Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Οπότε, τι μένει τώρα??????

Η ZF να κάνει την αντιπροσφορά της, όπου θα μας πληρώνει κιόλας για να πετάξουμε :mrgreen: ...

Ρε, άι στο :5: ... Παίζετε τα παιχνίδια σας στην πλάτη των απομονωμένων νησιών :evil: ...

ΤΗΥ που μας χρειάζεται :banana: .....
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Εννοει δωρεαν μεταφορα --> Δε πληρωνει το κρατος καμια επιδοτηση.
Οντως...Τωρα λοιπον μενει μονο να βγει η ΖF και να πει οτι "Εγω πληρωνω τοσα το κρατος για να πεταω εγω".... :wall:

Ερωτηση...Αφου καποια εταιρια θελει να πεταει χωρις επιδοτηση σε καποιους προορισμους....Γιατι ειναι "αγονα" τα δρομολογια?? :roll:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αυτά δεν τα ρωτάνε :D ...

Για το κοκό φυσικά 8) ... Απλά δεν τα βρίσκουν στη μοιρασιά...

Η οποία μοιρασιά θα είναι πάντως δύσκολη ενώ μην αποκλείουμε μέχρι να ξαναγίνει ο διαγωνισμός να εμφανιστούν και άλλες ουρανοκατέβατες εταιρείες πριμοδοτούμενες απο τη νέα εξουσία...

ΥΓ
Επειδή αναφέρθηκε η παλαιότητα και μη παραγωγή πλέον των Fokker-50, δεν υπάρχει αν θυμάμαι σωστά μια εταιρεία στην Ολλανδία που κάνει maintenance και παράγει και ανταλλακτικά (αυτή που θα έβγαζε και τα Fokker NG)? :7:
Αφήστε και που τα Dash8-1 δεν παράγονται πλέον...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

αν γινει αυτο που αναφερει η εταιρια να ειστε ετοιμοι για μεγαλες ανατροπες (και επιπλοκες) οσο αφορα τις αγονες...

για να μην πω οτι θα γινει στο τελος της ιεροδουλης το κυκλιδομα....

ΥΓ ασχετο αλλα τελικα ο Ρεστης θα ειναι "μπλεγμενος" εμμεσα ή/και αμμεσα "μεσα" απο δυο εταιριες ή "μεσα" απο μια??? ιδου η απορια
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

OA701":3kxoyu7f said:
ΥΓ
Επειδή αναφέρθηκε η παλαιότητα και μη παραγωγή πλέον των Fokker-50, δεν υπάρχει αν θυμάμαι σωστά μια εταιρεία στην Ολλανδία που κάνει maintenance και παράγει και ανταλλακτικά (αυτή που θα έβγαζε και τα Fokker NG)? :7:
Αφήστε και που τα Dash8-1 δεν παράγονται πλέον...

Είναι δυο διαφορετικές εταιρίες. Η Stork Aerospace Group (http://www.fokker.com/) η οποία κατέχει τα πιστοποιητικά για τα Fokker 50, 70 και 100, έχει αναλάβει το maintenance/refurbishment και conversions σε Fokker 50 Maritime και Fokker 100 Executive Jet με το όνομα Stork Fokker. H Rekkof (http://www.rekkof.nl/) - Fokker ανάποδα δηλαδή - φιλοδοξεί να παράγει νέα "next generation" Fokker jets. Από την ίδρυσή της ως σήμερα δεν έχει πλησιάσει σημαντικά στην υλοποίηση των σχεδίων της. Άδοξη κατάληξη κατά την άποψή μου για μια εταρία που έχει μεγάλη ιστορία και ενσωματώνει την παράδοση της Ολλανδικής αεροπορικής βιομηχανίας.

Για να μπω εντός θέματος, πιστεύω ότι τα Fokker 50 έχουν υπερτιμηθεί από την Hellas Aviation. Δεν έχουν τις δυνατότητες που έχουν τα Dash-8-100 και μπορούν και επιχειρούν σε όλα τα αεροδρόμια των άγονων γραμμών. Έπειτα αναρωτιέμαι σε πόσο συχνά δρομολόγια σκοπεύουν με 4 μόνο αεροσκάφη. Ωστόσο, αν καταφέρουν σε ικανοποιητικό βαθμό έστω κάποια από αυτά που σχεδιάζουν, θα δώσουν σφαλιάρα στο κατεστημένο της πολιτείας και της πΟΑ. Άλλωστε προωθούν αυτό που αντιπροσωπεύει η εμπορική αεροπορία: μεταφορες ανώτερης ποιότητας με εξυπηρέτηση ανώτερης ποιότητας.
 
