Aπεργία στην ΥΠΑ

Μακαρι να μην επηρεαστει κανεις μας. Εγω για την ακριβεια φευγω απο το βενιζελος στις 4.20 αλλα υποθετω το ιδιο ειναι.
 
Παράνομες, όπως και αναμενόταν άλλωστε, οι 24ωρες κυλιόμενες απ΄την ερχόμενη Κυριακή. Πάντως, οι ΕΕΚ επιμένουν ότι θα απεργήσουν παρά την απόφαση της δικαιοσύνης.
:arrow: Tα Νέα
 
Τι εννοούν ότι θα κάνουν απεργία όποια κι αν είναι η απόφαση του δικαστηρίου? :banana: Α ρε τι άλλο θα ακούσω σήμερα...
 
Εδώ και αρκετές ώρες έχει ανακοινωθεί αναστολή των κινητοποιήσεων.
 
Οριστική απόφαση αύριο το πρωί...
Το ΔΣ της ΕΕΕΚΕ μετά την απόφαση του Δικαστηρίου να κηρύξει την εξαγγελθείσα απεργία της 25ης Ιουλίου 2010 ως παράνομη λόγω του ότι δεν υπήρξε απόφαση Γενικής Συνέλευσης των μελών της Ένωσης, θα εξαναγκασθεί την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να εξαγγείλει απεργία να καλέσει πανελλαδική Γενική Συνέλευση των μελών του, κλείνοντας έτσι, όλα τα αεροδρόμια της χώρας, για να είμαστε σύννομοι προς το γράμμα του συνδικαλιστικού νόμου 1264/82.

Το ΔΣ της Ένωσης σε έκτακτη συνεδρίαση του, αύριο Σάββατο 24 Ιουλίου 2010 και ώρα 0900, θα συνέλθει για να αποφασίσει για την πραγματοποίηση η όχι της απεργίας της 25ης Ιουλίου και θα καθορίσει την περαιτέρω στάση του.

:arrow: http://www.eeeke.gr/index_files/PRESS_RELEASE_EEEKE_23-7-2010.pdf
 
Αγαπητά μέλη, διάβασα το δελτίο της ενημέρωση και επιτρέψτε μου να το ματαεπισυνάψω στο τόπικ αυτό.
"
Η έλλειψη σύγχρονου οργανωτικού σχήματος και η απουσία πολιτικής αερομεταφορών και Διοίκησης επιτείνει την κρίση στον χώρο μας με συνέπεια την συνέχιση και ένταση των προβλημάτων, όπως αυτά καταγράφονται παρακάτω :
-αναξιόπιστες συχνότητες επικοινωνίας αέρος – εδάφους.
-σοβαρές ελλείψεις προσωπικού.
-ελλιπέστατη εκπαίδευση.
-ανυπαρξία διαδικασιών για την ασφάλεια και την ποιότητα των υπηρεσιών.
-ανυπαρξία Γραφείου Ασφαλείας.
-έλλειψη εναλλακτικού επιχειρησιακού σχεδίου για καταστάσεις ανάγκης.
-ανυπαρξία εκπαιδευτικού κέντρου.
-γήρανση των συστημάτων επιτήρησης (RADAR) με χαρακτηριστικό παράδειγμα την πρόσφατη ολοσχερή πτώση των συστημάτων επικοινωνίας και επιτήρησης Ε.Κ. στα αεροδρόμια ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
-γήρανση του προσωπικού.
-επί σειρά ετών απουσία καλοκαιρινών αδειών για το προσωπικό, με αποτέλεσμα την υπεραπασχόληση των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας που σαφέστατα είναι αντίθετη με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς ασφαλείας.
-καθυστέρηση στην αναπλήρωση αποχωρούντων συναδέλφων από Διευθυντικές θέσεις , με αποτέλεσμα το ακέφαλο πολλών Υπηρεσιών.
-Ανυπαρξία επενδύσεων για την ανάπτυξη της εναέριας κυκλοφορίας.
-Υφαρπαγή των κονδυλίων, που αφορούν την Εναέρια Κυκλοφορία και μόνον, από το Υπουργείο Οικονομικών.
-απουσία εκπροσώπησης από το πρόγραμμα του ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού (blue med). "

Μήπως, διερωτάμαι.. μήπως, υπάρχουν σοβαρά θέματα που θίγονται από τον εν λόγο κλάδο; Πολλοί νόμιζαν ότι μέχρι σήεμρα απεργούσαν για τους μισθούς τους. Και διερωτάμαι πόσα από αυτά αποτλεούν αντικειμενικά, και όχι απλά φιλοσοφικά, πρόβλημα ζωτικής λειτουργίας του καθήκοντος.

