Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

aakunz":2jy843qk said:
Εξ άλλου, η γνώση και ομιλία της ελληνικής δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ελλήνων. Το ότι κάποιος είναι αλλοδαπός, δε σημαίνει ότι δε μπορεί να μιλήσει ελληνικά. :wink: ...

Εχεις απολυτο δικιο :wink:
Απλα δε συνηθιζεται να μιλαει καποιος ξενος Ελληνικα (και ειδικα να τυχει να ειναι πιλοτος) και να μην εχει εστω την υπηκοοτητα! Δυστυχως...!

@VOG(1) Δεν ειναι σε καμια περιπτωση η δουλεια μου αλλα επεσα πανω σε αυτο :arrow: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=9&t=1979&start=75#p143712
Και για το θεμα μας, η ZF ειχε βουλγαρους στις πτησεις γιατι ειχε νοικιασει τα ATR της Bulgaria Air.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αυτό που είναι σίγουρο πάντως στο τέλος ετουτου του διαγωνισμού είναι αυτό: Ολος ο κόσμος θα δει επιτέλους ποσά λεφτά επιδοτήσεων τρωγανε τα κουμπαρακια μαζί (ΟΑ Α3) όλα αυτά τα χρόνια.Εικαζετε ότι ΟΑ και Α3 έχουν δώσει τραγικά πολλαπλάσιες οικονομικές προσφορές σε σχέση με τη Μinoan και αυτό θα τους γυρίσει μπουμεραγκ!.Και το πλέον βέβαιο είναι ότι μετά την σαρωση του Γρυλου στο handling σε όλη την Ελλαδα (εκτός των μικρών αεροδρομίων) καθώς και από το διαφαινόμενο χάσιμο πολλών άγονων-φιλετων αυτό θα είναι το κυκνιο άσμα του Βγενο (που ήδη είναι στη μπούκα από τους Αραβες) και της νΟΑ...Εξάλλου αν τελικά ο άνθρωπος που είναι πίσω από την ΜΙΝ είναι ο ισχυροτατος οικονομικός παράγοντας που λέγεται τότε η Minoan δεν θα είναι μια απλή περιπετειουλα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Μία μικρή διευκρίνιση απλά :
Αγαπητέ VOG1, οι πτήσεις της ZF γινόντουσαν με AT4 τα οποία ως γνωστών έχουν μία αεροσυνοδό κανονικά. Το πρώτο μήνα το αεροπλάνο πέταγε αποκλειστικά με ΜΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ αεροσυνοδό που ΔΕΝ μιλούσε ελληνικά (ούτε καν καθαρά αγγλικά). Μετά από αρκετές διαμαρτυρίες αλλά και καταγγελίες η ZF μας έκανε τη τιμή να βάζει και μία ελληνίδα μαζί στη πτήση...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Aγαπητά μέλη, επειδή έχουμε μπλέξει λίγο τα..άκρα μας, έχουν πιάσει κάποιοι τη βούρτσα και νομίζουν ότι είναι...αεροπλάνο. Απορώ ποιός άρρωστος εγκέφαλος μπορεί να σκεφτεί και να συγκρίνει το γελοίον της Athens AW με την ουσία των χρημάτων που η ίδια η ΕΕ δίνει για να μπορούν άνθρωποι να μετακινούνται στο τεράστιο ελληνικό αρχιπέλαγος. Επειδή κάποιοι στήσαν μια μπίζνα για να τα κονομήσουν [ :evil: ] και βρήκαν ότι η αεροπορική εταιρεία είναι καλό "άλογο", πρέπει δλδ να τους μιμηθούν και άλλοι απλά και μόνο με την προοπτική μιας "αρπαχτής"; Αν οι όποιοι Monoan,Μινωικοί, Μινωίτες, και λοιποί "ονειροπόλοι"[ :roll: ] της αεροπορίας έχουν όραμα, καλά θα κάνουν να μην πάρουν το προαναφερόμενο παράδειγμα για ορθό δείγμα μέλλοντος. Επειδή παίζονται πολλά πολιτικά και μη παίγνια, ήρθε η ώρα νομίζω να αφήσουμε τα μίση -και εδώ μέσα- και να καθαρίσουμε το μυαλό μας με μια μεγάάάάάλη... υπομονή. :mrgreen: Και να γνωρίζουν οι απανταχού φίλοι των ωδικών πτηνών συντροφιάς ότι τα καλάθια των αχρήστων -πέραν της ανακύκλωσης [ακούς Fevro..?]- διαθέτουν και σκουπιδοφάγους. :twisted:

δικός σας
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

NFEEFE":22spuyur said:
aakunz":22spuyur said:
Εξ άλλου, η γνώση και ομιλία της ελληνικής δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ελλήνων. Το ότι κάποιος είναι αλλοδαπός, δε σημαίνει ότι δε μπορεί να μιλήσει ελληνικά. :wink: ...

