Οχι,δέν αναφέρομαι στό SELCAL,εκτός κι'άν έχει ήδη αλλάξει από τετραγράμματο (δύο ζεύγη γραμμάτων) σέ κάτι άλλο.
Τό SELCAL ναί μέν δέν αλλάζει από ιδιοκτήτη σέ ιδιοκτήτη,αλλά τυχαίνει κάποιες φορές η ARINC νά δίνη το ίδιο SELCAL σέ αεροπλάνα που γνωρίζει οτι δέν θά κυκλοφορούν στίς ίδιες περιοχές τού πλανήτη,οπότε καταργείται η μοναδικότητα τού στοιχείου αυτού.
Αλλωστε,τό SELCAL είναι αριθμός "επιλεκτικής κλήσης" (ήτοι,SELective CALling) καί όχι αριθμός "μητρώου".
(Επίσης,όταν κάποιο αεροπλάνο έχει π.χ. SELCAL BE-DF καί κάποιο άλλο στην ίδια περιοχή έχει SELCAL AB-CF,είναι πιθανόν όταν κληθούν και τά δύο ταυτόχρονα,νά απαντήση και ένα τρίτο μέ SELCAL DF-AB,οπότε πιάσ'τό αυγό και κούρευτο,που λέει και η παροιμία...).
Στην ουσία,αυτό που εννοώ εγώ είναι ένας "ICAO number",αντίστοιχος τού ναυτικού IMO number.
Τό SELCAL ναί μέν δέν αλλάζει από ιδιοκτήτη σέ ιδιοκτήτη,αλλά τυχαίνει κάποιες φορές η ARINC νά δίνη το ίδιο SELCAL σέ αεροπλάνα που γνωρίζει οτι δέν θά κυκλοφορούν στίς ίδιες περιοχές τού πλανήτη,οπότε καταργείται η μοναδικότητα τού στοιχείου αυτού.
Αλλωστε,τό SELCAL είναι αριθμός "επιλεκτικής κλήσης" (ήτοι,SELective CALling) καί όχι αριθμός "μητρώου".
(Επίσης,όταν κάποιο αεροπλάνο έχει π.χ. SELCAL BE-DF καί κάποιο άλλο στην ίδια περιοχή έχει SELCAL AB-CF,είναι πιθανόν όταν κληθούν και τά δύο ταυτόχρονα,νά απαντήση και ένα τρίτο μέ SELCAL DF-AB,οπότε πιάσ'τό αυγό και κούρευτο,που λέει και η παροιμία...).
Στην ουσία,αυτό που εννοώ εγώ είναι ένας "ICAO number",αντίστοιχος τού ναυτικού IMO number.