Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Οι τιμές βγαίνουν απο τον διαγωνισμό.
Σε γραμμές που θα χτυπηθουν οι εταιρειες, θα υπάρξει ίσως μειωση σε σχέση με την προκύριξη.
σε γραμμές που η εταιρεία παίζει μόνη της, ε δε θα κάτσει να ασχοληθεί στο να ρίξει τις τιμες (αλλωστε θα ζητήσει και αντισταθμισμα).
Οπότε..εις βάρος των επιβατών δεν παίζει...εκτός αν το εννοεις με άλλο τρόπο.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":2akuci34 said:
Το ανηθικο και ανεντιμο ειναι να εκμεταλευεσαι αυτο σου το πλεονεκτημα εις βαρος των επιβατων...εκτος και αν κανετε οτι δεν καταλαβαινετε,ή δεν ειστε εργαζομενοι σε αεροδρομιο για να δειτε(κυριως στο παρελθον για να ειμαι και δικαιος)τον τροπο που φερονταν στους επιβατες....

Πρώτα απ όλα κατάλαβε ότι η σημερινή ΟΑ δεν έχει καμιά μα καμιά σχέση με την παλιά... το ξέρω ότι σου είναι δύσκολο να το καταλάβεις αλλά προσπάθησε, νισάφι πια... άλλη διοίκηση. άλλο προσωπικό, άλλη νοοτροπία... εσύ επιμένεις να θεωρείς την νέα ΟΑ σαν συνέχεια της παλιάς, ε επέμενε αλλά τι σου φταίμε εμείς οι υπόλοιποι που διαβάζουμε τις εμμονές σου...

Από εκεί και μετά συνεχώς βγάζεις νέες απιθανότητες από το μυαλό σου... από που και ως που η ΟΑ εκμεταλλεύεται τους επιβάτες? πίστεψέ με δεν κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, απλά δεν καταλαβαίνω... έχω πετάξει αρκετές φορές με την ΟΑ και δεν αισθάνθηκα ποτέ να με εκμεταλλεύονται, πολύ περισσότερο δεν αισθάνθηκα να μου συμπεριφέρονται με άσχημο τρόπο όπως βαρύγδουπα υποστηρίζεις... ποτέ... ούτε το ιπτάμενο προσωπικό, ούτε το προσωπικό εδάφους, ούτε το προσωπικό στα γραφεία που χρειάστηκε να επικοινωνήσω τηλεφωνικά... αν εσύ έχεις διαφορετικές εμπειρίες μάλλον θα πρέπει να ψαχτείς μπας και τα προβλήματα με την εταιρία τα δημιουργείς μόνος σου... η εταιρία είναι συνεπέστατη και ειδικά στα άγονα φίλοι κάτοικοι των νησιών μακαρίζουν την τύχη τους που, μετά την λαίλαπα της Athens, τα δρομολόγια τα εκτελεί πλέον η ΟΑ και σώθηκαν...

Για να τελειώνει εδώ το θέμα... τόσο καιρό σε αντιμετωπίσαμε με κατανόηση, κάναμε πως πιστέψαμε ότι είσαι σχετικός με το χώρο, προσπαθήσαμε να σου εξηγήσουμε τα βασικά αλλά αποτέλεσμα κανένα... η μία παραδοξολογία πάνω στην άλλη... αρκετά δεν το τράβηξες? και η πλάκα έχει κάποια όρια νομίζω... συνέχισε αν θέλεις να γράφεις τα ίδια και τα ίδια... από εδώ και πέρα ελάχιστοι θα σου δίνουν σημασία... καληνύχτα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Καληνυχτα και σε σενα,σε αφηνω στην ασχετοσυνη σου....
Οσων αφορα το αν ειμαι σχετικος με το χωρο αν δεν το καταλαβαινεις εισαι εκτος τοπου και χρονου,αντε γεια κομπουτερακια

