AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το θεμα ειναι οτι μια σωστη διοικηση σε μια αεροπορικη εταιρια δεν ειναι ποτε δυνατον να μειωνει τις θεσεις οταν βλεπει οτι οι επιβατες προτιμουν εναν ανταγωνιστη της.
Πρεπει να ψαξει τι φταιει.Σιγουρα οχι μονο τα ATR.

Nα επισημάνω ότι η Α3 έκανε τα A300 άχρηστα για την ΟΑ. τώρα ΟΑ και σωστή διοίκηση, hmm...

PS: στην χίο μπορούν να προσγειωθούν B737 και Α320, λίγο ζόρικα μεν αλλα γίνετε
 
το οτι ο ελληνας φοβαται τα ελικοφορα ειναι θεμα ελειψης αεροπορικης παιδειας...τα ελικοφορα εχουν την θεση τους στην αεροπορια...ειναι μακραν πιο οικονομικα στην χρηση απο τα αντιστοιχα jet. αυτο ειναι δεδομενο και δεν χωραει συζητιση...συνεπως η οα εχουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους χρησιμοποιονρτας ενα ελικοφορο. το ζητημα ειναι μερος του κερδους να το επιστρεφουν στον πελατη(φθηνοτερη τιμη) ωστε να τον πεισουν να ανεχτει τον αυξημενο θορυβο σε σχεση με το jet.. :wink:

για την ιστορια τα συχρονα ελικοφορα της bombardier ειναι εξοπλισμενα με συστημα που αναιρει τις ταλαντωσεις που δημιουργουνται απο την ελικα και ειναι υπευθυνες για τον αυξημενο θορυβο με αποτελεσμα τα επιπεδα θορυβου πλεον να μειαζουν με ενα jet..
 
@antonis_athens :

Έχεις μία εμμονή με τη Χίο η οποία δεν ευσταθεί πλήρως.

Αναφέρεις συνεχώς :

(Στη Χίο δε , τρίτη καθημερινή μέσα σε λίγους μήνες)

Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Η A3 ξεκίνησε τη Χίο χειμώνα του 2003 και είχε πάντα 2 καθημερινές με ARJ. Φέτος (2006) και μόνο για τη θερινή σεζόν εισήγαγε επιπλέον πτήση, καθημερινή εκτός Τρίτης-Σαββάτου. Η πτήση αυτή το χειμώνα δεν υπάρχει πια.

Επίσης η ΟΑ το καλοκαίρι που μας πέρασε πετούσε στη Χίο με 4 καθημερινές.

Επιπλέον αναφέρεις :
Το έχω πει χιλιάδες φορές εκεί που η αεροπορία Αιγαίου το καλοκαίρι από Χίο πετούσε με Avro πληρότητα 100% η Ολυμπιακή έβαζε dash (για λίγο καιρό)

Το πρόγραμμα πτήσεων της Ολυμπιακής είναι αρκετά ευέλικτο όσον αφορά τους τύπους αεροσκαφών. Το ότι σύμφωνα με το schedule(ξέρετε αυτό που μοιράζει) πετάει ΑΤ4 ή ΑΤ7 δε λέει απολύτως τίποτε. Ανάλογα με την πληρότητα η πτήση μπορεί να γίνεται είτε με τον ένα τύπο είτε με τον άλλο ακόμα και με DH8, εναλλάσοντας τα rotations των αεροσκαφών. Μία "διαχρονική" παρατήρηση του real-time της εταιρείας θα σε πείσει για αυτά που σου λέω.

Κανείς δεν αμφισβητεί τον κόσμο που παίρνει η Α3 από την Ολυμπιακή (πχ νομίζω ότι και η Σάμος πάει αρκετά καλά) αλλά μη λέμε και ότι θέλουμε.

Και κάτι άλλο, αναφέρεσαι σε προκατάληψη για την Α3. Κάτι τέτοιο δεν ευσταθεί απλά όταν πας να περάσεις αντιλήψεις και απόψεις είτε της εταιρείας είτε δικές σου που "χάνουν" κάπου την αλήθεια, σίγουρα θα δεχτείς γόνιμη κριτική. Κάτι τέτοιο έχει γίνει στο παρελθόν και με την Ολυμπιακή σε αντίστοιχα topics.
 
antonis_athens":27paauh7 said:
Το έχω πει χιλιάδες φορές εκεί που η αεροπορία Αιγαίου το καλοκαίρι από Χίο πετούσε με Avro πληρότητα 100% η Ολυμπιακή έβαζε dash (για λίγο καιρό). Νομίζω ότι αυτό είναι κέρδος.
Θα μπορούσε βέβαια η διοίκηση της Ολυμπιακής να μην αφήνει να τις "φεύγουν" προρισμοί έτσι , αλλά αυτό είναι μεγάλο θέμα για άλλη συζήτηση.

Έτσι μπράβο, γι' αυτό και εγώ προτιμώ την ΟΑ. Το στριμωξίδι και η πολυκοσμία μέσα σε ένα αεροπλάνο δεν παραπέμπει και πολύ σε "Πολιτισμό" και δε μου άρεσε ποτέ. Άμα είναι και το πολιτισμένο seat pitch της Α3... not my cup of tea.

Καλύτερα λοιπόν λίγοι και καλοί σε ένα ΑΤΑRI. Μπορεί να πέσω και σε εκείνες τις ολοένα και αυξανόμενες περιπτώσεις που το πληρωμα είναι φανταστικό, εν αντιθέσει προς κάποιες άλλες πολιτισμένες ή ευρωπαϊκές εταιρίες που προσφέρουν πάντα το ίδιο (μετριο) προϊόν.
 
