Aπεργία στην ΥΠΑ

Ακούω τώρα στις ειδήσεις, ότι η "κρίση" αποκλιμακώνεται και οι ελεγκτές σταματούν αυτήν την ""απεργία"" τους.
Ξέρει κανείς τί ακριβώς συνέβη; Ποιά θεσμικά και ποιά οικονομικά κριτήρια καλύφθηκαν και οι ΕΕΚ κάνουν πίσω; Ικανοποιήθηκαν κάποια από τα αιτήματά τους και αν ναι, ποιά; Ισχύει ο ισχυρισμός του εκφωνητή του MEGA ό,τι έκαναν πίσω για να μη δημιουργούν περεταίρω προβλήματα στις αερομεταφορές;
Ευχαριστώ τους γνώστες που τυχόν θα απαντήσουν.

ΥΓ Φίλε spinal, σε ένα post του LGIR27 (από του οποίου τα γραφόμενα προκύπτει ότι είναι ΕΕΚ), αναφέρθηκαν τα νούμερα 9500 και 12000 ευρώ. Εσύ μιλάς για 1500-3500. Κουμάντο στην τσέπη του κάθε ανθρώπου δεν θα κάνω εγώ, αλλά από περιέργεια, τελικά πόσα παίρνουν οι ΕΕΚ;
LGIR27":1ce9mw5q said:
- Οσο αναφορα τα χρηματα που λεει καποιος οτι θελουμε να παρουμε εις βαρος των υπολοιπων της ΥΠΑ σας ενημερωνω, οτι στο Eurocontrol ξερουν οτι καθε ελληνας ελεγκτης παιρνει στην τσεπουλα του 9500 ευρω το μηνα. Πριν λιγους μηνες ηταν γραμμενο το 13000 ευρω. Αυτο γιατι συμβαινει. Η εξυπνη ΥΠΑ προκειμενου να εξυπηρετησει ολους τους κλαδους επεισε τους ελεγκτες να παρουν ενα μερισμα απο τα 9000 και τα υπολοιπα να μοιρασει στους αλλους για να το βουλωσουν. Πουθενα αλλου στην ευρωπη δεν παιρνει καθαριστρια και αερολιμενικος και γραμματεια eurocontrol. Οι ελεγκτες με το σκεπτικο οτι ετσι και αλλιως δεν θα παιρνανε τα λεφτα και γιατι οχι να παρουν και οι αλλοι δεχτηκαν. Οχι να μας πουν καποιοι οτι τους κλεβουμε και τα λεφτα τους. Μεχρι σημερα το eurocontrol ηθελε μια εγγραφη καταγγελια για το συγκεκριμενο θεμα.



ΕΕΚ LGIR
 
sky is NOT the limit":3uyrzx60 said:
"Air traffic controllers are the people who operate the air traffic control systems to expedite and maintain a safe and orderly flow of air traffic."
Και να ρωτήσω εγώ από την πλευρά του cockpit... ΠΟΥ στο καλό σε όλο αυτό το χάος βλέπουμε το expedition; Τη συμπαράσταση τη δική μας την έχουν ήδη χάσει. Για τα δικά τους δίκαια - άδικα αιτήματά τους δε δέχομαι να βάζω εγώ πλάτη, ούτε να ακούω τα μπινελίκια των επιβατών. Προχτές θα τελείωνα το duty μου στις 1:30 το βράδυ και με αυτές τις αηδίες πήγαμε ως τις 6:30 το πρωί. Τί φταίνε τα παιδιά πίσω στην καμπίνα να ακούνε επι 4 σκέλη φωνές; Οι επιβάτες να φτάνουν στα όριά τους; Στα δικά μας μάτια έχουν πλήρως ταυτιστεί με τις αγροτικές κινητοποιήσεις, χρησιμοποιούμε τις φωνές των άλλων για να πιέσουμε.
Κρίμα που μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, που μαζί με τους συνδικαλισταράδες παίρνει η μπάλα και τους σωστούς επαγγελματίες... Πού είσαι Ρήγκαν;;;

