Αγαπητέ κ. AirNamibia σε συγχαίρω ως ένα εκ των αξιολογότερων μελών, ασχέτως των εμφανών αλλαγών του ψευδωνύμου που διαχρονικά χρησιμοποιείς για την συμμετοχή σου στο φόρουμ, για την ομολογουμένως ολοκληρωμένη και απολύτως εμπεριστατωμένη up to date πληροφόρησή σου με την τόσο ιδιόμορφη και επιτηδευμένη έγχρωμη γραμματοσειρά/γραφή σου σε ο, τι αφορά τις τοποθετήσεις σου, οι οποίες κυρίως αφορούν αεροπορικές εταιρίες + προορισμούς κι όχι μόνο.
Συμφωνώ εν μέρει με τα σχόλιά σου σχετικά για το συγκεκριμένο θέμα που αφορά την διαφημιστική “παραπληροφόρηση” της Α3, αλλά ως συχνός επιβάτης πολλών εταιριών λόγω επαγγέλματος, είμαι πραγματικά αυστηρός για σοβαρότερα θέματα και παραλήψεις που αφορούν την εταιρία και όχι για μια κατανοητή υπερβολή μιας εμπορικής διαφήμισης ενός reality master chef + της προηγούμενης του παστίτσιου, όταν άλλες μεγαλύτερες παραδοσιακές ευρωπαϊκές εταιρίες προσφέρουν πλέον ένα σνακ στο χέρι, ούτε καν σε χαρτοκούτι σε πτήσεις διάρκειας πλέον των 2,5 ωρών
Ζητώ συγνώμη αλλά επίτρεψέ μου να παρατηρήσω ότι με την όποια εκάστοτε ευκαιρία τα σχόλιά σου είναι ιδιαίτερα επικριτικά όταν γενικότερα αναφέρεσαι σε οτιδήποτε σχετικά με την Α3, επηρεαζόμενος ίσως από άλλους λόγους που εσύ γνωρίζεις και να έχεις αντικειμενικά δίκιο, ως ενδεχομένως συνεργαζόμενος επαγγελματίας στο ταξιδιωτικό χώρο με την Α3, όπως ίσως και ο κ.aakunz.