AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
george_a":2k9s2pzq said:
Φαίνεται έχω χάσει επεισόδια...
Τα έξι (6) ARJ ήρθαν, τουλάχιστο στην αρχή, ως ιδιόκτητα. Πότε, και σε ποιόν μεταβιβάστηκαν;

Στην ουσία δικά της είναι πάλι απλά είναι μια κλασσική στρατηγική που ακολουθούν πολλές εταιρείες για να αποκτήσουν 'ρευστό'.

Πουλάει τα αεροπλάνα της η Aegean σε μια εταιρεία Leasing, με καθορισμένο όρους και συμβόλαιο επαναγοράς στην λήξη. Στην συνέχεια η εταιρεία που παρέχει το Leasing νοικιάζει τα αεροπλάνα στην Aegean... έτσι η εταιρεία πληρώνει ένα μηνιαίο μίσθωμα για το α/φ και αποκτά παράλληλα ικανοποιητική ρευστότητα για τις υπόλοιπες δραστηριότητες της απο το χρήματα που εξασφάλισε από την πώληση.
 
Αυτό εννούσα λέγοντας τα 'μεταβίβασε'. Αγγλιστί είναι το ΄sale and lease back΄.
Κάτι τέτοιο θεωρείται ως το ...προτελευταίο στάδιο πριν την αποχώρηση ενός τύπου, εκτός από το ...ρευστό. Αν ακόμα 'πουλάει' ένα ΑΦ, βέβαια, γιατί κάτι τέτοιο δεν θα το έκανε κανείς με ένα DC-9-30, σήμερα.
 
Εξ' αρχης είχε ως ιδιόκτητα μόνο τα 4 από τα έξη...Αυτό τουλάχιστον έχω καταλάβει εγώ...
Και τώρα πούλησε τα τρία και της έμεινε το ένα.
Τώρα αν είναι αυτού του είδους η συμφωνία που αναφερεται προγουμένως δεν ξέρω αλλά για να αναφέρεται κατι θα ξέρουν.
Αυτό που μπορώ να εκτιμήσω πάντως είανι πως το 2011 AVRO δεν θα υπάρχουν στο στόλο της
 
Τελικά η εταιρία ποτέ δεν είχε 6 ιδιόκτητα AVRO. Τα τρία πρώτα τα έχει πλέον η Bravia Aviation και τα δύο τελευταία η ίδια η B.A.E. Systems!

attach.gif
aegean_avro.jpg (63.08 KB)

Το θετικό είναι, ότι είναι πλέον πουλημένα τα 5 από τα 6 και αν κάποτε αποφασίσει να τα διώξει από τον στόλο της δεν χρειάζεται να ψάξει αγοραστή. :wink:
 
Όχι αλλά θα πρέπει να περιμένει να λήξει το συμβόλαιο που έχει για την ενοικίαση του κάθε ενός και αυτά λήγουν σταδιακά μέχρι το 2011.
 
.. όπως φαίνεται και στο δελτίου του ΧΑΑ.
 
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση? Υπάρχει περίπτωση η Aegean να αποκτήσει B737-800NG? Δέν θυμάμαι πού αλλα διάβασα οτι υπάρχει προοπτική για B737-700. Εάν βρώ το Link to κάνω post αμέσως.
 
Κατ εμε απο τα πιο σημαντικα στοιχεια που με μια πρωτη αναγνωση μπορω να διακρινω ειναι

Α) η προθεση αγορας ελικοφορων (σελ 137 και πιο πισω) για λογους οικονομιας και την καλυψη περισοτερων προορισμων εσωτερικου και

Β) η προθεση για ανοιγμα σε προορισμους οπως Αθηνα-Μοσχα και Αθηνα-Κιεβο αλλα και προορισμους στη Μεση Ανατολη και την βορεια Αφρικη
 
Η πρόθεση αγοράς ελικοφόρων δεν νομίζω πως προκύπτει από πουθενά. Όπως το διάβασα, παρότι αναφέρει τα πλεονεκτήματα των ελικοφόρων, αναφέρει και τα πλεονεκτήματα των jets... Αυτό που είναι βέβαιο κατ' εμέ είναι η δρομολόγηση μικρών αεροσκαφών (όχι όμως κατ' αναγκη και ελικοφόρων)...
Κάτι πολύ ενδιαφέρον αν διαβάσει κανείς το ενημερωτικό, είναι η στρατηγική που ακολουθεί η εταιρία στην εξάπλωση της που στρέφεται σε προορσμούς με μεγάλη κίνηση ελλήνων, καθώς από αυτή τη δεξάμενη είναι πολυ πιο εύκολο να αποκτήσει πελάτες...
Για τα Boeing NG δεν νομίζω να τίθεται πλέον θέμα καθώς η εταιρία ανφέρει ρητά πως πρόθεση της είναι η ομοιοτυπία άρα από όπου μπορεί να καλυφθεί από την Airbus θα επιλέξει την Αιρμπας
 
Σχετικά με ελικοφόρα γράφει το παρακάτω:

Πιο μακροπρόθεσμα, και αναλόγως με τον τύπο αεροσκαφών που η Εταιρεία τελικά θα επιλέξει για να αντικαταστήσει τα αεροσκάφη της τύπου AVRO RJ-100 και να συμπληρώσει τον στόλο των αεροσκαφών τύπου Airbus με νέα regional jets ή στροβιλοελικοφόρα, η Εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο επέκτασης του δικτύου δρομολογίων της συμπεριλαμβάνοντας μικρότερους εσωτερικούς προορισμούς, γεγονός που θα ολοκληρώσει την κάλυψη από την Εταιρεία της ελληνικής αγοράς πτήσεων εσωτερικού
 
Top