Mια παραγγελια 319,320,321 δεν λεγεται AirbusA320 family,αλλα σκετο Airbus family aircrafts η ΑirbusA32S Aircrafts.
H Ελευθεροτυπια επειδη ειμαι φανατικος αναγνωστης της ποτε δεν γραφει μισες ειδησης και κυριως οι οικονομικες στηλες της γραφονται απο ατομα που ξερουν καλα τα θεματα του τουρισμου και των αερομεταφορων.
Μεχρι στιγμης για 320 μονο αναφερεται,οπως επισης μην ξεχναμε οτι στην οικογενεια ειναι και το 318 το οποιο προσφατα χρησιμοποιειται απο την Tarom.
AirbusA320 family ειναι η παραγγελια Α320-231 η 232,αναλογα τον κινητηρα και τις θεσεις επιβατων.
Πολυ πιστευω οτι τα ARJ θα φυγουν οχι και πολυ μετα τον ερχομο και του τελευταιου 320,γιατι σιγουρα ειναι πολυ δυσκολο να βρεθει αγοραστης που να ειναι αεροπορικη εταιρια.Τα Avro κακως δεν παραγονται και στο κατω κατω της γραφης ολα τα αεροδρομια ειτε ελληνικα ειτε ξενα μπορουν να δεχονται 320.
Τα Avro που σιγουρα μετανιωσε που τα πηρε,αν και τοτε το 1999 κανεις δεν ηταν σε απολυτη θεση να προβλεψει οτι θα σταματουσε κακως η παραγωγη τους τα πηρε επειδη δεν ηξερε πως θα της βγει η κινηση οποτε οταν μια αεροπορικη εταιρια δεν ειναι και τοσο σιγουρη οτι θα αποσπασει μεριδιο επιβατων απο ενα πολυχρονο μονοπωλιο αγοραζει η νοικιαζει μικροτερης χωρητικοτητας αεροπλανα.Τωρα που εχει γινει κατεστημενο που την ξερουν ολοι δεν εχει κανεναν ενδιασμο να ριξει μεγαλυτερα αεροπλανα παντου,διοτι πρωτον δεν λυπαται τις ΟΑ οι οποιες θα πετανε και παλι μεχρι τοτε με ATR και δευτερον ξερουμε οτι λανθασμενα οι Ελληνες λογω μεγαλης γνωσης(ειρωνικο)στα αεροπλανα παντα βλεπουν με καλυτερο ματι τα μεγαλυτερα αεροπλανα οποτε δεμ αποκλειεται να αυξησει και αλλο το μεριδιο της εις βαρος των ΟΑ.