Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

...υπήρχε άλλοτε διαγωνισμός για τις άγονες;;; :?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ναι αλλα παντα ηταν κομμενος και ραμμενος στα μετρα της ΟΑ. :wink:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ναι, για παράδειγμα πρέπει να έχει πάρει AOC και να πετάει για 10 χρόνια, να έχει κύκλους στο σήμα της και τα πληρώματα να έχουν ένα χρόνο εμπειρία στα συγκεκριμένα αεροδρόμια. Κάπως έτσι δεν ήτανε?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Συνηθίζουμε στα τεύχη να βάζουμε τον όρο ότι η αναθέτουσα αρχή έχει το δικαίωμα να ματαιώσει τον διαγωνισμό. Συνήθεις λόγοι αλλά όχι αποκλειστικοί είναι:

(i) για παράτυπη διεξαγωγή, εφόσον από την παρατυπία επηρεάζεται το αποτέλεσμα της διαδικασίας,
(ii) εάν το αποτέλεσμα της διαδικασίας κρίνεται αιτιολογημένα μη ικανοποιητικό,
(iii) εάν ο ανταγωνισμός υπήρξε ανεπαρκής ή εάν υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι έγινε συνεννόηση των Διαγωνιζομένων προς αποφυγή πραγματικού ανταγωνισμού,
(iv) εάν υπήρξε αλλαγή των αναγκών σε σχέση με την υπό ανάθεση παροχής υπηρεσίας.

Σε περίπτωση ματαίωσης του Διαγωνισμού, οι υποψήφιοι Ανάδοχοι δεν έχουν δικαίωμα αποζημίωσης για οποιοδήποτε λόγο.


Επίσης είτε από την νομοθεσία είτε από τη νομολογία, δεν απαγορεύεται η διεξαγωγή διαγωνισμού, υπογραφή συμβάσεων κτλ, κατά την προεκλογική περίοδο. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της αναθέτουσας αρχής να αναβάλει ή ματαιώσει διαγωνισμό σε προεκλογική περίοδο.

Όσον αφορά ενστάσεις επί των όρων της διακήρυξης αυτές θα έπρεπε να γίνουν εντός της προβλεπόμενης ημερομηνίας (αν θυμάμαι το μισό του χρόνου που βρίσκεται στον αέρα) και να εκδικαστούν και κοινοποιηθούν τα αποτελέσματα ΠΡΙΝ την αποσφράγιση των προσφορών (επίσης σε προβλεπόμενη προθεσμία ελάχιστων ημερών πριν την αποσφράγιση). Αποκλείεται (θα είναι λάθος των διαγωνιζομένων) να κάνουν μετά το άνοιγμα των προσφορών ενστάσεις επί των όρων διακήρυξης. Τζάμπα το παράβολο. Αυτές κρίνονται αυτόματα ως μη αποδεκτές. Διαβάζω τέτοιες βλακείες στα ΜΜΕ περί ενστάσεων στους όρους και αντιλαμβάνομαι τι παιχνίδι παίζουν και τα ΜΜΕ.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Tί καθόμαστε και ψάχνουμε τώρα....

Ζούμε σε μια χώρα που τα πάντα παραλύουν στο άκουσμα και μόνο της λέξης εκλογές...

Είναι ποτέ δυνατόν ένα ολόκληρο κράτος να κατεβάζει ρολά εξαιτίας των εκλογών? Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά και έτσι συνεπακόλουθα η μπάλα παίρνει τα πάντα.

Όσο για την αξιοπιστία των ΜΜΕ, αυτή είναι ανάλογη της μετοχικής τους σύνθεσης. Στην Ελλάδα αν θες να ασχοληθείς με μεγάλες δουλειές, δύο πράγματα πρέπει να έχεις. Έναν όμιλο ΜΜΕ και μια ποδοσφαιρική ομάδα...

