Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σε σχεση με το ταξιδι μου για Ναξο , και λογο κακοκαιριας το ΠΣΚ, η ερωτηση μου ειναι , μεχρι ποσα beufort (σχετικα ειναι αυτα φυσικα) εκτελουν δρομολογια τα ΑΤR42 ? και τι γινετε σε ανεκτελεστο δρομολογιο με τους επιβατες εφοσον εχουν κανει check in ?
 
Για τους περιορισμους που αφορουν ανεμους δεν ειμαι ο πλεον αρμοδιος να σου απαντησω, οποτε θα περιμενουμε καποιο "χερι" να μας πει.

Οσο για δρομολογιο που εχει προβλημα λογω καιρου, οταν εξαντληθουν τα περιθωρια με "νεοτερες πληροφοριες λογω καιρου" και τελικα ακυρωθει η πτηση, το μονο που υποχρεουται να σου δωσει η εταιρεια, ειναι τα λεφτα του εισητηριου πισω. Οχι ομως και διαμονες,κουπονια για φαι κλπ κλπ κλπ. Αυτα δεν υποχρεουται, απλα ειναι στη διακριτικη τους ευχερεια, μιας και δεν φταιει η εταιρεια που εχει καιρο σοτν ταδε προορισμο...

Χοουπ αϊ β χελπντ :wink:
 
Re: CAT I/II/II

nikos_k.":1ggg610p said:
Γι αυτό εμείς οι Έλληνες χρησιμοποιούμε, πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου, τους όρους κυβερνήτης/συγκυβερνήτης.
ολίγον off topic
Εννοιολογικά όμως ούτε και αυτό είναι σωστό (μάλλον). Διότι ενώ στο μυαλό μας με το κυβερνήτης - συγκυβερνήτης έχουμε το πρώτος - δευτερος, στην πραγματικότητα όταν βάζουμε σαν πρώτο συνθετικό το <<συν>> σε μία λέξη αυτό δεν θα πρέπει να δηλώνει σειρά αλλά ισότητα. πχ συγκάτοικος- συνανθρωπος-συμπολεμιστής.
 
Πολύ σωστός ο Landlover. Συγκυβερνήτης λέγεται, όχι ...υποκυβερνήτης.

Στην πραγματικότητα ο όρος είναι λάθος, καθώς δεν υπάρχει θέμα συγκυβέρνησης.
 
Ποίος Μπορεί να απαντήσει?

Αν πάω και βγάλω το αεροπορικό μου εισιτήριο από το Ελ . Βενιζέλος και όχι από κάποιο πρακτορείο θα μου κοστίσει το ίδιο με το να το έβγαζα με πιστωτική?
Π.χ. Αν βγάλω από τα γκισέ τις Allitalia είναι το ίδιο σαν να το έβγαζα με πιστωτική?

Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!
 
Αν το εκδόσεις από το Ελ. Βενιζέλος θα σου κοστίσει το ίδιο που θα σου κόστιζε και με την έκδοση από πρακτορείο (τσεκαρισμένο) είτε χρησιμοποιήσεις πιστωτική είτε όχι.

Αν το βγάλεις μέσω των ιστοσελίδων (internet) των εταιρειών, συνήθως, θα σου κοστίσει λιγότερο απ' ότι να το βγάλεις απ' ευθείας από την εταιρεία είτε τηλεφωνικά, είτε αυτοπροσώπως, επειδή θεωρείται πως "απασχολείς" το προσωπικό και θέλουν αυτό να το αποφύγουν, έτσι ώστε να κάνουν τη δουλειά τους με λιγότερο προσωπικό.

Μπορείς βέβαια να τηλεφωνήσεις κατευθείαν στην Alitalia (2103534284-5) ή να επισκευθείς την ιστοσελίδα της ( http://www.alitalia.com/gr_el/ ) και να τους ρωτήσεις ακριβώς αυτό που θες να μάθεις.

Γιατί όμως Alitalia? :shock: :? Έχεις όρεξη να ψάχνεις τις βαλίτσες σου? :lol: :lol:
 
Έχω την εξής απορία (η οποία μπορεί να είναι και βλακεία, αλλά για μένα είναι απορία):
Χθες 19/10 επέστρεφα από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με την ΟΑ 164 (734 SX-BLC "ΔΙΟΝ").
Για πρώτη φορά (απ' όσες έχω ταξιδέψει εγώ)
περάσαμε σχεδόν πάνω από το ΟΑΚΑ (καθόμουν στην 2D και είδα το ΟΑΚΑ στο δεξί μου χέρι),
περάσαμε πολύ πάνω από το Ελ. Βενιζέλος κάναμε ένα κύκλο πάνω από την Εύβοια (ή τουλάχιστον νομίζω ότι ήταν η Εύβοια),
περάσαμε πάνω από Ραφήνα και προσγειωθήκαμε.
Δεν μου έχει ξανατύχει να περάσω τόσο ψηλά πάνω από το Ελ. Βενιζέλος.

Είναι σύνηθες αυτό?
 
Λογικά θα πρέπει να είναι το STAR στο LGAV για τον 21L/R που ξεκινάει από KRO. Τόσον καιρό που έχω να δώ τους χάρτες πρέπει το flightplan σας να τελείωνε σε ABLON-όνομα STAR του KRO-LGAV.

Υποθέτω τώρα, γιατί κι εγώ μένω κάτω σχεδόν από αυτή τη νοητή γραμμή και ανέκαθεν υπήρχε πολλή κυκλοφορία στα FL080-FL100 από αεροσκάφη στα ABLON SIDs. Τώρα υπάρχει πάρα πολλή κυκλοφορία και από την αντίθετη σε μεγαλύτερα ύψη (δεν ξέρω αν τώρα τα προσέχω ή αν υπήρχε πάντα :oops: )
 
μειάζει να έκανε το STAR ABLON 1B ABLON--->KEA στα 7000' με το KEA να είναι το IAF για το ILS 21L/R
 
Top