Όταν απεργούσαν οι συνάδελφοι σας στην κρατική Ο.Α,τα άκουγαν οι υπάλληλοι εδάφους που δεν είχαν ευθύνη.Όταν ένα λεωφορείο καθυστερεί επειδή είναι παρκαρισμένο στη γωνία το αμάξι της γυναίκας σου-παράδειγμα-τα ακούει ο οδηγός.Όταν καθυστερεί το πλοίο επειδή έχει κακοκαιρία τα ακούν οι ναυτικοί.Δυστυχώς κάποιοι που δε φταίνε τα ακούν.Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε και εμφύλιο.Δεν ξέρω αν τα αιτήματά τους είναι δίκαια ή άδικα,ή αν των πληρωμάτων της κρατικής Ο.Α ήταν ή όχι δίκαια,αλλά θα έπρεπε όλος ο αεροπορικός κλάδος να είναι ενωμένος,όσον αφορά τους υπαλλήλους δηλαδή,διότι δεν ξέρετε τι σας ξημερώνει.Και καλό είναι να αποφεύγονται επικλήσεις τύπου Ρίγκαν,Θάτσερ,διότι κάποιοι θα αναπολήσουν Παπαδόπουλο και τον Πινοτσέτ,κάτι που δεν βοηθάει καθόλου στην ανάπτυξη,αλλά οδηγεί μαθηματικά στην παρακμή.
 
η πραγματικότητα για τους μισθούς των Ελλήνων ΕΕΚ είναι κάπου στη μέση απο όσα έχουν γραφτεί μέχρι τώρα... απο 3000 έως κάπου στα 7000... Δεν είναι με τίποτα 1600 του νεώτερου, αφού τα μηνιαία και εξαμηνιαία επιδόματα Eurocontrol που μοιράζονται ίσα σε παλιούς και νέους ΕΕΚ, είναι πολύ μεγαλύτερα και μην κρυβόμαστε..!!! όλα αυτά τα ποσά είναι καθαρά.. όχι μεικτά !!
Το επίδομα Eurocontrol μοιράζεται κανονικά στην Αεροναυτιλία, όχι μόνο στους ΕΕΚ αφού αυτοί είναι μέρος της με διαφοροποίηση στα ποσοστά ανα κλάδο...εδώ την Ελλάδα παίρνουν και οι λοιποί κλάδοι, εκτός αεροναυτιλίας ένα μερίδιο απο αυτά τα χρήματα.
Έτσι, ακολουθώντας τα διεθνή δεδομένα, η αεροναυτιλία στην Ελλάδα, ουσιαστικά θα απαρτίζεται απο τους κλάδους των ΕΕΚ, Ηλεκτρονικών και Τηλεπικοινωνιακών. Οι υπόλοιποι κλάδοι, μένουν απέξω και εδώ θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα αν διαβάσει κάποιος το προτεινόμενο νομοσχέδιο σχετικά με το μέλλον των αεροδρομίων.
Απο αυτούς τους κλάδους οι ΕΕΚ προσλαμβάνονται απο την ΥΠΑ χωρίς καμία πρότερη εξειδίκευση και εκπαιδεύονται απο το 0 ως το 100 μέσα απο την ίδια την ΥΠΑ. Δεν έρχονται "έτοιμοι", ενώ με τα νέα ευρωπαϊκά δεδομένα πλέον θα μπορεί να έρθει κάποιος με το πτυχίο του ΕΕΚ στο χέρι απο το εξωτερικό ( γνωρίζοντας ελληνικά βέβαια)

Το ότι η οδηγία λέει ότι οι ΕΕΚ μπορεί να είναι απόφοιτοι Λυκείου οριοθετεί τα minima.Δε σημαίνει ότι στις επόμενες προσλήψεις οι υποψήφιοι θα είναι απόφοιτοι Λυκείου.Μπορεί να είναι (και προφανώς θα είναι) υποψήφιοι με τα κριτήρια που προσελήφθησαν οι τελευταίοι ΕΕΚ.
νομίζω ότι εδώ δεν μιλάμε για minima...γιατί "προφανώς θα είναι" όπως στις προηγούμενες προσλήψεις ? αν δηλαδή έρθει ένας ΕΕΚ απο τη σχολή του Eurocontrol και κάνει δικαστήριο δεν θα το κερδίσει ? Ας αφήσουμε λοιπόν τα προσχήματα, το prestige καίει, επειδή με τα ΠΕ καταλαμβάνουν πιό εύκολα διευθυντικές θέσεις, ενώ αν πάνε σε ΔΕ, θα τους φάνε οι άλλοι κλάδοι... έτσι δεν είναι ?

