Αγνοείται 777 της Malaysia AL

AGV":2na0ay2z said:
Το ζήτημα είναι ότι αν τις έρευνες αναλάβουν οι Αυστραλοί, τότε μπορεί και να μάθουμε τι πραγματικά συνέβη.
Είναι οι καλύτεροι στην ευρύτερη περιοχή.

Και εγώ χαίρομαι που τα δεδομένα αναλύονται από Βρετανούς, οι έρευνες γίνονται από τους Αυστραλούς και η αρωγή με τεχνολογικά μέσα δίνεται από τους Αμερικάνους. Είναι όντως οι καλύτεροι και κάνουν και εξαιρετική ομάδα. Τους εμπιστεύεσαι με κλειστά μάτια. Και έχουν και την ευγένεια να μην πολυκουράσουν τους Κινέζους, που είναι και οι κατεξοχήν ενδιαφερόμενοι.
Οι οποίοι ξεκίνησαν να ζητούν και εξηγήσεις σιγά σιγά
 
gonso":1kudux54 said:
Η άλλη εκδοχή είναι ότι με τρολλάρει ασύστολα και εγώ τσιμπάω σα χάνος.
Σε τρολλάρει ασύστολα!!! Και μάλλον σε διαβάζει!

Τώρα στο MEGA (ναι για κάποιο λόγο βλέπω MEGA αυτή τη στιγμή....) φαίνεται σα να προσπαθεί να το μαζέψει!!
 
Μια που πήρε πάλι τα κανάλια ο Ακριβός να πω κάτι που δεν έχει αναφερθεί μέχρι τώρα. Ενώ π.χ. η NTSB και η AAIB τηρούν σοβαρή στάση (δηλαδή κρατούν τις σκέψεις τους για τον εαυτό τους) η ΕΔΑΑΠ θεώρησε σκόπιμο να βγάλει δελτίο τύπου για το 777 στις 11/3 η οποία παραμένει ακόμα στη σελίδα της (αν και υποψιάζομαι ότι σύντομα θα κατέβει). Το θεσμικό όργανο της πολιτείας για τη διερεύνηση αεροπορικών ατυχημάτων προτίμησε να καλύψει το μέλος της και να χάσει το κύρος της.
 
Σκέψεις από τη στάνη:
1. Για να ανακοινώνει ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας επίσημα ότι το αεροσκάφος συνετρίβη, προφανώς τα κομμάτια που εντοπίστηκαν θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι προέρχονται από το MH370 (λείπει μονάχα η τυπική επιβεβαίωσή του).
2. Η θέση στην οποία κατέπεσε, μαρτυρεί ότι μάλλον τελικά έπεσε από έλειψη καυσίμων.
3. Η κατεύθυνση που φαίνεται να είχε (προς το πουθενά) μαρτυρεί ότι μάλλον δεν το έλεγχαν αεροπειρατές, αλλά ούτε και το πλήρωμα. Κατά συνέπεια η περίπτωση του κλεισίματος των συστημάτων επικοινωνιών από τον πίνακα με τους ασφαλειοδιακόπτες (πίνακα που συνήθως δεν χρησιμοποιεί το πλήρωμα) είναι μάλλον απίθανη.
4. Η σταδιακή διακοπή των συστημάτων του αεροσκάφους που είναι γεγονός, μπορεί με τα όσα γνωρίζουμε να οφείλεται είτε σε εκτεταμένη πυρκαγιά στο electronic compartment κάτι που αν επαληθευτεί θα είναι το πρώτο τέτοιο κρούσμα στον κόσμο (άρα μάλλον απίθανο), είτε σε έκρηξη μέσα στο αεροσκάφος που διέλυσε τμήμα του αλλά δεν ήταν ισχυρή αρκετά ώστε να διαλύσει το αεροσκάφος (όπως όφειλε μιας και πρόκειται για μπαλόνι).
5. Συνεπώς για να μάθουμε την αλήθεια θα πρέπει να εντοπιστούν τα συντρίμια στο βυθό του Ινδικού. Με δεδομένο ότι η αντίστοιχη επιχείρηση στοίχησε στους Γάλλους περί τα 10 εκ. € (με βάθος πυθμένα μόνον 3 χλμ) είναι πραγματικά αμφίβολο αν οι Αυστραλοί θα θελήσουν να κάνουν ένα τέτοιο έξοδο, εκτός και αν βρουν χρηματοδότη (στους Γάλλους ήταν η Airbus). Με δεδομένο ότι οι Κινέζοι έχουν και συμφέρον και τα απαραίτητα χρήματα, ενδέχεται να προχωρήσει μια τέτοια επιχείρηση.
6. Σε περίπτωση που εντοπιστούν τα συντρίμια του αεροσκάφους στον πυθμένα του ωκεανού, είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η άτρακτος είναι ολόκληρη ή λείπει κάποιο κομμάτι της (έκρηξη). Να θυμίσω στους νεώτερους (καλά, αισθάνομαι σαν μαθουσαλίξ) το συμβάν την Aloha Airlines (που απογειώθηκε σαν αεροπλάνο και προσγειώθηκε κάμπριο). Αν όμως είναι ολόκληρη χωρίς ίχνη έκρηξης τότε τα πράγματα περιπλέκονται αφού τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο electronic compartment είναι συνήθως τέτοια που να μην αναφλέγονται (καλώδια τεφλόν, κεραμικά υλικά κλπ).

