LGIR27
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/11/2004
- Μηνύματα
- 119
- Likes
- 0
Απαντω σε οτι προλαβω αν και ξερω οτι οι πιο πολλοι ειναι προκαταλημενοι.
- Οσο αναφορα τα χρηματα που λεει καποιος οτι θελουμε να παρουμε εις βαρος των υπολοιπων της ΥΠΑ σας ενημερωνω, οτι στο Eurocontrol ξερουν οτι καθε ελληνας ελεγκτης παιρνει στην τσεπουλα του 9500 ευρω το μηνα. Πριν λιγους μηνες ηταν γραμμενο το 13000 ευρω. Αυτο γιατι συμβαινει. Η εξυπνη ΥΠΑ προκειμενου να εξυπηρετησει ολους τους κλαδους επεισε τους ελεγκτες να παρουν ενα μερισμα απο τα 9000 και τα υπολοιπα να μοιρασει στους αλλους για να το βουλωσουν. Πουθενα αλλου στην ευρωπη δεν παιρνει καθαριστρια και αερολιμενικος και γραμματεια eurocontrol. Οι ελεγκτες με το σκεπτικο οτι ετσι και αλλιως δεν θα παιρνανε τα λεφτα και γιατι οχι να παρουν και οι αλλοι δεχτηκαν. Οχι να μας πουν καποιοι οτι τους κλεβουμε και τα λεφτα τους. Μεχρι σημερα το eurocontrol ηθελε μια εγγραφη καταγγελια για το συγκεκριμενο θεμα.
- Αυτη τη στιγμη και απο κει ξεκινησαν τα προβληματα τα χθεσινα, η ηγεσια εχει μηδενισει εκπαιδευσεις, εξοπλισμους και οτι εχει να κανει με εναερια κυκλοφορια με αποτελεσμα η μοναδα υπερπτησης του ελληνικου εναεριου χωρου να εχει πιασει πατο. Ειμαστε σε τιμες ιδιες με της Μαλτας (34 εναντι 31 μοναδων ) οπου κοντινες χωρες φτανουν μεχρι και 70 μοναδες. Ετσι μια τεραστια ποσοτητα αεροσκαφων ζητουν να περασουν τον ελληνικο εναεριο χωρο που ειμαστε φτηνοι. Αποτελεσμα σε απλα ελληνικα αν δεν μπουν περιορισμοι σε καποιες φασεις χανετε η "μπαλα". Οποιος θελει ας το ψαξει περαιτερω μονος του.
- Οσο αναφορα στο διαχωρισμο ΥΠΑ - παροχου ΕΕΚ που ζηταμε. Μαθετε , οσοι δεν ξερετε λοιπον οτι μεχρι τελος του 2011 η Ελλαδα θα "αναγκαστει" να υπογραψει λογω αγνοιας (Ρεππας --> δεν γνωριζω fabs /blue med καρντια μου!!!) οπως να ναι τη συμφωνια συνεργασιας με Ιταλια, Μαλτα, Κυπρο και αλλους παρατηρητες για το Blue med. Τι ακριβως ειναι; google it. Δεν εχει διευκρινιστει ουτε απο ποιο υψος θα ισχυει ουτε για καθορισμους μοναδας ουτε πως θα γινεται εκπαιδευση των ελεγκτων και αν θα γινει τελικα virtual ή οχι η συγχωνευση των ACC's Να μου πειτε τι μας νοιαζουν ολα αυτα; Υπαρχει περιπτωση λοιπον να χωθει η Τουρκια και αν δεν εχουμε διασφαλιστει εμεις, ιταλοι και μαλτεζοι ελεγκτες θα ελεγχουν τουρκικα εφ16 σε ελληνικα νερα απο πανω; Θα σας αρεσε αυτο; Ρωτηστε οσους πολιτικους ξερετε αν εχει ασχοληθει κανεις με αυτο.
Οχι δεν μας εποιασε ξαφνικα πατριωτικος ιστρος απλα ειναι και αυτο ενα απο τα σοβαρα θεματα που η ηγεσια αγνοει, χωρις υπερβολη.
- οσο αναφορα επιπεδα γλωσομαθειας και πιστοποιησης μαθετε παλι, οσοι δεν το ξερετε οτι πλεον μεχρι τελος του χρονου (δεν ξερω κατι για παραταση ) ολοι οι ελεγκτες θα εχουμε πιστοποιηθει ιατρικα αλλα και απο αγγλικα, ωστε να εχουμε ευρωπαικο διπλωμα ελεγκτη. Οσο αναφορα για τις επανεξετασεις και εκπαιδευσεις οσοι θελουν να παρουν τηλ την ΥΠΑ να ρωτησουν γιατι μας εκοψαν μαχαιρι την εκπαιδευση, το νεο radar simulator (το παλιο παπα εδω και καιρο...) και πολλες αλλες ενισχυτικες ως προς τα προσοντα διαδικασιες.
