Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν υπαρχουν ασφαλεις εταιριες ουτε ασφαλη αεροπλανα.ειναι να πεσεις στην περιπτωση του 1 στο 1.000.000 να πεσει το αεροπλανο στο οποιο τυχαινει να πετας.μπορει να πετας μ ενα IL-76 κατσκευης 79' και να μην παθεις απολυτως τιποτα και την επομενη μερα να πεταξεις με ενα α340 ενος χρονου και να βρεθεις στη θαλασσα.ολα μα ολα ειναι θεμα συγκυριων και τυχης
 
Re: Γενικές αεροπορικές απορίες

andreas":3s1u0rsv said:
Γινονται οι σωστοι τεχνικοι ελεγχοι πριν πεταξει το αεροπλανο;
Σε όλες τις εταιρίες του ανεπτυγμένου κόσμου γίνονται.

andreas":3s1u0rsv said:
ειναι ασφαλεις οι υπερατλαντικες πτησεις;
Ναι. Όσο και όλες οι άλλες πτήσεις!

andreas":3s1u0rsv said:
ποια θεωρητε η πιο ασφαλης αεροπορικη εταιρεια;
Κοίταξε, αυτό σηκώνει πολλή κουβέντα, θα σου παραθέσω όμως ένα σκεπτικό/μέθοδο για να επιβιώσεις το πέρασμα του Ατλαντικού!
Αποφεύγεις βρετανικές και Αμερικανικές εταιρίες, διότι ο κίνδυνος να γίνεις βεγγαλικό είναι μεγαλύτερος από οτι με άλλες εταιρίες!
Επίσης δεν πετάς με Air France για ευνόητους λόγους (Τορόντο, Ρίο)!
Δεν πετάς με εταιρίες από "περίεργα" σημεία του πλανήτη (πρώην ανατολικό μπλοκ, Αφρική, κλπ.)!
Επίσης προτιμάς αεροσκάφη με τέσσερις κινητήρες αντι για δύο!
Τελικά, μάλλον δεν μένουν και πολλές επιλογές :wink:

Τέλος να πω πως διαφωνώ με τον φίλο Tolisshow διότι η ασφάλεια πτήσεων δεν είναι θέμα τύχης.
Είναι αποτέλεσμα πολύ σκληρής δουλειάς και συνεχούς μελέτης από όλους τους εμπλεκόμενους.
 
ζαφειρης":1grxvhbx said:
γεια σε ολοθς σας ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα να μου προτινετε μια καλη και αξιωπιστη σχολη υπερελαφρων δεν ξερω αν αυτο το θεμα εχει ξαναυπαρξει ....απλα ηθελα μια γρηγορη απαντηση : :wink:
Ζαφείρη διάβασε αυτό και χρησιμοποίησε την αναζήτηση του φόρουμ. Ψάξε και στο google, την λέξη PREL, ή δες και το http://www.prel.gr
 
convair":2i4guxwb said:
Νομίζω ότι απλά εννοεί ότι το Α320 και οποιοδήποτε Α/Φ που είναι overpowered φτάνει γρήγορα σε κάποιο υψόμετρο, το οποίο βέβαια κατά τη προσέγγιση πρέπει να "χάσει" γρήγορα πάλι αν ταξιδεύει με ταχύτητα.

Αν μάλιστα έχει και "καλή" αεροδυναμική, τότε δεν "κόβει" κατεβαίνοντας (ας είναι καλά τα spoilers...)

Όσο αφορά την αεροδυναμική της πτέρυγας έχεις δίκιο για τη οπισθέλκουσα τους αλλά μην ξεχνάς ότι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν αρκετά μεγάλη αντίσταση λόγω και μετωπικής επιφάνειας και τριβής (form drag)

Τα δε "winglets" αν και συνεισφέρουν σχετικά λίγο με την δική τους παρασιτική αντίσταση, μειώνουν περισσότερο τη συνολική αντίσταση αφού μειώνουν την "induced drug"...
φιλε μου το 320 ΔΕΝ ειναι onerpowerd, οπως δεν ειναι και κανενα πολιτικο αεροσκαφος. Overpowerd σημαινει πως ο λογος ωσης προς βαρος (thrust to weight ratio) μεγαλυτερος απο 1. δηλαδη η παραγωμενη ωση απο τους κινητηρες να ειναι μεγαλυτερη απο το βαρος του αεροσκαφους.
Για το συγκεκριμενο παραδειγμα τα Α320 της Α3 με τους κινητηρες V-2500-A5 εχουν τα εξης βαρη: Maximum Zero Fuel Weight(MZFW) 62500 kg/137500lbs
Maximum Landing Weight(MLW) 66000kg/145200lbs. Maximum Take Off Weight(MTOW) 77000kg/169400lbs.
Οι κινητηρες παραγουν 27000lbs εκαστος οποτε 54000 μαζι δηλαδη 24500 κιλα περιπου..οποτε μονο overpowerd δεν ειναι! :wink:
 
Αεροσκάφος πολιτικής αεροπορίας που ανεβαίνει φορτωμένο στο FL370 μετά την απογείωση και μπορεί να παραμείνει στο SID αν χάσει κινητήρα <<θεωρείται>> overpowered. Το 320 μπαίνει στην κατηγορία αυτή τις περισσότερες φορές και δεν έχει να κάνει μόνο με τους κινητήρες που φοράει αλλά και με την αεροδυναμική της πτέρυγας.

