FLIGHTATT
Economy-Class-Member
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ(ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2002) ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΤΑΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ LEASING ΤΟΥ Α340.ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗ ΒΚΚ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΔ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΦΟΥ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΗΤΑΝ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΑ ΡΕΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΗΤΑΝ 7.
ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2003) ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ,ΠΑΡΑΚΑΜΦΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ.ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 15 ΗΜΕΡΕΣ.
ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 650 ΕΥΡΩ,ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ 10ΕΤΙΑΣ 750-850 ΕΥΡΩ ΚΑΙ 16ΕΤΙΑΣ 1200-1300 ΕΥΡΩ.
ΟΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΦΘΑΣΑΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 48.
ΟΙ ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΕΦΘΑΝΑΝ Η ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΙΣ 90.
Η ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΠΤΗΣΕΩΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 12 ΩΡΕΣ (ΑΠΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΣΕ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ).
ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ,ΟΙ ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ.
ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΔΙΠΛΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ (ΗΕR-TXL,IST-LCA,LCA-LCA,CFU-GVA,LCA-SOF ΚΛΠ) ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
H ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΧ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 18 ΩΡΕΣ,ΕΝΩ ΤΙΣ 2 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΠΡΟΣ JFK, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.(ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΤΑ ΡΕΠΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΠΤΗΣΗ)
ΟΙ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ (ΠΛΗΝ ΝΤΟΥΜΠΑΙ) ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2001.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
ΓΕΝΙΚΑ ,ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ,ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12-14 ΜΗΝΕΣ.
ΩΣΤΟΣΟ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ Ο.Α. (ΛΕΝΕ ΓΙΑ 90 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ!) ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΚΑΤΙ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΙΑ.
Ε Λ Ε Ο Σ!
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ(ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2002) ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΤΑΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ LEASING ΤΟΥ Α340.ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗ ΒΚΚ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΔ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΦΟΥ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΗΤΑΝ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΑ ΡΕΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΗΤΑΝ 7.
ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2003) ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ,ΠΑΡΑΚΑΜΦΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ.ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 15 ΗΜΕΡΕΣ.
ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 650 ΕΥΡΩ,ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ 10ΕΤΙΑΣ 750-850 ΕΥΡΩ ΚΑΙ 16ΕΤΙΑΣ 1200-1300 ΕΥΡΩ.
ΟΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΦΘΑΣΑΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 48.
ΟΙ ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΕΦΘΑΝΑΝ Η ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΙΣ 90.
Η ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΠΤΗΣΕΩΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 12 ΩΡΕΣ (ΑΠΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΣΕ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ).
ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ,ΟΙ ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ.
ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΔΙΠΛΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ (ΗΕR-TXL,IST-LCA,LCA-LCA,CFU-GVA,LCA-SOF ΚΛΠ) ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
H ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΧ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 18 ΩΡΕΣ,ΕΝΩ ΤΙΣ 2 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΠΡΟΣ JFK, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.(ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΤΑ ΡΕΠΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΠΤΗΣΗ)
ΟΙ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ (ΠΛΗΝ ΝΤΟΥΜΠΑΙ) ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2001.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
ΓΕΝΙΚΑ ,ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ,ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12-14 ΜΗΝΕΣ.
ΩΣΤΟΣΟ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ Ο.Α. (ΛΕΝΕ ΓΙΑ 90 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ!) ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΚΑΤΙ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΙΑ.
Ε Λ Ε Ο Σ!