Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σε αεροπορικά βίντεο ακούω τις λέξεις V1, rotate και V2.

Τι σημαίνουν?

Νομίζω ότι πρέπει να έχουν με την ταχύτητα στην απογείωση.
 
V1 είναι η τιμή τής ταχύτητας πέραν τής οποίας το αεροπλάνο οφείλει να απογειωθή,ο,τιδήποτε και άν έχη συμβεί σ'αυτό (π.χ.βλάβη σέ κινητήρα).

Rotate είναι ο όρος που περιγράφει την κίνηση που κάνει ο χειριστής τραβώντας τό χειριστήριο γιά να ανυψώση τό ρύγχος τού αεροπλάνου ώστε αυτό νά "ξεκολλήση" από το έδαφος (ποτέ δέν κατάλαβα γιατί δέν το λένε pull-up όπως σέ άλλες περιπτώσεις.Δέν βολεύει άραγε στά εγχειρίδια νά γράφουν Vpu αντί γιά VR ; )

V2 δέν θυμάμαι αυτή τη στιγμή τί είναι,άν δέν απατώμαι η τιμή εκείνη τής ταχύτητας που εξασφαλίζει ασφαλή άνοδο σέ περίπτωση βλάβης κινητήρα.
 
B737-200 Cockpit - VIDEO ANA

flying Doc":3iu0l40c said:
Έχω παρατηρήσει ότι πάνω στο χειριστήριο των 737, στο ύψος του αντίχειρα, υπάρχουν κάποιοι μικροί διακόπτες με κυλιόμενα νούμερα από κάτω τους, τόσο στα παλαιότερα μοντέλα (732) .....?


http://www.youtube.com/watch?v=BcVgAswYlj8

φαίνεται καθαρά στην αρχή του video (sec 0-3")...μάλλον ότι θέλει ο καθένας σημειώνει...στο συγκεκριμένο βίντεο δεν είναι πάντως ο αριθμός πτήσης....

το βίντεο είναι λίγο "αργό" αλλά δείχνει διαδικασίες εκκίνησης-τροχοδρόμησης-απογείωσης και τον επαγγελματισμό των γιαπωνέζων...

power set
 
Τώρα που μου το θύμισε ο convair: Γιατί οι κινέζοι πιλότοι φοράνε γάντια όταν πετάνε;Το έχω παρατηρήσει σε πολλά video.
 
Για τον ίδιο λόγο που οι και οι οδηγοί ταξί φοράνε γάντια. :mrgreen:

Παρεπιπτόντως οι πιλότοι (και οι ταρίφες) είναι Ιάπωνες και όχι Κινέζοι. :great:
 
Η εξήγηση δίνεται από έναν σχολιαστή τού συγκεκριμένου βίντεο:τά γάντια εμποδίζουν την εναπόθεση λιπαρών ουσιών από τά χέρια τών πιλότων πάνω στούς διάφορους διακόπτες και μοχλούς,ώστε να μήν υπάρχη κίνδυνος να "κολλήσουν" αυτοί σέ κάποιο κρίσιμο χειρισμό εξ αιτίας τού στρώματος λίπους που θα έχη σχηματιστεί πάνω τους από το πιάσε-πιάσε πολλών και διαφόρων πιλότων.

Μπορεί νά φαίνεται υπερβολικό,αλλά οι Ιάπωνες έχουν εκ παραδόσεως υπερβολική μανία μέ την καθαριότητα.
 
Μήπως έχει να κάνει και με το σεβασμό προς τους συναδέλφους;
Δηλαδή να τα βρουν όλα καθαρά και να μην είναι πχ αναγκασμένοι να καθαρίζουν με δικά τους μέσα το cockpit πριν την πτήση,
όπως συμβαίνει σε εταιρίες στην δική μας ήπειρο!
Δεν είναι κακή ιδέα τελικά...
 
Ευχαριστώ πολύ και τους δύο σας!Να κάνω άλλη μία ερώτηση:Βλέπω σε φωτογραφίες αεροσκάφη που γράφουν από έξω cargo αλλα έχουν κανονικά παράθυρα που έχουν τα καθημερινά αεροσκάφη, συνήθως τα βλέπω σε αεροσκάφη τύπο 747-400.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων Aristoteles
 
Προκειται για αεροπλανα που κατασκευαστηκαν ως επιβατικα απο τη μαμα τους, και καποια στιγμη μετατραπηκαν σε φορτηγα, κληρονομωντας τα παραθυρα.
 
Κάνοντας χάζι στο http://radar.zhaw.ch/radar.html ορισμένες φορές περνάνε κάποια τρελά σε ταχύτητα ιπτάμενα «αεροπλάνα»??? ένα παράδειγμα είναι αυτό που σας παραθέτω κάτω.
Airplane
ICAO: 5023193 (4CA5D9)

Flight
Flight Information
Flight: WX109P
Airline: Cityjet
Tracking Information
Speed: 9566 kn ?????????????????
Altitude: 15312 ft
Position: 46°50'42" N
09°48'52" E
Vertical rate: +2496 ft/min

Μπορεί κάποιος από τους γνώστες να μου το εξηγήσει και μένα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Top