Τέλος, για τον διαγωνισμό των άγονων, το μόνο που εύχομαι είναι να μην μείνουν τα νησιά εκτός απο καράβια και απο αεροπλάνα... Και αν παραχοντρύνει το πράγμα καλό θα είναι να κάνει πίσω για μια ακόμα μία (και τελευταία) φορά ο Κος Βασιλάκης μέχρι την επαναπροκύρηξη των γραμμών... Με σωστή διαχείριση σε καλό θα του βγεί...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Το νοημα που βγαινει απο το κειμενο που ειναι πληρες εδω, ειναι οτι η Α3 παει να κανει κινηση ματ στην νΟΑ. Αν θα της βγει δεν το ξερω, πιο πριν ειχα αναφερει για τα δρομολογια που κοβονται παιζεται να "αγοραστουν" απο τη νΟΑ τα οποια δρομολογια ειναι να γινουν με τη μορφη leasing. Στις 31.9 η πΟΑ τα πουλαει στην νΟΑ και στις 1.10 κυρηττει πτωχευση. Μπαμ μπαμ, και κανεις δεν θα μπορει να πει τπτ. Τα αγονα ειναι λιγο διαφορετικα. Ακομα και αν το προτεινει η Α3, η αρμοδια Επιτροπη παιρνει την αποφαση, και σε αυτη την περιπτωση τα κριτηρια ειναι διαφανα και δεν σηκωνει μα και μου. Το να τα προσφερει στη μιση τιμη ειναι αθεμιτος ανταγωνισμος και να περιμενουμε αντιδρασεις απο τις υπολοιπες εταιρειες. Στο τελος αλλος αποφασιζει. Γεγονος ειναι οτι η νΟΑ ειναι σε θεση να εξυπηρετησει και τα 24, και η Α3 οχι. Εκτος και αν κανει τραμπα αεροσκαφη την τελευταια στιγμη, αλλα δεν γνωριζω την κατασταση στην αγορα και ποια ευρωπαικη εταιρεια θα ειχε τοσο μικρα προς διαθεση μεσα σε μερικες μερες μονο... Αρχιζει να περιπλεκεται το θεμα (*).. Δεν θα ηθελα να ειμαι σε αυτη την επιτροπη για τις επομενες εβδομαδες..


(*) γιατι η επιτροπη θα πρεπει να κανει ελεγχους, ελεγχους στους ελεγχους, να δεχτει και να απορριψει ενστασεις, να εξακριβωσει τον τυπο και την κατασταση των προτεινομενων αεροσκαφων κλπ κλπ κλπ
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αρχικα δηλωνει ο κ. Σταθης (τον οποιο ορισε ο ομιλος) οτι τα οικονομικα (αλλα και η λειτουργικη κατασταση της εταιρειας) ειναι τοσο χαλια που κινδυνευει η φημη και σταθεροτητα του ομιλου, οποτε ο Ομιλος Ρεστη αποσυρεται, και τωρα μιλαει για δωρεαν μεταφορα!?

Κατι δεν παει καλα εδω. Η η πρωτη ανακοινωση του ομιλου ηταν παραπλανητικη, για να κανουν μερικους να χαρουνε, η οπως συχνα γινεται καποιοι δημοσιογραφοι εχουν μπρερδεψει τα μπουτια τους..

Προβλεπεται ενδιαφερον το μελλον, το ειχα πει αλλα δεν το μαρτυραω :mrgreen: :banana:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Δεν διάβασες το μάθημά σου τον προηγούμενο μήνα; Τιμωρία!

PH-KVE (SX-BRS)
PH-KVF (SX-BRM)
SX-BRV
5B-DCB (SX-BRT)
 
Re: Hellas Jet news !

Από την 1η Οκτωβρίου φαίνεται ότι η HJ προσπαθεί να δραστηριοποιηθεί στις άγονες.

Δωρεάν θα μεταφέρει τους επιβάτες πρός τις άγονες αεροπορικές γραμμές της χώρας η Hellas Jet με τα αεροσκάφη της, μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός ανάθεσης της δημόσιας υπηρεσίας ο οποίος αναβλήθηκε λόγω των εκλογών.

Σε επιστολή του ο διευθύνων σύμβουλος της Hellas Jet Π.Στάθης πρός το διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Λεονάρδο-Οδυσσέα Βλάμη, η οποία κοινοποιήθηκε και στον υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη τονίζει μεταξύ άλλων τα εξής:

«Όπως γνωρίζετε, προκηρύχθηκε ο δημόσιος διαγωνισμός για την ανάθεση της εκτέλεσης δρομολογίων σε άγονες γραμμές, που συνιστούν παροχή δημόσιας υπηρεσίας. Δεδομένου όμως ότι ακυρώνεται η ως άνω διαγωνιστική διαδικασία για την επιλογή αερομεταφορέων που θα αναλάβουν τις 24 άγονες γραμμές, η Hellas Jet με αίσθημα κοινωνικής ευαισθησίας διαθέτει τον καθ' όλα αξιόπιστο στόλο των τεσσάρων FOKKER-50 της για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών:

1) Αθήνα-Αστυπάλαια, 2) Αθήνα-Ικαρία, 3) Αθήνα-Λέρος, 4) Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος, 5) Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 6) Αλεξανδρούπολη-Σητεία, 7) Ακτιο-Σητεία, 8) Αθήνα-Κύθηρα, 9) Αθήνα-Κάρπαθος, 10) Αθήνα-Σητεία, 11) Ρόδος-Κώς-Λέρος-Αστυπάλαια και 12) Αθήνα-Κάλυμνος,

Από την 1η Οκτωβρίου 2009 και μέχρι την επαναπροκήρυξη και κατακύρωση του νέου διαγωνισμού σε αερομεταφορέα, χωρίς την καταβολή οιουδήποτε οικονομικού αντισταθμίσματος "
Πηγη, http://www.in.gr, το αρθρο θα το βρειτε εδω
 
Top