- Επισης θα ηθελα να ρωτησω ολους εσας που πετατε ή οχι. Οποτε εξαγγελουμε μια απεργια βγαινουν οι "εξυπνοι" και μιλανε για ελεγκτες που παιρνουν τα λεφτα και ειναι κακουργοι και τα λοιπα. Αν λεω, αν αληθευουν ολα αυτα που παραπονιομαστε, περι ελλειψης προσωπικου, κακων συχνοτητων, πεσμενων ρανταρ και πολλα αλλα θα θελατε να μην τα λεμε και να τα κραταμε για παρτη μας ή απλα δεν μας πιστευετε;
- Μηπως αυτοι που αγαπανε την αεροναυτιλια θα επρεπε να φωναζουν μαζι μας για ευρωπαικου επιπεδου υπηρεσιες ΕΕΚ, αλλα και αντιστοιχα αεροδρομια και ετσι αντιστοιχου επιπεδου εκπαιδευση και ενημερωση απο την ΥΠΑ; Καταλαβαινω οτι σε πολλους το πρωτο που χτυπαει ειναι απο που και ως που αυτοι μας χαλανε τις διακοπες μας. Πρεπει ομως να καταλαβετε και σεις οτι δεν εχουμε αλλο τροπο ενημερωσης και πιεσης. Τρεις μηνες παρακαλουσαμε στην κυριολεξια τους υφυπουργους και γενικους γραμματεις και μας γραφανε στα παλαιοτερα των υποδηματων τους, ποσο μαλλον οι Υπουργοι.
Απεργια δεν μας αφηνουμε να κανουμε παρα μονο αν κανουμε με την ΑΔΕΔΥ, που πολλες φορες εχουμε αντιφατικα συμφεροντα, αλλη λυση δεν βρικαμε περαν αυτης. Ας ελπισουμε στην σημερινη συναντηση να βρεθει καποιος τροπος συζητησης και οχι ο προηγουμενος του κ. Ρεππα " ... τα ξερω τα προβληματα σας αλλα δεν μπορω να κανω κατι..."
- Τελειωνωντας ελπιζω πραγματικα να μην βρεθει λυση του ποδιου ακομα αν αυτη ειναι οικονομικη οπως προαναφερε καποιος αλλα καποια μακροχρονια αποδεκτη και προς το καλο της αεροναυτιλιας λυση με πραγματικα ανεξαρτητο NSA (National supervisor authority) και πραγματικα ανεξαρτητο, θεσμικα και οικονομικα ANSP (Air Navigation Service Provider).
ΕΕΚ LGIR
ΥΣ δεν ειναι ωραιο να βριζετε καποιες ομαδες εργαζομενων γενικοτερα, ιδιως αν δεν εχετε καμια σχεση με το θεμα, πραγμα που βγαινει απο τα συμφραζομενα καποιων.
- Οσο αναφορα τα χρηματα που λεει καποιος οτι θελουμε να παρουμε εις βαρος των υπολοιπων της ΥΠΑ σας ενημερωνω, οτι στο Eurocontrol ξερουν οτι καθε ελληνας ελεγκτης παιρνει στην τσεπουλα του 9500 ευρω το μηνα. Πριν λιγους μηνες ηταν γραμμενο το 13000 ευρω. Αυτο γιατι συμβαινει. Η εξυπνη ΥΠΑ προκειμενου να εξυπηρετησει ολους τους κλαδους επεισε τους ελεγκτες να παρουν ενα μερισμα απο τα 9000 και τα υπολοιπα να μοιρασει στους αλλους για να το βουλωσουν. Πουθενα αλλου στην ευρωπη δεν παιρνει καθαριστρια και αερολιμενικος και γραμματεια eurocontrol. Οι ελεγκτες με το σκεπτικο οτι ετσι και αλλιως δεν θα παιρνανε τα λεφτα και γιατι οχι να παρουν και οι αλλοι δεχτηκαν. Οχι να μας πουν καποιοι οτι τους κλεβουμε και τα λεφτα τους. Μεχρι σημερα το eurocontrol ηθελε μια εγγραφη καταγγελια για το συγκεκριμενο θεμα.
- Αυτη τη στιγμη και απο κει ξεκινησαν τα προβληματα τα χθεσινα, η ηγεσια εχει μηδενισει εκπαιδευσεις, εξοπλισμους και οτι εχει να κανει με εναερια κυκλοφορια με αποτελεσμα η μοναδα υπερπτησης του ελληνικου εναεριου χωρου να εχει πιασει πατο. Ειμαστε σε τιμες ιδιες με της Μαλτας (34 εναντι 31 μοναδων ) οπου κοντινες χωρες φτανουν μεχρι και 70 μοναδες. Ετσι μια τεραστια ποσοτητα αεροσκαφων ζητουν να περασουν τον ελληνικο εναεριο χωρο που ειμαστε φτηνοι. Αποτελεσμα σε απλα ελληνικα αν δεν μπουν περιορισμοι σε καποιες φασεις χανετε η "μπαλα". Οποιος θελει ας το ψαξει περαιτερω μονος του.
