Aπεργία στην ΥΠΑ

Απαντω σε οτι προλαβω αν και ξερω οτι οι πιο πολλοι ειναι προκαταλημενοι.

- Οσο αναφορα τα χρηματα που λεει καποιος οτι θελουμε να παρουμε εις βαρος των υπολοιπων της ΥΠΑ σας ενημερωνω, οτι στο Eurocontrol ξερουν οτι καθε ελληνας ελεγκτης παιρνει στην τσεπουλα του 9500 ευρω το μηνα. Πριν λιγους μηνες ηταν γραμμενο το 13000 ευρω. Αυτο γιατι συμβαινει. Η εξυπνη ΥΠΑ προκειμενου να εξυπηρετησει ολους τους κλαδους επεισε τους ελεγκτες να παρουν ενα μερισμα απο τα 9000 και τα υπολοιπα να μοιρασει στους αλλους για να το βουλωσουν. Πουθενα αλλου στην ευρωπη δεν παιρνει καθαριστρια και αερολιμενικος και γραμματεια eurocontrol. Οι ελεγκτες με το σκεπτικο οτι ετσι και αλλιως δεν θα παιρνανε τα λεφτα και γιατι οχι να παρουν και οι αλλοι δεχτηκαν. Οχι να μας πουν καποιοι οτι τους κλεβουμε και τα λεφτα τους. Μεχρι σημερα το eurocontrol ηθελε μια εγγραφη καταγγελια για το συγκεκριμενο θεμα.

- Αυτη τη στιγμη και απο κει ξεκινησαν τα προβληματα τα χθεσινα, η ηγεσια εχει μηδενισει εκπαιδευσεις, εξοπλισμους και οτι εχει να κανει με εναερια κυκλοφορια με αποτελεσμα η μοναδα υπερπτησης του ελληνικου εναεριου χωρου να εχει πιασει πατο. Ειμαστε σε τιμες ιδιες με της Μαλτας (34 εναντι 31 μοναδων ) οπου κοντινες χωρες φτανουν μεχρι και 70 μοναδες. Ετσι μια τεραστια ποσοτητα αεροσκαφων ζητουν να περασουν τον ελληνικο εναεριο χωρο που ειμαστε φτηνοι. Αποτελεσμα σε απλα ελληνικα αν δεν μπουν περιορισμοι σε καποιες φασεις χανετε η "μπαλα". Οποιος θελει ας το ψαξει περαιτερω μονος του.

- Οσο αναφορα στο διαχωρισμο ΥΠΑ - παροχου ΕΕΚ που ζηταμε. Μαθετε , οσοι δεν ξερετε λοιπον οτι μεχρι τελος του 2011 η Ελλαδα θα "αναγκαστει" να υπογραψει λογω αγνοιας (Ρεππας --> δεν γνωριζω fabs /blue med καρντια μου!!!) οπως να ναι τη συμφωνια συνεργασιας με Ιταλια, Μαλτα, Κυπρο και αλλους παρατηρητες για το Blue med. Τι ακριβως ειναι; google it. Δεν εχει διευκρινιστει ουτε απο ποιο υψος θα ισχυει ουτε για καθορισμους μοναδας ουτε πως θα γινεται εκπαιδευση των ελεγκτων και αν θα γινει τελικα virtual ή οχι η συγχωνευση των ACC's Να μου πειτε τι μας νοιαζουν ολα αυτα; Υπαρχει περιπτωση λοιπον να χωθει η Τουρκια και αν δεν εχουμε διασφαλιστει εμεις, ιταλοι και μαλτεζοι ελεγκτες θα ελεγχουν τουρκικα εφ16 σε ελληνικα νερα απο πανω; Θα σας αρεσε αυτο; Ρωτηστε οσους πολιτικους ξερετε αν εχει ασχοληθει κανεις με αυτο.
Οχι δεν μας εποιασε ξαφνικα πατριωτικος ιστρος απλα ειναι και αυτο ενα απο τα σοβαρα θεματα που η ηγεσια αγνοει, χωρις υπερβολη.

