Αγνοείται 777 της Malaysia AL

http://mashable.com/2014/03/17/malaysia ... -main-link

το απίστευτο σενάριο του seven φαίνεται πως το σκέφτηκαν και αλλοι... όσο το σκέφτομαι και το μελετάω τοσο πιο πιθανό μου ακούγεται
 
Αν τα παραπάνω αποδειγχθούν ότι αληθεύουν, τότε η φράση 'ό,τι είναι να συμβεί στην αεροπορία, έχει συμβεί τα τελευταία 100 χρόνια' φαίνεται ότι βρήκε το αντιπαράδειγμά της.

'Ψηψίζω' κι εγώ το σενάριο αυτό - και η θεωρία ότι 'κρύφηκε' πίσω από την πτήση SQ 68 (ακολουθώντας το, χωρίς η SQ να μπορεί να καταλάβει τίποτε, και χωρίς τα κύρια radar να μπορούν να ξεχωρίσουν τα δύο σήματα, θεωρώντας τα ένα) για όσο χρειαζόταν για να ξεγελάσει τις ισχυρά καλυπτόμενες περιοχές της Ινδίας, Πακιστάν, Αφγανιστάν κλπ, μέχρι να 'αποσπασθεί', είναι ίσως η μόνη που συνδέει τα κομμάτια του παζλ.
 
Σημερινή είδηση:



ΟΗΕ: Το αεροπλάνο ούτε εξερράγη, ούτε συνετρίβη κάπου!

Οι εμπειρογνώμονες της οργάνωσης «Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty» υπό τον ΟΗΕ δήλωσαν σήμερα ότι από τις έρευνες που πραγματοποίησαν δεν υπάρχει περίπτωση το χαμένο αεροσκάφος των Malaysia Airlines να ανατινάχτηκε στον αέρα ή να συνετρίβη.

«Σχετικά με το χαμένο αεροσκάφος, η οργάνωση CTBTO με έδρα της τη Βιέννη επιβεβαίωσε ότι δεν έχει εντοπίσει ούτε σημάδια έκρηξης, ούτε σημάδια συντριβής στο έδαφος; ή το νερό». Τη δήλωση αυτή έκανε ο εκπρόσωπος του γγ του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, Στέφαν Ντουζάριτς.

Ο κ. Ντουζάριτς εξήγησε ότι τα συστήματα εντοπισμού που διαθέτει η CTBTO, ειδικά για πυρηνικές εκρήξεις, μπορούν να εντοπίσουν και αεροπορικά ατυχήματα. Συγκεκριμένα μπορούν να δουν αν έχει γίνει έκρηξη αεροσκάφους στον αέρα, ενώ εντοπίζουν και τα σημεία πρόσκρουσης αεροσκαφών στη θάλασσα ή τη στεριά. Στην περίπτωση της πτήσης MH370 δεν βρήκαν τίποτε!

Ηδη από την προηγούμενη εβδομάδα, οι επικεφαλής της οργάνωσης είχαν ανακοινώσει ότι θα χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία τους για να βοηθήσουν στις έρευνες για το αεροσκάφος, ενεργοποιώντας όλους τους επιστήμονες με συναφές αντικείμενο στον ΟΗΕ να μελετήσουν τα δεδομένα που θα προέκυπταν. Ωστόσο κανένα στοιχείο δεν προέκυψε, βυθίζοντας τις έρευνες ακόμα περισσότερο στο σκοτάδι και τους συγγενείς των αγνοουμένων επιβατών στην απελπισία!



Τα σχόλια δικά σας...
 
"Κρύφτηκε πίσω απ'την SQ":Δηλαδή,μέσα στο πλήρες σκοτάδι τής νύχτας,πλησίασε πολύ κοντά στο αεροπλάνο τής SQ (χωρίς TCAS μάλιστα!) και το ακολούθησε επί αρκετό χρονικό διάστημα.Αυτό δέν το κάνει ο οποιοσδήποτε πιλότος χωρίς ειδική εκπαίδευση-ειδικώς τής πολιτικής αεροπορίας.....
 
AOA":5f0qincp said:
«Σχετικά με το χαμένο αεροσκάφος, η οργάνωση CTBTO με έδρα της τη Βιέννη επιβεβαίωσε ότι δεν έχει εντοπίσει ούτε σημάδια έκρηξης, ούτε σημάδια συντριβής στο έδαφος; ή το νερό». Τη δήλωση αυτή έκανε ο εκπρόσωπος του γγ του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, Στέφαν Ντουζάριτς.

Ο κ. Ντουζάριτς εξήγησε ότι τα συστήματα εντοπισμού που διαθέτει η CTBTO, ειδικά για πυρηνικές εκρήξεις, μπορούν να εντοπίσουν και αεροπορικά ατυχήματα. Συγκεκριμένα μπορούν να δουν αν έχει γίνει έκρηξη αεροσκάφους στον αέρα, ενώ εντοπίζουν και τα σημεία πρόσκρουσης αεροσκαφών στη θάλασσα ή τη στεριά. Στην περίπτωση της πτήσης MH370 δεν βρήκαν τίποτε!

Βλέπε:
http://www.ctbto.org/fileadmin/user_upl ... _MH370.pdf

(Άλλα είπε ο ποιητής και άλλα ο δημοσιογράφος. Τελικά, την πληρώνουν οι συγγενείς των αγνοουμένων.)
 
