Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Στο διαγωνισμο υπάρχουν πλέον και ποιοτικά κριτήρια. Θα πρέπει η εταιρεία να τα αποδείξει με κάποιο τρόπο αυτά τα κριτήρια.
Επίσης ο διαγωνισμός γίνετε σε 2 μέρη.
Πρώτα θα πρέπει η εταιρεία να περάσει απο την τεχνική προσφορα κάθε δρομολογίου, και μετά ανοίγουν την οικονομική προσφορά. Στην τεχνική προσφόρά υπάρχει σε γενικές γραμμές ο τύπος αεροσκάφουσ που θα χρησιμοποιηθεί σε κάθε γραμμή, το schedule ανα περίοδο και ο ναύλος. Αν λοιπόν η εταιρεία περάσει τη τεχνική προσφορά για κάθε γραμμή, πάνε στο επόμενο που είναι η οικονομική προσφορά και απο εκεί θα βγάλουν τον ανάδοχο. Μεχρι να πάμε στο δευτερο μέρος, με το ανοιγμα της τεχνικής η εταιρείες καταθέτουν τις ενστάσεις τους .... και καταλαβαινετε πως έτσι θα πιάσουμε καλό Μάρτιο.

Με λίγα λόγια, είναι πολύ εύκολο είτε οι Μινωικές να τις πετάξουν έξω είτε να τις δώσουν κανα 2-3 γραμμές για αρχή.

Επίσης να ενημερώσω ότι οι Μινωικές πρεπει να αποδείξουν οχι οτι βγαίνει το δρομολόγιο με 3 αεροσκάφη ..αλλά με 2 γιατί πρέπει να αποδείξουν ότι υπάρχει διαθεσιμό και άλλο αεροσκάφος για έκτακτη ανάγκη.

Μεταξύ μας λίγο πολύ κάποια δρομολόγια φαίνονται προς τα που θα πάνε
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

xristos
Επίσημα στατιστικά στοιχεία να παραθέσω εδώ δεν έχω.

Το Σκέλος JSH – PVK –JSH* το έχω κάνει πολλές φορές από το ξεκίνημα του συγκεκριμένου δρομολογίου. Συγκεκριμένα από το 2003 όπου και πετώ μπορώ να αναφέρω

Με Olympic Airlines χειμερινή περίοδο κατά μέσω όρο 1 –7 άτομα, καλοκαιρινή 7 -16 (16 ++με το ζόρι πλήν σπάνιων περιπτώσεων)

Με Athens Airways η παραπάνω αντιστοιχία με ελάχιστες αυξομειώσεις

Με SkyExpress Λιγότερα από τα παραπάνω που αναφέρονται (Φυσικά διανύουμε και άλλες εποχές)

Περίοδοι διακοπών, εορτών σίγουρα 1 – 5 επιβάτες πάντα υπήρχαν Φοιτητές στρατιωτικοί & κλπ.
Να φανταστείς πολλές φορές που έκανε το δρομολόγιο γνωστή μου , ήταν η μοναδική επιβάτης και χαριτολογώντας μου έλεγε ότι και να πέσει το αεροπλάνο ούτε οι ειδήσεις δεν θα το πουν. ( :twisted: :twisted: )


Σχετικά Με το σκέλος JSH –AXD – JSH τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα αλλά και πάλι χαμηλές πληρότητες (όπως μου αναφέρει άτομο μέσα από το αεροδρόμιο της JSH).

