Υπόστεγο Aegean Airlines

george_a":ckgqqtra said:
Αν, λέω άν, πρέπει να αλλαχτεί, τι θα κάνουμε; θα φέρουμε τον Nontas να μας το απαγορέψει;

Εγραψα εγώ πουθενά οτι απαγορεύεται?
σας επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα:

Το να γίνει μια σοβαρή εργασία συντήρησης όπως η αντικατάσταση κινητήρα στο ύπαιθρο δεν απαγορεύεται και μερικές φορές είναι και αναπόφευκτο, (δεν υπάρχουν σε όλα τα αεροδρόμια υπόστεγα).Είναι όμως κάτι που πρέπει να αποφεύγεται γιατί οι μηχανικοί έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν λάθος αν ταλαιπωρούνται απο τα στοιχεία της φύσεως, δεν έχουν σωστό φωτισμό, εργαλεία, κλπ.
Η Α3 όντως αλλάζει κινητήρες στην πίστα, και αυτό δεν είναι οτι καλύτερο. Ελπίζω να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν το υπόστεγο.


Αυτά που γράφω τα εννοώ, είναι σωστά και διασταυρωμένα. Για το τι γράφουν στα μπλόγκ και τις σκοπιμότητες που πιθανόν εξυπηρετούν δεν με ενδιαφέρει.

Μου φαίνεται τζάμπα κάθομαι και ασχολούμαι, εδώ ο καθένας πιστεύει αυτό που νομίζει ή του φαίνεται σωστο κι ας λένε οι άλλοι οτι θέλουν
Κι ευχαριστώ, δεν χρειάζεται να μου πείτε τι γράφουν οι νόμοι και τα "manual", τα "should" και τα "must". Αν δεν το έχετε καταλάβει τα ξέρω καλα.....
 
παιδια καλημερα.ειμαι καινουριος στο forum και εργαζομαι σε αεροπορικη εταιρια.δυστηχως ζουμε σε μια χωρα με εμβριακη αναπτυξη στην αεροπορια και σε σχεση με τις αλλες ευρωπαικες χωρες ειμαστε ετη φωτος μακρυα.φτασαμε στο ετος 2008 και ακομα συζηταμε εαν ειναι εφικτο μια ιδιωτικη εταιρια με δικους τις οικονομικους πορους να κατασκευασει υποστεγο συντηρησης αφων.επρεπε να υπηρχαν ΗΔΗ!το υποστεγο της Ο.Α εχει τεραστιες δυνατοτητες αλλα στην κυριολεξια υπολειτουργει.χανονται λοιπον χρηματα θεσεις εργασιας κτλ κτλ.ασχετα με το τι πιστευει ο καθενας απο εμας λοιπον ειναι πολυ θετικο βημα οτι η aegean φτιαχνει υποστεγο.γνωριζετε ολοι ποσο απαιτητικη ειναι η συντηρηση των αφων αρα ενα υποστεγο αναβαθμιζει ακομα περισσοτερο την ποιοτητα αυτης της εργασιας.ελπιζω στο μελλον ο υγειης ανταγωνισμος μεταξυ τεχνικης βασης O.A και aegean να οδηγησει καπου καλα.μακαρι να δουμε και αλλες τετοιες κινησεις...χαθηκαν πολλα χρονια και ειδικα θεσεις εργασιας με το γνωστο καθεστος της ''ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ'' της ολυμπιακης στον χωρο.οπως λενε και οι ευρωπαιοι ενα υποστεγο ειναι χρυσορυχειο.
 
δυστυχώς, η "Βασιλεία" συνεχίζεται επ' αόριστον.
Πατέρα, δεν τά'μαθες τα νέα; Ο Ανταγωνισμός απαγορεύεται. Η τεχνική βάση της ΟΑ είναι η μόνη που μπορεί να παρέχει υπηρεσίες προς τρίτους, και ουδείς άλλος. Εδώ με το ζόρι αφήνουν την Aegean να φτιάξει το δικό της.
 
Οι συμφωνίες είναι για να τηρούνται george_a .