Α,και αν τολμας μπορεις να με δοκιμασεις αν ειμαι σχετικος...αλλα θα πρεπει να πας πολυ πισω αρχες δεκαετιας 80..Ειχες γεννηθει τοτε?
Αν βλεπεις τα πραγματα σαν επιβατης φυσικα και δεν μπορεις να καταλαβεις οτι η νοοτροπια δεν αλλαξε,και ας αλλαξε η ιδιοκτησια.
Αν ομως ησουν απο μεσα,δεν θα σου εκανε εκπληξη...Δεν μπορω να σου δωσω εδω παραδειγματα...απλα να ξερεις οτι η ΟΑ και η ΟΗ αυτη τη στιγμη
διοικειται απο τα ατομα τα περισσοτερα εκ των οποιων δεν εχουν καμια σχεση με το χωρο,πριν 02 χρονια προσεληφθησαν βιαστικα οπως βιαστικα στηθηκε αυτη η εταιρεια μεσα σε πολυ λιγο διαστημα......Η προκληση των παχυλων αμοιβων που εδινε τοτε ο Mr MIG....
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Ενταξι φιλε VOG μην αρπαζεσαι απλως σκεψου δευτερη φορα αυτα που λες, βαλε ενα μέτρο, γιατι σε λιγο θα σε κραζουν ολοι και οχι μονο οι υπαλληλοι ΟΑ3.
Ο δρομος δεν ειναι κλειστος σε οποια εταιρια μπει σοβαρα στο παιχνιδι, να αντιμετωπισει την ΟΑ η την Α3 οι οποιες εταιριες εχουν κανει τρομερες επενδυσεις στο χορο με ιδιοκτητα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αεροσκαφη (αν εξαιρεσεις τα Dash8-100 τα οποια συντηρουνται με τα υψηλοτερα standard), αξιοσεβαστο πτητικο και καταρτησμενο τεχνικο προσωπικο σε σοβαρες τεχνικες βασεις/υποστεγα (ειδικα η ΟΑ).
Πιστευεις οτι ειναι σοβαρη εταιρια να χρησιμοποιει πολιτικα βισματα για να παρουν AOC αεροπλανα 25ετιας(τα οποια δεν ξερω απο ποτε ειναι σε αποθηκευση)
και 100.000 ευρω αρχικο κεφαλαιο (οσο κοστιζει ενα FAN BLADE του Α320).
Σε παρακαλω να δεις την πραγματικοτητα και να σεβαστεις τους εργαζομενους ΟΑ3, γιατι δινουν τον καλυτερο τους εαυτο για να μεινουν ικανοποιημενοι και με τις καλυτερες εμπειριες οι ελληνες αλλα πιο πολυ οι ξενοι ταξιδιωτες που ερχονται στην χωρα μας για να περασουν ωραια και οχι για να εχουν καθυστερησεις, ακυρωσεις
και εναεριες περιπετιες.
Πολλα δρομολογια της αγονης ειναι απαιτητικα και επικινδυνα δρομολογια ειναι φορες που τα αεροπλανα πρεπει να πεταξουν στα 50ft πανω απο θαλασσα με ολους τους καιρους, χρειαζονται τους καλυτερους χειριστες με τα ποιο αξιοπιστα και καλα συντηρημενα αεροπλανα.
Δεν καταλαβαινω γιατι προκαλεις τοσο πολυ, τι εχεις να κερδισεις, παντως απο αυτα που λες δεν εισαι ιπταμενος ουτε τεχνικος πες μου αν κανω λαθος???
Μεχρι να ερθει αυτος ο σοβαρος επενδυτης θα σε παρακαλεσω να μην προκαλεις μεσα σε αυτο το forum που φτιαξανε ανθρωποι σαν και εμας που αγαπαμε την αεροπορια και οι περισσοτεροι ειμαστε και εργαζομενοι με στοχο την καλυτερη εξυπηρετηση του επιβατη.
Μια τελευταια ερωτηση VOG θα εβαζες το παιδι σου να πεταξει με αυτα τα αεροπλανα???
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητε φιλε,
Δεν ειμαι ιπταμενος,δεν ειμαι τεχνικος,αγαπω και δεν φοβαμαι το αεροπλανο....Εχω εμπιστοσυνη στους ελληνες τεχνικους και ευχαριστως θα εβαζα τις δυο μου κορες στο αεροπλανο...
Σεβομαι τους εργαζομενους τησ ΟΑ/3γιατι παραλληλα με αυτους εχω πορευτει στη δουλεια μου τοσα χρονια(29 ).
Εχω συνεργαστει και με τους μεν και με τους δε..Επισης συχαινομαι τα πολιτικα βυσματα και τους πολιτικους,και ειμαι και εγω κατοικος αγονης γραμμης
Αγαπαω και εγω την αεροπορια,και σε τελικη αναλυση δεν πιστευω οτι οσο σοβαρος και να ειναι αυτος ο επενδυτης θα καταφερει κατι....Παλι ΟΑ3 θα εχουμε κατα κορον...Δεν κανει καμια διαφορα..αρκει να μπορουμε να ταξιδευουμε με ασφαλεια.