*Σε αφιέρωμα της Ολυμπιακής στην τηλεόραση , αλλά και από Φήμες που κυκλοφορούσαν την περίοδο 2003 στην Ήπειρο τέως βουλευτής της περιοχής είχε βάλει το δρομολόγιο JSH – PVK –JSH καθώς εξυπηρετούσε προσωπικούς – οικογενειακούς λόγους μαθεύτηκε σύντομα και για την κάλυψη του το χαρακτήρισαν σε άγονη γραμμή.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητοι φιλοι,και κυριως εσυ απο τα Κυθηρα,Ειμαι κατοικος αγονης γραμμης,αρα επεσες πολυ εξω..Επισης βρισκομαι στο αεροπορικο χωρο πολλα χρονια.
Συμφωνω οτι ηταν δυσκολα τα πραγματα με την athens,εξαλου καναν και πολλα λαθη.Ασ ελπισουμε η minoan-ο ιδιος ανθρωπος ειναι υπευθυνος και για αυτη την εταιρεια οπως με την athens-να μην κανει τα ιδια λαθη.
Τωρα,σιγουρα καποια δρομολογια δεν εχουν πληροτητα μεγαλη,εκει αλλωστε ολες οι εταιρειες εδωσαν καποιο τιμημα.
Εκει οπου δωθηκε μηδενικο στον προηγουμενο διαγωνισμο υπαρχει πληροτητα μεγαλη,τουλαχιστον για την περιοχη την δικη μου απο Απριλιο μεχρι και Οκτωβρη ειναι 100%-ουτε λιστα αναμονης υπαρχει-και το χειμωνα γυρω στο 50%.

Θα δουμε τι θα γινει με το διαγωνισμο,παντως θα ειναι σκληρος....

Φιλε απο τα Χανια,σας εχω επισκεφτει και προσφατα,τι εχει σημασια...Να γινονται τα δρομολογια και να εξυπηρετουνται οι επιβατες,ή να ακυρωνονται γιατι το ενναλακτικο αεροπλανο μιας εταιρειας δεν ειναι τετοιου τυπου οπως αυτο που ειναι δηλωμενο στην συμβαση των αγονων γραμμων?

Και για να ειμαστε δικαιοι θα πρεπει να μοιραστει η πιτα των δρομολογιων...Χρονια ολοκληρα ειναι αποκλειστικο προνομιο των ΟΑ,εξαλου καλο ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος......
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":3cziqphg said:
τι εχει σημασια...Να γινονται τα δρομολογια και να εξυπηρετουνται οι επιβατες,ή να ακυρωνονται γιατι το ενναλακτικο αεροπλανο μιας εταιρειας δεν ειναι τετοιου τυπου οπως αυτο που ειναι δηλωμενο στην συμβαση των αγονων γραμμων?

Φίλε VOG

Είναι τελείως ανυπόστατο αυτό που αναγράφεις.
Υπάρχει σύμβαση όπου και οι δυο συμβαλλόμενοι υπογράφοντας έχουν αποδεχτεί υποχρεώσεις – δικαιώματα και των δυο πλευρών. Ας διαβάζουμε καλύτερα πριν υπογράψουμε.
Η Εκάστοτε αεροπορική εταιρία είναι υποχρεωμένη να τηρεί τις δεσμεύσεις τις. Σε περίπτωση τροποποίησης του στόλου η για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ένα δρομολόγιο από τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους ενημερώνονται οι αρμόδιοι φορεί και πράττονται τα ανάλογα.

Και αν αναφέρεσαι ότι ένα ATR αντικατέστησε το ERJ (λόγω βλάβης) για την εξυπηρέτηση των επιβατών όπου πραγματοποιούνταν με καθυστέρηση 2++ ωρών σε παρακαλώ να το αφήσουμε το θέμα εδώ.

(Για την Athens υπάρχουν σχετικά topic στο forum όπου και μπορείς να θέσεις τις υπερασπιστικές απόψεις σου).


Λίγο σεβασμό στις ακριτικές μας περιοχές όπου το αεροπλάνο διαδραματίζει σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό ρόλο.

