Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Όχι, δεν περάστηκε κανένα καινούργιο waypoint στο FMS, ούτε τα τελευταία λεπτά ούτε ποτέ. Το παραδέχτηκε επιτέλους σήμερα στην συνέντευξη τύπου ο αχαρακτήριστος υπουργός : Δεν υπήρχε τίποτε ασυνήθιστο στην τελευταία εκπομπή του acars στις 1:07, η οποία έδειχνε κανονική διαδρομή μέχρι το Πεκίνο.
Άντε να δούμε τί άλλο θα αναιρέσουν και τί άλλο θα σκαρφιστούν.
 
Οκ....ο συγγραφέας έχει κάθε δικαίωμα να διαγράψει και να ξαναγράψει όσα κεφάλαια θέλει στο μυθιστόρημά του μέχρι την έκδοσή του. Ας τον αφήσουμε να το τελειώσει. Τα πνευματικά του δικαιώματα εξάλλου είναι a priori κατοχυρωμένα και κανένας μας δεν τα διεκδικεί. Εγώ πάντως σκέφτομαι να μην το αγοράσω όταν θα κυκλοφορήσει.
Μια παρατήρηση μόνο: Θα μπορούσαν να συνεννοηθούν από πριν τι θα πουν, με τόσες αναιρέσεις θα καρφωνόταν λιγότερο
 
Έλα τώρα, aris 79, μην απογοητεύεσαι τόσο εύκολα. Περίμενε τουλάχιστον να αναιρέσουν και όλα τα περι ping, και εγκαταλείπεις μετά.....
Έχε επίσης υπόψιν σου οτι το διπλωματικότατο "δεν ανιχνεύτηκε απο τα ραντάρ μας" που είπαν κάποιοι γείτονες μπορεί να μεταφραστεί "τα μισά μας ραντάρ δεν δουλεύουν και δεν έχουμε λεφτά να τα φτιάξουμε", και το "δεν μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε τις δυνατότητες των αμυντικών μέσων της χώρας" μπορεί να μεταφραστεί "σιγά μην σας πούμε οτι δεν δουλεύει τίποτα".
 
george 150":u0pr53qd said:
........... τα Airbus σε σχέση με τα Boeing, έχουν ορισμένες δικλείδες ασφαλείας περισσότερες σε ότι αφορά την επέμβαση τους, οταν επιχειρουνται επικίνδυνες μανούβρες από τον χειριστή. Ένα Airbus για παράδειγμα, με τον κεντρικό διακόπτη του αυτόματου πιλότου στο OFF, δεν θα αφήσει το αεροπλάνο να στολάρει, ούτε να βάλει μεγάλο bank angle, ούτε να κάνει overspeed...............

Αμ στολάρουν και τα Αιρμπάς. "Ρώτα" τους μακαρίτες χειριστές της Air France.

Δίνεται η εντύπωση, ότι τα αεροπλάνα αν δεν μπεί καινούριο waypoint στο FMC, δεν στρίβουν! Μιά χαρά πορεία μπορούσε να είχε ακολουθήσει για 3000 μίλια, χωρίς να πατηθεί ούτε ένα κουμπί στο FMC. Μία πορεία με επιλογή στον αυτόματο πιλότο και πάει όπου θέλετε.
 
Σημειώστε επίσης οτι όλη αυτή η ιστορία με τα ping και τους πιθανούς "διαδρόμους" βασίζεται σε ένα μαθηματικό μοντέλο που φτιάχτηκε τώρα, γι αυτήν την περίπτωση, και δεν έχει ξαναδοκιμαστεί για να επιβεβαιώσει την θέση κάποιου αεροσκάφους.
Μία κρίσιμη παράμετρος να λείπει, να μην την έχουν λάβει υπόψιν τους, όλοι οι υπολογισμοί πάνε κατα διαόλου. Εκτός αυτού, η ανάλυση των δεδομένων παίρνει μέρες, και δεν ξέρω εαν η εταιρεία είχε τον χρόνο ή έχει μπεί στον κόπο να διασταυρώσει τα αποτελέσματά αυτής της μεθόδου με άλλα απο γνωστό αεροσκάφος σε γνωστή πορεία (ή έστω κάποιο ακίνητο στο αεροδρόμιο).
Μην εκπλαγείτε δηλαδή αν βγούν μετά απο 2-3 μέρες ή εβδομάδες και πουν απλά οτι η ανάλυση των δεδομένων ήταν λάθος και η έρευνα μετακομίζει τώρα πχ στiς Αζόρες γιατί το αεροσκάφος τελικά είχε φορτώσει 170000 λίτρα.
 
