Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θα ηθελα να μου λυσει καποιος επαγγελματιας την εξης απορια.
Ο χρονος ενος δρομολογιου μπορει να διαφερει αρκετα απο αποψη χρονου. (π.χ. Θεσσαλονικη - Αθηνα διαρκει απο 30 μεχρι 50 λεπτα απο προσωπικη εμπειρια). Αναφερομαι σε διαρκεια καθαρου ταξιδιου και οχι σε περιπτωσεις που καθυστερει η προσγειωση κανοντας κυκλους πανω απο το αεροδρομιο, και για παρομοια αεροπλανα.

Μηπως οι εταιριες για να κανουν οικονομια στα καυσιμα προγραμματιζουν να κανουν τα δρομολογια με πιο μικρη ταχυτητα και αρα πιο χαμηλη καταναλωση και οταν υπαρχουν καθυστερησεις το πατανε;
 
Γενικα οι σοβαρες αεροπορικες εταιριες ρυθμιζουν την ταχυτητα τους, αρα και την καταναλωση, αναλογα με τις τιμες καυσιμου. Οσο πιο ακριβο ειναι τοσο μικροτερη η ταχυτητα, συνηθως οχι κατω απο 250 κομβους στην καθοδο.
Στο ATH-SKG τωρα ο χρονος του ταξιδιου εξαρταται απο διαφορους παραγοντες οπως ο αεροδιαδρομος που θα χρησιμοποιηθει. Συνηθως χρησιμοποιειται ο UZ507 οπου σε πηγαινει ανατολικα της Σκυρου και μετα ξανα με βορειοδυτικη πορεια προς τη Θεσσαλονικη. Αλλες φορες μας δινουν shortcut μεσω UB1 οπου πεταμε πανω απο Σκοπελο και κατευθειαν για Θεσσαλονικη με αποτελεσμα να μειωνεται αρκετα ο χρονος ταξιδιου. Αλλος παραγοντας ειναι η ταχυτητα που θα χρησιμοποιηθει, αν και αυτο δεν κοβει πανω απο 2-3 λεπτα. Επισης αν υπαρχει προπορευομενο αεροσκαφος που εχει χαμηλοτερη ταχυτητα απο σενα σου ζηταει το control η το approach να μειωσεις και εσυ ταχυτητα. Δεν πρεπει να παραβλεπουμε και τον παραγοντα του καιρου. Αν πχ υπαρχουν καταιγιδες στην διαδρομη που πρεπει να αποφυγουμε. Τελος σημαντικος παραγοντας ειναι ο διαδρμος εν χρηση στην Αθηνα και στη Θεσσαλονικη. Για παραδειγμα αν απογειωθεις απο τους 21 στην Αθηνα λογικα θα πρεπει να προσγειωθεις στον 16 στη Θεσσαλονικη (νοτιαδες) μαζι με τη απαραδεκτη καθοδηγηση ρανταρ απο το Μακεδονια approach εχεις αυξηση του χρονου ταξιδιου. Αν φυγεις απο τους 03 και προσγειωθεις στον 34 (βαλε και "κοψιμο δρομου" μεσω UB1, Skopelos) τοτε μειωνεται αρκετα ο χρονος πτησης. :great:
 
Ποιο είναι το μέγιστο βάρος της βαλίτσας για την Ολυμπιακή;

Για την χειραποσκευή ποιο το μέγιστο βάρος;

Ισχύει τι ίδιο μέγιστο βάρος και για άλλες εταιρίες π.χ Air France , Delta;
 
ΟΑ

ΑΡΘΡΟ 8. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ (Αποσπασμα)


8.1 Επιτρεπόμενο βάρος αποσκευών προς δωρεάν μεταφορά
Επιτρέπεται να μεταφέρετε κάποιες αποσκευές σας δωρεάν, σύμφωνα με τους όρους και τους περιορισμούς, το βάρος ή τον αριθμό που αναγράφεται στο εισιτήριο σας. Τους ως άνω όρους και περιορισμούς μπορείτε να τους ζητήσετε από εμάς ή από τους εγκεκριμένους πράκτορές. Επίσης, αναγράφονται στο πρόγραμμα δρομολογίων.



