Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Υπάρχουν κάποια site τα οποία από τι κατάλαβα πληρώνεις και σου δίνουν πρόσβαση για Bussines Class lounges σε αεροδρόμια άσχετα με ποια εταιρεία και θέση πετάς. Τι άποψη έχετε?? Ποιο είναι καλό site για να κλείσω κάτι τέτοιο?
Τον Οκτώβριο πετάω οικονομική θέση για εξωτερικό με διαφορετικές εταιρείες και θα περιμένω στο αεροδρόμιο αρκετές ώρες, αξίζει κάτι τέτοιο??
 
Όσα BC lounges έχω δει από κοντά, δεν άξιζαν με τίποτα. Αισθητική 80ς, κόσμος που ψάχνει μια πολυθρόνα να βγάλει τις κάλτσες του και να κοιμηθεί, γενικά (για μένα) απαράδεκτο. Υπάρχουν και κάποια site που παρουσίαζαν αυτά τα lounges και τα κατέκριναν για τους ίδιους λόγους. Πιστεύω πως τα τέρμιναλ, είναι από τα καλύτερα μέρη για outting (hang out, chill out, etc). Βλέπεις πολλούς ανθρώπους, άλλης κουλτούρας, άλλης νοοτροπίας και καθώς έχεις ένα κοινό σημείο μαζί τους (το εισιτήριο), σου ανοίγονται περισσότερο και ευκολότερα, άρα είναι μία μοναδική ευκαιρία για επιπλέον κοινωνική επαφή, πράγμα για το οποίο κάποιοι στις μέρες μας πληρώνουνε (δεν θα επεκταθώ) :mrgreen: .
Κατά τη γνώμη μου, μείνε στις αίθουσες αναχωρήσεων και επισκέψου τους κατά τόπους Γρηγόρηδες :banana:
 
Πρόσφατα διάβασα σε ένα τεύχος του RBF για το etops. Ωστόσο το άρθρο αυτό ήταν το μέρος 2ο και δεν κατάλαβα και πολλά για αυτό. Όποτε θα ήθελα αν είναι εύκολο να μου διευκρινίσετε τι ακριβώς είναι αυτή η διαδικασία.
 
Κατά το πολύ πρόφατο ταξίδι μου στη Νέα Υόρκη παρατήρησα το εξής. Από Αθήνα για Νέα Υόρκη ο πιλότος ακολούθησε τη διαδρομή Ήπειρος- Αλβανία- Κροατία- Γερμανία 0ολλάνδία Βόρεια Αγγλία - Ατλαντικός ( λίγο νότια της Ισλανδίας ) - Καναδάς - ΗΠΑ. Διάρκεια πτήσης 10.5 ώρες.

Επιστροφή Νέα Υόρκη - Αθήνα : ΗΠΑ - Καναδάς - Ατλαντικός ( πολύ πιο νότια σε σχέση με το πρώτο σκέλος ) Γαλλία - Κορσική - Νότιο μέρος της Ιταλίας - Βόρεια Πελοπόννησος - Αθήνα. Διάρκεια 8.5 ώρες.

Γιατί δεν γίνεται όταν πηγαίνει το α/φ στην Νέα Υόρκη να ακολουθήσει την δεύτερη διαδρομή και στα δυο σκέλη;


Υ.Γ θα ετοιμάσω ένα trip report για τις 10 μέρες στη Νέα Υόρκη.
 
ο λογος που ακουλουθηθηκαν διαφορετικες διαδρομες στα 2 σκελη είναι για να αποφύγουν τον GulfStream στο πρωτο σκέλος και για να τον εκμεταλευτούν στο δεύτερο.ο συγκεκριμένος "ανεμος" ειναι ενας αεροχειμαρρος ο οποιος φυσαει απο Βορεια Αμερικη προς Ευρώπη και φτάνει συνήθως τους 150 κόμβους.αν οι πιλότοι ακολουθούσαν κανονικα την ορθοδρομια μέχρι το JFK τοτε θα έπεφταν πανω του και θα είχαν headwind πολλους κόμβους ανεμο κατι που σημαίνει πολυ περισσοτερα καύσιμα και χρόνο.στην επιστροφή αλλαζουν τα πράγματα εφόσον στη διαδρομή τους θα ευνοηθουν απο αυτον διοτι θα εχουν tailwind 100-150 κομβους με αποτελεσμα λιγοτερα καυσιμα και λιγοτερο χρόνο
 