- οσο αναφορα επιπεδα γλωσομαθειας και πιστοποιησης μαθετε παλι, οσοι δεν το ξερετε οτι πλεον μεχρι τελος του χρονου (δεν ξερω κατι για παραταση ) ολοι οι ελεγκτες θα εχουμε πιστοποιηθει ιατρικα αλλα και απο αγγλικα, ωστε να εχουμε ευρωπαικο διπλωμα ελεγκτη. Οσο αναφορα για τις επανεξετασεις και εκπαιδευσεις οσοι θελουν να παρουν τηλ την ΥΠΑ να ρωτησουν γιατι μας εκοψαν μαχαιρι την εκπαιδευση, το νεο radar simulator (το παλιο παπα εδω και καιρο...) και πολλες αλλες ενισχυτικες ως προς τα προσοντα διαδικασιες.

- Επισης θα ηθελα να ρωτησω ολους εσας που πετατε ή οχι. Οποτε εξαγγελουμε μια απεργια βγαινουν οι "εξυπνοι" και μιλανε για ελεγκτες που παιρνουν τα λεφτα και ειναι κακουργοι και τα λοιπα. Αν λεω, αν αληθευουν ολα αυτα που παραπονιομαστε, περι ελλειψης προσωπικου, κακων συχνοτητων, πεσμενων ρανταρ και πολλα αλλα θα θελατε να μην τα λεμε και να τα κραταμε για παρτη μας ή απλα δεν μας πιστευετε;

- Μηπως αυτοι που αγαπανε την αεροναυτιλια θα επρεπε να φωναζουν μαζι μας για ευρωπαικου επιπεδου υπηρεσιες ΕΕΚ, αλλα και αντιστοιχα αεροδρομια και ετσι αντιστοιχου επιπεδου εκπαιδευση και ενημερωση απο την ΥΠΑ; Καταλαβαινω οτι σε πολλους το πρωτο που χτυπαει ειναι απο που και ως που αυτοι μας χαλανε τις διακοπες μας. Πρεπει ομως να καταλαβετε και σεις οτι δεν εχουμε αλλο τροπο ενημερωσης και πιεσης. Τρεις μηνες παρακαλουσαμε στην κυριολεξια τους υφυπουργους και γενικους γραμματεις και μας γραφανε στα παλαιοτερα των υποδηματων τους, ποσο μαλλον οι Υπουργοι.
Απεργια δεν μας αφηνουμε να κανουμε παρα μονο αν κανουμε με την ΑΔΕΔΥ, που πολλες φορες εχουμε αντιφατικα συμφεροντα, αλλη λυση δεν βρικαμε περαν αυτης. Ας ελπισουμε στην σημερινη συναντηση να βρεθει καποιος τροπος συζητησης και οχι ο προηγουμενος του κ. Ρεππα " ... τα ξερω τα προβληματα σας αλλα δεν μπορω να κανω κατι..."

- Τελειωνωντας ελπιζω πραγματικα να μην βρεθει λυση του ποδιου ακομα αν αυτη ειναι οικονομικη οπως προαναφερε καποιος αλλα καποια μακροχρονια αποδεκτη και προς το καλο της αεροναυτιλιας λυση με πραγματικα ανεξαρτητο NSA (National supervisor authority) και πραγματικα ανεξαρτητο, θεσμικα και οικονομικα ANSP (Air Navigation Service Provider).

ΕΕΚ LGIR



ΥΣ δεν ειναι ωραιο να βριζετε καποιες ομαδες εργαζομενων γενικοτερα, ιδιως αν δεν εχετε καμια σχεση με το θεμα, πραγμα που βγαινει απο τα συμφραζομενα καποιων.
 