Με αλλα λογια.. Αναλογα με τον προορισμο και την θεση (sic - για την ΟΑ μιλαμε) που εχεις κλεισει εχεις και αλλο οριο. Μεσος ορος ειναι 5 κιλα χειραποσκευη και 20 τα υπολοιπα (σε economy, σε bussines ειναι 10 και 30). Μερικες εταιρειες εχουν αλλες πολιτικες. Πληροφοριες βρισκεις σε ΟΛΕΣ τις ιστοσελιδες των εταιριων. Οποτε δεν εχει νοημα να γραφτει κατι παραπανω εδω. Κοιτα με ποια πετας και δες τι προβλεπει η καθε μια.. :wink:
 
Μια ερώτηση τα αεροσκάφη για ΗΠΑ πετούν πάνω από την Ελβετία;
 
Ενίοτε. Η διαδρομή δεν είναι πάντα η ίδια. Γιατί αν επιτρέπεται?
 
Il-62

Χαίρετε. Ξέρει κανείς σε τι χρησιμεύει το ζεύγος των τροχών που βρίσκεται κάτω απ' την ουρά του Il-62 ?

Σχετικές φωτό: http://www.airliners.net/photo/Air-Kory ... 1543329/L/

http://www.airliners.net/photo/Aria-Air ... 1539303/L/

http://www.airliners.net/photo/Russia-S ... 1487376/L/

Εδώ για παράδειγμα, αν και στο έδαφος είναι σηκωμένες http://www.airliners.net/photo/Air-Kory ... 1535460/L/
 
Ο μικρός τροχός κάτω από το ουραίο τμήμα χρησιμεύει κατά τη διάρκεια της στάθμευσης για τη στήριξη και την αποφυγή δομικής κούρασης του πίσω μέρους της ατράκτου λόγω μεγάλου βάρους των κινητήρων.
 
Re: Il-62

Αν και το wikipedia δεν είναι η καλύτερη πηγή πληροφοριών για τέτοια θέματα, νομίζω για το συγκεκριμένο α/φ το άρθρο είναι πολύ καλό:
(http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-62)

The key to understanding the Il-62's design is its "four wheeled" landing gear. The trademark lightweight landing gear at the rear of the plane[1] is there because the aeroplane's main landing gear is deliberately sited ahead of the aircraft's centre of gravity, rather than behind it as in conventional designs. This was done in order to lengthen the tail moment arm (the lever arm over which the tailplane [horizontal stabilizer] acts to control the aircraft in pitch). The longer tail moment arm reduces the size and weight of the tailplane (it is two thirds the size of that of the similar Super VC10), improving controlability and cutting drag. It makes the Il-62 suitable for manual control, since the physical effort needed to fly it is within the capabilities of the average pilot. The Il-62 is the largest airliner with manual flight controls, using steel cables and rods, pulleys, aerodynamic and weight balances, and trim tabs.
 
Καταρχήν αν θέτω την παρακάτω ερώτηση σε λάθος θέμα το κάνω μιας και δεν βρήκα παρόμοιο θέμα.

Την επόμενη Τετάρτη έχω ραντεβού στην Αμερικανική Πρεσβεία για έκδοση βίζας και ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την αίτηση DS-156.
Την συμπληρώνουμε στον υπολογιστή και την εκτυπώνουμε.

Θα πρέπει να βγάλουμε και 2 επιπλέον φωτοτυπίες για να έχουμε μαζί μας 3 αντίτυπα στο σύνολο όταν θα πάμε στην πρεσβεία;

Έχω αγχωθεί λιγάκι μιας και έχω διαβάσει αλλού ότι καλό θα είναι να έχουμε μαζί μας 2 επιπλέον αντίτυπα αν και στο site της πρεσβείας δεν το αναφέρει.

Ευχαριστώ προκαταβολικά !!!
 
Top