Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Απόπειρα αεροπειρατίας σε αεροσκάφος της Turkish

Οθεν ο εν Ελλάδι Ουράνιος δίαυλος-το ΣΚΑΕΙ (και γάϊδαρο) δηλαδή-έγραψε μπαρούφες.

Μιά απορία έχω:αυτός που έγραψε το αρθράκι δέν περίμενε πρώτα να διασταυρώση πρώτα τίς πληροφορίες;Τόσα links υπάρχουν,εδώ δυό-τρείς συμφορουμίτες τα βρήκαν,δέν μπορούσε να τα βρή ένας δημοσιογράφος;
 
φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Τρόμος σε αεροσκάφος των τουρκικών αερογραμμών
Τρόμος στον αέρα για τους επιβάτες του αεροσκάφους της Turkish Airlines που εκτελούσε το δρομολόγιο Κωνσταντινούπολη - Σμύρνη.
Ένας από τους κινητήρες του αεροσκάφους έπιασε ξαφνικά φωτιά προκαλώντας πανικό στους επιβαίνοντες.
Τελικά το αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια και οι πυροσβέστες έσβησαν τη φωτιά.
Δείτε εδώ το video που τράβηξε ένας από τους επιβάτες της πτήσης...
http://www.protothema.gr/world/article/?aid=252793

το πρωτο σχολιο αναγνωστη ειναι ολα τα money
"Ο Μεσι και ο Κομπι ηταν ακομα μεσα??"
:twisted: :twisted: :twisted:
 
Re: Turkish Airlines

Σύμφωνα με το Airporthaber.com , η φωτιά οφείλεται σε κεραυνό, που χτύπησε το Airbus κατά την προσέγγιση στο ADB. Υπάρχει και σχετικό βίντεο στην είδηση.


http://www.airporthaber.com/havacilik-h ... -indi.html
 
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

συστημα αυτοματης πυροσβεσης δεν εχει ο κινητηρας η κατι αναλογο?
 
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Χειροκίνητα δεν γίνεται αυτό; Και μετά χάνεις ουσιαστικά εντελώς τον κινητήρα επειδή σταματάει και η τροφοδοσία με καύσιμο.
 
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Χειροκίνητα γίνεται με τα Engine Fire Switches που βρίσκονται στο κεντρικό front panel-συνηθως είναι μεγάλοι κόκκινοι διακόπτες,ένας γιά κάθε κινητήρα.Αλλά έχω την εντύπωση πως στα New Genereation αεροπλάνα γίνεται και αυτόματα,υπάρχει δηλαδή sensor στον κινητήρα που ενεργοποιεί το αντίστοιχο Fire extinguisher.Οι έχοντες τα manuals "παρά χείρα" (κατά το στρατιωτικό "παρά πόδα") άς μάς διαφωτίσουν.

Πάντως το ευχάριστο είναι ότι το συμβάν έληξε αισίως γιά τους επιβαίνοντες (όχι όμως γιά την ασφαλιστική εταιρία,που θα κληθή να πληρώση την ζημιά στο αεροπλάνο.......)
 
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Όχι, τουλάχιστον στα Airbus τα Engine Fire Pushbuttons βρίσκονται στο Overhead Panel και σε καμία περίπτωση δεν ενεργοποιούνται αυτόματα.
Για την ακρίβεια είναι Guarded και χρειάζεται επιβεβαίωση και από τα δυο μέλη του πληρώματος προτού πατηθούν.
Μόλις πατηθεί ένα εξ' αυτών συμβαίνουν τα εξής:

- Σταματούν οι ηχητικοί συναγερμοί
- "Οπλίζει" τα δύο squibs με το πυροσβεστικό υλικό
- Κλείνει την αντλία καυσίμου χαμηλής πίεσης
- Κλείνει την βαλβίδα των υδραυλικών
- Κλείνει τη βαλβίδα του Bleed
- Κλείνει τη βαλβίδα του air conditioning Pack
- Κλείνει το FADEC
- Απενεργοποιεί το IDG (ηλεκτρική γεννήτρια)

Αφού συμβούν αυτά, ο PNF πρέπει να πατήσει ένα εκ των δύο κουμπιών που θα ρίξει το πυροσβεστικό υλικό. Εάν δεν σβήσει με την πρώτη προσπάθεια θα πατήσει και το δεύτερο.

Μόνο για την APU υπάρχει αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης όσο το αεροσκάφος βρίσκεται στο έδαφος (αν και για αυτή υπάρχει το αντίστοιχο Guarded Pushbutton).
 
Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Πρόβλημα με α/φ της ΤΚ στο αεροδρόμιο του Κατμαντού, όπου λόγω ολισθηρότατος το Α330 βγήκε εκτός διαδρόμου προσγείωσης.

http://rt.com/news/237457-turkish-plane-nepal-accident/
 
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα.
Πάντως είχα την εντύπωση ότι στο Νεπάλ προσγειωνόντουσαν μόνο μικρότερα αεροσκάφη. Ίσως το Α330 να ήταν ήδη οριακό.
 
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Με διάδρομο 3050μ. δε νομίζω να ήταν οριακό το αεροσκάφος αλλά οι συνθήκες. Δεδομένου ότι ήταν σε hold και ήταν το πρώτο αεροσκάφος που θα κατέβαινε οπότε ήταν μάλλον λάθος να γίνει η προσέγγιση και ήδη υπήρχε missed approach. Άρα μάλλον θα έπρεπε να γίνει divert. Φίλος πέρσυ που πήγε, τους έγινε divert σε αεροδρόμιο της Ινδίας και μετά από 2.5 ώρες πέταξαν για KTM. Αχ και είναι να το προσεγγίσω με πρωινή πτήση και εγώ σε ένα μήνα το ΚΤΜ... Αν δείτε σήμερα στο FR24 σχεδόν όλες οι πτήσεις ακυρώθηκαν. Όσο για το αεροσκάφος το 333 νομίζω πως θέλει 1750m για landing. Πάντως υποδέχεται διάφορα μεγαλούδια.

H TK με 330
Η Biman A310
H THAI 777
H Royal Nepal A310
H Qatar κάποιες φορές με 330
Η Αir Asia 330
 
Top