Γιατι δεν πεταει για Βοστωνη και Σικαγο?

Kyriakos Sahinidis":d3hodr6h said:
dtrach":d3hodr6h said:
Μα η ίδιοι οι Έλληνες είναι αυτή που θα προτιμήσουν τις ξένες εταιρίες επειδή ο ναύλος είναι φθηνότερος. .

NOW WAY !!!

SYD/MEL - SIN / BKK / DXB - ATH

Einai pi8anon etairies san SQ, TG kai EK na einai fthnoteres apo thn OA. Poli duskola na to pistepso auto kai na einai autos of logos pou ekopse h OA pros Australia kai BOS / ORD.

Kai omws, o dtrach exei dikio. O kirios logos pou kopike i Australia einai oti oi omogeneis protimagan tis ipoloipes aeroporikes pou itan fthinoteres.

Kai tha eprepe na eixe kleisei poli pio prin to dromologio alla auti einai i nootropia tou dimosiou....

Loipon wriste kai ena stoixeio gia to ATH-BKK-SYD apo egiri pigi:

To aeroplano efeuge apo ATH me ena 20meles plirwma (3 flight + 17 cabin) gia BKK. Diarkeia ptisis 8 wres panw i katw. Ekei to plirwma allaze afou ipirxe allo 20meles pou perimene BKK gia to deutero skelos tou taksidiou. To prwto plirwma ksekourazete se politeles ksenodoxeio mexri na ksanagirisei to aeroplano apo SYD. Polles fores mporei kai na perimenan mia-dio vdomades ekei.

Genikws kathe plirwma eleipe apo ATH girw stis mia dio vdomades se kathe ptisi. Douleuan 16 wres kai ksanagirnagan. Molis loipon ksanagirnagan kai epeidi eitan kourasmenoi (!!!!) pernan kai adeia 12 meres apo opoiadipote alli ptisi gia na ksekourastoun...Me liga logia enas minas = 16 wres douleia. Kai auto giati ta sindikata eixan kai exoun tromeri dinami stin OA.

Oi plirofories einai tou 1995. Nomizw argotera oi 12 meres adeia meiwthikan stis 9. Opws kai naxei einai wraio na ergazese (???) gia tin OA.

Pws loipon na vgalei lefta i etaireia???
 
A380":18ca68d1 said:
O kirios logos pou kopike i Australia einai oti oi omogeneis protimagan tis ipoloipes aeroporikes pou itan fthinoteres.
Με την έννοια ότι η νοοτροπία τους ήταν να πετάνε σε πόλεις όπου υπήρχαν ομογενείς, το δέχομαι αυτό που λες. Αλλά δε νομίζω ότι αυτός ήταν ο κύριος λόγος.

Πάνω από 10δις δραχμές έλλειμα το χρόνο από το συγκεκριμένο δρομολόγιο, δεν μπορεί να αποδίδεται μόνο στις άδειες των πληρωμάτων! Σαφώς και συνέβαλε και αυτό, όπως και το ακριβό leasing των Α340 και άλλοι παράγοντες. Γιατί ένα δρομολόγιο που στα τελευταία του είχε πληρότητα 80% (την υψηλή περίοδο βέβαια) και το 50% των επιβατών ήταν transit για άλλους προορισμούς της ΟΑ εσωτερικού και εξωτερικού δεν μπορεί να είναι ζημιογόνο μόνο λόγω των ωραρίων των πληρωμάτων! Τα οποία έτσι κι αλλιώς είχαν αλλάξει κάπως τελευταία...

Εξάλλου, απ'ευθείας δρομολόγια Ευρώπης-Αυστραλίας πλέον κάνουν πολύ λίγες εταιρίες (BA και Virgin από Λονδίνο, Lauda από Βιέννη και Qantas). Οι υπόλοιπες αποσύρθηκαν εδώ και χρόνια, γιατί για πολλούς και διάφορους λόγους δε συνέφερε.
 
George":291ydt64 said:
Με την έννοια ότι η νοοτροπία τους ήταν να πετάνε σε πόλεις όπου υπήρχαν ομογενείς, το δέχομαι αυτό που λες. Αλλά δε νομίζω ότι αυτός ήταν ο κύριος λόγος.

Kai omws...autos itan. Oi times tis OA itan poli ipsiles logw tou kostous pou itan poli ipsilo. Ta wraria twn plirwmatwn sigoura den itan to mono alla itan to pio simantiko stin auksisi tou kostous.

