Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Σιγουρα,οι μικρες εταιρειες τυπου aeroland και minoan μπορουν να δωσουν μηδενικο τιμημα αλλωστε το 2010 η athens εδωσε μηδενικο τιμημα σε πολλα δρομολογια τα οποια και πηρε.Η ΟΑ/Α3 ομως δεν εδωσαν γιαυτο και εχασαν πολλα δρομολογια,τωρα ομως η διαρκεια της αναθεσης ειναι 4 χρονια,οποτε θα δουμε,αλλωστε τα πιο πολλα δρομολογια εχουν 06 μηνες πληροτητα πανω απο 80%.

Η αληθεια ειναι οτι ΟΑ/Α3 εδωσαν τοτε πολυ ακριβες τιμες
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":15z46atc said:
Η αληθεια ειναι οτι ΟΑ/Α3 εδωσαν τοτε πολυ ακριβες τιμες

Η ΟΑ εννοείς (εκ του ασφαλούς για τις περισσότερες γραμμές λόγω των DH1). Η Α3 όσες γραμμές πήρε τις πήρε με μηδενικό τίμημα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Εννοω και για αυτες τις που δεν πηρε,εδωσε υψηλες τιμεςΕξαλου παιζει εκτου ασφαλους,γραμμες που την ενδιαφερουν πραγματικα εδωσε μηδενικο τιμημα.
Εσυ νομιζεις οτι για φετος δεν εχουν συννενοηθει προηγουμενως με την ΟΑ για τις οικονομικες προσφορες?Εγω λεω οτι τα εχουν μιλησει....
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":364tpfm9 said:
Σιγουρα,οι μικρες εταιρειες τυπου aeroland και minoan μπορουν να δωσουν μηδενικο τιμημα αλλωστε το 2010 η athens εδωσε μηδενικο τιμημα σε πολλα δρομολογια τα οποια και πηρε.
Και ειδαμε που κατεληξε...
Παιδια με τις ευχες μου, να παρουν οι εταιριες αυτες τα δρομολογια των αγονων.. Χωρις Interline. Χωρις web bookings. Χωρις δυνατοτητα συνδεσης με αλλες εταιριες... Πολυ καλο θα κανουν στον τουρισμο και στην εικονα μας.Και το λεω γνωριζοντας ποσο κακο εκανε μια ακυρωση πτησης της ΖF σε επιβατες με συνδεση με αλλες εταιριες... Φυσικα με 2 διαφορετικα εισιτηρια κανενας δε σε καλυπτει...Ποσο πισω θα πανε παλι ορισμενα νησια σε θεμα εξυπηρετησης... :roll:
Και φυσικα.. Να τα παρουν με μηδενικο τιμημα να δω πως θα τα βγαλουν περα :wink:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

φιλεNFEEFE
πρωτον :τα δρομολογια αυτα για καποιον που ξερει οπως εγω ειναι κερδοφορα και χωρις επιδοτηση αφου εχουν πληροτητα τουλαχιστον 90%,αλλωστε η Α3
δεν θα εδινε μηδενικο τιμημα στα δρομολογια που τελικα πηρε στον προηγουμενο διαγωνισμο.Ειναι ο Βασιλακης τετοιος γαλαντομος...
δευτερον: και οι ΟΑ/Α3 εαν υπαρχει ανταποκριση με αλλες εταιρειες σπανια σε εξυπηρετουν ετσι και χασεις την πτηση σου....
τριτον:εαν ειναι ετσι τοτε να ακυρωθει ο διαγωνισμος και να τα δωσουν ολα στην ΟΑ και παλι....
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητε VOG. Αν εχεις βγαλει ενιαιο εισιτηριο απο τον Ευρωπαικο κανονισμο η εταιρια λογω της οποιας εχασες τη πτηση (ειτε φταιει ειτε οχι) ειναι υποχρεωμενη να σου κανει το reprotection. Εκτος αν δε το ξερεις. Και ξερω πολυ καλα οτι ειδικα η ΟΑ κανει οτι μπορει για να εξυπηρετησει τετοιες περιπτωσεις και γνωριζω απο πρωτο χερι οτι δεν εχει αρνηθει ακομα και εισιτηρια προσφορας να τα κανει reprotection και σε Α3 και σε αλλες εταιριες στο παρελθον. Και αυτο μπορω να στο εγγυηθω.
Απο εκει και περα, αν ειναι απο μονα τους κερδοφορα καποια δρομολογια... Γιατι η ZF πηγε απατη? I'm not saying anything... I'm just asking questions :wink:

