AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
jetflight":n6r7kklt said:
Τι να κανουμε το Α320 family αναφερεται στις 2 συγχρονες εκδοσης του 320,οι οποιες υπαρχουν πλεον για να ανταγωνιζονται τα 7ΝG,δηλαδη τα 736,73G,738 και πιο σπανια 739.

M αρεσει οταν εχετε λαθος και επιμενετε σ αυτο. Χαθηκε η απλη παραδοχη ρε παιδια? "Ναι, ειπα μπαρουφα", τοσο απλο. Τι εγωισμος ειναι αυτος... :evil:
 
jetflight":27d6p516 said:
Τι να κανουμε το Α320 family αναφερεται στις 2 συγχρονες εκδοσης του 320,οι οποιες υπαρχουν πλεον για να ανταγωνιζονται τα 7ΝG,δηλαδη τα 736,73G,738 και πιο σπανια 739.

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους,

1) Τα 737-NG εμφανίστηκαν με πρόθεση να ανταγωνιστούν τα Α320 family, και όχι το αντίθετο.

2) Τα 737-New generation στην πραγματικότητα είναι τα 737-600 series, 737-700 series, 737-800 series & 737-900 series, με διάφορες παραλλαγές ενότς των σειρών. Για παράδειγμα, τα winglets άρχισαν αρχικά στα 737-800 και μετά να εμφανίζονται και στα 737-700. Τα 737-900 προσπαθούν να γίνουν 737-900X, κλπ κλπ.
 
Sugnwmi re paidia alla exw valei na parakolouthw ayto to thema me email giati me endiaferei to Aegean Fleet. Alla mono gia ayto den milate. To thema den einai ti einai to 320family klp. Sas parakalw giati vlepw kathe fora email oti uparxei mia dimosiefsi kai ayti einai asxeti.
 
A320

Η εταιρεία σκέφτεται να επεκταθεί και σε άλλους προορισμούς μετά την προμήθεια των Α320 ή υπάρχει κάποιο σκεπτικό για Join Venture με την Lufthansa?

Και εάν είναι να επεκταθεί σε ποιους κορεσμένους προορισμούς από Αθήνα προς Ευρώπη θα έχει την δυνατότητα να επεκταθεί?

Πιστεύω ότι πίσω από την παραγγελία βρίσκεται κάτι πιό δυνατό και φιλοσοφημένο!
 
Διαφωνώ στο ότι είναι 'δυνατό και φιλοσοφημένο'. Εϊναι απλώς πραγματιστικό. Φαίνεται ότι συνηθήσαμε στην ιδέα της κακομοιριάς (λέγε με ΟΑ) και κάτι που είναι εκ των ουκ άνευ, δηλαδή η ύπαρξη ενός σύγχρονου στόλου, τεχνολογικά προηγμένου κλπ κλπ, να θεωρείται 'whow'.

Κατεβάζοντας λοιπόν λιγάκι τους 'φιλάθλους' τόνους, θα έλεγα ότι είναι πέρα για πέρα λογικό και αναμενόμενο η εταιρεία να αναπτυχθεί περαιρέρω. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν 'κορεσμένοι' προορισμοί. Η αεροπορική αγορά συνεχώς αναπτύσσεται, άλλοτε με γρήγορο, άλλοτε με αργό ρυθμό. Αρκεί να κοιτάξουμε τα δρομολόγια των εταιρειών: Μόνο η LH έχει τώρα ...5 καθημερινά για Munich, από Αθήνα. Κάτι τέτοιο και η AZ για MXP και η ΑF για CDG. Εμείς;;;

Εμείς 'μένουμε Ελλάδα'. Με δόξα και τιμή...

Άρα υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης πολλά.

Το μόνο 'κορεσμένο' που πράγματι, υπάρχει, είναι το LHR. Αυτό λόγω της αδυναμίας εύρεσης κατάλληλων slots. Απ' ότι γνωρίζω στα άλλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια, είναι θέμα διαδικαστικό, όχι ουσιαστικό, το να πάρει κανείς άδεια. Στα δε 'Βαλκανικά', είναι και θέμα των τοπικών YΠΑ.
 
Κανω παραδοχη λαθους και το θεμα τελειωνει.Καταρχην απο αυτα που διαβασα η εφημεριδα ειναι ξεκαθαρη η Α3 παραλαμβανει 15 ιδιοκτητα και 3 μισθωμενα AirbusA320.Δεν μιλαει για AirbusA320 family oποτε ειναι λαθος μεχρι στιγμης επειδη ειπωθηκε οτι εχει σκπο να παραλαβει 319 και 321.
Δεν λεμε μπαρουφες απλα ειναι πολυ λογικο να πεφτει κατι λαθος στην αντιληψη μας.Τετοιοι χαρακτηρισμοι ριχνουν το επιπεδο και πανε τη σηζητηση σε εικασιες οτι οποσδηποτε η Α3 θα κρατησει τα ARJ.Να δουμε πρωτα τι θα κανει ακριβως και μετα να μιλησουμε.
Μου κανει επισης εντυπωση γιατι αεροπλανα οπως τα 320 θεωρουνται σαν κατι το εξωπραγματικο στο να εκτελουν καθημερινες εσωτερικες πτησεις,και μαλιστα στα νησια που αποτελουν και το βασικοτερο κομματι των αερομεταφορων στη χωρα μα2.Απο τους 15 προορισμους στην Ελλαδα οι 10! ειναι νησια και μαλιστα ολα αυτα τα νησια εχουν τη δυνατοτητα πτησεων με 320.Δειτε τι γινεται στην Ευρωπη.
 
Συγνωμη. Φευγω απο αυτη τη συζητηση για να μη σας κατεβαζω και το επιπεδο. Προς Θεου!

ΥΓ: Η Α3 θα κρατησει τα RJ. Οποιος θελει, το πιστευει
 
Alloi plironoun oti theloun agorazoun , etsi den einai :lol:
 
Καλημέρα! ;)

Πιο πάνω διάβασα ότι η Α3 θα παραλάβει συνολικά 3 νοικιασμένα (lease) από LH! Απότι θυμάμαι ακόμα και στην ίδια την ιστοσελίδα της A3, αλλα και στην ανάλογη της ILFC μιλούσε για 3 νοικιασμένα από την ILFC! Θα πάρει μήπως 3 από την LH που η ίδια η τα έχει από ILFC (οποτε επειδή ίσως λήγει το lease τα παραχωρούνε άμεσα στην Α3) η τι θα γίνει τελικά?
 
Τα 3 πρώτα θα νοικιασθούν από την ILFC, το πρώτο αναμένεται τέλη Φεβρουρίου με αρχές Μαρτίου. Τα άλλα δύο θα ακολουθήσουν (ένα κάθε μήνα).
Τα RJ θα μείνουν μέχρι το 2010, εκτός αν στο ενδιάμεσο βρεθεί αγοραστής να τα πάρει πακέτο.
 
Top