LGIR27":1b7yd4gm said:
ΥΣ δεν ειναι ωραιο να βριζετε καποιες ομαδες εργαζομενων γενικοτερα, ιδιως αν δεν εχετε καμια σχεση με το θεμα, πραγμα που βγαινει απο τα συμφραζομενα καποιων.
Το παραμυθι αυτο καποια στιγμη σε αυτην την χωρα πρεπει να τελειωσει.ΕΕΑ,ΟΣΕ,ΗΣΑΠ,ΔΕΗ,γενικα οποιαδηποτε εξειδικευμενη εταιρια με δεσμους με το δημοσιο προφασιζεται λογους ασφαλειας,πεταει ενα οσοι δεν ξερουν καλυτερα να μην μιλανε και ειναι καλυμενοι.
Οι μισθοι ΟΛΩΝ πρεπει να ειναι προσαρμοσμενοι στην εκαστοτε χωρα.Στην Σουηδια με μεσο μισθο καπου 2000ε+ δεν νομιζω οτι αντιστοιχος υπαλληλος του ΗΣΑΠ ή ο ΕΕΑ να παιρνει 4,5 φορες πανω απο τον μεσο μισθο της χωρας.

Μακαρι να αρχισουν οι ιδιωτικοποιησεις σε ολους τους τομεις πλην υγειας μπας και παει καθολου μπροστα αυτος ο τοπος.
 
Όλα στους ιδιώτες μπας και πάμε λίγο μπροστά ε? Μήπως να γίνουμε και Αμερικανάκια όπου όλα τα έχουν οι ιδιώτες και το εργασιακό καθεστώς είναι απίστευτα απάνθρωπο,χωρίς στοιχειώδη ασφάλιση και εργατικά δικαιώματα? Είπαμε όχι συνδικαλιστική ασυδοσία αλλά έλεος όχι και το άλλο άκρο!
 
reyad":1o77hjmj said:
LGIR27":1o77hjmj said:
ΥΣ δεν ειναι ωραιο να βριζετε καποιες ομαδες εργαζομενων γενικοτερα, ιδιως αν δεν εχετε καμια σχεση με το θεμα, πραγμα που βγαινει απο τα συμφραζομενα καποιων.
Το παραμυθι αυτο καποια στιγμη σε αυτην την χωρα πρεπει να τελειωσει.ΕΕΑ,ΟΣΕ,ΗΣΑΠ,ΔΕΗ,γενικα οποιαδηποτε εξειδικευμενη εταιρια με δεσμους με το δημοσιο προφασιζεται λογους ασφαλειας,πεταει ενα οσοι δεν ξερουν καλυτερα να μην μιλανε και ειναι καλυμενοι.
Οι μισθοι ΟΛΩΝ πρεπει να ειναι προσαρμοσμενοι στην εκαστοτε χωρα.Στην Σουηδια με μεσο μισθο καπου 2000ε+ δεν νομιζω οτι αντιστοιχος υπαλληλος του ΗΣΑΠ ή ο ΕΕΑ να παιρνει 4,5 φορες πανω απο τον μεσο μισθο της χωρας.

Μακαρι να αρχισουν οι ιδιωτικοποιησεις σε ολους τους τομεις πλην υγειας μπας και παει καθολου μπροστα αυτος ο τοπος.

Χωρις να θελω να ερθω σε προσωπικη αντιπαραθεση μαζι σου θυμιζω οτι οι Ισπανοι ελεγκτες παιρνουν κοντα στα 12000 μαξ μηνιατικο οι βουλγαροι που ξερω γυρω στα 3κατι και γενικα σε ολη την ευρωπη οι μισθοι ειναι πανω απο αυτες των υπολοιπων υπαλληλων γιατι παιρνουν τα χρηματα απο τα τελη υπερπτησεων. Πληρωνονται δηλαδη απο τις ιδιες τις εταιρειες. Ετσι λοιπον αν απο μενα κοψει τα χρηματα αυτα. απλα η Ελλαδα δεν μπορει να τα εισπραξει απο την Ευρωπη. Θα μπορουσε καλιστα να τα κραταει ολα και να μην δινει φραγκο. Ελα ομως που δεν γινεται αυτο. Ετσι λοιπον καταληγω οτι εγω περνω οτι περνω και δεν εχω και τυψεις γιατι δεν με πληρωνει κανενας απο τους φορολογουμενους για τα εξτρα χρηματα.
 