Αφού ο Γερμανός εκμεταλλευτής έβαλε τη τζίφρα του σε κάτι τέτοιο, δίκιο έχουν να φωνάζουν άπαντες Ολυμπιακάριοι. Εξάλλου όταν υπογράφηκε το σχετικό κείμενο τι ήταν η Aegean? Ένα μικρό σπυρί στην πλάτη της Ολυμπιακής που δεν έφτανε απλά να το σκάσει... Άσχετα με την πορεία των γεγονότων...

Όπως και να έχει από εσωτερική πληροφόρηση που έχω το υπόστεγο θα καταστεί επιχειρησιακό το δεύτερο εξάμηνο του 2010.
 
O 'Γερμανός εκμεταλλευτής' δεν ήταν παρά ένας συνομιλητής/διαπραγματευτής της τότε κυβέρνησης.

Το τί θα γραφτεί στο κείμενο της συμφωνίας είναι προϊόν 'αλληλεπίδρασης' μεταξύ των δύο 'εταίρων'. Κάτι μου λέει ότι στο να είναι αποκλειστική η παροχή υπηρεσιών προς τρίτους ήταν ένα κομμάτι της συμφωνίας που στόχο είχε την 'εξομάλυνση' των σχέσεων κυβέρνησης - συνδικαλιστών ΟΑ, παρά με τις ιδέες /επιθυμίες της Hochtief.
 
παιδια καλημερα.τα γεγονοτα φιλε george_a μας δειχνουν οτι αφου μια ιδιωτικη εταιρια καταφερε και ξεπερασε πολλα γραφιοκρατικα, οικονομικα,παρασκηνιακα εμποδια,πηρε εγκριση απο την ΥΠΑ(πολλοι πρωην υπαλληλοι της Ο.Α στελεχωνουν αυτην τη δημοσια υπηρεσια και κατα μερος λογικο ειναι)εγω προσωπικα πιστευω οτι το μονοπωλειο της Ο.Α αργα και σταθερα σπαει.παροχη υπηρεσιων προς τριτους ειναι λογικο να παρεχει διοτι εχει τις υποδομες, το καταλληλο και αρκετα εμπειρο τεχνικο προσωπικο,καλυπτει το νομοθετκο πλαισιο,εχει τον εξοπλισμο,και την τεχνογνωσια.οι τεχνικοι της aegean κατεχουν μια αρκετα σεβαστη εμπειρια δεκα ετων(Π.Χ ΣΤΟ ΑVRO/RJ100-BOEING737 ΛΟΓΩ CRONUS)εαν σε καποιο βαθος ετων η aegean μπορεσει και θελει να συντηροι αφοι αλλων εταιριων ειδικα στο νεο τυπο αφων που αγορασε(AIRBUS 320/321)θα το κανει.χρηματα θα βγαλει.αλλαζει ευτηχως το σκηνικο αργα μεν αλλα αλλαζει.ο χρονος θα δειξει πολλα.ολοι θελουμε μια δυνατηΟ.Α μια αξια αντιπαλο σαν την aegean και αλλες εταιριες να πιεζουν συνεχεια προς το καλυτερο.
 
xρηστος.κ":hh0fz6yl said:
.παροχη υπηρεσιων προς τριτους ειναι λογικο να παρεχει διοτι εχει τις υποδομες, το καταλληλο και αρκετα εμπειρο τεχνικο προσωπικο,καλυπτει το νομοθετκο πλαισιο,εχει τον εξοπλισμο,και την τεχνογνωσια.οι τεχνικοι της aegean κατεχουν μια αρκετα σεβαστη εμπειρια δεκα ετων(Π.Χ ΣΤΟ ΑVRO/RJ100-BOEING737 ΛΟΓΩ CRONUS)εαν σε καποιο βαθος ετων η aegean μπορεσει και θελει να συντηροι αφοι αλλων εταιριων ειδικα στο νεο τυπο αφων που αγορασε(AIRBUS 320/321)θα το κανει