giorgosk":15abbotf said:
Γιατί δεν γίνεται όταν πηγαίνει το α/φ στην Νέα Υόρκη να ακολουθήσει την δεύτερη διαδρομή και στα δυο σκέλη;
Αυτό έχει να κάνει με την οργάνωση των διαδρομών πάνω από τον Ατλαντικό, τα λεγόμενα NATRACKS.
Σημαντικότερος παράγοντας στο σχεδιασμό των διαδρομών αυτών παίζουν τα jetstreams πάνω από τον ωκεανό.
Επειδή είναι δυτικοί άνεμοι, όταν πηγαίνεις προς Αμερική (δυτική πορεία) έχεις κοντρα άνεμο και πρέπει να τον αποφύγεις, όσο είναι δυνατόν.
Όταν όμως επιστρέφεις Ευρώπη, προσπαθείς να μπεις στο jetstream ώστε να έχεις ούριο άνεμο και να μειώσεις το χρόνο πτήσεως και συνεπώς την κατανάλωση καυσίμου!


Υ.Γ. Tolisshow, το Gulf stream το αποφεύγεις έτσι και αλλιώς, διότι δεν πλέεις στη θάλασσα!!! Πετάς :wink: Κατά τα άλλα, σωστός :great:
 
Κατά το ταξίδι μου για Νέα Υόρκη παρατηρούσα στην οθόνη του Α-340 την ένδειξη '' Ground speed'' να φθάνει μέχρι και τα 1015 χλμ.ω.

Τελικά πετά με τέτοια ταχύτητα το Α-340;
 
Η ground speed είναι -όπως δηλώνει και το όνομα της- η ταχύτητα του αεροσκάφους ως προς το έδαφος.
Η airspeed είναι η ταχύτητα του αεροσκάφους ως προς τον αέρα που το περιβάλλει.
Αν όμως ο αέρας που το περιβάλλει έχει και ο ίδιος μια ταχύτητα ως προς το εδαφος (φυσάει αέρας, κοινώς, ή υπάρχει κάποιο ρεύμα αέρα), τοτε οι δύο ταχύτητες διαφέρουν μεταξύ τους, σύμφωνα με τη σχέση ground speed = airspeed + ταχύτητα αέρα (διανυσματικά). Αν η ταχύτητα του αέρα έχει την ίδια φορά με την ταχύτητα του αεροπλάνου (tailwind) τότε οι δύο ταχύτητες προστίθενται, ενώ στην αντίθετη περίπτωση (headwind) αφαιρούνται.

Στην περίπτωση σου (χονδρικά) το A340 ταξίδευε με 900km/h (airspeed/cruising speed) + 115km/h (tailwind) = 1015km/h (ground speed)
 
manos_p":1tibsc15 said:
Υπάρχουν κάποια site τα οποία από τι κατάλαβα πληρώνεις και σου δίνουν πρόσβαση για Bussines Class lounges σε αεροδρόμια άσχετα με ποια εταιρεία και θέση πετάς. Τι άποψη έχετε?? Ποιο είναι καλό site για να κλείσω κάτι τέτοιο?
Τον Οκτώβριο πετάω οικονομική θέση για εξωτερικό με διαφορετικές εταιρείες και θα περιμένω στο αεροδρόμιο αρκετές ώρες, αξίζει κάτι τέτοιο??
Thx vassdel για την αποψη σου.!! Αλλά τελιικά ποια site είναι καλά και αξιόπηστα για την κράτηση σε lounge?? Από τι είδα και η easyjet έχει στο site της δυνατότητα να κλείσεις για την είσοδο σε lounge.. :great:
 
Top