Αγνοείται 777 της Malaysia AL

CHANIATOWER, SIA68 και όχι CIA68 όπως επανειλημμένα γράφεις.
Επίσης, τα αεροπλάνα δεν εκπέμπουν ποτέ "ΣΟΣ". Εκπέμπουν mayday, "βαρανε" 7700, αλλά τρεις τελειες - τρεις παυλες - τρεις τελειες ΔΕΝ εκπέμπουν.

ΥΓ: (ήθελε να το πάω καιρό τώρα). Τζάμπα ασχοληθήκατε και με τη φωτό του google maps. Το εικονιζόμενος αεροπλάνο είναι Α300. Καμμιά σχέση με 777.
 
Kαλα seven, SIA.
Επίσης δεν είπα οτι προκειτε για 777 αλλά μου έκανε εντύπωση η φώτο όπως και σένα αλλά τελικά βρήκαμε άκρη με το google earth. :thx:
:3:
 
Καλησπερα. Με ενδιαφερον παρακολουθω τη συζητηση σας εδω και μερες.
Βλεπω κατ'αρχην μια ανεξηγητη εμπαθεια προς το προσωπο του Τσολακη απτην πρωτη μερα που βγηκε στην τηλεοραση στον ΣΚΑΙ. Εκεινη την μερα λοιπον ανεφερε 3 σεναρια, ειπε ξεκαθαρα οτι οι πιο πολλες πιθανοτητες ειναι η αεροπειρατια και μετα απο πιεση του Ευαγγελατου ανεφερε και το 3ο σεναριο προσγειωσης κλπ τονιζοντας οτι ειναι λιγες οι πιθανοτητες να συμβει κατι τετοιο. Περασαν αρκετες μερες, και ξαφνικα βλεπουμε οτι το συγκεκριμενο ενδεχομενο το εξεταζουν σοβαρα οι αμερικανικες υπηρεσιες τυπου CIA. Φανταζομαι το ιδιο σαχλους, γεροξεκουτηδες, πυροβολημενους και Αλζχαιμερ-ασμενους (κι οτι αλλο χαρακτηρισμο εχει ειπωθει για τον Τσολακη) θεωρειτε κι αυτους στην CIA που το βλεπουν ως πιθανο σεναριο και το λενε δημοσιως.
Βγηκε λοιπον ο Τσολακης σημερα στην εκπομπη του Ευαγγελατου και ανελυσε πώς μπορει να εχει εξελιχθει το συγκεκριμενο σεναριο. Δεν ειπε οτι εχει συμβει αυτο, ειπε απλα το πώς θα μπορουσε να εχει συμβει με βαση τα μεχρι σημερα δεδομενα που υπαρχουν. Γιατι για αυτο το λογο τον καλεσε ο Ευαγγελατος. Τα οσα ανεφερε, εχουν μια λογικη αλληλουχια (αν εξαιρεσουμε τα περι Αλ Καιντα κλπ που ηταν οντως αστηριχτα) και για να ειμαι ειλικρινης, δεν βλεπω γιατι ειναι λιγοτερο πιθανο σεναριο απο ολα τα αλλα που εχουν δει το φως της δημοσιοτητας.