Ευχαριστώ

Φιλικά Γ.Τ.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":1dqnce3b said:
Και για να ειμαστε δικαιοι θα πρεπει να μοιραστει η πιτα των δρομολογιων...Χρονια ολοκληρα ειναι αποκλειστικο προνομιο των ΟΑ,εξαλου καλο ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος......
Εισαι και χρονια ολοκληρα στον χωρο :roll:
Η νΟΑ τωρα τι σχεση εχει με αυτο ας πουμε? :thx:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":ln2htb21 said:
Και για να ειμαστε δικαιοι θα πρεπει να μοιραστει η πιτα των δρομολογιων...Χρονια ολοκληρα ειναι αποκλειστικο προνομιο των ΟΑ,εξαλου καλο ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος......

α) Πού ακριβώς βλέπεις την ΟΑ στις παρακάτω άγονες γραμμές;

SKG-JKH
SKG-SMI
SKG-CFU
SKG-KLX
SKG-SKU
SKG-LXS-JIK
ATH-JSH
ATH-SKU
ATH-KZI-KSO
PVK-JSH
AXD-JSH
LXS-MJT-RHO
LXS-MJT-JKH-RHO
LXS-MJT-SMI-RHO
LXS-MJT-JKH-SMI-RHO
CFU-PVK-EFL-ZTH-ΚΙΤ

β) Τι σχέση έχει ο ανταγωνισμός με τις άγονες γραμμές όπου την αποκλειστική εκμετάλλευση τους την έχει ένας αερομεταφορέας σε κάθε περίπτωση;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Ασφαλώς δεν μιλάμε για ανταγωνισμό στις συγκεκριμένες γραμμές, μια και είναι αποκλειστικής εκμετάλλευσης. Όμως, η ανάθεση αυτών των γραμμών σε όποια εταιρεία αποτελεί ένα σίγουρο έσοδο (όσο σίγουρα μπορεί να είναι σήμερα τα οικονομικά ενός κράτους σαν το δικό μας). Έτσι, υπάρχει εξασφαλισμένη παρουσία για 3-4 χρόνια σε κάποιες γραμμές, με 'εξασφαλισμένα' έσοδα. Αυτό και μόνο είναι ένα πρώτο βήμα για να στηριχθεί η ύπαρξη μιας εταιρείας, το πρώτο βήμα. Και να κάνει, αν μπορεί, κι αν θέλει, και άλλα βήματα. Δηλαδή να δημιουργήσει ανταγωνισμό στις 'μεγάλες' σε άλλες γραμμές.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Η Α3 δε θυμαμαι να ξεκινησε απο τις αγονες ομως! Αυτο που με ενοχλει στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι η αρπαχτη που φαινεται οτι θα γινει... "Ας παρω πρωτα τις αγονες και βλεπω τι θα κανω".Δεν ειναι ετσι ομως. Ακομα και η SEH ειχε ενα υποτυπώδες δικτυο, ασχετα αν δεν κανει σωστες κινησεις!
Και να θυμαστε, ουτε η ZF ειναι μακρια, ουτε το παραδειγμα των αγονων γραμων στα πλοια.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":3g1lqfsw said:
Και για να ειμαστε δικαιοι θα πρεπει να μοιραστει η πιτα των δρομολογιων...Χρονια ολοκληρα ειναι αποκλειστικο προνομιο των ΟΑ ,εξαλου καλο ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος......

Δίκαιο -κατά τη γνώμη μου- είναι να πάρει την κάθε γραμμή αυτός που πληροί τις προϋποθέσεις και όχι να "μοιραστεί η πίτα", όπως εσύ λες. Τότε θα είναι που θα αδικηθούν οι επιβάτες της "Άγονης". Ας αποδείξουν ότι μπορούν να με μεταφέρουν με ασφάλεια και αξιοπιστία και ότι μπορούν να φέρουν εις πέρας το πρόγραμμα δρομολογίων τους και θα είμαι ο πρώτος που θα μπει στα αεροπλάνα τους. Μέχρι τότε, εταιρείες που ιδρύθηκαν για τα "σίγουρα" της επιδότησης, θα αντιμετωπίζονται με επιφύλαξη, αν όχι με καχυποψία. Το πέρασμα της Athens από το "άγονο" νησί μας, μας έχει μείνει αξέχαστο, φαντάζομαι ότι δεν είμαστε οι μόνοι.

