Διαφωνώ στο ότι είναι 'δυνατό και φιλοσοφημένο'. Εϊναι απλώς πραγματιστικό. Φαίνεται ότι συνηθήσαμε στην ιδέα της κακομοιριάς (λέγε με ΟΑ) και κάτι που είναι εκ των ουκ άνευ, δηλαδή η ύπαρξη ενός σύγχρονου στόλου, τεχνολογικά προηγμένου κλπ κλπ, να θεωρείται 'whow'.
Κατεβάζοντας λοιπόν λιγάκι τους 'φιλάθλους' τόνους, θα έλεγα ότι είναι πέρα για πέρα λογικό και αναμενόμενο η εταιρεία να αναπτυχθεί περαιρέρω. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν 'κορεσμένοι' προορισμοί. Η αεροπορική αγορά συνεχώς αναπτύσσεται, άλλοτε με γρήγορο, άλλοτε με αργό ρυθμό. Αρκεί να κοιτάξουμε τα δρομολόγια των εταιρειών: Μόνο η LH έχει τώρα ...5 καθημερινά για Munich, από Αθήνα. Κάτι τέτοιο και η AZ για MXP και η ΑF για CDG. Εμείς;;;
Εμείς 'μένουμε Ελλάδα'. Με δόξα και τιμή...
Άρα υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης πολλά.
Το μόνο 'κορεσμένο' που πράγματι, υπάρχει, είναι το LHR. Αυτό λόγω της αδυναμίας εύρεσης κατάλληλων slots. Απ' ότι γνωρίζω στα άλλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια, είναι θέμα διαδικαστικό, όχι ουσιαστικό, το να πάρει κανείς άδεια. Στα δε 'Βαλκανικά', είναι και θέμα των τοπικών YΠΑ.