Γιατι δεν πεταει για Βοστωνη και Σικαγο?

Πάαντως ρε παιδιά εγώ δεν κατλαβαίνω...
Γιατί αυτή η "απαξίωση" τα τελευταία χρόνια των ΟΑ για τις μακρινές πτήσεις?

Το άσχημο της υπόθεσης είναι ότι η ΟΑ έχει πολύ καλό όνομα στους επιβάτες στις μακρινές...

Κατά τη γνώμη μου αεροπλάνα τύπου 76x 772 θα ήταν ακριβώς ότι θα χρειαζόταν η ΟΑ... Αλλά τι λέω??? Τα "σκότωσαν" χρόονια πριν.

Εδώ κόψαν το δρομολόγιο ATH-BKK-SYD-MEL-BKK-ATH

Δηλαδή η El Al που έχει ένα τεράααστιο long-haul δρομολόγιο και πέρυσι είχε και κέρδη-παρά την τρομοκρατία και τεράστια κόστη ασφάλειας- τι είναι?
 
jetflight":1f7ouvmy said:
Exei dikio o Seven4seven.
H ypothesh ayth einai teleiomenh kai dyskola oi OA tha epanakamsoyn se aytes tis grammes.
Alloy prepei h OA na dei kai oxi se makrina taksidia ta opoia ginontan mono kai mono gia synaisthimatikoys skopoys.
Den mporoyme oloi emeis oi Ellhnes na ta rixnoyme mono stis OA.
as doyme poy vrisketai tora kai otan zhtame dromologia tha prepei na ta sthrizoyme prota.

Δηλαδή είναι προτιμώτερο οι ομογενείς τών άλλων ηπείρων να μετακινούνται από και πρός την Ελλάδα με ξένες εταιρείες;

Αυτό που χρειάζεται κατά την γνώμη μου είναι πιό σωστός προγραμματισμός τών πτήσεων αυτών και ένα πιό οικονομικό αεροπλάνο γιά να τίς κάνη.
 
Hastaroth":3nejjgy1 said:
jetflight":3nejjgy1 said:
Exei dikio o Seven4seven.
H ypothesh ayth einai teleiomenh kai dyskola oi OA tha epanakamsoyn se aytes tis grammes.
Alloy prepei h OA na dei kai oxi se makrina taksidia ta opoia ginontan mono kai mono gia synaisthimatikoys skopoys.
Den mporoyme oloi emeis oi Ellhnes na ta rixnoyme mono stis OA.
as doyme poy vrisketai tora kai otan zhtame dromologia tha prepei na ta sthrizoyme prota.

Δηλαδή είναι προτιμώτερο οι ομογενείς τών άλλων ηπείρων να μετακινούνται από και πρός την Ελλάδα με ξένες εταιρείες;

Αυτό που χρειάζεται κατά την γνώμη μου είναι πιό σωστός προγραμματισμός τών πτήσεων αυτών και ένα πιό οικονομικό αεροπλάνο γιά να τίς κάνη.

Δυστηχώς τα long haul δρομολόγια όσο εύκολα βγάζουν πολλά λεφτά τόσο εύκολα χάνουν ακόμα περισσότερα.Η Αυστραλία πχ δεν αμφιβάλλω ότι έχανε 7 εκ Ευρώ τον χρόνο νομίζω..τόσο δεν ισχυρίζονταν?
Και δλδ όπου υπάρχει Ελληνας θα πετά η ολυμπιακή ? Μα η ίδιοι οι Έλληνες είναι αυτή που θα προτιμήσουν τις ξένες εταιρίες επειδή ο ναύλος είναι φθηνότερος. Άρα μην τα ρίχνουμε όλα στην εταιρία.Πολλά δρομολόγια θα ήταν ωραίο να υπάρχουν ακόμα αλλά δεν γίνεται πως να το κάνουμε..Ας είμαστε ευχαριστημένοι με τον Καναδά και τη Ν. Αφρική που μάλλον πάνε καλά .... Και Ν.Υόρκη που εντάξει αν δεν βγάζει και εκεί λεφτά.....
 