George":291ydt64 said:
Εξάλλου, απ'ευθείας δρομολόγια Ευρώπης-Αυστραλίας πλέον κάνουν πολύ λίγες εταιρίες (BA και Virgin από Λονδίνο, Lauda από Βιέννη και Qantas). Οι υπόλοιπες αποσύρθηκαν εδώ και χρόνια, γιατί για πολλούς και διάφορους λόγους δε συνέφερε.

Ti ennoeis apeutheias? H virgin den petaei apeutheias alla mesw Hong Kong gia paradeigma.
 
A380":1jmgdufs said:
Ti ennoeis apeutheias? H virgin den petaei apeutheias alla mesw Hong Kong gia paradeigma.

Μάλλον εννοεί όχι codeshare

Για να πετάξει "απευθείας" μια εταιρεία από Ευρώπη Αυστραλία θέλει 772LR που δεν έχει βγει ακόμα :twisted: :twisted: :twisted: :P :D 8)
 
Avior":2wm7oqx8 said:
Για να πετάξει "απευθείας" μια εταιρεία από Ευρώπη Αυστραλία θέλει 772LR που δεν έχει βγει ακόμα

Mporei alla einai antioikonomiko. Nomizw i SIA eixe spasei ola ta rekor me mia ptisi Singapouri-Los Angeles non-stop 18 wres me ena 340. Alla gia na valei epipleon kausimo eixe mono 150 epivates. :lol:
 
Well, gia va mnv plakwveste allo stis sfaliares, giati exw bape8ei, exw va sas kavw mia fobern apokalupsn: H OA skopeuei va agorasei 5 A380-884 kai option alla 4. Paralabn tou prwtou gurw sto telos 2007 me mesa 2008. Me auta 8a apxisei va e3upnretei long haul snmeia! Eav avarwtieste apo pou to money, o omilos Latsi kai to Idruma Onassn agorazouve apo 45% kai to upoloipo 10% 8a diate8ei se mikpoepevdutes. Episns ta B712 8a fugouve ( :? ) kai tnv 8esn tous 8a tnv parouve arxika 3 ERJ145. Ta B734 paramevouve kai evisxuovtai me alla 7, evw ta B733 pervouve dromo. Ta A300 feugouve kai auta, dioti lngei to leasing - 8a avtikatasta8ouve me A333, evw evdexetai n OA va eivai stnv Eurwpn launch customer tou A350! Ta A343 mevouve arxika. Ta ATR 42 pervouve dromo kai avtika8istavtai me 6 ATR72-500.
O omilos Latsn e3agorase tnv MNG kai tnv Atlas kai ta aeroskafn tous 8a stalouve stadiaka gia check kai meta 8a parouve ta telika xrwmata tns Olympic European Cargo. Ypologizetai oti stis 1.4.2005 8a peta3ei to prwto (eva B747 tns prwnv Atlas)

Code share me Etihad kai Emirates alla kai Northwest ta opoia exouve kleistei 8a avakoivw8ouve suvtoma. Kapoia apo auta 8a te8ouv se leitourgeia otav parei n OA ta A380-884. H LH Logistics e3etazei to evdexomevo suvergasias me tnv Olympic European Cargo apo to 1.4.2006, avaloga me to pws 8a e3elix8ei n etaireia tov prwto xpovo tns leitourgeias tns.















Kai ama xapnkate kai pistepsate auta pou diabasate, pistepste oti uparxei kai o An Basilns (mparmpa Billy veoellnvisti) kai xareite giati uparxouve kai mikpa prasiva 3wtika pou mpaivouve sta autia olwv kai mas trellaivouve me favtastikes kai api8aves idees!!! :P



AYTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA pou 8a elege kai eva melos tou Forum to opoio ektimw polu... ;) :)
 
A380":y4fmc0xt said:
Mporei alla einai antioikonomiko. Nomizw i SIA eixe spasei ola ta rekor me mia ptisi Singapouri-Los Angeles non-stop 18 wres me ena 340. Alla gia na valei epipleon kausimo eixe mono 150 epivates. :lol:

Tsou. Με το 340-500 είναι "αντιοικονομικό" γιατί τελικά το αεροπλάνο δεν έπιασε τα performance targets που έταζε η Airbus. Η sq φημολογείται πως τελικά θα τα αντικαταστήσει με 777-200LR

Να υπενθυμίσω ότι το range του 345 είναι 15,400km (sic), του 777-200LR προβλεπόταν αρχικά κοντά στα 16,500 km αλλά μισο-επίσημες πληροφορίες το θέλουν να ανεβαίνει στα 17,100 (με full payload και 3 aux tanks) λόγω καλών επιδόσεων το GE-90 όπως δοκιμάστηκε στο 773ER.