Τελος, θα επρεπε η ΥΠΑ να φροντιζει να υπαρχουν καποια Minimum οχι μονο ως προς τα AOC κλπ, αλλα και ως προς τις δυνατοτητες αναπτυξης των συγκεκριμενων δρομολογιων, το αν η εταιρια εχει προσβαση σε αγορες. Αν ειναι να ξαναζησουμε τις εποχες ZF (check-in με το χερι!!!!ΜΕ ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΓΡΑΦΑΝ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ!!!!) τοτε τι να πω....Καημενη Ελλαδιτσα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Φιλε NFEEFE,
Νομιζω εχεις μπερδευτει λιγο....εγω ζω τα πραγματα απο πολυ κοντα,και πολυ μεσα στην ΟΑ...Να σου πω τα εξης...
Πραγματι η ΟΑ κανει reprotection,μονο οταν θελει ο εκαστοτε manager toy staumoy ,πιστεψε με..εχω δει Αγγλους να χανουν connection με BA,ή Γερμανους να χανουν connection με LH πολλεςφορες,για να μην πω για το ποσες φορες με ακυρωση της πτησης των ΟΑ οι πελατες αφεθηκαν στην τυχη τους χωρις passenger protection....

Tωρα,για την ZF δεν φατιει αυτη που εσβηναν ονοματα με το χερι στο check-in,γιατι το check-in το ειχε η olympic handling και στις 10/06/10 το πηρε η swissport.
πηγε δε απατη,γιατι ετρωγε παραβασεις απο την Υπα(τουλαχιστον 5000 ευρωminimum για καθε δρομολογιο)γιατι χρησιμοποιουσε διαφορετικο ειδος αεροσκαφους απο αυτο που ειχε δηλωσει στη συμβαση των αγονων,λες και ειχε σημασια αυτο και οχι η εξυπηρετηση των πελατων.Να σου πω εδω,οτι υπηρχε ιδιαιτερος ζηλος απο την ΥΠΑ στο θεμα αυτο των παραβασεων για πρωτη φορα(τυχαιο οτι ο τοτε διοικητης Υπα ηταν πρων μεγαλοστελεχος των ΟΑ???)

ΦιλεΝFEEFE
Ξεχασα επισης να σου πω οτι και η zf σε περιπτωση που καποιος εχανε connεction flight τους εκανε reprotection σε πτησεις Α3 και ΟΑ εαν υπηρχαν..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητέ VOG,
επειδή όπως λες ξέρεις τα πράγματα από μέσα, θα σου πρότεινα να βγεις και λίγο να τα δεις απ' έξω γιατί είναι φανερό ότι δεν είσαι κάτοικος άγονης γραμμής και σίγουρα δεν χρησιμοποιείς σε μόνιμη βάση κάποια από αυτές τις γραμμές. Και μόνο η φράση σου : "... είναι κερδοφόρα...έχουν πληρότητα πάνω από 90%..." φθάνει για να το διαπιστώσει κάποιος.

Όσον αφορά την Athens, είχα την ατυχία να ταξιδέψω 12 φορές μαζί της μέσα σε διάστημα 7 μηνών (για να μην αναφερθώ στις άλλες 4 αποτυχημένες προσπάθειες λόγω έλλειψης αεροσκάφους ή '' κακών καιρικών συνθηκών'' για μία εκ των οποίων ακόμη μου οφείλουν το ναύλο μου...). Όποιος θέλει να πιστεύει ... ή να υποστηρίζει ότι αιτία της αποτυχίας της Athens ήταν κάποιος μυστικός πόλεμος που δέχθηκε είναι δικαίωμά του... Δεν θα αναφερθώ στα περιστικά που έζησα στη διάρκεια αυτών των πτήσεων γιατί το έχω κάνει ήδη και όποιος θέλει μπορεί να γυρίσει πίσω στα αντίστοιχα threads να μάθει.

Το αν ή μυστηριώδης ΜΙΝΟΑΝ πάρει κάποιες γραμμές δεν μπορεί εκ των προτέρων να κριθεί αρνητικό ή θετικό. Η ιστορία θα το δείξει! Το αν έχει προσφέρει μηδενικό τίμημα για να πάρει αυτές τις γραμμές, θα είναι σίγουρα μοιραίο... Γιατί για τα Κύθηρα που μπορώ να μιλήσω με βεβαιότητα (ειδικά αυτή τη περίοδο με την οικονομική στενότητα των ελλήνων) όχι 90% πληρότητα δεν αγγίζουν οι πτήσεις, αλλά μετά βίας ξεπερνούν το 40%...