Το thrust per weight ratio που αναφέρεις το ακούς στα μαχητικά αεροσκάφη αλλά τώρα μπαίνουμε σε άλλες κατηγορίες.
 
το Τ/W ratio ισχυει για ολα τα α/φη. το οτι μπορει να κανει την SID μ'εναν κινητηρα οκ, ολα πλεον τ'αεροσκαφη το κανουν αυτο. Overpowerd ομως με την αυστηρη εννοια του ορου ειναι αυτο που ειπα παραπανω..
 
Δεν διαφωνώ στον απόλυτο ορισμό απλώς ανέφερα στην πολιτική αεροπορία τι θεωρείτε overpowered.
Ρώτησε κάποιον από την Aegean που λες πόσο overpowered νομίζουν ότι είναι το Avro, μετά βρες έναν της Ολυμπιακής να σου πουν για το 340. Kάνε και μια βόλτα από το αεροδρόμιο να μιλήσεις με τους μισθωφόρους της Delta να σου πουν για το 767 που κολάει στο FL290 το καλοκαίρι και περνάει όλο το καιρό μέσα πάνω από Γιουκοσλαβία. Ίσως τότε εκτιμήσεις λίγο παραπάνω τις ικανότητες του 320.
 
φιλε μου δεν διαφωνω μαζι σου..εγω απλα εξηγησα τι σημαινει ο ορος overpowered. απο εκει και περα ξερω πολυ καλα τι ''σημαινει'' (εντος εισαγωγικων)

και δεν χρειαζεται να εισαι ειρωνικος ουτε χρειαζεται να ρωτησω κανεναν απο την Α3 ουτε να παω ''μια βολτα'' απο το αεροδρομιο,το εχω κανει δευτερο σπιτι μου για πανω απο 10 χρονια..με το 320 και το 321 εχω περασει παααρα πολλα κρυα βραδια εδω στο SKG..βλεπεις ειμαι ενας απο αυτους που τα φροντιζουν ωστε να ειναι παντα αξιοπλοα! οποτε και το εκτιμαω και πολυ περισσοτερο με εκτιμαει και αυτο!! :wink:
 
Καμμία κατασκευάστρια airline jets, δεν τα σχεδιάζει να είναι overpowered. Δεν υπάρχουν overpowered αεροπλάνα σε αυτήν την κατηγορία. Υπάρχουν overpowered...δρομολόγια. Εξηγούμαι.

Όταν παίρνεις ένα Α340, το γεμίζεις κόσμο, και το στέλνεις Αθήνα-Λονδίνο, ναι το Α340 είναι overpowered, γιατί φορτώνει ένα μικρό ποσοστό των καυσίμων που φτιάχτηκε να σηκώνει. Το ίδιο συμβαίνει όταν παίρνεις ένα Α320 και το στέλνεις Αθήνα-Ηράκλειο.

Γιά να δείτε πόσο overpowered είναι το Α320 όταν κάνει Τελ-Αβίβ-Λονδίνο και σε τί ύψος ανεβαίνει και πώς. Ή όταν το Α340 της Virgin πάει Λονδίνο-Αυστραλία. Το 767-300ER ή το 767-200ER με κινητήρες από 300άρι ( :thx: ), αυτό να δείτε. Όταν κάνει Λονδίνο-Γενέυη, που πάνε οι Άγγλοι για σκί, ανεβαίνει στο 390 (μπορεί και παραπάνω αλλά δεν το αφήνουνε), σε 11 λεπτά !!!. Πλήρως αδάμαστο! Το ίδιο αεροπλάνο αυτό (όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω), σέρνεται στο Αθήνα-Ατλάντα. Στην πρώτη περίπτωση έχει 9 τόννους κάυσιμο, στην δεύτερη....70 και βάλε! 60 τόννοι διαφορά , είναι σεβαστό ποσό!

Το 757, και στην Αμερική και στην Ευρώπη, δεν χρησιμοποιείται σχεδόν από κανέναν στο μάξιμουμ range. To αεροπλάνο αυτό έχει κάλλιστα την χωριτηκότητα καυσίμου για να πετάει πάνω από 8 ώρες. Ποιός όμως έχει route τόσης διάρκειας με αυτόν τον τύπο? Κανείς. Έτσι πετάει πάντα με 50-70% των καυσίμων (το πολύ), και έτσι ανεβαίνει τα ύψη....σουβλάκι !
 
Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο είναι δυνατή η συντριβή αεροσκάφους λόγω καιρικών συνθηκών...Κυρίως αναφέρομαι στο δυστύχημα της Ethiopian...Είναι δυνατόν ένα αεροσκάφος όπως το 738 να πέσει από κεραυνό; Η συντήρηση αυτού παίζει κάποιο ρόλο σε τέτοια γεγονότα;

Υ.Γ. Ξέρουμε ότι η πιθανότητα για ένα αεροπορικό δυστήχημα είναι απειροελάχιστη...Κάθε φορά όμως που κάτι τέτοιο συμβαίνει ο κόμπος στο λαιμό είναι ο ίδιος...R.I.P. :( :(
 
Top