Τωρα αν εχω προκαλεσει καπου σιγουρα δεν το επεδιωξα....
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Επειδή τα καλά πράγματα πρέπει να λέγονται:
Το επάγγελμά μου δεν έχει τη παραμικρή σχέση με τις αερομεταφορές εκτός της ανάγκης να χρησιμοποιώ τη πτήση Αθήνα - Κύθηρα - Αθήνα 2 με 4 φορές μηνιαίως. Από τις τρεις εταιρείες που έχουν περάσει η σειρά κατάταξης στο μαυλό μου είναι 1η : νΟΑ, 2η πΟΑ και 20η Athens. Η νέα ΟΑ από τον Ιούνιο του 2010 που επέστρεψε στο νησί, μας εξυπηρετεί αδιάκοπα, με σεβασμό, με συνέπεια στους χρόνους της (χωρίς υπερβολή υπάρχουν φορές που φεύγουμε νωρίτερα από το κανονικό :thx: ) και κυρίως με αυξημένο αίσθημα ασφάλειας. Δεν μου έχει συμπεριφερθεί ποτέ κανένας από το προσωπικό με αγένεια, πάντα σκίζονται να εξυπηρετήσουν, να κάνουν χιούμορ (άσε που μιλάνε ελληνικά και όχι βουλγάρικα :banana: ), δεν μου έχει τύχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα (φανερό τουλάχιστον) εν ώρα πτήσης, δεν έχω αγανακτίσει, δεν έχω φοβηθεί (πέραν του φυσιολογικού πάντα).
Δεν ξέρω τι πολιτικές ακολουθεί η νΟΑ όσον αφορά τις γραμμές όπου υπάρχει ανταγωνισμός ή οτιδήποτε άλλο που αναφέρεις VOG. Αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει να πάω για δουλειά στο νησί μου και δεν φοβάμαι... Πρέπει να πάω για δουλειά στο νησί μου και δεν ξεκινάω μία μέρα πριν μην τυχόν και ακυρωθεί η πτήση επειδή δεν υπάρχει αεροσκάφος... Πληρώνω το εισιτήριό μου και ξέρω ότι θα φθάσω στο προορισμό μου και δεν θα κλαίω τα λεφτά μου...
Και τα λέω όλα αυτά γιατί σίγουρα κάποιοι εδώ μέσα είναι εργαζόμενοι σ' αυτή την εταιρεία και αξίζουν τα καλά αυτά λόγια. Ίσως πρέπει να μας στέλνουν εταιρείες σαν την ZF που και που για να εκτιμάμε μερικά πράγματα :rant: .