Περιμένω ένα refund από το καλοκαίρι του 2010. Εσύ που γνωρίζεις πρόσωπα και καταστάσεις, ίσως θα μπορούσες να με βοηθήσεις.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητοι φιλοι,
Φαινεται οτι η κουβεντα πηρε φωτια...καλο ειναι αυτο αρκει να μοιραζομαστε και καποια νεα ,ειδησεις κτλ
Προς Nfeefe
To οτι αλλαξε ιδιοκτησιακο καθεστως η ΟΑ δεν σημαινει οτι εχει αλλαξει και πρακτικες,αποδειξη οτι εχει τα ιδια χαλια οσων αφορα τα χρεηοπως η παλια οα
Διαβασες το ισολογισμο τους,διαλυμενο μαγαζι που ο Βγενο το εχει βγαλει στο σφυρι,αλλα ποιος να το αγορασει.Μακαρι να κατσει τελικα καποτε η συγχωνευση με την Α3.Αποδειξη,επισης ειναι οτι αυτη τη στιγμη διοικει την εταιρεια ο Μαλαματινας που δεν εχει καμια σχεση με τα αεροπορικα.

Η Α3 ειναι αλλη ιστορια,προτυπο οργανωσης,μακαρι να ειχαν και αλλες εταιρειες το δικο της management,και να μην πανε για αρπαχτες.
Προς Χρηστο
Αναφερομαι στην αναθεση των αγονων οταν η ΟΑ ηταν κρατικη και απολαμβανε μονοπωλιακα προνομια.Ειναι πολυ καλο που εχει ανοιξει το παιχνιδι και με αλλους παιχτες,αλλωστε χρειαζεται.Ανταγωνισμος φυσικα και δεν υπαρχει στις αγονες αφου εκει υπαρχει αποκλειστικη εκμεταλευση,μιλαω για ανταγωνισμο γενικοτερα αφου στην ελλαδα ΟΑ3 εχουν το 95% της κινησης.

Προς Γρηγορη
Δεν υπερασπιζομαι την ZF,απλα συνεβη μαζι με τα λαθη που εκανε αυτη η εταιρεια να υπαρχει και ο *υπερβαλων ζηλος* της ΥΠΑ για την καλη τηρηση της συμβασης.Και για να λειξει το θεμα με την ZF εδω,τοτε ειχε δωθει εντολη απο τις αρμοδιες υπηρεσιες της ΥΠΑ να ειναι ανελεητοι...γνωστη Κα Διευθυντρια του αρμοδιου τμηματος για τις αγονες γραμμες....με εντολη διοικητη ΥΠΑ,γνωστο πρωην στελεχος των κρατικων ΟΑ.
Και κατι αλλο φιλε και συντοπιτη Γρηγορη.....Ασ μην ειμαστε τοσο γραφειοκρατες.Σωστο και δικαιο να τηρουνται οι συμβασεις,τα συμφωνηθεντα,και να σεβομαστε τις υπογραφες μας αλλα αν καποια εταιρεια ειναι σε θεση να ναυλωνει ενναλακτικο αεροπλανο σε περιπτωση τεχνικου προβληματος(βλεπε ΕRJ),γιατι να την καταδικασουμε εαν ειναι ATR?Eκτος και εαν συμφωνεις που ετσι εχασαν την δουλεια τους ενα σωρο ανθρωποι που δουλευαν στην zf.
Τερμα με αυτη την εταιρεια τωρα....Ξερουμε κατι αλλο για την minoan...Ποιος ειναι ο τελικα ο ιδιοκτητης..?Καποιο τηλεφωνο απο τα γραφεια τους??
 
Top