makedonas
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/09/2003
- Μηνύματα
- 5.926
- Likes
- 0
- Website
- avianewsgr.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- RUS
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
Στις 8.12.63 ενα Β707-121 της PanAm (N709PA) χτυπηθηκε απο κεραυνο και εξεραγη γιατι ανεφλεχθησαν οι ατμοι των καυσιμων. 2 μολις εβδομαδες αργοτερα η FAA ορισε οτι ολα τα πολιτικα αεροσκαφη που πετουσαν τοτε, αλλα και στο μελλον οσα θα κατασκευαζονταν θα επρεπε να εχουν "ακιδες εκτονωσης" (discharge wicks). Εκτοτε δεν εχουν αναφερθει ιδιαιτερα πολλες περιπτωσεις οπου κεραυνος απο μονος του ειχε προκαλεσει την πρωση αεροσκαφους. Το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι αυτο της AF το καλοκαιρι που μας περασε, αλλα τοτε οι κεραυνοι που χτυπησαν το αεροσκαφος δεν ηταν απο μονοι τους καταστροφικοι, απλα συνεβαλαν στην καταστροφη σε συναρτηση με αλλους παραγοντες. Η ιδια η ΕΤ, τα τελευταια χρονια τουλαχιστον, δεν εχει δωσει αφορμη για αρνητικα σχολια, και νομιζω οτι δεν υπηρξε και σε καποια ban list. To αεροσκαφος το παρελαβε το Σεπτεμριο του 2009 μετα απο μια περιοδο storage, οποτε ειχε περασει εκτεταμενο ελεγχο (λογικα)