Έχω την άποψη ότι η εταιρία διαχρονικά υπολείπεται ανάλογης νοοτροπίας, ίσως και στελέχωσης, συγκριτικά με άλλες ιδίου μεγέθους εταιρίες αλλά και με μικρότερες και ή υποδεέστερες ευρωπαϊκές εταιρίες κι όχι μόνο, σε ο, τι αφορά την ορθότερη και προσήκουσα Διαχείριση Δραστηριοτήτων όπως αυτές των planning/promo campaigns //marketing / advertising κ.α
Με αφορμή τις παραπάνω συνολικά εύστοχες παρατηρήσεις του κ. aakunz , με τις οποίες συμφωνώ απολύτως, επιθυμώ επίσης να επισημάνω δύο ακόμα ζητήματα σημαντικών παραλείψεων ( εκτιμώ εντός θέματος επικεφαλίδας/topic )
Το πρώτο ζήτημα αφορά την ένστολη εμφάνιση των πληρωμάτων cockpit, σχετικά με τις απαράδεκτες και ανέλεγκτες παραλήψεις από πλευράς εταιρίας, που αφορούν τη Στολή/Uniform &dress code, λόγω επιπολαιότητας και κακής νοοτροπίας, η οποία παρατηρείται έντονα κατά τα τελευταία χρόνια και ατυχώς μετεφέρθη επίσης και στην ΟΑir ( σε αντίθεση με την πΟΑ, η οποία τουλάχιστον τόσο στο συγκεκριμένο πρώτο ζήτημα, όσο και στο παρακάτω δεύτερο ζήτημα που αναφέρω, ήταν διαχρονικά άψογη και ασυναγώνιστη! )
Είναι επιεικώς απαράδεκτο και δεν αρμόζει σε μια σοβαρή εταιρία, μέλους διεθνούς Συμμαχίας, τα πληρώματα cockpit, σε απόλυτη αντίθεση με αυτά της άψογης και ομοιόμορφης εμφάνισης των πληρώματων cabin, όταν κυκλοφορούν εν υπηρεσία σε Δημόσιους χώρους ( α/δ, ξενοδοχεία, πόλεις /χώρες κλπ ) να υπολείπονται όχι μόνο συγκρινόμενα με τους συναδέλφους των άλλων εταιριών/χωρών, αλλά και μεταξύ των, σχετικά με την ανομοιόμορφη εικόνα ένδυσης/υπόδησης που φέρουν αρκετοί εξ αυτών, ενίοτε δε κάποιοι και “χύμα” κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ κανείς και ποτέ δεν φέρει πηλίκιο, εκτός ίσως σπανίως / μόνο σε εορταστικές περιπτώσεις/, αλλά και σε αυτές λανθασμένα, αφού δεν φέρουν τα ανάλογα διακριτικά αναγνώρισης Κ1+Κ2 - κλάρες- αφού αποτελεί αναπόσπαστο μέρος ένδυσης όλων των ένστολων ( υποθέτω και βάσει των κανονισμών ΥΠΑ κλπ), διότι πέραν της αισθητικής, προσδίδει αφενός επαγγελματισμό, κύρος και ασφάλεια στους ταξιδιώτες, και αφετέρου στοιχείο αναγνώρισης εταιρίας/ χώρας προέλευσης,.
Σε άλλες εταιρίες/χώρες, π.χ του Κατάρ, αν τύχει εξ αμελείας κάποιο μέλος/ εργαζόμενος να συμβεί κάτι παρόμοιο, υπόκειται σε κυρώσεις + βαρύ χρηματικό πρόστιμο.
Το δεύτερο ζήτημα αφορά μια παράληψη ετών, η οποία παραμένει ανεκπλήρωτη και ελλιπής μέχρι σήμερα, μετά από τα πρώτα βαφτίσια/ονοματοδοσίας ελαχίστων εκ των α/φ ( Ήθος, Καζαντζάκης, Κλεισθένης κ.α ), αφού δεν έχει ακόμα πραγματοποιηθεί η ολοκλήρωση ονοματοδοσίας όλων των υπολοίπων, ενώ και τότε είχε γίνει παρόμοια δημόσια καμπάνια/πρόσκληση επιβατών μετά bonus κλπ ( του ιδίου περίπου τύπου και ύφους με αυτή των τρεχουσών ημερών… με τη.. κυρία για το Όσλο ), επιβεβαιώνοντας έτσι τη λογική και την νοοτροπία, που πολύ σωστά αναφέρει παραπάνω ο aakunz , ήτοι «κουβέντα να γίνεται».
Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι με την έναρξη παραλαβής των καινούργιων α/φ το 2020, θα πραγματοποιούν εξ αρχής αυτή τη τόσο σημαντική παράληψη της ονοματοδοσίας όλων των α/φ.