Η ακτίνα πάντως είναι ότι πρέπει για LHR-PER, ή ATH-SYD...
 
A380":1qvnt0d6 said:
Χωρίς αλλαγή αεροπλάνου.

A380":1qvnt0d6 said:
Ta wraria twn plirwmatwn sigoura den itan to mono alla itan to pio simantiko stin auksisi tou kostous.
Το '95 μπορεί. Το 2000 και έπειτα με τα Α340 δεν ήταν απαραίτητα το ίδιο. Τα Α340 με τους όρους leasing που τα έχει αποκτήσει η ΟΑ δεν είναι δυνατό να βγάλουν κέρδος ούτε και με πληρότητες 100%.

Εξάλλου, αυτή η ιστορία με τα πληρώματα ήταν από τα κλασικά παραδείγματα του Ρ. Δογάνη όταν ήθελε να μιλήσει για τα ωράρια απασχόλησης στην Ολυμπιακή. Και είχε δίκιο βέβαια! Αλλά μετά από αυτόν, άλλαξαν και τα αεροσκάφη και τα ωράρια (ίσως όχι τόσο δραστικά βέβαια), οπότε και οι συνθήκες για το εν λόγω δρομολόγιο διαφοροποιήθηκαν.

Θέλω να πω ότι το δρομολόγιο ήταν ελλειματικό έτσι κι αλλιώς από χρόνια. Απλώς, δεν είναι απαραίτητο ότι οι λόγοι ήταν πάντα οι ίδιοι.
 
George auta pou lew einai auta pou mou eipe o Doganis, kai safws isxian otan itan autos ipeuthinos.

Alla an thes na deis ta pragmatika aitia pou i katastasi den kaliterepse (i gia na eimaste dikaioi pige apto kakisto sto aplws kako) koita tin dinami pou sinexizoun na exoun ta sindikata stis diapragmateuseis. Koita to kathe pote allazei o CEO...i OA prepei na eixe 30-35 CEO aptin imera pou agorastike apto kratos. Ti douleia mporei na ginei an o kathe enas fernei tin dikia tou grammi kai den exei xrono na kanei tpt???

Episis koita tin anamiksi tis kivernisis se kathe kinisi tis OA. H kathe kivernisi eite prasini eite mple fovate to politiko kostos kai kanei ta xatiria stous ipallilous.

Mporei ta pragmata to 2000 na eitan kalitera apto 1995 (pragma pou amfivallo giati toulaxiston to 1995 itan kerdofora, estw kai oriaka), alla ta provlimata paramenoun.

Genikws, den exei simasia ti eftaige kai i grammi gia SYD den eitan kerdofora alla oti den eitan kerdofora kai kalws ekleise! Estw kai arga...
 
A380":3cof9r96 said:
Episis koita tin anamiksi tis kivernisis se kathe kinisi tis OA. H kathe kivernisi eite prasini eite mple fovate to politiko kostos.
Νομίζω ότι αυτό είναι η φράση κλειδί. Απλώς όλα τα παραπάνω τα ανέφερα γιατί θα ήμουν άδικα μονόπλευρος αν έριχνα όλο το φταίξιμο στους εργαζόμενους. Η εύκολη λύση είναι να κατηγορούνται εκείνοι, αλλά τα προβλήματα είναι συνήθως σύνθετα και πολύ βαθύτερα. Άλλωστε, η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα σε τέτοιες περιπτώσεις;

A380":3cof9r96 said:
George auta pou lew einai auta pou mou eipe o Doganis...
Το κατάλαβα, γι'αυτό σου τον ανέφερα. Ο ίδιος τα έχει πει ανοιχτά πολλές φορές όλα αυτά, βγάζοντας και μία πικρία -όχι αδικαιολόγητη κατά τη γνώμη μου- γιατί δεν αφέθηκε να κάνει τη δουλειά του όπως εκείνος έκρινε.
 
Top