Aegean marketing

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πιστεύεις ότι τους ενδιαφέρει η γνώμη των επιβατών; Αν το 99% των επιβατών ζητάει 32" seat pitch, δωρεάν ζεστά γεύματα και δωρεάν αποσκευές για όλους τους ναύλους, πιστεύεις ότι η AEGEAN θα το κάνει; Αν διάβασες τις ερωτήσεις και τις έτοιμες απαντήσεις που έδινε από κάτω, δε νομίζω να αφήνει περιθώρια για ουσιαστική έκφραση των επιθυμιών των επιβατών. ;)

Η ερώτηση βέβαια θα μπορούσε να είναι : προτιμάτε ζεστά γεύματα και βαλίτσα, αλλά πιο ακριβό εισιτήριο/ κατηγορία ναύλου ή τιμές Ιρλανδικής/ Easy και φαγητό από το σπίτι, και πληρωμή για κάθε εξτραδάκι.
 
Απλά νομιζω μοιράζουν κουπόνια για 15% discount. Προφανώς και δεν έχει νόημα. Πχ η επιλογή ελαφρύ γεύμα ή comfort food, τι νόημα έχει; Ετσι και αλλιώς το θεμα φαγητό στην πτήση δεν αφορά ούτε την πείνα, ούτε την ποικιλία, αλλά την ποσότητα ωστε να περάσει λίγο η ώρα για τους περισσότερους. ΓΙα τους περισσότερους ενα γευστικο σαντουιτς ειναι χειρότερα από ενα μπολάκι νερόβραστα μακαρόνια με κεφτεδάκι! Ετσι και αλλιώς για αυτόν που πεινάει η επιλογή ειναι να πάρει ενα σαντουιτς οπως το προτιμάει, από το σπίτι του/αεροδρόμιο κτλ. Τουλάχιστον στην economy. Στην business υπάρχει και ποιότητα.

Οσο για τη βιωσιμότητα, το να πεις μην χρήση πλαστικού ή χαρτιού, σε ενα αεροπλάνο που αφήνει οτι αφήνει σαν κατάλοιπο ειναι απλά brainwashing. Ανανεωση στόλου, και επιπλέον δράσεις εκτός αέρα ειναι η μονη λύση, τα υπόλοιπα ειναι δικαιολογίες τύπου δεν χρησιμοποιούμε χαρτί/πλαστικό, αρα δεν προσφέρουμε ποτό/νερό.
 
Απλά νομιζω μοιράζουν κουπόνια για 15% discount.
Ε καλά, ξεκάθαρα...

Οι ερωτήσεις με το φαγητό εν πτήσει μπορούν να ερμηνευτούν και ως προάγγελοι του pay-on-board.

Προτιμάτε να τρώτε comfort food; Υγιεινά σνακ; Τίποτα;

Μην εκπλαγείτε εάν ανακοινώσουν καμιά συνεργασία με κανέναν τηλε-σεφ για να προσφέρουν πιάτα του επί πληρωμή. Το κάνουν όλοι πλέον.
 
Σήμερα μας διαφήμισαν τις 3 ερωτήσεις που στέλνουν για το πλήρωμα (συμπεριφορά, τι μας έκανε εντύπωση κτλ), ως 'φτιαξτε την πτήση σας όπως θελετε', με επιχειρήματα τύπου, μπείτε και απαντήστε.
 
Πες μας που πας να σε πάμε, βγάλε εισιτήριο και μετά έρχεται η ακύρωση. Το χρήμα φυσικά παραμένει στο ταμείο για την όποια, αν και όποτε μελλοντική χρήση.
 
Έκλαψα με την πολύ πετυχημένη (κατά τη γνώμη μου) νέα διαφήμιση της Aegean.
Για όσους δεν την έχουν ήδη δει:
 
Επική διαφήμιση... Ειδικά η σκηνή στο Κανόνι και το πάρτι στον Spree.
 
Top