Aπεργία στην ΥΠΑ

Τελικα τι εγινε ...ειχαμε κατι νεοτερο σχετικα με την αυριανη απεργια?
 
Από τα λεγόμενα, από τα γραφόμενα και από τα συνφραζόμενα... καταλήγουμε στο ότι αύριο, δε θα έχει απεργιακή κινητοποίηση. Βέβαια, υπάρχουν "χίλιοι" τρόποι για να δημιουργηθούν καθυστερήσεις και γεύση ταλαιπωρίας (πράγμα που απεύχομαι). Ωστόσο, θα πρέπει να πούμε ότι είναι εξαιρετικά ατυχής η συγκυρία που οι ΕΕΚ επιλέγουν, για να κερδίσουν τα όσα (ίσως και δίκαια αιτήματά τους). Δείχνει να είναι μια επιλογή απομόνωσης, μας περνάνε το μήνυμα "Εμείς είμαστε καμιά 20αριά μέτρα πάνω από το έδαφος, πάνω από σας".
 
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ
Απόφαση να τηρηθεί αυστηρά η χωρητικότητα του ελληνικού εναέριου χώρου έλαβε το Σάββατο το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

Άρα, καθυστερήσεις σίγουρα...
 
Σωστός ΟΑ701...
http://www.11aviation.com/aeronea.pl?id=251

OA701":1jy1iei2 said:
Απόφαση να τηρηθεί αυστηρά η χωρητικότητα του ελληνικού εναέριου χώρου έλαβε το Σάββατο το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

Άρα, καθυστερήσεις σίγουρα...[/quote]
 
Λοιπόν, δεν ήθελα να ανοίξω αυτή την κουβέντα, αλλά ώρες-ώρες αγανακτεί κανείς με τις ανακρίβειες ή τις μισές αλήθεις που διαβάζει, ειδικά όταν είναι εσκεμμένες και εκ του πονηρού. Επιχειρώ λοιπόν να βάλω ορισμένα πράγματα στη θέση τους, εν γνώσει μου ότι δε θα κάνω κανένα καινούργιο φίλο, εκτός ίσως από όσους ενδιαφέρονται να ξέρουν την αλήθεια έστω και λίγο πιο ολοκληρωμένη:

1) Η ΥΠΑ δεν αποτελείται μόνο από ελεγκτές. Οι ελεγκτές λένε (και δεν ξέρω, ίσως να έχουν δίκιο, μισθολογικά πάντως αν το πάρουμε όντως κάπως έτσι είναι τα πράγματα) ότι αποτελούν το πιο σημαντικό κομμάτι της ΥΠΑ, πάντως σίγουρα δεν είναι το σύνολο. Και τα καμώματά τους (όπως "λευκές απεργίες" εν μέσω κατακαλόκαιρου) αφορούν αυτούς ΜΟΝΟ και όχι τους υπόλοιπους.

2) Λένε λοιπόν τώρα, και ποστάρουν σχετικά εδώ μέσα ότι όλες αυτές οι κινητοποιήσεις (με ή χωρίς εισαγωγικά) είναι "μόνο" για θεσμικά θέματα. ΟΚ, αλλά δε λένε ΟΛΗ την αλήθεια: Και η αλήθεια είναι ότι ο αιτούμενος από αυτούς "διαχωρισμός" των δικών τους καθηκόντων από την υπόλοιπη ΥΠΑ, δεν οφείλεται στο ότι τους βρωμάνε τα χνώτα των υπόλοιπων από μας, αλλά έχει ΣΑΦΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΥΠΟΒΡΘΡΟ. Λέγεται επίδομα eurocontrol, δίδεται στα πλαίσια της περιβόητης αεροναυτιλίας και το λαμβάνουν όλοι στην ΥΠΑ. Συγκεκριμένα οι ελεγκτές παίρνουν τη μερίδα του λέοντος (αλλά και τί λέοντος!) και οι υπόλοιποι βολέυουνται με ένα μικρό κλάσμα αυτού. Προφανώς λοιπόν, κόπτονται για την εφαρμογή των ευρωπαϊκών κανονισμών για το διαχωρισμό της αεροναυτιλίας, διότι στη μέση είναι το (περισσότερο) μπαγιόκο. Αυτό που θα ζητήσουν να παίρνουν εξτρά ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ σε βάρος βέβαια των υπολοίπων "ταπεινών" της ΥΠΑ.

3) Και αν απορεί κανείς τί τους έπιασε και θέλουν να φύγουν "απ' το δημόσιο" και να κάνουν μια εταιρία (κατά προτίμηση του δημοσίου, αλλιώς με τους ίδιους ως μετόχους), η απάντηση είναι "μισθολογικό πλαφόν" που ισχύει εδώ και λίγους μήνες για τους μισθούς στο δημόσιο (κακώς και κατά τη γνώμη μου, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα).