Yak 42 D":744o738u said:
Όλα στους ιδιώτες μπας και πάμε λίγο μπροστά ε? Μήπως να γίνουμε και Αμερικανάκια όπου όλα τα έχουν οι ιδιώτες και το εργασιακό καθεστώς είναι απίστευτα απάνθρωπο,χωρίς στοιχειώδη ασφάλιση και εργατικά δικαιώματα? Είπαμε όχι συνδικαλιστική ασυδοσία αλλά έλεος όχι και το άλλο άκρο!
Ναι,σχεδον ολα στους ιδιωτες πλην ελαχιστων εξαιρεσεων,τουλαχιστον μεχρι να εξαλειφθει ο συνδικαλιστικος φασισμος σε αυτην την χωρα.Η Γερμανια με καμια 100 χιλιαδες δημοσιους υπαλληλους μια χαρα βλεπω να τα καταφερνει,το ιδιο και η Σουηδια(και ειναι γνωστο το ποσο σοσιαλιστικο κρατος ειναι η Σουδια).
Απλα σε μια χωρα που ο πολιτης εχει μεσα του την κουτοπονηρια,χρειαζονται και σκληρα μετρα.

LGIR27 δεν χρειαζεται να εχεις καθολου τυψεις για τα λεφτα που παιρνεις.Ειλικρινα και χωρις ιχνος ειρωνιας.ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ομως να εχεις τυψεις γιατι ζημιωνεις ανεπανορθωτα της χωρα σου με τις απεργιες αυτους τους 2 μηνες.

EDIT:Μου ανεφερες Βουλγαρια και Ισπανια,χωρες που οπως ειναι γνωστο δεν διαπρεπουν ακριβως οικονομικα.Ειναι παραλογο με βαση την οικονομικη λογικη που υπαρχει στον κοσμο να υπαρχει ΤΟΣΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ανθρωπων που παιρνουν 4 και 5 φορες παραπανω χρηματα απο τον μεσο μισθο.Τετοια λεφτα παιρνουν ΛΙΓΟΙ γιατι ετσι λειτουργει η οικονομια.Αμα την αλλαξουμε,να συζητησουμε σε αλλη βαση,αλλα μεχρι τοτε ειναι παραλογισμος.
Εσυ θα μου πεις 15 επιχειρηματα για ποιο λογο πρεπει να πληρωνεσαι τοσα,ο υπαλληλος της ΔΕΗ,του ΗΣΑΠ,του ΟΣΕ το ιδιο και στο τελος καταληγουμε να πληρωνουμε καμια 200 χιλιαδες ατομα 3,4 και 5 φορες παραπανω απο τον μεσο μισθο της χωρας και να χρωσταμε σε ολον τον κοσμο.
 