Εξηγουμαι:
1ο σεναριο: Το αεροπλανο διαλυθηκε στον αερα. Αν ειχε συμβει αυτο, λογικα θα ειχε συμβει εκει που εδωσε το τελευταιο του στιγμα. Ομως εκει δεν βρεθηκε τιποτα μετα απο πολυημερες ερευνες. Και μιλαμε για μια θαλασσα οχι τεραστια σε εκταση και οχι μεγαλη σε βαθος. Αρα δε στεκει.
2ο σεναριο: Αεροπειρατια με σκοπο τη συντριβη του αεροσκαφους. Ναι αλλα ακομα κανεις δεν εχει αναλαβει την ευθυνη, δεν δοθηκε ποτε σημα κινδυνου, δεν υπηρξε αιτημα απο τους αεροπειρατες, φυσικα δεν εχουν βρεθει συντριμια, γενικα λειπουν διαφορα κομματια και απο αυτο το παζλ.
3ο σεναριο: Μηχανικη βλαβη που το οδηγησε στην συντριβη. Πιθανο σεναριο, αλλα θα πρεπει να εχει δημιουργηθει μια αλληλουχια φοβερων γεγονοτων και συμπτωσεων ωστε και να εκλεισε ο transponder και ο πιλοτος στη συνεχεια να ανεφερε "Ολα καλα, καληνυχτα", και στη συνεχεια να παλευουν 7 ωρες στον αερα να το κρατησουν, χωρις να καταφερουν να επικοινωνησουν με κανενα τροπο, χωρις κανεις να εχει παρει χαμπαρι και εν τελει να πεφτει καπου χωρις να ξερουμε που και πως.
4ο σεναριο, ειναι το σεναριο Τσολακη. Που παλι εχει πολλα κενα σαν παζλ αλλα ειναι το μονο σεναριο που κερδιζει εδαφος οσο περνουν οι μερες χωρις να υπαρχουν πουθενα ιχνη του αεροσκαφους και που κολλα στο οτι το αεροσκαφος εμεινε στον αερα 7 ωρες μετα το κλεισιμο του transponder. Προσωπικα, δεν θεωρω καθολου απιθανη τη συμβολη του ιδιου του κυβερνητη/συγκυβερνητη στο σεναριο του Τσολακη.

Επισης ο Τσολακης, εθιξε σε καποια απτις συνεντευξεις του ενα θεμα οτι υπηρχε αμερικανικη αεροναυτικη ασκηση με πραγματικα πυρα τη συγκεκριμενη μερα στην ευρυτερη περιοχη. Πραγμα που δεν ξερω αν επιβεβαιωνεται, απλα το εθεσε σε μια απτις συνεντευξεις του ως ζητημα προς ερευνα απο τους δημοσιογραφους (να πληροφορηθουν δηλαδη αν οντως υπηρχε ασκηση οπως ακουσε αυτος).

Επισης ενα σεναριο που δεν το εχω δει να παιζει πολυ, αλλα εμενα μου φαινεται λογικο, ειναι για Χ,Υ λογους να εγινε προσθαλασσωση και στη συνεχεια να βυθιστηκε. Ετσι φανταζομαι οτι θα μπορουσε να δικαιολογηθει η παντελης απουσια συντριμιων κλπ.

Τελος , οι Μαλαισιανες αρχες αποδεδειγμενα εχουν πει επανειλήμενως ψεματα κατα τη διαρκεια αυτου του 10ημερου, με προφανη σκοπο να παραπλανησουν την κοινη γνωμη, αλλα κυριως τις προσπαθειες ερευνας. Οι Αμερικανοι επισης, γιατι τοσο ενεργη συμμετοχη στις ερευνες? Με cia/interpol , πολεμικα σκαφη κλπ. Στην af447 δεν νομιζω οτι υπηρξε τοσο εντονη κινητοποιηση απτους Αμερικανους. Ουτε τοσα ψεματα προς την κοινη γνωμη.
Ολα τα παραπανω για μενα ειναι τροφη για περαιτερω σκεψη. Ειναι απλα προχειροι οι Μαλαισιανοι και ειναι απλα συμπτωματικη η τεραστια κινητοποιηση των Αμερικανων? Ισως, δεν ξερω. Αλλα αν δεν ειναι συμπτωση, τοτε γιατι μπορει να συμβαινει ολο αυτο?

Με συγχωρειτε αν καποια απο τα πραγματα που λεω φαινονται σαχλα or something, απλα τα αεροπορικα δυστηχηματα παντα μου κινουσαν το ενδιαφερον ως προς το θεμα ερευνας των αιτιων, και το συγκεκριμενο ειναι προφανως απο τα πιο "ενδιαφεροντα" που εχω δει.
 