Εχεις απολυτο δικιο :wink:
Απλα δε συνηθιζεται να μιλαει καποιος ξενος Ελληνικα (και ειδικα να τυχει να ειναι πιλοτος) και να μην εχει εστω την υπηκοοτητα! Δυστυχως...!

@VOG(1) Δεν ειναι σε καμια περιπτωση η δουλεια μου αλλα επεσα πανω σε αυτο :arrow: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=9&t=1979&start=75#p143712
Και για το θεμα μας, η ZF ειχε βουλγαρους στις πτησεις γιατι ειχε νοικιασει τα ATR της Bulgaria Air.


Φιλοι,

Ο μονος περιορισμος για το θεμα της Ελληνικης γλωσσας εντοπιζεται μονο στο πληρωμα καμπινας. Εκει πρεπει τουλαχιστον η Senior να μιλαει την γλωσσα της χωρας οπου επιχειρει η καθε εταιρια. Οσον αφορα τους πιλοτους αυτοι δεν χρειαζεται να μιλανε την γλωσσα της χωρας που επιχειρει η Εταιρια (Ευρωπαικη ενωση γαρ..). Εξου και η δυνατοτητα που εδιναν οι αγονες και σε αλλοδαπες Εταιριες να κατεβουν στο εδω διαγωνισμο (φυσικα το ιδιο γινεται και στις υπολοιπες Ευρωπαικες χωρες που εχουν αγονες οπως πχ Ιταλια, Ισπανια κ.α.)
Οσο για την ZF και την ανω συγκεκριμενη πτηση, γνωριζω οτι ι ZF ειχε Ελληνιδα καμπινα σε καθε πτηση η οποια ομως επεβαινε σαν ταξιδιωτης καθε φορα και οχι σαν κανονικο πληρωμα.
Και κατι σχετικο με το τοπικ. Την Τεταρτη που μας περασε ηταν η καταληκτικη ημερομηνια για την καταθεση ενστασεων στις Τεχνικες προσφορες και την Παρασκευη ειχαν κατατεθει τα υπομνηματα απο ολες τις Εταιριες σχετικα με τις ενστασεις που ειχαν λαβει απο τις υπολοιπες Εταιριες. Γνωριζει κανεις το περιεχομενο των ενστασεων η ποια Εταιρια ελαβε τις περισσοτερες ενστασεις στην παρουσα φαση; (Κατι μου λεει οτι η Μινωικες πρεπει να εκαναν limit up σε αριθμο ενστασεων :D !!!)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Πολυ εντονες φημες ακουγονται... Οι οποιες αναφερουν οτι συντομα θα αποκλειστει εκτος απροοπτου η Minoan απο τη διαδικασια μετα τις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ενστασεις εναντιων της. Και μαλιστα ο αποκλεισμος θα ερθει απο ψηλα. Λετε τελικα να μη πεταξουμε ποτε με τον βασιλια? :roll:

Επισης η διαδικασια θα τραβηξει αρκετες μερες/βδομαδες ακομα. Οι οικονομικες προσφορες δε προκειται να ανοιχτουν μεχρι να ξεκαθαρισει το ολο θεμα με τη Minoan. Οποτε θα πανε πολυ πισω τα αποτελεσματα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Φίλε NFEEFE πολλά ακούγονται ο χρόνος θα φέρει όμως το αποτέλεσμα αργά η γρήγορα....

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να τραβήξει πολύ καθώς θα πρέπει να οριστούν οι ανάδοχοι και να γίνουν update οι νέες πτήσεις για να ξεκινήσουν και οι κρατήσεις ....

Μία ερώτηση αν (λέμε τώρα) δεν πάρει καμία γραμμή η Minoan θα ξεκινήσει την πτητική της λειτουργία ; Και αν ναι ενδιαφέρον θα έχει ποια θα είναι τα δρομολόγια της ...

Προσωπική άποψη θεωρώ ότι η Minoan θα πάρει κάποια/ιες άγονες.

Ενδιαφέρον θα έχει και η aeroland ....

Ας περιμένουμε .....
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Θα κάνω μία ερώτηση και παρακαλώ όποιος ξέρει με βεβαιότητα να απαντήσει!
Όταν μία πτήση άγονης γραμμής δεν εκτελείται λόγω κακών καιρικών συνθηκών, φαντάζομαι ότι η εταιρεία δεν παίρνει και τη σχετική επιδότηση, σωστά? Αν όμως η πτήση πραγματοποιηθεί αλλά δεν καταφέρει να προσγειωθεί στο προορισμό της (εξαιτίας πάντα των κακών καιρικών συνθηκών), τότε τι γίνεται? Παίρνει ή όχι την επιδότηση?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Καλησπερα...απο οσο ξερω περνουν ενα ποσοστο της επιδοτησης
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Σύμφωνα με δημοσίευμα χιώτικης εφημερίδας οι άγονες πήραν μηνιαία παράταση ενώ φεύγουν κ μπηχτές για Astra και Sky...
 
Top