Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Μακελειό....

Στην νΟΑ τα άγονα μέχρι και τέλος του χρόνου αν χρειαστεί, ενώ και η MIG ζητά να "ανοίξει ο φάκελος Aegean"...

Aπ΄την άλλη ο Βάσι σε δηλώσεις του κατηγορεί το κράτος για μεροληψία υπέρ της νΟΑ ενώ βγάζει και ειδησούλες...

:arrow: http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=319290&cid=15
:arrow: http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=319374&cid=15
:arrow: http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=319354&cid=15
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Mr. MIG":49pz1mq5 said:
(...) η Aegean ενισχύθηκε και «ανδρώθηκε» θεαματικά τα τελευταία χρόνια εις βάρος της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη σημαντική διεύρυνση των ζημιών της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ και την επιβάρυνση με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ του Δημοσίου, δηλαδή όλων των Ελλήνων πολιτών. (...)

Εδω αρχιζει να γινεται πλεον γραφικος ο κ. Βγενοπουλος. Δηλαδη, κατακρινει το οτι μια εταιρεια, εκμεταλλευτηκε την ανικανοτητα μιας αλλης για την εξαπλωση της; Δηλαδη με αυτο το σκεπτικο, γιατι αγοραζει η MIG εταιρειες (τελευταιο παραδειγμα η Singular Logic) η γιατι συμμετεχει με μεγαλα ποσοστα σε αλλες; Η απαντηση ειναι απλη: Γιατι ο ανταγωνισμος δεν το εκανε πρωτος. Και ο ανταγωνισμος ποτε δεν κοιμαται. Αυτη ειναι η εννοια της ελευθερης αγορας και επρεπε να το ξερει. Οταν την ΟΑ την διοικουσαν απο το 1981 ανικανοι, μετεφερε ολα τα χρεωστικα βαρη στο λαο, μπλοκαρε με καθε μεσο την ιδρυση νεων αεροπορικων εταιρειων απο το 1992 και μετα που η Ελλαδα αναγκαστηκε να εναρμονισει τη νομοθεσια, κατηγορει μια εταιρεια, με ιδιωτικα κεφαλαια (οπως η δικια του) γιατι ηταν πιο ικανη και καταφερε να εξαπλωθει (λογικα) σε βαρος της (τωρα επισης δικιας του) Ολυμπιακης; Οταν εβρισκε πιο φτηνα εισιτηρια ο κοσμος με την Α3, γιατι να διαλεξει να πεταξει με την ΟΑ, που ειδικα τα τελευταια χρονια τον χρονο μισθωνε περισσοτερα αεροπλανα αποτι ειχε με δικα της χρωματα; Ξερω δεν εχει να κανει το ποστ με τις αγονες, αλλα αφου αναφερθηκε εδω, το αναρτω εδω. Η "λογικη" του κ. Βγενοπουλου απο τοτε που η ΑΕΕ ανοιξε το δρομολογιο για Κωνσταντινουπολη τον εχει αφησει στη μοιρα του. Παλι θελει δλδ να κυβερνα η ΟΑ. Μα σαν επιχειρηματιας επρεπε να ευλογει τον ανταγωνισμο. Μαλλον (οπως αναφερθηκε εδω στο φορουμ) του ειχαν ταξει και αλλα τα οποια δεν τα παιρνει, γιαυτο και αντιδρα ετσι. Το ειπα και σε αλλο ποστ μου. Ο ανταγωνισμος δεν υπηρχε. Τον δημιουργησε η ΟΑ με την ανικανοσυνη της. Το να βγαινει ο κ. Βγενοπουλος και να κατηγορει την Α3 και οποιαδηποτε Α3 ειναι μικροτητες.

