Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Και όλο αυτό το λένε και καλά για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι των περιοχών αυτών
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

mxnk":35sj02si said:
NFEEFE":35sj02si said:
Ερωτηση...Αφου καποια εταιρια θελει να πεταει χωρις επιδοτηση σε καποιους προορισμους....Γιατι ειναι "αγονα" τα δρομολογια?? :roll:

Θα συμφωνήσω με τον NFEEFE... Αφού η προσφορά ξεπερνά κατά πολύ τη ζήτηση μιλάμε ακόμα για άγονα & επιδοτήσεις;

Σε ένα νορμάλ κράτος (όπου οι άγονες γραμμές δεν είναι μέσο έμμεσης χρηματικής βοήθειας προς τις εταιρίες), οι άγονες γραμμές έχουν σκοπό να διατηρήσουν την αεροπορική σύνδεση σε κάποιους προορισμούς που διαφορετικά δεν παρουσιάζουν κανένα οικονομικό ενδιαφέρον για τις αεροπορικές εταιρίες. Πάρτε για παράδειγμα την Αμερική, όπου εν μία νυκτί οι αεροπορικές αποσύρονται από ολόκληρες αγορές. Ή κάποια ελληνικά νησιά. Όλο και κάποιος θα πάει στην Κάσο το καλοκαίρι, αλλά το χειμώνα? Ποια εταιρία έχει εμπορικό συμφέρον να πετά στην Κάσο το χειμώνα?
Για να αποφευχθεί λοιπόν το σενάριο η "12OlympicGods Airways" να ξεκινήσει πτήσεις πχ στα Κύθηρα, αλλά μετά από τρεις μήνες να τις σταματήσει γιατί έχει χασούρα, το κράτος αναγκάζεται να δώσει το δέλεαρ της επιδότησης για να διατηρείται η αεροπορική σύνδεση. Γι' αυτό και βάζει ένα όριο σχετικά με το ποσες πτήσεις μπορούν να ακυρωθούν. Διαφορετικά η εταιρία θα εισέπραττε την επιδότηση και μετά...

Η Olympic Air σταματάει τις πτήσεις για Κοζάνη και Καστοριά. Αν αύριο πέσει έξω η Athens Airways, ποιος θα πετάει στα δύο αεροδρόμια? Η Σύρος έμεινε χωρίς αεροπορική σύνδεση. Και καλά, η Σύρος είναι κοντά στον Πειραιά θα μου πείτε. Μπορεί αυτό να συμβεί στη Λέρο? Στο Καστελόριζο? Στην Ικαρία?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αν πάντως ο διαγωνισμός δεν είχε εξαρχής προβλήματα, πολύ απλά δε θα είχε ακυρωθεί. Εν τάχει ορισμένα που υπήρχαν την εποχή της προκήρυξης:

- Η ν.ΟΑ δεν πετούσε ακόμα
- Οι ΑΕΕ και ΑTW δεν είχαν αρκετά αεροπλάνα κατάλληλα για τα περισσότερα άγονα
- Η HEJ τα ενέταξε εκ των υστέρων.

Διαγωνισμός δηλαδή καταδικασμένος εκ των προτέρων να πάει σε δεκάδες δικαστήρια και ΑΝ στεκόταν τελικά. Την ώρα μάλιστα που έχουν βγει τα μαχαίρια στον ανταγωνισμό - προσθέστε τώρα στο μείγμα και τα δικαιώματα προς τρίτες χώρες (είδαμε τί παίχτηκε για Τουρκία), το handling και νομίζω είναι κατανοητό ότι οδηγούμασταν σε πλήρες αδιέξοδο. Η νέα κυβέρνηση/διοίκηση εκ των πραγμάτων θα κληθεί να ξετυλίξει το κουβάρι από την αρχή.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Καλησπερα . Εχει κανεις φωτογραφια του FOKKER-50 της Hellas Jet που θελει να βαλει στις αγονες γραμμες ; Ειναι καλα τα αεροπλανα αυτα;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Εδώ σε φωτογραφία 3 από τα 4 Fokker 50:
http://athensairport.blogspot.com/2009/ ... thens.html

Τώρα για την δεύτερη ερώτηση δεν είμαι ειδικός να σου απαντήσω..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Στην αναδιανομή της αεροπορικής πίτας στο εσωτερικό της χώρας, αναλογικά με τον όγκο του αεροπορικού έργου που πραγματοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό για τις 24 άγονες γραμμές, φαίνεται να προσανατολίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Από σημερινό δημοσίευμα της "Ν"
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Βλεπω εξαφανισμενες τις Skyexpress και Astra...
Δηλαδη τι εννοουν...?Τι λογικη ειναι αυτη?????Να τους εχουμε ολους ευχαριστημενους?Μας βλεπω να καταληγουμε οπως στα πλοια.Μιζες μιζες και παλι μιζες...
:wall:
Δεν θα μετραει η προσφορα που εκανε μια εταιρια, αλλα το ποσο μεγαλη ειναι... :rant:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Στην αναδιανομή της αεροπορικής πίτας στο εσωτερικό της χώρας, αναλογικά με τον όγκο του αεροπορικού έργου που πραγματοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό για τις 24 άγονες γραμμές, φαίνεται να προσανατολίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Με αυτήν την λογική η Aegean θα πάρει περισσότερα δρομολόγια από την ΟΑ! Να δω τι θα πει ο Βγενόπουλος εδώ, μιας και μάλλον άλλα του είχαν υποσχεθεί :twisted:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Καλουτσικο το αρθρο, τι αντιπροσφερει η Sky Express δεν εχει γινει γνωστο, η CarpatAir δεν μας απασχολει τι θα κανει (καλως η κακως), σε αντιθεση με την αντιπροταση της Astra Airlines για το 50% της επιχορηγησης, στα δρομολογια που δηλωσε. Η αθηναικη (παρα-)ενημερωση σ΄ολο το μεγαλειο της. :wall: (προσεξτε τι λεει η πρωτη πρωτη προταση του κειμενου και βγαλτε τα συμπερασματα σας)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Καλό θα είναι οι άγονες γραμμές να μοιραστούν κατά κύριο λόγο στις ΟΑ/Α3 για να στηριχτούν οι δύο σοβαρότεροι αερομεταφορείς της Ελλάδας (και κατ'επέκταση και η οικονομία), και επίσης να πάρει και ένα μικρό μέρος η Athens.
Αλλά μπορεί να γίνει η επιλογή με βάση κάποια στρατηγική του κράτους ή όποιος ζητήσει τα λιγότερα για κάθε γραμμή την παίρνει; :|
 
Top