- Οσο αναφορα στο διαχωρισμο ΥΠΑ - παροχου ΕΕΚ που ζηταμε. Μαθετε , οσοι δεν ξερετε λοιπον οτι μεχρι τελος του 2011 η Ελλαδα θα "αναγκαστει" να υπογραψει λογω αγνοιας (Ρεππας --> δεν γνωριζω fabs /blue med καρντια μου!!!) οπως να ναι τη συμφωνια συνεργασιας με Ιταλια, Μαλτα, Κυπρο και αλλους παρατηρητες για το Blue med. Τι ακριβως ειναι; google it. Δεν εχει διευκρινιστει ουτε απο ποιο υψος θα ισχυει ουτε για καθορισμους μοναδας ουτε πως θα γινεται εκπαιδευση των ελεγκτων και αν θα γινει τελικα virtual ή οχι η συγχωνευση των ACC's Να μου πειτε τι μας νοιαζουν ολα αυτα; Υπαρχει περιπτωση λοιπον να χωθει η Τουρκια και αν δεν εχουμε διασφαλιστει εμεις, ιταλοι και μαλτεζοι ελεγκτες θα ελεγχουν τουρκικα εφ16 σε ελληνικα νερα απο πανω; Θα σας αρεσε αυτο; Ρωτηστε οσους πολιτικους ξερετε αν εχει ασχοληθει κανεις με αυτο.
Οχι δεν μας εποιασε ξαφνικα πατριωτικος ιστρος απλα ειναι και αυτο ενα απο τα σοβαρα θεματα που η ηγεσια αγνοει, χωρις υπερβολη.
- οσο αναφορα επιπεδα γλωσομαθειας και πιστοποιησης μαθετε παλι, οσοι δεν το ξερετε οτι πλεον μεχρι τελος του χρονου (δεν ξερω κατι για παραταση ) ολοι οι ελεγκτες θα εχουμε πιστοποιηθει ιατρικα αλλα και απο αγγλικα, ωστε να εχουμε ευρωπαικο διπλωμα ελεγκτη. Οσο αναφορα για τις επανεξετασεις και εκπαιδευσεις οσοι θελουν να παρουν τηλ την ΥΠΑ να ρωτησουν γιατι μας εκοψαν μαχαιρι την εκπαιδευση, το νεο radar simulator (το παλιο παπα εδω και καιρο...) και πολλες αλλες ενισχυτικες ως προς τα προσοντα διαδικασιες.
- Επισης θα ηθελα να ρωτησω ολους εσας που πετατε ή οχι. Οποτε εξαγγελουμε μια απεργια βγαινουν οι "εξυπνοι" και μιλανε για ελεγκτες που παιρνουν τα λεφτα και ειναι κακουργοι και τα λοιπα. Αν λεω, αν αληθευουν ολα αυτα που παραπονιομαστε, περι ελλειψης προσωπικου, κακων συχνοτητων, πεσμενων ρανταρ και πολλα αλλα θα θελατε να μην τα λεμε και να τα κραταμε για παρτη μας ή απλα δεν μας πιστευετε;
- Μηπως αυτοι που αγαπανε την αεροναυτιλια θα επρεπε να φωναζουν μαζι μας για ευρωπαικου επιπεδου υπηρεσιες ΕΕΚ, αλλα και αντιστοιχα αεροδρομια και ετσι αντιστοιχου επιπεδου εκπαιδευση και ενημερωση απο την ΥΠΑ; Καταλαβαινω οτι σε πολλους το πρωτο που χτυπαει ειναι απο που και ως που αυτοι μας χαλανε τις διακοπες μας. Πρεπει ομως να καταλαβετε και σεις οτι δεν εχουμε αλλο τροπο ενημερωσης και πιεσης. Τρεις μηνες παρακαλουσαμε στην κυριολεξια τους υφυπουργους και γενικους γραμματεις και μας γραφανε στα παλαιοτερα των υποδηματων τους, ποσο μαλλον οι Υπουργοι.
Απεργια δεν μας αφηνουμε να κανουμε παρα μονο αν κανουμε με την ΑΔΕΔΥ, που πολλες φορες εχουμε αντιφατικα συμφεροντα, αλλη λυση δεν βρικαμε περαν αυτης. Ας ελπισουμε στην σημερινη συναντηση να βρεθει καποιος τροπος συζητησης και οχι ο προηγουμενος του κ. Ρεππα " ... τα ξερω τα προβληματα σας αλλα δεν μπορω να κανω κατι..."
- Τελειωνωντας ελπιζω πραγματικα να μην βρεθει λυση του ποδιου ακομα αν αυτη ειναι οικονομικη οπως προαναφερε καποιος αλλα καποια μακροχρονια αποδεκτη και προς το καλο της αεροναυτιλιας λυση με πραγματικα ανεξαρτητο NSA (National supervisor authority) και πραγματικα ανεξαρτητο, θεσμικα και οικονομικα ANSP (Air Navigation Service Provider).
ΕΕΚ LGIR
ΥΣ δεν ειναι ωραιο να βριζετε καποιες ομαδες εργαζομενων γενικοτερα, ιδιως αν δεν εχετε καμια σχεση με το θεμα, πραγμα που βγαινει απο τα συμφραζομενα καποιων.