Ποιά θεσμικά και ποιά οικονομικά κριτήρια καλύφθηκαν και οι ΕΕΚ κάνουν πίσω; Ικανοποιήθηκαν κάποια από τα αιτήματά τους και αν ναι, ποιά; Ισχύει ο ισχυρισμός του εκφωνητή του MEGA ό,τι έκαναν πίσω για να μη δημιουργούν περεταίρω προβλήματα στις αερομεταφορές;
Ευχαριστώ τους γνώστες που τυχόν θα απαντήσουν.
Εχω την εντύπωση οτι υπήρξε κάποια υποχώρηση απο την πλευρά του Υπουργείου, ίσως δόθηκε κάποια γενική Διεύθυνση ξεχωριστά στους ΕΕΚ, ίσως εξασφάλισαν να μην πειραχτεί το "επίδομα απώλειας Πτυχίου", ίσως κάποια οικονομική κυρίως αυτοτέλεια που περισσότερο ενδιαφέρει απο την διοικητική, ίσως κάτι σχετικό με το Blue Med κλπ κλπ.

Οσον αφορά τις "πιέσεις" περί συστημάτων, αυτές είναι προσχηματικές χρησιμοποιούνται πάντα και μόνον όταν κάτω απο το τραπέζι υπάρχουν οικονομικά αιτήματα, ή εκβιασμοί..Κάθε τόσο μιλάνε για τις παρεμβολές, για τα συστήματα RADAR κλπ.. έχει γεμίσει η Ελλάδα RADAR, τα μισά ανεπάνδρωτα, υπάρχει αλληλοκάλυψη 2-3 σε κάθε σημείο του FIR, μερικές απαιτήσεις των ΕΕΚ που ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιήθηκαν κόστισαν ένα σωρό λεφτά !! αυτά όμως δεν τα λεμε !!
Δεν λέμε οτι οι μεγάλοι χαμένοι αν και όταν υλοποιηθεί το Blue Med θα είναι οι ελληνες ΕΕΚ, αφου μεγάλο μέρος του ΚΕΠΑΘ θα μεταφερθεί στην Ιταλία και θα πλεονάζει προσωπικό ! Αυτό που ίσως κάποιοι δεν γνωρίζουν είναι οτι η δεύτερη φάση του Project, αν βέβαια πάει καλά η πρώτη, θα είναι να ισχύσει και στα lower levels , δηλαδή και κάτω απο το FL195, ο χρονικός ορίζοντας για αυτό βέβαια είναι αρκετά μακριά
και εδώ έρχεται το ερώτημά μου προς εναν ΕΕΚ, προτιμότερο με αρκετά ακόμα χρόνια μπροστά του : γιατί επιθυμεί να φύγει απο την προστασία του Δημοσίου, ζητώντας ΑΕ γνωρίζοντας τις κοσμογονικές αλλαγές πάνω στον ΕΕΚ, με χρήση νέων τεχνολογιών και των ενοποιήσεων, όπως το blue med που θα περιορίσουν πολύ την κυριαρχία ενός Ελεγκτή και την πιθανότητα να βρεθεί χωρίς δουλειά στα 50 του... ξέρουμε πολύ καλά οτι ιδιωτικές εταιρείες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να πετάξουν στο δρόμο κάποιον, σε αντίθεση με το Δημόσιο που μέχρι τώρα τουλάχιστον βολεύει τον κόσμο με μετατάξεις, ακόμα και άσχετες, ( βλέπε πιλότοι της ΟΑ)
 
vassdel":2ae6czlu said:
ΥΓ Φίλε spinal, σε ένα post του LGIR27 (από του οποίου τα γραφόμενα προκύπτει ότι είναι ΕΕΚ), αναφέρθηκαν τα νούμερα 9500 και 12000 ευρώ.

Δεν γράφει κάτι τέτοιο το post του LGIR27. Λέει ότι το Eurocontrol θεωρεί ότι ο Έλληνας ΕΕΚ παίρνει 9.500 ευρώ, ενώ στην πράξη τμήμα του ποσού αυτού μοιράζεται και σε άλλες ειδικότητες υπαλλήλων της ΥΠΑ.
 
imaginas":jdez6270 said:
Όταν απεργούσαν οι συνάδελφοι σας στην κρατική Ο.Α,τα άκουγαν οι υπάλληλοι εδάφους που δεν είχαν ευθύνη.Όταν ένα λεωφορείο καθυστερεί επειδή είναι παρκαρισμένο στη γωνία το αμάξι της γυναίκας σου-παράδειγμα-τα ακούει ο οδηγός.Όταν καθυστερεί το πλοίο επειδή έχει κακοκαιρία τα ακούν οι ναυτικοί.Δυστυχώς κάποιοι που δε φταίνε τα ακούν.Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε και εμφύλιο.Δεν ξέρω αν τα αιτήματά τους είναι δίκαια ή άδικα,ή αν των πληρωμάτων της κρατικής Ο.Α ήταν ή όχι δίκαια,αλλά θα έπρεπε όλος ο αεροπορικός κλάδος να είναι ενωμένος,όσον αφορά τους υπαλλήλους δηλαδή,διότι δεν ξέρετε τι σας ξημερώνει.Και καλό είναι να αποφεύγονται επικλήσεις τύπου Ρίγκαν,Θάτσερ,διότι κάποιοι θα αναπολήσουν Παπαδόπουλο και τον Πινοτσέτ,κάτι που δεν βοηθάει καθόλου στην ανάπτυξη,αλλά οδηγεί μαθηματικά στην παρακμή.