4) Μιλώντας για ευρωπαϊκούς κανονισμούς, δεν είμαι ο απόλυτος εξπερ σχετικά με αυτούς που επικαλούνται για να δικαιολογήσουν την ανάγκη "απόλυτου" διαχωρισμού από την ΥΠΑ. Αν και προσωπικά θεωρώ ότι δεν έχουν δίκιο, ίσως και να έχουν, ξαναλέω δεν είμαι φοβερός εξπέρ. Όμως ξέρω καλά ότι οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ισχύουν όλοι στο σύνολό τους και χωρίς εξαιρέσεις. Αναρωτιέμαι λοιπόν: Γιατί κανείς δεν αναφέρει άλλους ευρωπαϊκούς κανονισμούς που ορίζουν όρια ηλικίας; Ή άλλους που ορίζουν επίπεδα γλωσσομάθειας και πιστοποίησης; Ή άλλους που ορίζουν προσοντολόγια; Μήπως θυμόμαστε και επικαλούμαστε ΜΟΝΟ αυτούς που μας βολεύει;

5) Σχετικά με τη λεγόμενη "λευκή" απεργία: Προφανώς δεν είμαι ελεγκτής άρα δεν είμαι σε θέση υπεύθυνα να αξιολογήσω αν οι χωρητικότητες είναι όντως αυτές που πρέπει ή αν (όπως κάποιοι "κακόπιστοι" στον ευρύτερο αεροπορικό χώρο υποψιάζονται) είναι ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ μικρότερες προκειμένου να είναι δυνατή αυτή η λευκή απεργία. Τονίζω όμως το γεγονός (ως τροφή για σκέψη) ότι αυτές οι χωρητικότητες και οι σχετικοί κανόνες έχουν θεσπιστεί από τους ΙΔΙΟΥΣ ανθρώπους που τώρα καλούνται να τους τηρήσουν "επακριβώς".

6)Τέλος, και σε σχέση με το θέμα της "χωρητικότητας" και της "ασφάλειας", η δική μου φτωχή λογική αδυνατεί να καταλάβει πώς κάτι είναι "ανασφαλές" όταν δεν είμαστε ευχαριστημένοι και αποφασίζουμε να το τηρήσουμε "επακριβώς", ενώ άμα περνάνε τα θεσμικά ή οικονομικά μας αιτήματα, αυτομάτως γίνεται "ασφαλές". Ή για να το πω αλλιώς: Πώς άραγε ακούγεται στ' αυτιά του κάθε επιβάτη το ότι όλο αυτό τον καιρό πετούσε σε "ανασφαλές" πτητικό περιβάλλον; Μπορεί και να είναι αλήθεια, αλλά αν είναι, μου θυμίζει αυτόν που πριονίζει το κλαδί πάνω στο οποίο κάθεται.

Πραγματικά δε χαίρομαι καθόλου που έκανα αυτό το ποστ, είναι σίγουρο ότι πολλούς από τους ελεγκτές τους αδικώ, ανθρώπους που είναι ικανοί στη δουλειά τους, εκτιμούν τα χρήματα που παίρνουν (κι όταν ζητάν παραπάνω, όπως είναι φυσιολογικό για κάθε άνθρωπο, δεν κοιτάν να το πετύχουν αρπάζοντας αυτά του διπλανού τους), κι αν ακόμα τον θεωρούν "ανάξιο" να είναι συνάδελφός τους. Είναι επίσης σίγουρο ότι αδικώ όλους αυτούς τους ελεγκτές που δεν αισθάνονται καθόλου περήφανοι να ταλαιπωρούν μέσα στη φουλ σαιζόν τόσες χιλιάδες κόσμο επί τόσες ώρες. Από όλους αυτούς ζητώ ειλικρινά συγγνώμη και πραγματικά ελπίζω να μη χρειαστεί να επανέλθω σε αυτό το ύφος και τόνο...
 
Λευκή απεργία και τεράστιες καθυστερήσεις όπως για παραδειγμα:
Kos Olympic Air OA 737 19:20 New time 01:10
Kos Aegean Airlines A3 227 22:35 Arrived 00:25
Πάντα από το http://www.aia.gr
 
Η απεργία αυτή επηρέασε και την Κύπρο όπως πτήση για Αmsterdam με transavia θα αναχωρούσε η ώρα 21:55 και τελικά αναχώρησε 00:50, με βάση τα στοιχεία του κέντρου επιχειρήσεων της hermes airports έχουν επηρεαστεί συνολικά 35 πτήσεις,πρόκειται για 24 αναχωρήσεις και 11 αφίξεις. Η συντριπτική πλειοψηφία των πτήσεων από και προς την Κύπρο πραγματοποιείτε μέσω του ελληνικού εναέριου χώρου λόγο της απαγόρευσης πτήσεων πάνω από την Τουρκία.
 
