Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Διαφωνω καθετα με αυτο που λες. :evil:

Παλι θα στηριζεις τους μεγαλους και τους μικρους στην πιεση; :rant: :wall:
Μετα για ποιο αναταγωνισμο θα μιλαμε; Και απο την αλλη. Οι λεγομενοι μικροι δεν εχουν δικαιωμα μοιρας στον ηλιο; :evil:
Ειναι λογικα πραγματα αυτα που λες;
Περα απο το οτι το λεω γιατι εχω φιλο που δουλευει μεσα στην Astra το παιδι και γιαυτον ηταν ονειρο ζωης, εχω και ενα φιλο γιο ενος απο τα ιδρυτικα μελη της Sky Express! Ψωμι να φανε αυτοι και ο κοσμος που απασχολουνε, δεν θελουνε; Ποιος τους γ@μ@ει τους μεγαλους, ειναι βολεμενοι, δεν εχουν προβλημα. Εχει ο Βασιλακης η εχει ο Βγενο προβλημα; :evil:

Κατα την αποψη μου πρεπει να στηριχτουν οι μικρες εταιρειες. Σιγουρα δεν μπορουν να αναλαβουν ολο το προγραμμα, αλλα να αναλαβουν ο,τι μπορουν και εχουν προσφερει.

Ταδε εφη Στεφος :mrgreen:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Νομίζω πρέπει να το δούμε πιο ρεαλιστικά.
Πόσοι scheduled μπορούν να επιβιώσουν στην Ελλάδα; Μάλλον δύο, τρεις δύσκολα, παραπάνω με τίποτα (νομίζω).
Δεν είναι καλύτερα ως κράτος να στηρίξουμε αυτούς τους δύο ή τρεις για να μη φτάσουμε στο σημείο να είναι όλοι ζημιογόνοι;

Μπορεί και να έχω άδικο φυσικά.
Αναρωτιέμαι πώς θα δεχθεί η Κάσος (για παράδειγμα) το να την καλύπτει η Astra ενώ παραδίπλα την Κάλυμνο την καλύπτει η ΟΑ ή η Aegean. Θα θέσουν από ζήτημα ασφάλειας (ότι δηλαδή τους άλλους τους πετάει γνωστός αξιόπιστος* αερομεταφορέας ενώ αυτούς ένα καφενείο* - *οι όροι είναι αυτοί που πιστεύω ότι θα ακουστούν, δεν τους υιοθετώ) μέχρι ζήτημα χτυπήματος κάτω από τη ζώνη για τον τουρισμό τους (ότι δόθηκε ο ισχυρός αερομεταφορέας στο άλλο νησί και το διαφημίζει μέσα από την ιστοσελίδα του που έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα).


Εdit: Ο Βασιλάκης και ο Βγενόπουλος δεν έχουν πρόβλημα, αλλά αν η εταιρία τους είναι ζημιογόνα κάποια στιγμή θα την κλείσουν ή θα την υποβαθμίσουν. Λογικό δεν είναι;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Συμφωνώ με τον makedonas! Όχι από συμπάθεια για τις μικρές εταιρίες όμως. Αυτήν πρέπει να την κερδίσουν. Ωστόσο, μπορεί ο παλιός να είναι αλλιώς αλλά ο νέος έχει κίνητρο. Σίγουρα οι μεγάλες εταιρίες είναι δοκιμασμένες κι έχουν οικονομική σταθερότητα αλλά αυτό δεν δίνει και πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία, ειδικά αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Ας γίνουν αρένα οι άγονες γραμμές! Στο κάτω κάτω για μας τους επιβάτες θα "σφάζονται". Ελπίζω το ζήτημα των άγονων γραμμών να μην γίνει (πάλι) πολιτικό. Ήδη μιλάνε για επιστροφή της ΟΑ στο δημόσιο με την MIG να δηλώνει χωρίς δισταγμούς ότι θα την επέστρεφε (το μετάνιωσαν κιόλας;!). Δεν θέλω να μετατρέψω το thread σε συζήτηση πολιτικού περιεχομένου και προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός, αλλά νομίζω ξέρουμε πολύ καλά το αποτέλεσμα που θα έχει η επανακρατικοποίηση της ΟΑ στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές.

Μια παρατήρηση: κάποιος μου είχε εξηγήσει ότι γίνονταν τυπικά διαγωνισμοί και στο παρελθόν. Τώρα στο άρθρο της Ναυτεμπορικής διάβασα το εξής:
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός προκηρύχθηκε ουσιαστικά για πρώτη φορά, αφού έως σήμερα γινόταν απευθείας ανάθεση στην Ολυμπιακή Αεροπορία αποφέροντας στα ταμεία της εταιρείας περίπου 35 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

πληροφοριες λενε οτι για το μεσοδιαστημα μεχρι την επαναπροκηρυξη του διαγωνισμου θα τα μοιραστουνε ολοι τα αγονα αναλογα με τον ογκο του πτητικου εργου που καθεις επιτελει.οσο αφορα τον πολεμο που εχει ξεσπασει μεταξυ ΟΑ και Α3 ο βγενο αυριο καλει γενικη συνελευση στην οποια θα αποφασιστει η εναρξη η οχι πτησεων προς γερμανια και για την τριτη η Α3 εχει ηδη ανακοινωσει οτι θα δωσει συνεντευξη τυπου.ειδωμεν... σορρυ για το εν μερει οφ τοπικ!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

lewton":pm9knuin said:
Καλό θα είναι οι άγονες γραμμές να μοιραστούν κατά κύριο λόγο στις ΟΑ/Α3 για να στηριχτούν οι δύο σοβαρότεροι αερομεταφορείς της Ελλάδας (και κατ'επέκταση και η οικονομία), και επίσης να πάρει και ένα μικρό μέρος η Athens.
Αλλά μπορεί να γίνει η επιλογή με βάση κάποια στρατηγική του κράτους ή όποιος ζητήσει τα λιγότερα για κάθε γραμμή την παίρνει; :|
Δλδ στηρίζουμε ΟΑ κ Α3 δώστε και ένα ξεροκόματο στην ΖF και ασε τις άλλες να πανε για βρούβες.
Εσυ πρέπει να πας για συμβουλος στο Υπουργιο Οικονομίας μπας και φτιαξεις τα οικονομικα της χωρας μας με αυτα τα μυαλα και τις ιδεες που έχεις.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο αλλά δε με ρίχνεις.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Τώρα μένει να βγει η Aegean και να πλειοδοτήσει. :lol:
Να δούμε ανταγωνισμό στην Κάλυμνο και στην Κάσο... ούτε στα πιο τρελά όνειρα της ΥΠΑ.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Πάντως
είδα μια αλλαγή σχετικά με τις αγονες.
δεν είναι φορτωμένα στα συστήματα, η έτσι όπως τα ανακοίνωσε η νοα.
και είδα οτι η νοα έβαλε απο Θεσσαλονίκη προς Ηράκλειο 2 φορές την ημέρα και απο θεσσαλονικη προς χανια 5 φορες την εβδομάδα.
ενώ λείπουν Σάμος,Χίος,Καλαμάτα,Σκύρος,Κέρκυρα.
σε γενικές γραμμές καμία σχέση με ότι ανακοίνωσε.
αν έχει καποιος amadeus or Sabre ας το επιβεβαιώσει please
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Εμένα μου αρέσει η μπηχτή για την προσφορά της Α3 αλλά και της ΖF...
Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές. Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση.
 
Top