δικός σας
 
Και οι ταξιτζήδες κάθε φορά που απεργούν θέτουν θέματα όπως η μόλυνση του περιβάλλοντος, η αειφόρος ανάπτυξη και η παγκόσμια ειρήνη. Αλλά τελικά βολεύονται απλώς με μια αύξηση στο κόμιστρο. :mrgreen:
 
Τα προβλήματα στις αερομεταφορές είναι πολύ σοβαρά.

Υπάρχουν κάποια πράγματα που έπρεπε να γίνουν πριν από πέντε δέκα χρόνια αλλά ως συνήθως στην Ελλάδα σπρώχνουμε τα πάντα κάτω από το χαλί μέχρι να μας πνίξουν. Τώρα έφτασε η ώρα που μας πνίγουν αλλά η πολιτική ηγεσία ακόμα και την ύστατη ώρα βραδυπορεί. Τα πρόστιμα από την Ε.Ε. θα αρχίσουν να πέφτουν βροχή.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς περί ενιαίου ευρωπαϊκού ουρανού (single european sky βλ. και blue med) και functional blocks of airspace (FBAs), ενδεικτικά ο 551/2004 (Μάρτιος του 2004 για την ακρίβεια κι έχουμε 2010!) ή για την ανάγκη διαχωρισμού ρυθμιστή (regulator) και παρόχου (provider) υπηρεσιών αεροναυτιλίας.

Για να μην αναφέρω την υποθήκευση των εσόδων της αεροναυτιλίας και των αεροδρομίων για άσχετους λόγους. Λεφτά που έπρεπε να επανεπενδύονται στο σύστημα χρησιμοποιούνται για την αποπληρωμή δανείων, για συντάξεις και κανείς δεν ξέρει τι άλλο.

Η ουσία είναι ότι η Ελλάδα σε επίπεδο οργάνωσης, υποδομών και θεσμικού πλαισίου είναι 25 χρόνια πίσω και είναι καλό που υπάρχει κάποιος που ζητάει εκσυγχρονισμό, ο οποίος αν δε γίνει σήμερα μακροπρόθεσμα η έλλειψή του θα βλάψει όλη την ελληνική οικονομία και κοινωνία πολύ περισσότερο από δυο μέρες χωρίς πτήσεις.

Προσωπικά είμαι υπέρ της απεργίας και όποιος είναι λάτρης της αεροπορίας στην Ελλάδα έτσι έπρεπε να σκέφτεται και να κατεβαίνει στο δρόμο. Και όλοι οι επιχειρηματίες του τουρισμού πρέπει να καταλάβουν ότι μακροπρόθεσμα θα έχουν πολύ μεγαλύτερα προβλήματα αν δε γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν και ας κάνουν και μια αυτοκριτική για την πτώση του τουρισμού. Δεν μπορεί να φταίνε πάντα οι άλλοι.

Το μόνο που φοβάμαι είναι αυτό που θίγει ο OveLix. Ότι δηλαδή με μια γενναία αύξηση στις αμοιβές των εεκ η εεεκε θα αρχίσει να σφυρίζει αδιάφορα για τα υπόλοιπα και όλα μέλι γάλα πάλι....
 
OveLix":1x1rtmxp said:
Και οι ταξιτζήδες κάθε φορά που απεργούν θέτουν θέματα όπως η μόλυνση του περιβάλλοντος, η αειφόρος ανάπτυξη και η παγκόσμια ειρήνη. Αλλά τελικά βολεύονται απλώς με μια αύξηση στο κόμιστρο. :mrgreen:

Αγαπητέ μου φίλε, το αδικείς. Προσωπική άποψη. Δεν υπάρχει σύγκριση. Και έχοντας βιώσει καταστάσεις και πράγματα από πολύ κοντά, πιστεύω ότι η απεργία, και μέσα στο καλοκαίρι, είναι λίγο, μπροστά στην απραξία αεροπορικής πολιτικής από αυτή τη χώρα μας. Και έχουμε βιώσει πολλοί.. πολλά.. σε αεροπορικές καταστάσεις. Προσωπικά, και πάλι είμαι μαζί τους. Ασχέτως πορτοφολίου... Βέβαια και οι μη έντιμοι παρελθόντες βίοι, και τα γραφεία να σφίζουν από ζωή την ώρα που οι πύργοι σφίζουν από απουσίες και και και... αλλά... πάμε μπροστά και όχι πίσω.

reyad":1x1rtmxp said:
Λες και δεν υπαρχουν αλλοι τροποι να διεκδικησεις αυτα που θελεις.
Με χαρά προσωπικά θα ακούσω τις εναλλακτικές προτάσεις σου.

δικός σας
 
Top