Σορι 4 δε οφφ
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Πλάκωσαν όλοι να μας πούνε ότι αναλαμβάνουν τα δρομολόγια των άγονων γραμμών. Άλλοι στο τσάμπα και άλλοι μισοτίμης..... :banana:
Ε ρε γλέντια.......
Είναι τέτοια η "προσφορά" θέσεων πλέον που μάλλον δεν χρειάζεται να γίνει διαγωνισμός ..... :twisted: :twisted:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Στέφο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , θεωρώ ιδιαίτερα αλαζωνική ,αντικειμενικά παράλογη και προκλητική τη συμπεριφορά του κ. παρταόλα Β ! Μπορεί να του γυρίσει μπούμερανγκ, ξύπνησε πλέον και δεν τρώει κουτόχορτο ο Έλληνας , ποντάροντας και εκμεταλευόμενος στο πατριωτικό του συναίσθημα με τη πΟΑ και με ο, τι αυτό σήμαινε για το μέσο Έλληνα. Τι ποιό σωστό από ένα υγιή ανταγωνισμό , μονοπώλια ονειρεύεται σε ο, τι αγοράζει ?? Η Α3 είναι τουλάχιστον αμιγώς Ελληνική εταιρία και τα κέρδη της κατά το πλείστον μένουν στην Ελλάδα ενώ της νΟΑ και του ομίλου ΜΙΓΚ πηγαίνουν σίγουρα αλλού!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Να κανω μια παιδικη ερωτηση:

Τωρα που το υπουργειο ανεθεσε στην νΟΑ (που το εξεβιασε η ιδια αλλα δεν ειναι επι του παροντος) τα δρομολογια, η προθεση της Τ4 για εναρξη των πτησεων ανευ κρατικης βοηθειας απο 1.10 που ανακοινωθηκε και κοινοποιηθηκε και εχθες, θα ισχυσει; Αν ναι, ειμαι περιεργος να δω τι θα παιχτει.. Ενδιαφερον θα ειναι σε καθε περιπτωση.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Όχι, η ανακοίνωση της Τ4 όπως και των άλλων εταιρειών έλεγε ότι μετά απο διαβουλεύσεις με το ΥΜΕ είχαν την πρόθεση να αναλάβουν κάποιες άγονες με καθόλου ή κάποιο ποσοστό της επιδότησης. Αφού οι άγονες τελικά (λάθος κατ'εμέ) δόθηκαν χαριστικά στην νΟΑ μέσω της πΟΑ, έστω και χωρίς αντιστάθισμα, τότε η Τ4 δεν θα πετάξει. Αν πετάξει, παύουν τα δρομολόγια να θεωρούνται άγονα, αν και νομίζω ότι η εφόσον παρατείνεται η σύμβαση με την πΟΑ, δεν μπορεί καμιά άλλη εταιρεία να πετάξει αυτά τα δρομολόγια πέρα από την πΟΑ και την εκάστοτε εταιρεία που θα την βοηθά (βλ. νΟΑ)!

Το θέμα είναι, πιο σύστημα κρατήσεων θα ισχύει, αφού η ιστοσελίδα της πΟΑ δεν λειτουργεί πλέον, τα γραφεία πόλεως κλείνουν και το τηλεφωνικό κέντρο πάει για φούντο. Κάτι μου λέει ότι η νΟΑ θα αναλάβει να βοηθήσει και εδώ οπότε ο κόσμος θα κλείνει τα εισιτήρια, νομίζοντας ότι τα κλείνει από την νΟΑ!