Κατ' αρχάς είμαι φανατικός υποστηρικτής του δικαιώματος της απεργίας. Σιχαίνομαι όμως τη λεγόμενη "λευκή" απεργία, και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Ναι μεν δημιουργούμε πανικό αλλά και καλά δεν απεργούμε. Όπως εξίσου κοροιδία θεωρούσα και τότε που συνάδελφοι στην ΟΑ έπαιρναν μαζικά τηλέφωνα να δηλώσουν ασθένεια όταν ήθελαν να πιέσουν για τα Χ, Ψ αιτήματα, αντί να απεργήσουν. Ο αεροπορικός κλάδος μπορεί να είναι ενωμένος όταν δε στρέφεται η κινητοποίηση μιας πτέρυγας εναντίον κάποιας άλλης... Όταν το δημόσιο ATS λειτουργεί με τέτοιους όρους, επιμένω... Ιδιωτικοποίηση... ΤΩΡΑ. Ρήγκαν. Να κοπούν επιτέλους οι ασυδοσίες και οι ετσιθελισμοί.
 
Σε ποια χώρα της Ε.Ε υπάρχει ιδιωτικός έλεγχος εναερίου χώρου;Επίσης,πώς θα εμπιστευτώ εγώ σαν επιβάτης τον ιδιώτη σε έλεγχο;Αν αύριο γίνει ιδιωτική και η ΥΠΑ,πώς θα μου διασφαλίσει εμένα ο ιδιώτης ότι τα αεροπλάνα θα πετάνε ασφαλώς και δεν θα έχει γίνει κάποιο "deal" μεταξύ επιχειρηματιών ώστε να μειωθεί το κόστος του δεύτερου από τη συντήρηση κλπ;Στον οικονομικό τομέα τους ιδιώτες τους είδαμε στις ΗΠΑ,τη χώρα του Ρήγκαν,όπου στα δύσκολα κατέφυγαν στην αγκαλιά του δημοσίου να τους στηρίξει,έστω και αν τα κέρδη τα έτρωγαν μόνοι τους...
 
Από τις 27 χώρες της Ε.Ε μόνο το Η/Β έχει ιδιωτική εταιρεία ελέγχου;Δεν είναι επιτυχία αυτό νομίζω.
 
imaginas":3d1jjj1i said:
Σε ποια χώρα της Ε.Ε υπάρχει ιδιωτικός έλεγχος εναερίου χώρου;Επίσης,πώς θα εμπιστευτώ εγώ σαν επιβάτης τον ιδιώτη σε έλεγχο;Αν αύριο γίνει ιδιωτική και η ΥΠΑ,πώς θα μου διασφαλίσει εμένα ο ιδιώτης ότι τα αεροπλάνα θα πετάνε ασφαλώς και δεν θα έχει γίνει κάποιο "deal" μεταξύ επιχειρηματιών ώστε να μειωθεί το κόστος του δεύτερου από τη συντήρηση κλπ; ...

...ενω τωρα που ειναι δημοσιος ο ΕΕΚ, πρεπει να τον εμπιστευομαστε by default, μονο και μονο επειδη ειναι δημοσιος, ε? Οπως ο,τιδηποτε δημοσιο σ'αυτη τη χωρα, αλλωστε... (μην αρχισω τα παραδειγματα)
 
Δεν ξέρω αν πρέπει να τον εμπιστευόμαστε "by default" αλλά οι πιθανότητες να γίνει κάποιο "deal" μεταξύ διοίκησης ΥΠΑ και μιας ιδιωτικής εταιρείας για "εκπτώσεις" και "στραβά μάτια" είναι αμελητέα.Στο Η/Β όταν οι σιδηρόδρομοι έγιναν ιδιωτικοί,αυξήθηκαν τα ατυχήματα,αν αυτό λέει κάτι.Στον Ι.Τ το ποσοστό εργατικών ατυχημάτων είναι πολύ μεγαλύτερο από το δημόσιο τομέα,και τα περισσότερα δεν ανακοινώνονται καν.
 
Top