Ρε παιδιά γιατί μπλέκουμε μονίμως τα πράγματα σ'αυτή τη χώρα; Δε μπορούμε όσοι δεν είμαστε μέσα στο αντικείμενο να κρίνουμε τα αιτήματα της όποιας απεργίας. Εγώ δε θεωρώ καν παράλογους τους μισθούς που ακούγονται (6000€ κλπ). Αυτό όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με τους ΤΡΟΠΟΥΣ που διάφορα πράγματα διεκδικούνται! ΓΙΑΤΙ πρέπει ΜΟΝΙΜΩΣ να τα μπλέκουμε αυτά τα δύο; Δε με απασχολεί αν τα αιτήματα είναι σωστά, η κατάσταση αυτή που είδα χθες σε δύο αεροδρόμια είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ο κάθε υπαίτιος θα έπρεπε να ντρέπεται για αυτήν, ανεξαρτήτως του κατά πόσον τα αιτήματά του είναι σωστά ή όχι! Όταν ένας κλάδος διαμαρτύρεται για οποιονδήποτε λόγο οφείλει να φροντίζει να ελαχιστοποιήσει τα προξενούμενα προβλήματα προς τον... "άμαχο πληθυσμό". Εδώ πέρα προσπαθούμε αντιθέτως να μεγιστοποιήσουμε τα όποια προβλήματα! Οι απεργίες σε κάθε κλάδο γίνονται ακριβώς τη στιγμή που θα καταστρέψουν οποιονδήποτε σχετίζεται με τον κλάδο αυτόν! Αν είναι δυνατόν οι απεργίες αυτές να συμβαίνουν ακριβώς πάνω στην κορυφή της τουριστικής περιόδου! Από πού και ως πού δηλαδή κάποιος ΠΑΙΖΕΙ με τα χρήματα, την άδεια και το χρόνο χιλιάδων ανθρώπων; Με ποιο δικαίωμα; Όλες αυτές οι κινητοποιήσεις δε μπορούσαν να γίνουν σε άλλη περίοδο; Ναι, φυσικά και μπορούσαν! Αλλά αν δεν έμεναν χιλιάδες άνθρωποι στα αεροδρόμια τότε οι απεργίες δε θα πίεζαν αρκετά. Με λίγα λόγια όλο το επιβατικό κοινό χρησιμοποιείται ως μοχλός πίεσης. Αυτό κατά τη γνώμη μου (και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο στην παρούσα κινητοποίηση) είναι απαράδεκτο και χυδαίο. Οι κινητοποιήσεις πρέπει να είναι στοχευμένες και να πιέζουν τους υπαίτιους χωρίς να επιφέρουν τέτοιες παράπλευρες απώλειες. Αλλά σ'αυτή τη χώρα αυτά δε μας απασχολούν. Το μόνο που σχολιάζουμε είναι τα αιτήματα, και θεωρούμε ότι ένα δίκαιο αίτημα δικαιολογεί οποιονδήποτε τρόπο διεκδίκησής του.
 
Μενελαε,αφενως ανεφερα παραπανω οτι περισσοτερο ενοχλει ο ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟΣ τροπος που χρησιμοποιουν παρα τα αιτηματα αυτα καθε αυτα.Αλλα επειδη στην Ελλαδα ζουμε,θα σου αναφερουν ενα κατεβατο με αιτηματα τα οποια προσπαθουν να μας πεισουν οτι επιβαλλουν να παρουν σκληρα μετρα με ταυτοχρονη υποτιμηση της ταλαιπωριας που προκαλουν,οποτε αναγκαστικα μπαινεις στο τρυπακι συζητησης των αιτηματων.
Εχεις δικιο ομως σε αυτο που λες.
 
Σε μεγάλο βαθμό καλύφθηκα από τους περισσότερους. Έχω μόνο την ανάγκη να διευκρινίσω 2-3 πραγματάκια:

- Το πόσα λεφτά παίρνει ο καθένας είναι δικό του θέμα. Αν παίρνει παραπάνω απ' όσο αξίζει, μαγκιά του, αν παίρνει λιγότερα κρίμα γι' αυτόν. Σε κάθε περίπτωση είναι δικαίωμά του να προσπαθεί πάντα να βελτιώνει την όποια οικονομική του θέση. Τί όμως είναι εξοργιστικό; Το να θεωρεί ότι μονά-ζυγά είναι δικά του ("ασφάλεια" "ανασφάλεια" "χωρητικότητες" κλπ), το να θεωρεί άλλα πράγματα εργολαβικά ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ κτήμα του (στην περίπτωση αυτή τον ελληνικό εναέριο χώρο και τα τέλη που τον συνοδεύουν) και το να κάνει τις κινητοποιήσεις που κάνει αγνοώντας κάθε πραγματικότητα. Αυτό το τελευταίο είναι εν μέρει δικαιολογήσιμο, οι πύργοι ελέγχου αλλά ακόμα περισσότερο το ΚΕΠΑΘ απέχουν ΠΑΡΑ πολύ από τα τέρμνιναλ όπου ο κόσμος στην κυριολεξία υποφέρει και είναι έτοιμος να παίξει ξύλο με οποιονδήποτε φέρει κονκάρδα. Και αν αυτός ο οποιοσδήποτε είναι της ΥΠΑ, άντε να το δεχτώ, μπορεί να είναι καθαρίστρια ή αερολιμενικός ο μπαγάσας, από αυτούς που "κλέβουν" τα αποφάγια του eurocontrol, έλα όμως που στο 99% των περιπτώσεων είναι υπάλληλος κάποιου handler π.χ. με βία 800 το μήνα...