Avior":3bw8s8zs said:
Δηλαδή η El Al που έχει ένα τεράααστιο long-haul δρομολόγιο και πέρυσι είχε και κέρδη-παρά την τρομοκρατία και τεράστια κόστη ασφάλειας- τι είναι?

evraiki :twisted:
 
egw pantos paidia pisteyo pos mpori se toylaxiston na kratisi ta yparxoysa yperatlantika me kapoio kalo k oikonomiko a/c px b 777/200 h b 777/200R alla k me neo sxediasmo dromologion,oste na ginoyn antagonistika dromologia k symferoysa gia thn oa.alla k sthn europi 8a mporoyse na anoixi nees agores me nea,sygxrona alla k poio kathara a/c!
 
Λιγάκι εκτός θέματος, αλλά αφού το θίξαμε... Γνωρίζει κανείς αν η συνεργασία με την Gulf προς Μπαχρέιν, Σιγκαπούρη και Σύδνεϋ αποφέρει κέρδη στις ΟΑ;
 
na rwtisw ek tou asfalous, giati na ta synexisei an den tis apoferoun kerdi?
 
Ayto leo kai ego.
Den yparxei logos yparkshs tetoion dromologion ean den yparxoyn kerdh.
Oi OA einai oi etairia ton Ellhnon oxi omos katanagh olon ton Omogenon oi opoioi mporoyn na taksidepsoyn me tis OA eite sta yparxonta yperatalantika poy ekelei eite osoi menoyn Aysralia meso ths Gulf Air poy yparxei synergasia codeshare.
Opos eipe kai o Dtrach ta dromologia ayta xanoyn poly perissotera lefta apo kerdizoyn.
Sigoyra poly perissotera kai apo to pio zhmiogono dromologio sthn Eyroph opoy kai ekei oi OA ekopsan 2(Barcelona,Copenhagen).
Akoma kai oi megales etairies opos BA,AF,LH...gia na ta vgaloyn pera se tetoia dromologia eftiaksan tis symmaxies mazi me etairies antoistixes allon Hpeiron etsi oste na moirasoyn tis pthseis kai fysika to kostos.
Oso gia thn Gulf Air prin ligo kairo me to kleisimo enos etoys apo thn proth pthsh pros Athina eksefrase thn apolyth ikanopoihsh ths.
Ara paei kala.
 
dtrach":2x0xrbi8 said:
Μα η ίδιοι οι Έλληνες είναι αυτή που θα προτιμήσουν τις ξένες εταιρίες επειδή ο ναύλος είναι φθηνότερος. .

NOW WAY !!!

SYD/MEL - SIN / BKK / DXB - ATH

Einai pi8anon etairies san SQ, TG kai EK na einai fthnoteres apo thn OA. Poli duskola na to pistepso auto kai na einai autos of logos pou ekopse h OA pros Australia kai BOS / ORD.

Ehw paei duo fores MEL-BKK-ATH me OA Business Class sto A340 prin kamposa hronia, kai to C Class mporei na htan 20% gemato me to Economy Class 90%. Nomizw kai auto paizei megalo rolo gia to oikonomika tis etairies. Ean den mporoun na ehoun 60% kai panw sto Business Class( OA ) h First Class ( TG, SQ, EK ), totes nomizw oti 8a hanoun lefta.

Na mhn xehasoume oti totes eihame to LGAT me halia Business Class Lounges sto Dutiko kai Anatoliko. Pantws to Lounge tis OA htan pio halia me psihoula snacks. Na mhn milouse oute gia to SKG pou einai entelos gelio to lounge. 8a nomizeis oti vriskomaste stin Alvania.

Ola auta paizoun rolo ston epivati pou ka8etai prwsta, kai an einai adio prwsta, totes den ehoun kerdi oi etairies.
MY OPINION ONLY :lol: !!
 
Gia skefteite kai ti wraio kerdos exeis otan plirwneis gia ta A340 ta kerata sou? Eipa na ksana8iksw ena euais8ito 8ema aristis diaxeirisis. Meta pame opou 8elete ston kosmo. :roll:
 
Top