Αν εσύ πιστεύεις ότι θα υπάρξουν και άλλες εταιρείες που μπορούν να μας τα παρέχουν όλα αυτά... είναι πρόβλημά σου. Εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να πειραματιστούμε ξανά με αρπαχτάκηδες όπως Athens :wall: .
Και επιμένω να αναφέρω την Athens γιατί είμαι σίγουρος ότι είχες σχέση με αυτή όπως έχεις σχέση και με τη Μινοαν σήμερα. Πες λοιπόν στη πρώτη, ότι μου χρωστά ακόμη 64 ευρώ από πτήση που ακύρωσε επειδή οι τουρμπίνες του RJ4 (στο οποίο έμπαινα για πρώτη φορά) δεν έπερναν μπροστά... Και πες στη δεύτερη ότι αν πλησιάζει κατά δω (που δεν το ελπίζουμε) θα πρέπει να κάνει πολλές προσπάθειες για να αγγίξει το επίπεδο εξυπηρέτησης που έχουμε σήμερα, πόσο μάλλον για να το ξεπεράσει.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητέ φίλε VOG

Σαν νέο μέλος εδώ στο forum πραγματικά διάβαζα και συνεχίζω να διαβάζω με ιδιαίτερη προσοχή αυτά που γράφεις.

Είπα να μην δώσω συνέχεια - ασχοληθώ ξανά στο topic αυτό καθώς δεν απορρέει κάτι ουσιαστικό. Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω δυστυχώς αναγκάζομαι να δώσω συνέχεια επί του θέματος.
Πραγματικά εντυπωσιάζομαι από έναν άνθρωπο που κατάφερε μέσα σε λίγες μέρες να εκτινάξει το topic αυτό όχι με τις ουσιαστικές πολυετές αεροπορικές (όπως αναφέρεις) γνώσεις του, αλλά με κάθε είδους πρόχειρη αναφορά.
Μια συμβουλή από έναν μικρότερο σε ηλικία.
Έχοντας και εγώ την εμπειρία μου στον χώρο των αερομεταφορών και του τουρισμού από πολλές πλευρές θέλω να σου γράψω ότι στο επάγγελμα – χώρο αυτό δεν σηκώνει παρωπίδες.
Επειδή είσαι (όπως αναφέρεις) μέσα στα πράγματα σου παραθέτω τις παρακάτω ερωτήσεις :
1 - Έχεις κοιτάξει το θέμα αυτό από πλευρά τουρισμού ;
2 - Έχεις ρωτήσει ποια είναι η γνώμη (του τουρισμού) για τις αεροπορικές εταιρίες που εκτελούν τις άγονες ;
3 - Έχεις ρωτήσει τα ταξιδιωτικά γραφεία των ακριτικών μας περιοχών την αντιμετώπιση και τα σχόλια από τους πελάτες ;
4 - Έχεις ρωτήσει τους τοπικούς εκεί φορείς (των ακριτικών περιοχών) αν είναι ευχαριστημένοι από την αεροπορική τους σύνδεση στο παρελθόν και τι προσδοκούν για τον μέλλον ;
Το θέμα αυτό είναι σημαντικό και να προσέχουμε τι γράφουμε.

Θα σου προτείνω να γίνεις ρεαλιστής της Ελληνικής αεροπορίας , χωρίς παρωπίδες. Κακό δεν είναι να υπερασπίζεσαι τις απόψεις σου, αλλά όλοι εδώ σε αυτό το topic έχουμε τελείως διαφορετικές – αντίθετες απόψεις μαζί σου (τυχαίο ;) ) και μην προσπαθείς με την πολυετή εμπειρία σου να μας τις επιβάλεις . Δεν είσαι ο μοναδικός που ασχολείται με την αεροπορία, είμαστε και άλλοι εδώ που κρατάμε χαμηλό προφίλ και απλά καταθέτουμε τις απόψεις μας με ήπιο τρόπο.



Ολοκληρώνοντας θέλω σε παρακαλώ να απαντήσεις σε όλους μας αγαπητέ VOG στις παρακάτω 2 ερωτήσεις έτσι απλά για να ξέρουμε με ποίον ανταλλάσσουμε αεροπορικές απόψεις .