Δεν παρακολούθησα την εκπομπή και δεν κατάλαβα ακριβώς από τις περιγραφές τι είπε και με ποιό τρόπο είπε αυτά που είπε. Είναι ο μοναδικός άνθρωπος που σχετίζεται με το αντικείμενο που έχει αυτή την εικόνα για το συμβάν ή ακούγονται απόψεις και από άλλες πηγές που συγκλίνουν-δε λέω ταυτίζονται-με αυτά που ισχυρίζεται? Πηγές εντός και εκτός Ελλάδας? Κάτι έχει πάρει το αυτί μου από δηλώσεις, εκτιμήσεις και πιθανά σενάρια που έρχονται από αξιωματούχος,όπως γράφουν τα media πάντα, της Αμερικης...Αυτοί τι λένε? (ξέρω τι λένε, απλά επιβάλλεται μια αναφορά και σε αυτούς, ώστε να μην παρουσιάζεται ο Κος Τσολάκης σαν άνθρωπος που χρήζει αντιψυχωσικών φαρμάκων, ως ο μοναδικός επί της γης επικίνδυνα φαντασιόπληκτος λαοπλάνος και φυσικά...λάτρης της Τατιάνας )

Θα συνεχίσω να πιστεύω ότι οι αντιφατικές,παραπλανητικές,καθυστερημένες και αυτοαναιρούμενες πληροφορίες που αφήνονται στη δημοσιότητα είναι δείγμα ή ανικανότητας ή προσπάθειας κάλυψης. Από τις πρώτες μέρες που φάνηκαν τέτοια δείγματα πολλοί υποψιαστήκαμε ότι κάτι σημαντικό για την ιστορία του παγκόσμιου αεροπορικού κόσμου-και όχι μόνο- θα εξελιχθεί. Και νομίζω δεν έχουμε δει τίποτε ακόμα.

Θα εκφράσω μια ευχή ωστόσο: Επειδή εμφανίζονται ψεγάδια ψυχρού πολέμου στον ορίζοντα αυτήν την εποχή, εύχομαι το συμβάν με το αεροπλάνο να μην εντάσσεται μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο. Έχω αρχίσει να σκέφτομαι το ρόλο του επί χρόνια απολυταρχικού καθεστώτος της Μιανμάρ και της στενής φιλίας που διατηρεί με τους Ρώσσους.

Περιμένουμε λοιπόν.......Περιμένουμε να δούμε πώς θα μας σερβίρουν αυτά που ίσως ποτέ δε μάθουμε
 
Το οτι οι Μαλαισιανές αρχές λένε σωρηδόν ψέματα και προσπαθούν με κάθε τρόπο να στρουθοκαμηλίσουν οτι το αεροπλάνο δεν έχει συντριβεί στην περιοχή τους φαίνεται καθαρότατα και απο την "ανάλυση" των δορυφορικών δεδομένων.
Το μόνο που μπορεί να σου πεί η εταιρεία είναι πόσο χρόνο χρειάστηκε το ping. Για να το τοποθετήσεις αυτό το δεδομένο μετά στον χάρτη υπολογίζοντας την απόσταση δορυφόρου-αεροσκάφους πρέπει να ξέρεις το ύψος του αεροσκάφους, το οποίο δεν το ξέρει κανείς.
Παρ όλα αυτά οι Μαλαισιανοί δεν διστάζουν να δημοσιεύσουν οτι έχουν "λόγους" να πιστεύουν απο την "ανάλυση" του ping οτι το αεροσκάφος βρισκόταν για αρκετές ώρες σε έναν απο τους δύο δημοσιευμένους διαδρόμους.
Το γιατί το τόξο μεταξύ των δύο διαδρόμων αποκλείεται απο την έρευνα δεν το διερωτάται κανείς. Ο λόγος είναι : γιατί έτσι γουστάρουν οι Μαλαισιανοί, γιατί έτσι θέλουν και τους βολεύει να μην δέχονται οτι το αεροσκάφος μπορεί να είναι στα δικά τους χωράφια.
Το πώς συμπέραναν οτι το αεροσκάφος πετούσε για ώρες επειδή έστελνε ένα ping επίσης δεν το αναρωτιέται κανείς. Μήπως ήταν απλά στο έδαφος, μερικώς διαλυμένο, και εξέπεμπε ακόμα τα λοίσθια μέχρι να τελειώσουν οι μπαταρίες ;
 