Η ποιότητα των αεροσκαφών άσχετα με το αν προέρχονται από την Boeing ή την Airbus είναι παρόμοια. Ακόμα και αν θέλουν να ονομάζουν διαφορετικά τα συστήματά τους οι προδιαγραφές, οι κανονισμοί και οι μέθοδοι σχεδίασης και ανάλυσης που χρησιμοποιούνται είναι οι ίδιες.
Όσον αφορά τις διάφορες μελέτες, οι σχεδιαστές πάντα χρησιμοποιούν τις καλύτερες δυνατές γνώσεις τους που προέρχονται από τα ίδια πανεπιστήμια αλλά εξακολουθούν να παραμένουν άνθρωποι. Και οι διάφορες επιστήμες φθάνουν σε κάποια όρια. Υπάρχει πάντοτε κάτι που μπορεί να μην έχεις προβλέψει χωρίς να σημαίνει αυτό πλημελή εκτέλεση των καθηκόντων σου.
Σε αυτό βασίζεται ολόκληρη η ανθρώπινη τεχνολογία. Και γιαυτό συμβαίνουν και ατυχήματα.
Και είναι εξίσου σημαντικό ακόμα και αν τα θύματα είναι Μαλαισιανοί, Κινέζοι, Αφρικάνοι ή Έλληνες.
 
gonso":3pfvgiiq said:
george 150":3pfvgiiq said:
........... τα Airbus σε σχέση με τα Boeing, έχουν ορισμένες δικλείδες ασφαλείας περισσότερες σε ότι αφορά την επέμβαση τους, οταν επιχειρουνται επικίνδυνες μανούβρες από τον χειριστή. Ένα Airbus για παράδειγμα, με τον κεντρικό διακόπτη του αυτόματου πιλότου στο OFF, δεν θα αφήσει το αεροπλάνο να στολάρει, ούτε να βάλει μεγάλο bank angle, ούτε να κάνει overspeed...............

Αμ στολάρουν και τα Αιρμπάς. "Ρώτα" τους μακαρίτες χειριστές της Air France.

Δίνεται η εντύπωση, ότι τα αεροπλάνα αν δεν μπεί καινούριο waypoint στο FMC, δεν στρίβουν! Μιά χαρά πορεία μπορούσε να είχε ακολουθήσει για 3000 μίλια, χωρίς να πατηθεί ούτε ένα κουμπί στο FMC. Μία πορεία με επιλογή στον αυτόματο πιλότο και πάει όπου θέλετε.

Σωστά όλα, αλλά στην Air France υπήρξε βλάβη. Και επειδή το πλήρωμα ηταν πεπεισμένο οτι το αεροπλάνο θα διορθώσει από μόνο του, το άφησαν στη μοίρα του και δεν κατέβασαν ποτέ κεφαλή με το χερι, ωστε να κερδίσει ταχύτητα και να ξεφύγει από το stall...
 
Αξιότιμοι συνεπιβάτες,

Δεν υπάρχουν έξυπνοι και βλάκες. Μπορούμε να εκθιάζουμε κάποιες περιπτώσεις στις οποίες το πλήρωμα έσωσε στην κυριολεξία την κατάσταση (πχ προσνήωση στον ποταμό Χάντσον ή εκκένωση μετά από RWY Overrun στο οποίο το αεροσκάφος καταστράφηκε ολοσχερώς), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εκείνοι που δεν τα καταφέρνουν είναι βλάκες, ούτε ότι το αεροσκάφος είναι χειρότερο (εκτός από την περίπτωση του κακοσυντηρημένου).
Γιαυτό, ας μην γκρινιάζουμε, και ας δαγκώσουμε όλοι τα διαβατήριά μας για να είναι πιο εύκολη η αναγνώριση των θυμάτων από τα αρμόδια συνεργεία.
(επιστρέφω στη στάνη μου, που κινδυνεύω λιγότερο!)
 
george 150":boypbgj0 said:
Σωστά όλα, αλλά στην Air France υπήρξε βλάβη. ...
Εκεί ακριβώς έγκειται και η αντίδρασή μου Γιώργο. "Θεωρούμε" ότι στο 777 λειτουργούσαν όλα τέλεια! Ποιός ξέρει τί βλάβη έπαθε και αν έπαθε?

Σκεφτόμουν προχθές το ατύχημα του Γιάκοβλεφ στα Πιέρια. Το αεροπλάνο αυτό πήγαινε Θεσσαλονίκη. Προσέγγισε, ματαίωσε και πήρε λάθος πορεία περίπου 90 μοιρών. Και πήγαινε και πήγαινε και πήγαινε. Και ένας Θεός ξέρει για πόσο θα πήγαινε ακόμα αν δεν έβρισκε στα Πιέρια, 35 ναυτικά μίλια αργότερα.

Να φρεσκάρω λίγο τη μνήμη και για να μή το παίζουμε εμείς πολιτισμένοι και να θεωρούμε "αυτούς εκεί κάτω" τριτοκοσμικούς. Ο ΕΕΚ του δεύτερου μεγαλυτέρου αεροδρομίου της Ελλάδας, εν έτη 1997 (όχι το 1967) δεν είχε ιδέα που ήταν το αεροπλάνο. Το πρωτεύον ραντάρ του Χορτιάτη εντόπισε την πορεία εκ των υστέρων και πολύ χοντρικά που χάθηκε το στίγμα.

Αν κάνουμε την αναγωγή, αεροπλάνο με ...ατελείωτα καύσιμα (σχετικά με το Γιάκοβλεφ) και χωρίς Πιέρια να το "σταματήσουν", ποιά είναι η απορία σας? Γιατί παραξενεύεστε?
 
Top