AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
antonis_athens":2pcpldmc said:
Η Aegean εξάλλου πόνταρε πολλά στα Avro και θεωρώ ότι καλά έκανε όσο αναφορά τα Ελληνικά αεροδρόμια (έχει 6 ιδιόκτητα).
Δεν νομιζω οτι η Α3 συμμεριζεται την αποψη σου... :?
 
George":1c3lb70u said:
Φαντάζομαι, όμως, ότι η Α3 τα απέκτησε σε καλή (ίσως και πολύ καλή) τιμή, δεδομένου ότι η παραγγελία της έγινε όχι πολύ καιρό πριν την οριστική διακοπή της παραγωγής του τύπου.

Αυτό δεν μπορεί να παραγνωριστεί. Όταν τα απέκτησε η Α3 (2000-2002) μόλις 'τελείωνε' η παραγωγή. Την εποχή εκείνη ήταν το μεγαλύτερο ΑΦ στο στόλο της Α3 (τα 737 ήρθαν μετά τη συγχώνευση με την Cronus) και το πλάνο της ήταν τότε -ακόμα- πτήσεις εσωτερικού, με σκοπό να είναι καλύτερη από την ΟΑ, σε πτήσεις όπου κυριαρχούσαν τα ATR. Καμμία σύγκριση, λοιπόν, με τα σημερινά δεδομένα.
 
...και αυτός ήταν ένας επιπλέον λόγος που τα ATR της Aegean (πρώην Air Greece) αποσύρθηκαν. Έπρεπε η Aegean να διαφοροποιηθεί από την ΟΑ.

Τώρα βλέπουμε ότι αυτή η ποιοτική αναβάθμιση γίνεται και στον κύριο στόλο των 737. Τόσο η Α3 όσο και η ΟΑ έχουν σχετικά παλιά 737, λίγο ή πολύ 15-ετίας. Η Α3 σύντομα θα έχει brand-new Α320.
 
antonis_athens":1g4e5zjn said:
Φίλε μου George εγώ ως επιβάτης χρόνων τώρα , δεν δύναμαι να δεχθώ να πετώ για Χίο παράδειγμα με κάτι νοικιασμένα μικρά των 20 θέσεων (κουβαδάκια) του εθνικού αερομεταφορέα , όταν η Aegean βάζει στην ίδια πτήση αεροσκάφος σαφώς πιο καινούριο και μεγαλύτερο 100 θέσεων ..
Πιάνει κάτι αέριδες στα νησιά ... Δε λέω πως το Avro θα πηγαίνει πάντα καλύτερα , αλλά από το να γίνει καρυδότσουφλο στον αέρα το αεροπλάνο , προτιμώ το μεγαλύτερο. (4) κινητήρες στο κάτω-κάτω είναι αυτοί. .
Και για να γίνω λίγο περίεργος :twisted: ας διερωτηθούμε γιατί η Aegean στη Χίο για παράδειγμα έβαλε σε σύντομο χρονικό διάστημα και τρίτη πτήση...

Θα 'θελα πάντως να μου απαντήσετε για το τι τύπο αεροσκάφους προτείνετε για τα μικρά ελληνικά αεροδρόμια που έχουν κόσμο όμως..

Info Όσους φίλους και γνωστούς έχω ρωτήσει και επιβάτες κατά την πτήση , όλοι μου απαντούν ότι φοβούνται περισσότερο σε ένα ATR ή μικρότερο από ότι σε ένα AVRO και ας τα είχαμε μονοπώλιο χρόνια τώρα ..

Το θέμα είναι ότι όλη η προσέγγιση σου, για το ποιο είναι το πιο ενδεδειγμένο αεροσκάφος για ένα δρομολόγιο γίνεται από την πλευρά του επιβάτη και μόνο. Εσύ μπορεί να νιώθεις (προσωπική αίσθηση) ακόμα πιο ασφαλής στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη μέσα σ' ένα Β747... Αυτό δηλ. θα είναι και το πιο ενδεδειγμένο αεροσκάφος για το δρομολόγιο?
(Για Χίο η ΟΑ χρησιμοποιεί κυρίως ATR-72 [70 θέσεις], και ATR-42 [50 θέσεις]... 20θεσια δεν έχω δει ακόμα να χρησιμοποιεί, ούτε έχει κιόλας τέτοια αεροσκάφη!)
 
xristos":qkaohnfi said:
Το θέμα είναι ότι όλη η προσέγγιση σου, για το ποιο είναι το πιο ενδεδειγμένο αεροσκάφος για ένα δρομολόγιο γίνεται από την πλευρά του επιβάτη και μόνο. Εσύ μπορεί να νιώθεις (προσωπική αίσθηση) ακόμα πιο ασφαλής στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη μέσα σ' ένα Β747... Αυτό δηλ. θα είναι και το πιο ενδεδειγμένο αεροσκάφος για το δρομολόγιο?
(Για Χίο η ΟΑ χρησιμοποιεί κυρίως ATR-72 [70 θέσεις], και ATR-42 [50 θέσεις]... 20θεσια δεν έχω δει ακόμα να χρησιμοποιεί, ούτε έχει κιόλας τέτοια αεροσκάφη!)

Δύο παρατηρήσεις:

1) Δεν είναι θέμα μεγέθους. Τα jet δίνουν την αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας (αδικαιολόγητο αυτό) αλλά και καλύτερης ποιότητας πτήσης. Το τελευταίο είναι δικαιολογημένο. Πετούν πιο γρήγορα, ψηλότερα, ανεβαίνουν πάνω από τις αναταράξεις πιο γρήγορα, κλπ κλπ.