H λύση antonis_athens είναι μια κι ο μπακλαβάς γωνία!!

Απαιτούμε πραγματικό-σοσιαλιστικό πολιτισμό από την Aegean.
Tερμα τα ημίμετρα. Αποφάσεις σταθμοί εδώ και τώρα!!!

1.Στην πυρά τα καπιταλιστικά AVRO.Απόκτηση τουλάχιστον 10 IL-62 ΤΩΡΑ!!
2.Σύνδεση της ΧΙΟΥ με την ΠΙΟΝΓΚ ΓΙΑΝΓK ΤΩΡΑ!!
3.Λαική συνεργασία της Αegean με καθαρά σοσιαλιστικές εταιρίες (Αir Koryo- Turkmenistan Airways-Sudan Airways) για απόκτηση πολιτισμικών εμπειριών ΤΩΡΑ!!

Γιατι ΑEGEAN=ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ και θέλω να πετάξω ΤΩΡΑ!!!
 
antonis_athens με ειδες να γραφω αρνητικα για την Α3? Για τον τυπο αεροσκαφους εγραψα αρνητικο σχολιο! Τωρα εαν τα RJ100 της Λουφτχανσα και της Σουιςςςς τα βρηκα κωλο εγω και εσυ καταλαβαινεις οτι ειμαι εναντια της Α3 (το εγραψες και οι παλιοι εδω μεσα που με ξερουν τι αποψη εχω για τις 2 εν λογω εταιρειες θα σου βαρανε γκαζοντενεκεδες) τοτε λυπαμαι αλλα εισαι κατω απο το επιπεδο μου για συζητηση! Γιατι? Γιατι δεν εχουμε κοινο παρονομαστη, οποτε το αφηνουμε!


Και μια παρακληση σε ολους: Το θεμα εχει ξεφυγει για τα καλα, γινεται να γραφτει κατι που να εχει ΑΜΕΣΗ σχεση με τον στολο της Α3 και ΟΧΙ το ποτε πετουσε με τι και που???

badmood.gif
 
antonis_athens":36cgtfc3 said:
Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα οικονομικά τα Αvro , αλλά η Aegean κατάφερε με την πολιτική αυτή να πάρει προορισμούς με πολύ μεγάλες πληρότητες όπως η Χίος ή η Μυτιλήνη , κάτι που δεν ξέρω αν θα το κατάφερνε αν είχε το ίδιο τύπο με την ανταγωνίστρια. Κατάφερε να κερδίσει τον κόσμο με μεγαλύτερο αεροσκάφος. Το έχω πει χιλιάδες φορές εκεί που η αεροπορία Αιγαίου το καλοκαίρι από Χίο πετούσε με Avro πληρότητα 100% η Ολυμπιακή έβαζε dash (για λίγο καιρό). Νομίζω ότι αυτό είναι κέρδος.
Θα μπορούσε βέβαια η διοίκηση της Ολυμπιακής να μην αφήνει να τις "φεύγουν" προρισμοί έτσι , αλλά αυτό είναι μεγάλο θέμα για άλλη συζήτηση.

Κάτι έγραψε παραπάνω ο no frills περί έλλειψης αεροπορικής παιδείας στους Έλληνες. Τώρα αν η Aegean εκμεταλλεύτηκε το γεγονός αυτό και έπεισε μια μερίδα του κοινού, δεν σημαίνει πως εμείς πρέπει να θεωρήσουμε σωστό τον τρόπο λειτουργία της και να το χειροκροτήσουμε.
Και επίσης υπάρχει μια μερίδα κοινού που εκτιμά όχι να πετά με μεγαάλα αεροσκάφη, αλλά μια εταιρεία που του προφέρει υψηλή συχνότητα πτήσεων κατά τη διάρκεια της μέρας, ώστε να επιλέγει να πετά τη πιο βολική ώρα. Κι αυτό μπορεί οικονομικά να επιτευχθεί με τη χρήση αεροσκαφών μικρότερης χωρητικότητας.
 
Διαφωνω και εγω με το να αναφερουμε εναν προορισμο συνεχεια,αλλα και καποια μελη απαντουν με αχαρακτηριστες απαντησεις.Αν δεν αρεσει το παραδειγμα της Χιου μπορουμε και με αλλους τροπους να το πουμε.Η Ειρωνια δεν ταιριαζει.
Γιατι συνεχεια να ασχολουμαστε με την Αθηνα και τη Θεσσαλονικη και να τις εχουμε συνεχεια ως προτυπα.
Για οσους δεν βλεπουν την πραγματικοτητα οτι δηλαδη η Α3 εχει μπει μπροστα στο παιχνιδι δεν ειναι μονο η Χιος ειναι σχεδον ολο το εσωτερικο δυκτιο οπου πετανε και οι 2,αλλα και στο εξωτερικο οχι μονο εχει παρει τη Λαρνακα,και μαλιστα απο την αρχη λειτουργιας της,αλλα και το Μοναχο οπου τοχειμωνα θα ειναι η μοναδικη εταιρια που θα το συνδεει με τη Θεσσαλονικη.
 
Για το χειμωνα ειπα.Εξαλλου τη θερινη περιοδο πετουσε καθε μερα και η Dba.
Οντως ξεκιναει η HLX και αυτο ειναι πολυ ευχαριστο.Eκτος απο τη Θεσσαλονικη θα πεταει Αραξο,και Κερκυρα.
Η LTU εκτελει πτησεις charter.
 
Top