Τέλος, καμία μυστική υπηρεσία δεν ενστερνίζεται τις ανόητες αναλύσεις της Μαλαισιανής κυβέρνησης. Έβλεπα νωρίτερα σήμερα μια συνέντευξη του πρώην υποδιευθυντή της CIA ο οποίος έλεγε οτι όλα αυτά περι του αεροσκάφους να πετάει μυστικά για μέρη μακρινά και ονειρεμένα είναι φαιδρότητες.
Τα κανάλια είναι που υποστηρίζουν τα σενάρια των Μαλαισιανών με τάχα πληροφορίες ανώνυμων πηγών, όχι οι επίσημες αρχές ούτε των ΗΠΑ ούτε καμμιάς άλλης χώρας.
 
Επίσημες ανακοινώσεις από μυστικές υπηρεσίες είναι γεγονός ότι δεν έχουμε δει,άλλωστε πως θα ήταν μυστικές αν έλεγαν δημόσια τα ευρήματά τους. Reuters, New York Times και CNN στις ιστοσελίδες τους, με μια απλή αναζήτηση, εύκολα βρίσκει κανείς αναφορές σε απόψεις στελεχών κυβερνητικών υπηρεσιών των ΗΠΑ οι οποίοι δεν είναι τόσο αντίθετοι στα σενάρια που έχουν προαναφερθεί. Εξάλλου νομίζω ότι η εξέλιξη της όλης υπόθεσης μας έχει μάθει ότι καλύτερα να μην εμπιστευόμαστε τίποτα από αυτά μας λένε, κανάλια και αξιωματούχοι. Ας περιμένουμε....
Ποιά είναι η άποψής σας για το ρόλο που μπορεί να έχει η Μιανμάρ στην όλη υπόθεση?
 
AWACS":jieb6hfd said:
Έβλεπα νωρίτερα σήμερα μια συνέντευξη του πρώην υποδιευθυντή της CIA ο οποίος έλεγε οτι όλα αυτά περι του αεροσκάφους να πετάει μυστικά για μέρη μακρινά και ονειρεμένα είναι φαιδρότητες.

E εντάξει αφού το είπε πρώην υποδιευθυντής της "αξιόπιστης" CIA τότε να κοιμάμαι ήσυχος! :D :D
 
Εμένα με έχει προβληματισει η παντελής απουσία της Ρωσίας γενικά που θέλει να θεωρητε και πρώτη δύναμη τώρα.
Το τελευταίο ping εμφανίζεται στα νότια σύνορα της αλλά δεν έχει βγάλει άχνα.
Η στάση της Αμερικής αρκετά ύποπτη.
τώρα να συζητήσουμε για την Myanmar?
Τα μόνα ύποπτα είναι οτι το 40% του στρατού είναι γυναίκες και οτι η οδήγηση γίνεται στα δεξιά, αν και η υποδομή είναι διαμορφωμένη για οδήγηση στα αριστερά.
Πιο λογικό ειναι να ανησυχούμε για την Σομαλία γιατι κουράστηκαν να κυνηγάνε πια με βάρκες, και να έχουν αεροπλάνο ώστε να πέφτουν με αλεξίπτωτα. :wall:
 
Την Μιανμάρ την αναφέρω λόγω των παραδοσιακά καλών σχέσεων του δικατάτορά της με τους Ρώσους. Ρωσικό χέρι στην υπόθεση του αεροσκάφους δηλαδή, με εκχώρηση διευκολύνσεων από τη Μιανμάρ. Μετά το τελευταίο στίγμα στα στρατιωτικά ραντάρ και καλύπτοντας μικρή σχετικά απόσταση πάνω από το νερό και άρα εκτός ραντάρ, θα μπορούσε να φτάσει στη Μιανμάρ άνετα. Ξαναλέω ότι το ενδεχόμενο το περιστατικό με το αεροσκάφος να εντάσσεται σε πλαίσια ψυχροπολεμικού πολέμου (η εποχή που διανύουμε με τις εξελίξεις στην Κριμαία και τις αντιδράσεις των Αμερικανών τέτοια γεύση θυμίζει) δεν έχει σχολιαστεί από κανέναν.
 
Top