Επίσης, ένα μεγάλο θέμα είναι, πώς θα πετάει η νΟΑ π.χ. το Τελ Αβίβ μετά την 1/10, τότε δεν θα δικαιούται να βγει ο Βασιλάκης και να μιλήσει για αθέμιτα δώρα της κυβέρνησης στην νέα εταιρεία;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Για να λέμε τα πράγματα όπως έχουν δεν έχει γίνει ανάθεση στην νΟΑ.
Έχει γίνει παράταση των συμβάσεων των «Ολυμπιακές Αερογραμμές» (προβλεπόταν από τις συμβάσεις που είχαν) οι οποίες αρχίζουν την εκκαθάριση από αρχές Οκτωβρίου και τελειώνει η διαδικασία τέλος Νοεμβρίου ή μπορούν με παράταση όπως έχουν συμφωνήσει με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέχρι τέλος του έτους. Στην περίοδο της εκκαθάρισης οι εκκαθαριστές πρέπει να περατώσουν, χωρίς καθυστέρηση, τις εκκρεμείς υποθέσεις της εταιρίας, να μετατρέψουν σε χρήμα την εταιρική περιουσία, να εξοφλήσουν τα χρέη της και να εισπράξουν τις απαιτήσεις αυτής. Μπορούν δε να ενεργήσουν και νέες πράξεις, εφόσον με αυτές εξυπηρετούνται η εκκαθάριση και τα συμφέροντα της εταιρίας. Δεδομένου όμως ότι τα περιουσιακά στοιχεία πηγαίνουν στην θυγατρικής της Olympic Air, που έχει πουληθεί στην MIG η «Olympic Air» έκανε πρόταση προς τις «Ολυμπιακές Αερογραμμές» να συνδράμει στη διασφάλιση της απρόσκοπτης συνέχειας των πτήσεων στο σύνολο των άγονων αεροπορικών γραμμών, χωρίς καμία κρατική οικονομική επιδότηση για τη μεταβατική περίοδο.

Το βρίσκω λογικό και νόμιμο μια εταιρία που είναι σε διαδικασία εκκαθάρισης να ανατρέξει στην θυγατρική της για να ανταπεξέλθει σε συμβατικές της υποχρεώσεις. Αν δεν το κάνει, καταπίπτει η εγγυητική καλής εκτέλεσης (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει αφού ιδιοκτήτης της πΟΑ είναι το δημόσιο)

Συνεπώς έχουμε το εξής. Εκ των πραγμάτων η MIG-«Olympic Air» δεν πρόκειται να πάρει επιδότηση αφού δεν είναι αυτές που έχουν συμβάσεις με ανάθεση αλλά η πΟΑ της οποίας έγινε παράταση. Πρώτη ερώτηση: Η παράταση όπως προβλεπόταν στην αρχική σύμβαση δεν έλεγε ότι θα πληρωθούν για τις υπηρεσίες? Άρα μήπως η πΟΑ θα πάρει την επιδότηση? Ερώτηση δεύτερη: Η MIG-«Olympic Air» η οποία θα διαθέσει τα αεροσκάφη/πληρώματα στην πΟΑ δεν θα πληρωθεί από την πΟΑ? Μην ξεχνάμε ότι είναι σε διαδικασία εκκαθάρισης οπότε πληρώνει και πληρώνεται η πΟΑ.
Ερώτηση τρίτη λίγο οφφ: Τώρα που θα αρχίσει η εκκαθάριση, θα πάνε οι εκκαθαριστές να χτυπήσουν τις πόρτες από κάποια κόμματα να τους υπενθυμίσουν ότι κάτι χρωστάνε?

Edit: Και τα τρία ερωτήματα μου είναι ρητορικά. Θα απαντηθούν ΑΝ όπως επιβάλλεται βλέπαμε τον αρχικό ισολογισμό που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει όταν αρχίσει εκκαθάριση και στον τελικό ισολογισμό όταν τελιώσει η εκκαθάριση....Θα γίνουν και θα δημοσιευτούν ισολογισμοί έτσι δεν είναι????????
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Γουστάρω!!!
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
Εξώδικο από την Aegean στο υπουργείο Μεταφορών για τις άγονες γραμμές


Η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών για παράταση έως τα τέλη Νοεμβρίου των συμβάσεων με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι άγονες γραμμές, προκάλεσε την αντίδραση της Aegean. Η αεροπορική έστειλε εξώδικο στο υπουργείο, αφήνοντας αιχμές για διακριτική μεταχείριση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση-εξώδιο της Aegean, η οποία κοινοποιείται και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας:

