft galley να μπορέσουν να βγούν έγκαιρα, ακόμα και αν στις τελευταίες σειρές δεν κάθονταν επιβάτες.
Κανονικα ειναι το NLG..μαλλον σε μπερδευει η μικρη κλιση που εχει προς τα μπροστα! Ειναι φυσιολογικο αυτο, το εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να ειναι ποιο σταθερο το steering!
 
Re: Συμβάν σε προσγείωση Α320 Turkish Airlines

Bladerunner":30py1i1p said:
Για την ακριβεια δεν κοβει τα υδραυλικα, δεν τα χρησιμοποιει καθολου..

FCOM DSC-32-10-10 P4/6

EMERGENCY EXTENSION

If the normal system fails to extend the gear hydraulically, the flight crew can use a crank to extend it mechanically. When a crew member turns the crank, it:

isolates the landing gear hydraulics from the green hydraulic system,
‐ unlocks the landing gear doors and the main and nose main gear,
‐ allows gravity to drop the gear into the extended position. Locking springs help the crew to crank the main gear into the locked condition, and aerodynamic forces assist in the locking of the nose gear.

Θελεις να εισαι τοσο ακριβης κ να παιζουμε με τις λεξεις;
Δεν "κοβει", "απομονωνει".
Φανταζομαι κανει μεγαλη διαφορα για τον μεσο αναγνωστη του φορουμ... :wall:


andreas-Cyprus "Επίσης το fwd gear door δεν είναι locked (;)"

Ο Ανδρεας εγραψε για το gear door, οχι για το NLG που του απαντας για να τον διορθωσεις. Το gear door οντως δεν ειναι locked για τον λογο που ανεφερα στο προηγουμενο post μου, αλλα κ στο παρον, λιγες σειρες παραπανω.
 
Re: Συμβάν σε προσγείωση Α320 Turkish Airlines

OFF-TOPIC MODE ON
Bladerunner":1x16n660 said:
Ειναι φυσιολογικο αυτο, το εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να ειναι ποιο σταθερο το steering!
Αυτό κρύβει από πίσω του τη γωνία Caster.
H συγκεκριμένη ρύθμιση προσφέρει μεν σταθερότητα αλλά αυξάνει τη δύναμη που χρειάζεται για να στραφεί ο τροχός το οποίο προφανώς δεν είναι πρόβλημα στη συγκεκριμένη εφαρμογή, αλλά στο καρότσι του μωρού ή του super-market είναι γι αυτό και είναι "ανάποδα".
OFF-TOPIC MODE OFF

sierra_sotiropoulos":1x16n660 said:
‐ isolates the landing gear hydraulics from the green hydraulic system,
‐ unlocks the landing gear doors and the main and nose main gear,
‐ allows gravity to drop the gear into the extended position. Locking springs help the crew to crank the main gear into the locked condition, and aerodynamic forces assist in the locking of the nose gear.

Θελεις να εισαι τοσο ακριβης κ να παιζουμε με τις λεξεις;
Δεν "κοβει", "απομονωνει".
Φανταζομαι κανει μεγαλη διαφορα για τον μεσο αναγνωστη του φορουμ... :wall:
Για μένα κάνει...
Το κόβω είναι λίγο "φλού". Κόβω μπορεί να σημαίνει κλείνω την αντλία και αφήνω το σύστημα να κάνει τα δικά του...(χωρίς παρεξήγηση)
Λογικά απομονώνει την αντλία από το υπόλοιπο σύστημα ώστε το υγρό να μην χρειαστεί να την κινήσει (με μεγάλες απώλειες) καθώς περνάει από τη "δεξαμενή" προς το έμβολο που κατεβάζει τον τροχό. (προφανώς και υπάρχει κάποια παρακαμπτήριος)
Διορθώστε με παρακαλώ αν έχω κάπου λάθος. Αλλά πιστεύω ότι η βασική ιδέα είναι αυτή.
Ενα διάγραμμα του υδραυλικού συστήματος θα βοηθούσε, όπως και να χει.
 
Re: Συμβάν σε προσγείωση Α320 Turkish Airlines

κ.Σωτηροπουλε, σας προτεινω να χαλαρωσετε λιγακι! Απευθηνεστε σε επαγγελματια Μηχανικο Α/φων και οχι σε μαθητουδη που χαζευει τα αεροπλανα απο τα περιοδικα... Δεν εγραψα κατι για να σας ''την πω''! Οσο για την ακριβεια των γραπτων μας εδω μεσα ουδεν σχολιο..

Για το σχολιο του Ανδρεα, ναι, δεν προσεξα οτι εγραφε για τις πορτες αλλα και παλι δεν του απαντησα ουτε ειρωνικα ουτε επιθετικα, για να μαθει και δυο πραγματα το εγραψα..

Οσο για τις διαρκεις παραθεσεις του FCOM ευχαριστω αλλα προτιμω το AMM!
 
Re: Συμβάν σε προσγείωση Α320 Turkish Airlines

solro":3fi5bpmh said:
Για μένα κάνει...
Το κόβω είναι λίγο "φλού". Κόβω μπορεί να σημαίνει κλείνω την αντλία και αφήνω το σύστημα να κάνει τα δικά του...(χωρίς παρεξήγηση)
Λογικά απομονώνει την αντλία από το υπόλοιπο σύστημα ώστε το υγρό να μην χρειαστεί να την κινήσει (με μεγάλες απώλειες) καθώς περνάει από τη "δεξαμενή" προς το έμβολο που κατεβάζει τον τροχό. (προφανώς και υπάρχει κάποια παρακαμπτήριος)
Διορθώστε με παρακαλώ αν έχω κάπου λάθος. Αλλά πιστεύω ότι η βασική ιδέα είναι αυτή.
Ενα διάγραμμα του υδραυλικού συστήματος θα βοηθούσε, όπως και να χει.

Ιδου...


@ Blade runner
Μια χαρα χαλαρος ειμαι. Αν κρινω απο την υπογραφη σας ομως, ισως εσεις θα επρεπε να χαλαρωσετε λιγο...
Ο καθενας λοιπον με το "αναγνωστικο" του, εσεις με το αγαπημενο σας ΑΜΜ κι εγω με το αγαπημενο μου FCOM.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    194,9 KB · Προβολές: 2.148
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Αποφασισμένη να επισκευάσει το Α330 φαίνεται πως είναι η THY. Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Meydan», που αναδημοσιεύει το airporthaber.com , αναμένεται να κοινοποιηθεί το πόρισμα της Airbus για τα αίτια του ατυχήματος, ώστε να επιδικαστεί και η ανάλογη αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία.

Το ύψος της ζημιάς ανέρχεται στα 60 εκατομμύρια δολάρια (!) και η ΤΗΥ θα πρέπει εκτός των άλλων να αναλάβει και την κατασκευή υποστέγου για την αποκατάσταση των βλαβών που προκλήθηκαν από το ατύχημα. Με δεδομένες τις συνθήκες στο Νεπάλ, εάν τελικά ολοκληρωθεί η επισκευή, το TC-JOC αναμένεται πως θα επανενταχθεί στο στόλο το 2016.

http://www.meydangazetesi.com.tr/gundem ... h3328.html
http://www.airporthaber.com/havacilik-h ... rumda.html
 
Top