2) ΟΚ, το ATR είναι 42θέσιο, όχι ...20 θέσιο, αλλά δεν έχει και τόοοοση διαφορά από το να είναι ...20 θέσιο. Και, ναί, η ΟΑ είχε...20 θέσια, και τώρα τα DH-8 είναι κι αυτά κάπου εκεί.
 
xristos":1fbu2cfn said:
(Για Χίο η ΟΑ χρησιμοποιεί κυρίως ATR-72 [70 θέσεις], και ATR-42 [50 θέσεις]... 20θεσια δεν έχω δει ακόμα να χρησιμοποιεί, ούτε έχει κιόλας τέτοια αεροσκάφη!)

Μάλλον αναφέρεται στα Dash, που βέβαια έχουν 36 και όχι 20 θέσεις...
 
Προφανως ο φιλος που αναφερθηκε στο τι αεροπλανα στελνει η ΟΑ στη Χιο υπερεβαλλε.
Προσωπικα δεν νομιζω οτι επειδη η Α3 εχει jet θα πρεπει να εστιασουμε την ανεπαρκεια των ΟΑ στο οτι στις ιδιες γραμμες εχει ελικοφορα.
Η αδυναμια εχει να κανει με το οτι π.χ στη Χιο η ΟΑ εχει απαξιωσει τη γραμμη,και αυτο συμβαινει και στη γειτονικη Μυτιληνη.
Για παραδειγμα η Α3 με 2 Avro την ημερα προσφερει 200 θεσεις.
Η ΟΑ τελευταια εχει δρομολογησει στη γραμμη περισσοτερα ΑΤ4 παρα ΑΤ7.
Αυτο εχει ως αποτελεσμα αντι για 202 θεσεις με 3 ΑΤ7 να προσφερει απο 150 εως 186 θεσεις με 3 ΑΤ4 η με 2 ΑΤ4 και 1 ΑΤ7.
Δηλαδη με τετοιο σχεδιασμο που κανει καταφερνει να αναδεικνυει την Α3 σε ηγετικη θεση στην εσωτερικη αγορα.
Και επειδη φιλε Αντωνη ρωτας ποιο ειναι το καταλληλοτερο αεροπλανο για μικρα αεροδρομια,με ικανοποιητικη κινηση οπως λογικα θα αναφερεσαι στο αεροδρομιο της Χιου,εγω θα ελεγα οτι οι 2 εταιριες για το συγκεκριμενο αεροδρομιο εχουν καταλληλους τυπους,καθαρα και μονο για τον απαραδεκτα κοντο διαδρομο!
Αν ειχε πανω απο 1950 μ διαδρομο σιγουρα θα ηταν καταλληλα αερπλανα οπως 737 και 320.
Πραγματικα εκει που μπορει κανεις να πει οτι και οι 2 χρησιμοποιουν λαθος τυπους ειναι στο αεροδρομιο της Μυτιληνης.
Εχει διαδρομο 2400μ! και παρολα αυτα πετανε ATR και Αvro,oπως και στη Χιο των 1500μ!
Αυτος ειναι και ενας λογος που η Α3 σκεφτεται να συνδεσει τη Χιο με τη Θεσσαλονικη,ακριβως επειδη απο περσι το καλοκαιρι πεταει αποκλειστηκα και στο εσωτερικο με 734!
 
Αισθηση ασφαλειας και Avro...
muhaha.gif
Οσο θυμαμαι τις πτησεις με LH και LX, ανατριχιαζω.. Eαν περνουσε απο το χερακι μου δεν θα πετουσα αλλο με το αεροπλανο αυτο!!!
 
jetflight":349efp83 said:
Δηλαδη με τετοιο σχεδιασμο που κανει καταφερνει να αναδεικνυει την Α3 σε ηγετικη θεση στην εσωτερικη αγορα.

Καλά τώρα το αντιλήφθηκες αυτό φίλε jetflight ? Η' είναι το μόνο route στο οποίο συμβαίνει? Λές να γίνεται κατά λάθος? Λές να γίνεται από απερισκεψία? 8) 8) 8)
 
gonso":2ja5vmmm said:
jetflight":2ja5vmmm said:
Δηλαδη με τετοιο σχεδιασμο που κανει καταφερνει να αναδεικνυει την Α3 σε ηγετικη θεση στην εσωτερικη αγορα.

Καλά τώρα το αντιλήφθηκες αυτό φίλε jetflight ? Η' είναι το μόνο route στο οποίο συμβαίνει? Λές να γίνεται κατά λάθος? Λές να γίνεται από απερισκεψία? 8) 8) 8)

Eιλικρινα μου φενεται αδιανοητο να θελει να απαξιωνει καποια συγκεκριμενα δρομολογια.
Σιγουρα η δρομολογηση ΑΤ4 σε πτησεις οπου παλαιοτερα κυριαρχουσαν τουλαχιστον ΑΤ7,μπορει να οφειλεται στη στροφη του κοσμου προς την Α3.
Το θεμα ειναι οτι μια σωστη διοικηση σε μια αεροπορικη εταιρια δεν ειναι ποτε δυνατον να μειωνει τις θεσεις οταν βλεπει οτι οι επιβατες προτιμουν εναν ανταγωνιστη της.
Πρεπει να ψαξει τι φταιει.Σιγουρα οχι μονο τα ATR.
 
Top