«Με βάση το περιεχόμενο του Δελτίου σας, η λειτουργία των Κρατικών 'Ολυμπιακών Αερογραμμών' παρατάθηκε κατά δύο μήνες και οι υφιστάμενες συμβάσεις για τις άγονες γραμμές επίσης παρατείνονται κατά δύο μήνες, έως τέλος Νοεμβρίου 2009 (με δυνατότητα, ως αναφέρεται στο Δελτίο σας, παράτασης μέχρι το τέλος 2009). Ως εκ τούτου, συνάγεται ότι τόσο το έσοδο των εισιτηρίων, καθώς και η όποια κρατική ενίσχυση (η οποία κατά τo δελτία τύπου σας αναμένεται ότι θα είναι μηδενική) θα εισπράττονται από την Κρατική 'Ολυμπιακές Αερογραμμές'.

» Αντιλαμβανόμαστε από τις ανακοινώσεις της 'Olympic Air' ότι δραστηριοποιείται από 29.9.2009 και άρα ότι η ημερομηνία μεταβίβασης του υπολειπόμενου 51% της ΠΑΝΘΕΟΝ (Olympic Air) από την Κρατική ΟΑ στον Όμιλο MARFIN παραμένει ως προβλέπει η σχετική σύμβαση. Αυτό σημαίνει ότι από 1.10.2009, η 'Olympic Air' δεν θα είναι θυγατρική των 'Ολυμπιακών Αερογραμμών' και ως εκ τούτου λήγει και η ειδική 'μεταβατική περίοδος', καθώς και ότι η Κρατική ΟΑ με την πλήρως ιδιωτική 'Olympic Air' δεν πρέπει να έχουν πλέον καμία ειδική σχέση, εφόσον η Marfin θα είναι πλέον ο μοναδικός μέτοχος.

» Αναφέρετε στο από 22 Σεπτεμβρίου 2009 Δελτίο Τύπου ότι οι 'Ολυμπιακές Αερογραμμές' θα αξιοποιήσουν τον στόλο της 'Olympic Air' για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών. Προφανώς, εννοείτε μέσω κάποιας σύμβασης μίσθωσης. Δεδομένου ότι οι δύο εταιρίες δεν θα τελούν σε σχέση μητρικής-θυγατρικής και άρα σε καμία ειδική σχέση, δημιουργούνται ευλόγως τα εξής ερωτήματα:

(α) Ποιο θα είναι το αντίτιμο αυτής της μίσθωσης που θα καταβάλλεται από τις 'Ολυμπιακές Αερογραμμές' στην 'Olympic Air'; Η ερώτηση αυτή συνδέεται με την 3η παραδοχή της απόφασής σας, όπως αναφέρεται στο ως άνω Δελτίο Τύπου, ότι η 'Olympic Air' θα συμβάλει χωρίς καμία κρατική επιδότηση.

(β) Εάν υπάρξει τίμημα μίσθωσης, η Κρατική ΟΑ έχει ζητήσει προσφορά μίσθωσης για τις ίδιες υπηρεσίες από άλλους αερομεταφορείς για να διασφαλιστεί το Δημόσιο Συμφέρον, πριν προβεί σε αυτή τη σύναψη σύμβασης;

(γ) Η μίσθωση αυτή προφανώς είναι μία 'πλήρης μίσθωση' (wet lease) αεροσκαφών με πληρώματα και συντήρηση της 'Olympic Air' που παρέχονται ως σύνολο στις 'Ολυμπιακές Αερογραμμές'. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, της οποίας προΐστασθε, έχει αποκλειστεί με την συγκοινοποιούμενη και προς εσάς με αρ. πρωτ. Δ1/Β/32326/2661/21.8.2009 προς την Εταιρεία μας επιστολή της (συνημ. στο παρόν) τη χρήση αεροσκαφών με συμφωνίες πλήρους μίσθωσης (wet lease) από άλλους αερομεταφορείς, ειδικά για την παροχή Δημόσιας Υπηρεσίας στις άγονες γραμμές!