Φυσικά λύση δεν είναι να δίνονται απευθείας, όπως ανέφερες, οι γραμμές στην ΟΑ και να τελειώνουμε. Λύση είναι να υπάρχουν ποιοτικά κριτήρα, όπως αναφέρει και ο NFEEFE παραπάνω, ώστε να εξασφαλίζεται ότι οι επιβάτες αυτών των γραμμών δεν θα αντιμετωπίζονται σαν ζώα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":33cmjswr said:
φιλεNFEEFE
πρωτον :τα δρομολογια αυτα για καποιον που ξερει οπως εγω ειναι κερδοφορα και χωρις επιδοτηση αφου εχουν πληροτητα τουλαχιστον 90%

Φίλε VOG είναι γεγονός ότι πολλές από τις άγονες γραμμές είναι κερδοφόρες και χωρίς επιδότηση, αλλά όχι όμως όλες (απο πλευράς ζήτησης) για παράδειγμα :
JSH – PVK – JSH
JSH – AXD – JSH

Διαβάζω με προσοχή αυτά που γράφεις στο forum σχετικά με τις άγονες αλλά και την Minoan Airlines και πάντα μιλάς με το ‘’εγώ’’ δίνεις μια εικόνα ότι είσαι μέσα στον αεροπορικό χώρο χρόνια και με εμπειρία, προς θεού δεν το αμφισβητώ σε καμία περίπτωση αλλά από αυτά που διαβάζω θεωρό κάποια τελείως ανυπόστατα.

Σχετικά με την Athens Airways θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου ότι πολεμήθηκε από την ΟΑ , Α3, λογικό σε περιβάλλον ανταγωνισμού, τις δόθηκαν ευκαιρίες όπως οι άγονες που δυστυχώς από σωρεία διοικητικών και λοιπών λαθών δεν τις εκμεταλλεύτηκε σωστά με το γνωστό αποτέλεσμα σε όλους μας. Σχετικά με τα πρόστιμα …. Όταν γίνεσαι ανάδοχος για την εκτέλεση ενός έργου, καλείσαι υπογράφοντας και κάποιους κανονισμούς π.χ. τον τύπο του αεροσκάφους (Δεν είναι Κτελ ότι μας περισσεύει να το βάζουμε για την εκτέλεση του δρομολογίου) και αν εννοείς εξυπηρέτηση που κάποιος για να πάει στα Κήθυρα είχε κατά μέσω όρο 2 ώρες καθυστέρηση τότε τι να πω…
Κρίμα για τους εργαζόμενους που ακόμα προσπαθούν να πληρωθούν και τους κατοίκους των νησιών μας που ταλαιπωρήθηκαν. (Ζητώ συγνώμη για το off topic)

Θα συμφωνήσω εν μέρει και με τον φίλο NFEEFE
Σχετικά με τις ανταποκρίσεις θα είναι καλό αν κάποια μικρή εταιρία γίνει ανάδοχος των άγονων να γίνει και μία συνεργασία με την ΟΑ3 ώστε να εξυπηρετούνται και οι επιβάτες διεθνών πτήσεων, αλλά και να προστατεύονται σε περιπτώσεις ακυρώσεων , καθυστερήσεων (σε περίπτωση όπου συμβούν τα δύο προηγούμενα και χαθεί κάποιο σκέλος της πτήσης τους). Αν αυτό δεν γίνει τότε παρόλο που θα υπάρχει αεροπορική σύνδεση θα την καθιστά δύσκολη για τους επιβάτες από πολλές απόψεις.

Δεν θα συμφωνήσω ότι θα πρέπει να υπάρχουν κριτήρια στο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές όπως αν η εταιρεία έχει πρόσβαση σε αγορές. Έτσι δεν αναπτύσσετε ο ανταγωνισμός. Με αυτήν την λογική μόνο η ΟΑ3 θα έπρεπε να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό για τις άγονες .

Ας περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για τους ανάδοχους και εδώ είμαστε. Μόνο ο χρόνος θα αποδείξει την πορεία των άγονων και τις νέες αεροπορικές εταιρίες.

Φιλικά ..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Greg.CHQ":16l6bkwp said:
αλλά όχι όμως όλες (απο πλευράς ζήτησης) για παράδειγμα :
JSH – PVK – JSH
JSH – AXD – JSH

Έχεις στοιχεία γι' αυτό που λες;
 
Top