Καμμία κατασκευάστρια airline jets, δεν τα σχεδιάζει να είναι overpowered. Δεν υπάρχουν overpowered αεροπλάνα σε αυτήν την κατηγορία. Υπάρχουν overpowered...δρομολόγια. Εξηγούμαι.
Όταν παίρνεις ένα Α340, το γεμίζεις κόσμο, και το στέλνεις Αθήνα-Λονδίνο, ναι το Α340 είναι overpowered, γιατί φορτώνει ένα μικρό ποσοστό των καυσίμων που φτιάχτηκε να σηκώνει. Το ίδιο συμβαίνει όταν παίρνεις ένα Α320 και το στέλνεις Αθήνα-Ηράκλειο.
Γιά να δείτε πόσο overpowered είναι το Α320 όταν κάνει Τελ-Αβίβ-Λονδίνο και σε τί ύψος ανεβαίνει και πώς. Ή όταν το Α340 της Virgin πάει Λονδίνο-Αυστραλία. Το 767-300ER ή το 767-200ER με κινητήρες από 300άρι (
), αυτό να δείτε. Όταν κάνει Λονδίνο-Γενέυη, που πάνε οι Άγγλοι για σκί, ανεβαίνει στο 390 (μπορεί και παραπάνω αλλά δεν το αφήνουνε), σε 11 λεπτά !!!. Πλήρως αδάμαστο! Το ίδιο αεροπλάνο αυτό (όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω), σέρνεται στο Αθήνα-Ατλάντα. Στην πρώτη περίπτωση έχει 9 τόννους κάυσιμο, στην δεύτερη....70 και βάλε! 60 τόννοι διαφορά , είναι σεβαστό ποσό!
Το 757, και στην Αμερική και στην Ευρώπη, δεν χρησιμοποιείται σχεδόν από κανέναν στο μάξιμουμ range. To αεροπλάνο αυτό έχει κάλλιστα την χωριτηκότητα καυσίμου για να πετάει πάνω από 8 ώρες. Ποιός όμως έχει route τόσης διάρκειας με αυτόν τον τύπο? Κανείς. Έτσι πετάει πάντα με 50-70% των καυσίμων (το πολύ), και έτσι ανεβαίνει τα ύψη....σουβλάκι !