Αυτός ο περιορισμός/απαγόρευση δεν ισχύει για την Κρατική ΟΑ σε σχέση με την 'Olympic Air', η οποία δεν είναι πλέον από 29.9.2009 θυγατρική; Ισχύουν άλλοι κανόνες εδώ;

» Αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορούν να ισχύουν παράλληλα o περιορισμός της ανωτέρω επιστολής της ΥΠΑ και η δυνατότητα σύμβασης πλήρους μίσθωσης (wet lease) αεροσκαφών μεταξύ Κρατικής ΟΑ και 'Olympic Air' με δεδομένη την ως άνω λήξη της μεταβατικής περιόδου ειδικής σχέσης των δύο εταιριών.

» Τέλος, επισημαίνουμε ότι δεν έχετε απαντήσει στο ερώτημα του προηγούμενου από 17.9.2009 εξωδίκου μας αναφορικά με το πώς προτίθεστε να διαχειριστείτε μετά την 30η Σεπτεμβρίου 2009 τους διορισμούς και τις συχνότητες των 'Ολυμπιακών Αερογραμμών' σε χώρες εκτός EE (Διμερείς Συμβάσεις), που απελευθερώνονται, και πρέπει με τις διαδικασίες του εφαρμοζόμενου Εθνικού Κανονισμού Δ1/Β/28178/2647/19-7-2009 και ΕΚ 847/2004, να κριθεί πώς θα ανατεθούν ανάλογα με αιτήματα διορισμού Ελλήνων και κοινοτικών αερομεταφορέων, κατόπιν αξιολόγησης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.


» Κατόπιν όλων των προεκτεθέντων, σας ΚΑΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ να απαντήσετε στα ανωτέρω.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής, με ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μας, παραγγέλλεται να επιδώσει νομίμως την παρούσα προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών προς τον οποίο αυτή απευθύνεται καθώς και προς τον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, προς τον οποίο αυτή συγκοινοποιείται, προς γνώση τους και προκειμένου να επέλθουν οι νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρο το περιεχόμενό της στην σχετική Έκθεση Επιδόσεώς του.»

Εδώ είναι που μαζεύεται κόσμος γύρω γύρω και φωνάζει "ξύλο ξύλο"!

Πάντως να σημειώσω ότι προσωπικά πιστεύω ότι το ΥΜΕ ενήργησε λίγο απερίσκεπτα και δεν προσπάθησε να καλύψει νομικά την απόφασή του για τις άγονες και για τα εξωτερικά και έτσι δημιουργούνται αυτά τα προβλήματα! Και φανταστείτε να πάμε σε εκλογές χωρίς αεροπορική σύνδεση των νησιών! Για εκτός ΕΕ δεν το συζητώ, θα κάνουν πάρτυ οι τουρκικές, ισραηλινές και σερβικές εταιρείες μέχρι να τα βρούμε εμείς εδώ μεταξύ μας!

Εκτός αν η MIG σε αντίθεση με τη σύμβαση που υπέγραψε, δεχτεί να μην πάρει το 51% την 1/10 ώστε να πάρει τις άγονες... Αξίζει;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Τελικά δεν μας διαβάζουν μόνο οι της νΟΑ. Μας διαβάζουν και οι της Α3..

Το εξώδικο που ΔΕΝ σύνταξα εγώ απαντάει και στα παραπάνω ερωτήματά μου.. :)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

αν τελικα δοθουν οι αγονες γραμμες χωρις επιδοτηση,το βαρος θα πεσει στους επιβατες..εγω αυτο καταλαβαινω.. :?
 
Top