Re: Hellas Jet news !

mikedlkece":20d0xsa7 said:
Από την 1η Οκτωβρίου
Δωρεάν μεταφορά στις άγονες γραμμές από την Hellas Jet

Δωρεάν θα μεταφέρει τους επιβάτες πρός τις άγονες αεροπορικές γραμμές της χώρας η Hellas Jet με τα αεροσκάφη της, μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός ανάθεσης της δημόσιας υπηρεσίας ο οποίος αναβλήθηκε λόγω των εκλογών.

Εκτός του ότι έχει ήδη αναφερθεί αλλού, το παραθέτεις και με παραπλανητικό τρόπο. Δεν μιλάει πουθενά για δωρεάν μεταφορά, αλλά

Χωρίς να εισπράττει την επιδότηση του Δημοσίου (το αντιστάθμισμα)
από το άρθρο που μόλις παρέθεσες. Αυτό δε σημαίνει επουδενί ότι θα τους μεταφέρει και δωρεάν.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Να και η ανακοίνωση της Athens.. Αυτή λέει ευχαρίστως να κάνει τα δρομολόγια με το 40-70% του αντισταθμισματος που καταβάλεται σήμερα στην Ολυμπιακή:
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 716818.htm

Τσάμπα η Hellas Jet
40-70% η Athens
50% η Aegean

Η Olympic Air βέβαια δεν λέει τίποτα γιατι ξέρει οτι θα τα πάρει ετσι κ αλλιώς :lol:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

NFEEFE":1b16fujp said:
Ερωτηση...Αφου καποια εταιρια θελει να πεταει χωρις επιδοτηση σε καποιους προορισμους....Γιατι ειναι "αγονα" τα δρομολογια?? :roll:

Θα συμφωνήσω με τον NFEEFE... Αφού η προσφορά ξεπερνά κατά πολύ τη ζήτηση μιλάμε ακόμα για άγονα & επιδοτήσεις;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Προσωπικά θεωρώ λάθος των εταιριών που κάνουν τέτοιες προσφορές αυτή τη στιγμή. Δημιουργούν κακό προηγούμενο για αυτές για τον επόμενο διαγωνισμό. Μια Επιτροπή Αξιολόγησης δεν κοιτά και αξιολογεί μόνο συγκριτικά τις προσφορές μεταξύ των αναδόχων, αλλά τις κρίνει και με βάση το γενικό συμφέρον και με το τι "παίζει" στην αγορά γενικώς. Δηλαδή με την κίνησή τους αυτή αποδικνύουν ότι μπορούν να ρίξουν τις τιμές τους συγκριτικά με τις αρχικές τους προσφορές.

Αν ήμουν στην Επιτροπή, θα τον κήρυττα άγονο και την δεύτερη φορά και θα έμπαινα σε απευθείας αναθέσεις με διαπραγμάτευση...Μέχρι να ρίξουν τις τιμές στα πλαίσια των χθεσινών προσφορών τους.

Δεύτερον αν ήμουν ΥΠΑ, θα έριχνα στον επόμενο διαγωνισμό την προϋπολογισθείσα δαπάνη κατά πολύ!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

μα δε ρίχνει καμιά εταιρεία την τιμή του ναυλου.

όλες οι εταιρείες έκαναν προσφορά.
όποια εταιρεία περνούσα απο την τεχνική προσφορα του διαφωνισμού τότε θα κρινόταν ποια είχε δώσει το πιο φθηνό ναύλο.
δηλαδή θα κέρδιζε η εταιρεία με την καλύτερη οικονομική προσφορά του διαγωνισμού.

οι εταιρείες τώρα λένε ότι αλλες δε θέλουν την επιδότηση απο το κράτος, αλλες λένε καποιο ποσοστό ...κτλ κτλ κτλ .

το έχουμε ξαναπει ...
 
Top