- Το ζήτημα της αγγλικών και της πιστοποίησης ειλικρινά δε θέλω να το αγγίξω περισσότερο. Όποιος θέλει να πριονίσει περισσότερο το κλαδί που ΟΛΟΙ καθόμαστε πάνω του (της ασφάλειας - χωρίς εισαγωγικά - των πτήσεων) ας συνεχίσει να το κάνει. Εγώ σταματώ εδώ, αλλά επαναλαμβάνω ότι οι κανονισμοί δεν είναι αλά καρτ, ισχύουν όλοι και αυτοί που μας συμφέρουν και αυτοί που όχι. Προφανώς το αυτό ισχύει και για τα παραδείγματα που επικαλούμαστε από το εξωτερικό. Πάντα υπάρχει κάποιος που κάνει τη δική μας δουλειά και παίρνει περισσότερα από μας και κάποιους που παίρνει λιγότερα. Κάποιος επίσης που δουλεύει περισσότερο και πιο πιεσμένα από μας και κάποιος που δουλεύει λιγότερο. Είναι περίεργο να επικαλούμαστε συνεχώς ΜΟΝΟ όσα μας βολεύουν.

Πράγματι υπάρχουν ζητήματα που έχουν βάση: Ειδικά τα ζητήματα της εκπαίδευσης αλλά και του εξοπλισμού, προσωπικά εγώ (αλλά πιστεύω και οι υπόλοιποι) τα προσυπογράφω και με τα δυο μου χέρια. Το ίδιο και την ανάγκη εκσυγχρονισμού των δομών της ΥΠΑ και της αεροναυτιλίας ειδικότερα. Τεσπα, αυτά για τώρα, κλείνω με την κανονικά αυτονόητη επισήμανση που ισχύει για όλους, "προνομιούχους" ή μη. Η αεροπορία με όλα τα συστατικά της υπήρχε ΠΡΙΝ από μας και θα υπάρχει ΜΕΤΑ από μας...
 
Συνολικά 400 πτήσεις επηρεάστηκαν, 198 αναχωρήσεις και 202 αφίξεις από και προς τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου, προς και από διάφορους ευρωπαϊκούς προορισμούς μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Οι Κυπριακές Αερογραμμές δια του προϊσταμένου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Κυριάκου Κυριάκου, ανακοίνωσαν ότι το κόστος της ζημιάς που υπέστησαν από την απεργία στην Ελλάδα ανέρχεται στο μισό εκατομμύριο ευρώ, ενώ σήμερα μόνο ματαιώθηκαν 14 πτήσεις της εταιρείας.
 
Στην ανάκληση των θερινών αδειών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας προχώρησε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στις πτήσεις που παρατηρείται από τη «λευκή» απεργία την οποία πραγματοποιεί ο κλάδος από χθες.

Λες και το πρόβλημα ήταν οτι δεν υπήρχε προσωπικό... Μάλλον για "αντίποινα" μου μοιάζουν παρά για πραγματικές ανάγκες...

Ερωτηθείς σχετικά ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, φαίνεται να απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστράτευσης, σημειώνοντας ότι θα αναζητηθούν άλλα μέτρα μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες, χαρακτήρισε καθαρά οικονομικά τα αιτήματα των ελεγκτών και τους κάλεσε να αναλογιστούν το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον.

Μάλλον κοιμάται τον ύπνο του δικαίου ο υπουργός...

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 
Top