Το υπόστεγο που κατασκευάζεται μόλις που θα επαρκεί για τις ανάγκες τις εταιρείας οταν θα έχει τελειώσει. Δύο αεροπλάνα χωράει όλα κι όλα, ποιός άλλος μπορεί να χωρέσει??
Παροχή υπηρεσιών προς τρίτους βασικά σημαίνει base maintenance στο οποίο η Α3 δεν έχει καμία εμπειρία. Για να αποκτήσει κάποιος την άδεια για να το κάνει δεν αρκεί το υπόστεγο, χρειάζονται εργαλεία, ειδικά συνεργεία, εκπαιδεύσεις, στοκ ανταλακτικών-αποθήκες, άδειες απο κατασκευαστές κλπ τα οποία κοστίζουν πολύ περισσότερο απο το ίδιο το υπόστεγο. Είναι μια εντελώς διαφορετική και ανεξάρτητη επιχειρηματική δραστηριότητα η οποία δεν ενδιαφέρει ουσιαστικά καμία αεροπορική εταιρεία του μεγέθους της Α3.
Οι παραδοσιακοί αερομεταφορείς όπως η ΟΑ έφτιαξαν επισκευαστικά κέντρα γιατι τότε που το έκαναν δεν γινόταν αλλιώς, οι εταιρείες επισκεύαζαν τα αεροπλάνα τους.

Οι συνδικαλιστές της ΟΑ που αντιδρούν στην κατασκευή του υποστέγου δεν το κάνουν γιατι φοβούνται οτι η ΟΑ θα χάσει τον μονοπώλιο της επισκευαστικής βάσης στο LGAV αλλά για να "στριμώξουν" οικονομικά και επιχειρησιακά τον ανταγωνιστή. Κάτι που θα έπρεπε να το είχε κάνει η (άχρηστη) διοίκηση και θα το έκανε κάθε σωστή διοίκηση στο κόσμο του σημερινού ανελέητου ανταγωνισμού...
 
φιλε νοντα αδικο δεν εχεις αλλα παροχη υπηρεσιων σε τριτους δεν σημαινει απαραιτητα 'C' και 'D' check που ναι χρειαζονται shops, extra προσωπικο, σκαλωσιες, κτλ.τυπικα βαση της νεας νομοθεσιας της easa κατα το part-M, η aegean εχει μηχανικους με πτυχιο Cat'-C,εχει μηχανικους cat'-B1 και σε αριθμο που οριζει η νομοθεσια.η εμπειρια καλυπτετε με ευρωπαιους μηχανικους η ακομα και με ελληνες.π.χ συνταξιουχους της Ο.Α.διαφωνεις?ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ τα υποστεγα στην ευρωπη δουλευουν με εναν αριθμο μονιμου προσωπικου και αρκετους μηχανικους/ελασματουργους/χρωστες /avionics με συμβολαιο η συμβαση με χρονικο περιοπισμο(6 μηνες, 1 χρονο)παντως πελατες απο αλλες εταιριες θα μπορει να εξυπηρετισει εστω και για απρογραμματιστες βλαβες, μια αλλαγη κινητηρα ,μια αντικατασταση τζαμιου πιλοτηριου και αρκετα αλλα, αφηνοντας εν μερη για λιγο πισω τα δικα της αφοι ισως.ανταλλακτικα και αποθηκες κανονιζονται.χρημα να υπαρχει και ολα γινονται δυσκολα η απλα.οσο για τους συνδικαλιστες της Ο.Α και αναφερομαι στα κομματοσκυλα-και το γνωριζω απο πρωτο χερι-πιεζαν μονο για δικα τους ωφελει,να πληρονοντε καλα χωρις να δουλευουν και πολυ,να βολευουν τα παιδια τους και να ειναι αρεστοι στο κομμα τους και αλλα πολλα που οποιος θελει μπορουμε να το συζητησουμε,και εχουν μεγαλο μεριδιο για την καταντια της Ο.Α και της αεροποριας γενικα στην ελλαδα.εαν κανω λαθος διορθωστε με.το μονο που κανουν ειναι να γιγαντονουν τον ανταγωνιστη τους στην τελικη.αυτο ειναι ορατο πλεον!πατανε ολοι στο πτωμα της Ο.Α.
 
