Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition
VOG":33cmjswr said:
φιλεNFEEFE
πρωτον :τα δρομολογια αυτα για καποιον που ξερει οπως εγω ειναι κερδοφορα και χωρις επιδοτηση αφου εχουν πληροτητα τουλαχιστον 90%
Φίλε VOG είναι γεγονός ότι πολλές από τις άγονες γραμμές είναι κερδοφόρες και χωρίς επιδότηση, αλλά όχι όμως όλες (απο πλευράς ζήτησης) για παράδειγμα :
JSH – PVK – JSH
JSH – AXD – JSH
Διαβάζω με προσοχή αυτά που γράφεις στο forum σχετικά με τις άγονες αλλά και την Minoan Airlines και πάντα μιλάς με το ‘’εγώ’’ δίνεις μια εικόνα ότι είσαι μέσα στον αεροπορικό χώρο χρόνια και με εμπειρία, προς θεού δεν το αμφισβητώ σε καμία περίπτωση αλλά από αυτά που διαβάζω θεωρό κάποια τελείως ανυπόστατα.
Σχετικά με την Athens Airways θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου ότι πολεμήθηκε από την ΟΑ , Α3, λογικό σε περιβάλλον ανταγωνισμού, τις δόθηκαν ευκαιρίες όπως οι άγονες που δυστυχώς από σωρεία διοικητικών και λοιπών λαθών δεν τις εκμεταλλεύτηκε σωστά με το γνωστό αποτέλεσμα σε όλους μας. Σχετικά με τα πρόστιμα …. Όταν γίνεσαι ανάδοχος για την εκτέλεση ενός έργου, καλείσαι υπογράφοντας και κάποιους κανονισμούς π.χ. τον τύπο του αεροσκάφους (Δεν είναι Κτελ ότι μας περισσεύει να το βάζουμε για την εκτέλεση του δρομολογίου) και αν εννοείς εξυπηρέτηση που κάποιος για να πάει στα Κήθυρα είχε κατά μέσω όρο 2 ώρες καθυστέρηση τότε τι να πω…
Κρίμα για τους εργαζόμενους που ακόμα προσπαθούν να πληρωθούν και τους κατοίκους των νησιών μας που ταλαιπωρήθηκαν. (Ζητώ συγνώμη για το off topic)
Θα συμφωνήσω εν μέρει και με τον φίλο NFEEFE
Σχετικά με τις ανταποκρίσεις θα είναι καλό αν κάποια μικρή εταιρία γίνει ανάδοχος των άγονων να γίνει και μία συνεργασία με την ΟΑ3 ώστε να εξυπηρετούνται και οι επιβάτες διεθνών πτήσεων, αλλά και να προστατεύονται σε περιπτώσεις ακυρώσεων , καθυστερήσεων (σε περίπτωση όπου συμβούν τα δύο προηγούμενα και χαθεί κάποιο σκέλος της πτήσης τους). Αν αυτό δεν γίνει τότε παρόλο που θα υπάρχει αεροπορική σύνδεση θα την καθιστά δύσκολη για τους επιβάτες από πολλές απόψεις.
Δεν θα συμφωνήσω ότι θα πρέπει να υπάρχουν κριτήρια στο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές όπως αν η εταιρεία έχει πρόσβαση σε αγορές. Έτσι δεν αναπτύσσετε ο ανταγωνισμός. Με αυτήν την λογική μόνο η ΟΑ3 θα έπρεπε να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό για τις άγονες .
Ας περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για τους ανάδοχους και εδώ είμαστε. Μόνο ο χρόνος θα αποδείξει την πορεία των άγονων και τις νέες αεροπορικές εταιρίες.
Φιλικά ..