Hastaroth1":17fcomsi said:
"Κρύφτηκε πίσω απ'την SQ":Δηλαδή,μέσα στο πλήρες σκοτάδι τής νύχτας,πλησίασε πολύ κοντά στο αεροπλάνο τής SQ (χωρίς TCAS μάλιστα!) και το ακολούθησε επί αρκετό χρονικό διάστημα.Αυτό δέν το κάνει ο οποιοσδήποτε πιλότος χωρίς ειδική εκπαίδευση-ειδικώς τής πολιτικής αεροπορίας.....

Απλοϊκά, ναι. Ακριβώς επειδή είχε απενεργοποιημένο το secondary, η SQ δεν είχε σήμα του ΜΗ370, άρα δεν είχε warning στο TCAS. Μια απόσταση (λέω, πχ 500 πόδια) λίγο πιο πάνω/κάτω, σε μεγάλο υψόμετρο, ο 'ακολουθών' δεν θα είχε πάρα πολύ wake (αλλιώτικα οι χήνες δεν θα πέταγαν σε formation). Με αρκετή απόσταση για να μπορέσει να το πετάξει, όποιος το πέταξε, αλλά μικρή να να μην μπορέσουν τα primary radar να ξεχωρίσουν τα δύο σήματα. Ασφαλώς χρειάζεται πολύ skill, αλλά όχι μαγικό skill.

Να προσθέσω ότι όποιος χειριζόταν το ΜΗ370 μπορούσε να λαμβάνει το σήμα από την SQ68, και να 'σημαδέψει' το χρόνο και το σημείο από το οποίο και μετά να το 'ακολουθήσει'. Εννοείται ότι είχε κάνει όλη την προεργασία να γνωρίζει τι ακριβώς ψάχνει, τι πιθανότητες είχε να βρεί κάποια αντίστοιχη πτήση να ακολουθήσει (οι αεροδιάδρομοι αυτοί είναι πολυσύχναστοι, άλλωστε).
 
1.Επιβάτες με κλεμμένα διαβατήρια on board, μέσω υπερσύγχρονου αεροδρομίου και σε μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου.
2.Δηλώσεις τύπου 'ασαφής ποσότητα καυσίμων στο αεροπλάνο' (πώς τόλμησαν έτσι απλά να το ξεστομίσουν;)
3.Αλλαγές στη δημοσιοποίηση στοιχείων πχ στο χρονικό σημείο απενεργοποίησης των συστημάτων επικοινωνίας-εντοπισμού.Πρόσθεσαν κιόλας ότι αυτή η λεπτομέρεια είναι ήσσονος σημασίας (λες και δε μπορούσαν να το κάνουν χειρότερο από ότι ήταν )
4.Έρευνες επί ημερών σε λάθος σημείο.
5.Διάσχιση εναέριου χώρου χώρας (μία επιβεβαιωμένη, οι υπόλοιπες θα δείξει) από αγνώστου ταυτότητας αντικειμένο χωρίς κανένα συναγερμό από τη μεριά του στρατού.
Η λίστα ενδεχομένως συνεχίζεται, αν θέλει κάποιος να προσθέσει κάτι που μου διαφεύγει, ελεύθερα.

Αποδείξεις ότι αυτά που θεωρούμε απίθανα να συμβούν, έχουν ήδη συμβεί και αναγνωριστεί.

Τα κινητά τηλέφωνα των επιβατών σταμάτησαν τώρα να χτυπάνε;Τεχνολογία εντοπισμού κλειστών ή έστω μερικώς κατεστραμμένων κινητών τηλεφώνων υπάρχει;
 
Η ανάλυση κατά τη γνώμη μου είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά έχει δημοσιευθεί πριν από 4 μέρες και ήδη τα δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί και δημοσιευθεί νομίζω ότι ένα τέτοιο σενάριο το ακυρώνουν.
1. Η τελευταία επικοινωνία έγινε μετά την απενεργοποίηση των συστημάτων εντοπισμού. Μια φωτιά τέτοιας έκτασης που κατάφερε να κάνει τέτοια ζημια θα την είχαν αντιληφθεί οι κυβερνήτες και δε θα ανέφεραν ''όλα καλά'.
2. Τα δεδομένα της λειτουργίας των κινητήρων επί 7ώρου. Η φωτιά θα είχε ρίξει το αεροσκάφος πολύ νωρίτερα.
3. Πολύ δύσκολο σε μια τέτοιας έκτασης φωτιά η αντανακλαστική αντίδραση του κυβερνήτη να είναι ο επαναπρογραμματισμός του αυτόματου πιλότου με νέο σχέδιο πτήσης-όπως διαφαίνεται.
 
There's another possible wrinkle, experts say. Some countries may be hesitant to reveal what they've seen on radar.
"They want to protect their own capabilities," Beatty said. "Their intelligence services are not going to want to publicize exactly what their capabilities are."
Από το CNN. Ενδεχομένως δηλαδή "κάποιοι" να ξέρουν κάτι παραπάνω ίσως όχι όλη την αλήθεια και να μην θέλουν να τα πουν...

Στην κρίση σας!!
 
Top