βαση της νεας νομοθεσιας της easa κατα το part-M, η aegean εχει μηχανικους με πτυχιο Cat'-C,εχει μηχανικους cat'-B1 και σε αριθμο που οριζει η νομοθεσια.η εμπειρια καλυπτετε με ευρωπαιους μηχανικους η ακομα και με ελληνες.π.χ συνταξιουχους της Ο.Α.διαφωνεις?ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ τα υποστεγα στην ευρωπη δουλευουν με εναν αριθμο μονιμου προσωπικου και αρκετους μηχανικους/ελασματουργους/χρωστες /avionics με συμβολαιο η συμβαση με χρονικο περιοπισμο(6 μηνες, 1 χρονο)
Σωστά όλα αυτά που λές αλλά ο προσανατολισμός της εταιρείας -πολύ σωστά κατα τη γνώμη μου- είναι καθαρά περιφερειακού αερομεταφορέα και δεν έχει καμία πρόθεση να φτιάξει επισκευαστικό κέντρο, (ή εταιρεία handling, catering, καυσίμων κλπ και να γίνει ένας ελλειματικός δεινόσαυρος όπως η ΟΑ).
Αυτό φαίνεται απ τις διαστάσεις του υπόστεγου που κατασκευάζει και έχει μόνο σκοπό να εξυπηρετείται η ίδια με γρήγορο, ποιοτικό και οικονομικό τρόπο για το line maintenance των αεροσκαφών της.
Ενας απ τους λόγους που δεν στεριώνει εταιρεία στην Ελλάδα είναι και η ονείρωξη επενδυτών, στελεχών και εργαζομένων να γίνουνε χαλίφηδες στη θέση του (ξεπερασμένου μπατιρημένου και προβληματικού) χαλίφη που λέγεται ΟΑ. Ονειρεύονται Αμερικές και Ιαπωνίες και 747-400, χρυσά μαχαιροπήρουνα, πρακτορεία σ όλες τις ηπείρους, 15 θυγατρικές επι παντός επιστητού, και ξυπνάνε ένα πρωί ξεσκέπαστοι... αχ όνειρο ήταν και πάει...


παντως πελατες απο αλλες εταιριες θα μπορει να εξυπηρετισει εστω και για απρογραμματιστες βλαβες, μια αλλαγη κινητηρα ,μια αντικατασταση τζαμιου πιλοτηριου και αρκετα αλλα
Οι περιπτώσεις αυτές είναι το πολύ 2-3 το χρόνο και ζήτημα είναι να αφήνουν κέρδος μερικές εκατοντάδες ευρώ.

-Οσο για τους κομματικούς συνδικαλιστές πάλι δίκιο έχεις αλλά αυτή είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία και βγαίνουμε εκτός θέματος...
 
παντως οι μετοχοι της aegean απο οτι δειχνουν τα γεγονοτα μονο ονειρωξεις , μεγελεια,747-400,και υπερατλαντικα ταξιδια δεν σκεφτονται.οι κινησεις τους ειναι μετρημενες και σοβαρες αν κρινουμε το ποσο ευθραστο ειναι το μελλον των αεροπορικων εταιριων.μεσα σε μια δεκαετια μεγαλωσε ,εχει δικους της πελατες που την στηριζουν, πηρε 27 airbus και φτιαχνει υποστεγο.ειδικα για αυτο το θεμα του υποστεγου πριν 6 μηνες σε οποιον ελεγες οτι μια εταιρια θα φτιαξει δικο της , θα νομιζε οτι λες ανεκδοτο.οπως ανεφερες πολυ σωστα φυσικα θα εξυπηρετη τα αφοι της θα μειωσει το κοστος συντηρησης οι εργασιες συντηρησης θα γινονται ποιοτικοτερες ομαλοτερες και εν τελη με ενα στολο 27 Α320/321 ,6 RJ100,1 LEARJET ενα υποστεγο ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.ποσο μαλλον οταν ολοκληρωθει η παραγγελεια των 27 airbus.για αυτο πιστευω οτι ισως στο μελλον δουμε πραγματα που για την ωρα μας φαινονται ονειρα θερινης νυκτος.αλλα στην ελλαδα ζουμε.... το ποιο λογικο σεναριο ειναι αυτο που αναφερεις μια εταιρια που πετα μεσα στην ευρωπη 4 ωρες πτηση απο την αθηνα.
 
Top