Και τώρα περιμένω στοιχήματα:
Θα βάλουν οι Κινέζοι το χέρι στην τσέπη;
(στο μεταξύ εγώ πάω για τήλιο)
 
Gonso ορθές οι παρατηρήσεις σου, είδα κι εγώ το σχετικό ρεπορτάζ που αναφέρεις και το επόμενο που έκανα είναι να ψάξω πρόχειρα στο ιντερνετ σχεδιάγραμμα των κεραιών του 777. Μου φάνηκε εντελώς απίθανο από μια κεραία να "κρέμεται" ενα ολοκληρο αεροπλάνο.
Ιδού:
antennalocations_zps6c83cef2.gif


Στη φωτό του ρεπορτάζ, κι εγώ βλέπω σωλήνα Pitot.
Η τεχνική οδηγία προφανώς θα πρέπει να αναφέρεται σε άλλο σημείο της ατράκτου...

Το πιο... ενδιαφέρον είναι οτι στο αδελφό newsit, παρουσιάστηκε το τηλεοπτικό ρεπορταζ με παρόμοια φωτογραφία - σχεδιάγραμμα κεραιών, όπου και πάλι στο σημείο που δείχνουν, δεν υπάρχει κεραία..
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=278998&catid=7
 
Αυτό που έχεις βάλει ειναι 737. Ψάξε το ίδιο σχεδιάγραμμα για 777 και θα δείχνει και τα satcom.

Επίσης, για να φτάσει το αεροπλάνο εκεί κάτω, πάει να πεί ότι ήταν ακέραιο (όχι απαραίτητα συμπιεςμένο) και σε κανονικό ύψος πτήσης. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν θα φτάνανε τα καύσιμα ώς εκεί.
 
777alphanutau_zps3da2b541.jpg


Επίσης, αν κατέβηκε σε χαμηλό ύψος όπως λένε, τα καύσιμα δεν θα έφταναν για την υπολογιζόμενη απόσταση, λόγω τεράστιας αύξησης της κατανάλωσης...
 
Πολύ καλές οι παρατηρήσεις σας παιδιά. Εμείς οι Agrionics δεν νογάμε από τέτοια.
Αλλά αυτό δημιουργεί άλλα μεγάλα ερωτηματικά.
Συμφωνούμε ότι το σκάφος πήγαινε μόνο του χωρίς έλεγχο από το πλήρωμα. Αν ήταν θέμα συμπίεσης της καμπίνας τότε ένας φυσιολογικός πιλότος θα χρησιμοποιούσε το crew oxygen και θα έσπευδε να προσγειώσει το σκάφος στο κοντινότερο αεροδρόμιο (η περίπτωση του Helios ήταν μοναδική και προφανώς το πλήρωμα ήταν ενημερωμένο ότι πετούσε με Crew oxygen άδειο, γιαυτό και οι φιάλες βρέθηκαν ολόκληρες στο σημείο της συντριβής αντί να ανατιναχτούν όπως θα ήταν φυσικό).
Συνεπώς επιστρέφω στην ερώτηση:
Θα βάλουν οι Κινέζοι το χέρι στην τσέπη;
 
Χθές το βράδυ άκουσα στο δελτίο τού Mega ότι ένα άλλο αεροσκάφος τών Μαλαισιανών αερογραμμών, τύπου A330 το οποίο κατευθυνόταν πρός τη Σεούλ, παρουσίασε ηλεκτρολογικό πρόβλημα και προσγειώθηκε στο Χονγκ Κονγκ,στα μισά τής διαδρομής δηλαδή.Και επειδή εγώ σκέφτομαι με διπολικά θέλω να κάνω μία ερώτηση: Μέχρι πού μπορούσε να οδηγήσει αυτό το ηλεκτρολογικό; Μού δίνει τήν εντύπωση ότι κάτι τέτοιο συνέβη στο Β777.Έστριψε για να επιστρέψει αλλά....Πάντως,αν και ερασιτέχνης, δυσκολεύτηκα να παρακολουθήσω αυτά τα σενάρια αεροπόρων και αξιωματούχων κυρίως εκείνο πού ήθελε τρομοκράτες να έχουν γνώσεις και εξάσκηση στο πιλοτήριο πού είναι πρακτικώς αδύνατο να έχουν.Καταλαβαίνετε πού το πάω...

ΥΓ.Μπορούμε να είμαστε σίγουροι AGV ότι αυτό ακριβώς θα κάνουν.Ο δράκος ξύπνησε!
 
4. Η σταδιακή διακοπή των συστημάτων του αεροσκάφους που είναι γεγονός, μπορεί με τα όσα γνωρίζουμε να οφείλεται είτε σε εκτεταμένη πυρκαγιά
Αγαπητέ AGV,αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο,το αφος μάλλον δε θα μπορούσε να πετάξει τόση ώρα.
 
Top