1) Τελικά είσαι 25 η 29 χρόνια στο χώρο ;
2) Τελικά είσαι κάτοικος άγονης γραμμής η της Κρήτης ;

Ο εννοώ εννοείτο …………………

VOG":1d4pz1hg said:
φιλοι μου,
ειμαι καινουργιο μελοσ και γραφω για πρωτη φορα,αλλα ειμαι 25 χρονια στον αεροπορικο χωρο.
VOG":1d4pz1hg said:
Σεβομαι τους εργαζομενους τησ ΟΑ/3γιατι παραλληλα με αυτους εχω πορευτει στη δουλεια μου τοσα χρονια(29 )
alekoskit":1d4pz1hg said:
Αγαπητέ VOG,
επειδή όπως λες ξέρεις τα πράγματα από μέσα, θα σου πρότεινα να βγεις και λίγο να τα δεις απ' έξω γιατί είναι φανερό ότι δεν είσαι κάτοικος άγονης γραμμής
VOG":1d4pz1hg said:
Αγαπητοι φιλοι,και κυριως εσυ απο τα Κυθηρα,Ειμαι κατοικος αγονης γραμμης,αρα επεσες πολυ εξω
VOG":1d4pz1hg said:
Και κατι αλλο φιλε και συντοπιτη Γρηγορη.....

Τελικά τι ισχύει από τα παραπάνω που κατά καιρούς έχεις γράψει ;

Ευχαριστώ

Φίλε VOG χωρίς καμία περαιτέρω διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης .

Φιλικά

Gregorys T.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Φιλε VOG

πες μας επιτέλους τι δουλειά κάνεις και γιατί υπερασπίζεσαι με τόσο θράσος μια εταιρεία κόλαση όπως η Athens η οποία εκτός επιβατών άφησε απλήρωτους και πάμπολους υπαλλήλους. Μη ξεχνάς ότι έκλεισε επί των ιδίων διοικούντων με την Μινόαν. Άρα τι άλλαξε?

Πρόσεχε γιατί υπερασπιζόμενος αυτούς εκτίθεσαι
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Ρε άνθρωπε -VOG-,δε νομίζω ό,τι έχεις πραγματική σχέση με αυτό το χώρο όταν ισχυρίζεσαι ό,τι άλλαξε το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΟΑ.Οι πάντες ξέρουν ό,τι πρόκειται για ένα νέο νομικό πρόσωπο,μια άλλη εταιρεία η οποία θα μπορούσε να ονομάζεται "Γιοσομούρια Airines" και απλά χρησιμοποιεί το όνομα "Olympic".Επίσης , το να διαφωνείς με όσα πράττουν οι διοικούντες τις αεροπορικές εταιρείες (αναφέρθηκες στις προσλήψεις και στο πρόεδρο στη O.Air) μάλλον θα πρέπει να σε κάνει να κρίνεις πρώτα από όλες την "Αθηναϊκές Αερογραμμές":Τι σχέση είχε ο δικός της ιδιοκτήτης με τις αεροπορικές-επιβατικές μεταφορές;Για τον ακατάλληλο τύπο αφους που χρησιμοποίησε,για την ανούσια ψευδοπολυτέλεια στην εξυπηρέτηση που ήθελε να έχει,για την αδυναμία της να χειριστεί μη ομαλές καταστάσεις,για το ερασιτεχνικό τρόπο-σύστημα κρατήσεων το οποίο δεν ήταν συμβατό με καμίας άλλης εταιρείας και ενδεχομένως για ΣΥΓΓΕΝΙΚΕΣ σχέσεις με πολιτικούς.Στους επιχειρησιακούς τομείς,ξέρουμε λοιπόν τι θα κάνει η MINOAN;Γιατί,αν στελεχώνεται από τους ίδιους ανθρώπους,τη κάτσαμε τη βάρκα.
Είπες βέβαια ό,τι έκαναν οι άνθρωποι της ZF "κάποια λάθη" τα οποία εύχεσαι να μην επαναλάβουν.Ποια λοιπόν κρίνεις ό,τι είναι τα λάθη αυτά;
 
Top