Άμα ντρεπόντουσαν αυτοί της ΕΕΕΚΕ θα συμπεριφερόντουσαν καλύτερα.
Αλλά τι μπορείς να περιμένεις από ανθρώπους οι οποίοι επισήμως παραδέχονται ότι πετάμε σε ανασφαλές περιβάλλον και μόλις πάρουν κανένα επιδοματάκι ή δεν τους κόψουν το επίδομα eurocontrol τότε το αεροπορικό περιβάλλον της Ελλάδος είναι εντάξει.
Αλλά και πόσο διεφθαρμένοι είναι στο κύκλωμα, αυτοί οι κουτόφραγκοι τους δίνουν δυνατότητα χρήσης δικαιώματος επιδόματος αλλά δεν τους ελέγχουν.
Άμα όμως ο κόσμος αρχίσει να τους πετά αυγά στα αεροδρόμια τότε θα δουν εάν είναι οι θεματοφύλακες της ασφαλούς ναυσιπλοΐας.
Αφού είναι κορεσμένος ο εναέριος χώρος και έπρεπε να λειτουργεί όπως χθες γιατί δεν λειτουργεί κάθε ημέρα έτσι ..;..
Να ξέρουν και οι αεροπορικές εταιρείες ότι θα έχουν τέσσερεις ώρες καθυστέρηση και θα προγραμμάτιζαν αλλιώς τις πτήσεις τους.
Άμα όμως τον Σεπτέμβριο που θα κάνουμε ταμείο αρχίσουν και κλείνουν πολλά από τα μαγαζάκια της τουριστικής μας βιομηχανίας τότε θα τους κυνηγούν όλους αυτούς τους θεματοφύλακες της ασφαλούς ζωής μας. Τώρα το πώς ισούται θεματοφύλακας ίσον δυνατότητα μεγιστοποίησης εσόδων για τις <δικές> μας τσέπες.;.;.;.
Τέλος προσωπική εμπειρία στο αεροδρόμιο Χανίων ΧΘΕΣ η απογευματινή πτήση για Αθήνα 4 ώρες καθυστέρηση και η βραδινή 3 ώρες καθυστέρηση. Περιττό να αναφέρω πόσες πτήσεις charter είχαν 4-5 ώρες καθυστέρηση. Εγώ μέτρησα 8 πτήσεις charter που περίμεναν.
Τι να πω; Ο χρόνος θα δείξει πόσο θα επιβιώσουμε άμα δεν αλλάξουμε μυαλά. Μέσα σε 2,5 μήνες τουριστικής περιόδου πόσες απεργίες είχαμε; Για να αρχίσουμε να μετράμε ;…..
 
Γιατί σας κάνουν εντύπωση όλα αυτά; Για μένα αυτοί δεν είναι τίποτα άλλο από εκμεταλευτές για να μην πω εκβιαστές. Όπως και στην Γαλλία όπου κάνουν τα ίδια, υπάλληλοι με 200+ μέρες διακοπών και 10 χίλιαρο μισθό.Γιατί ούτε σε μας ούτε σε καμιά άλλη χώρα νοιάζονται αν απεργήσουν οι δασολόγοι...και παντού ακούω την ίδια δικαιολογία ότι έχει πολύ ευθύνη, ότι δώσαν σκληρές εξετάσεις λες και δεν υπάρχουν άλλοι που ζουν στην κακομοιριά σε αυτή την χώρα και που έχουν προσόντα..

Το ότι κάνουν την απεργία τώρα και μάλιστα τέτοιου τύπου ενώ έχει ανακυρηχτεί παράνομη (αν διαφωνούν πρόβλημα τους αλλά υπάρχουν οι διαδικασίες προσφυγής) δείχνει ότι μάλλον δεν έχουν επαφή με την κοινωνία όπου η μεγαλή πλειοψηφία έφαγε το αγγούρι σιωπηλά...αλλά όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια :rolleyes:
 
payneful_tales":2gn2bhib said:
reyad":2gn2bhib said:
Λες και δεν υπαρχουν αλλοι τροποι να διεκδικησεις αυτα που θελεις.
Με χαρά προσωπικά θα ακούσω τις εναλλακτικές προτάσεις σου.

δικός σας
Διαλογος με τους υπευθυνους.Σταση εργασιας ΟΧΙ σε τουριστικη περιοδο.ΑΝ τιθενται θεματα ασφαλειας καταγγελια στον εντιστοιχο ευρωπαικο εποπτευον μηχανισμο.
Δεν προχωραω παραπερα γιατι νιωθω οτι κοροιδευω τον εαυτο μου.Το ολο σκηνικο γινεται για τα φραγκα και ΜΟΝΟ.Ντροπη τους.
 
Top