pilot767
Business-Class-Member
Καλημερα σας.
Σχετικα με τα fuel jettisoning procedures:
1)ATC CONTROL,πρεπει να ενημερωνεται αμεσα ωστε να δωσει ειτε στο α/φ που προκειτε να εκτελεσει τη διαδικασια ειτε στα α/φ που ειναι στην περιοχη instructions ωστε να μην υπαρχει αλλη κινηση που θα αντιμετωπισει προβλημα εξαιτιας της διαδικασιας.
2)*Αltitude and Area, To υψος πρεπει να ειναι αρκετο οπως γραψατε και πιο πανω ωστε το καυσιμο να εχει εξατμιστει πριν φτασει στο εδαφος.Το απαραιτητο υψος ειναι ειναι περιπου 6000ft,μπορει ομως να φτασει και ως 4000ft αν εξωτερικες συνθηκες το επιτρεπουν(πχ καλοκαιρι με υψηλες θερμοκρασιες).
3)Drill cards,H ολη διαδικασια γινεται με τη χρηση drill cards(non normal checklist) απο το πληρωμα απο την αρχη μεχρι και το τελος αυτης και η ευθυνη για την ποσοτητα του καυσιμου που θα εξαχθει ειναι του ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ.
*Επισης,η επιλογη της περιοχης δεν εξαρταται μονο απο αλλη κινηση στην περιοχη αλλα τις καιρικες συνθηκες(Εαν εχουν παρατηρηθει κεραυνοι μπορουν ευκολα να <<αναψουν>> ολο αυτο το καυσιμο
Συστημα
Απο το νομο,το συστημα πρεπει να εχει τη δυνατοτητα να εξαγει το απαιτουμενο καυσιμο μεσα σε 15 λεπτα.
Αν καταλαθος το συστημα ειναι σε jetttisoning mode οσο το αεροπλανο ειναι στο εδαφος διακοπτες(squat switches) στο συστημα προσγειωσης απενεργοπειουν το συστημα
Σχετικα με τα fuel jettisoning procedures:
1)ATC CONTROL,πρεπει να ενημερωνεται αμεσα ωστε να δωσει ειτε στο α/φ που προκειτε να εκτελεσει τη διαδικασια ειτε στα α/φ που ειναι στην περιοχη instructions ωστε να μην υπαρχει αλλη κινηση που θα αντιμετωπισει προβλημα εξαιτιας της διαδικασιας.
2)*Αltitude and Area, To υψος πρεπει να ειναι αρκετο οπως γραψατε και πιο πανω ωστε το καυσιμο να εχει εξατμιστει πριν φτασει στο εδαφος.Το απαραιτητο υψος ειναι ειναι περιπου 6000ft,μπορει ομως να φτασει και ως 4000ft αν εξωτερικες συνθηκες το επιτρεπουν(πχ καλοκαιρι με υψηλες θερμοκρασιες).
3)Drill cards,H ολη διαδικασια γινεται με τη χρηση drill cards(non normal checklist) απο το πληρωμα απο την αρχη μεχρι και το τελος αυτης και η ευθυνη για την ποσοτητα του καυσιμου που θα εξαχθει ειναι του ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ.
*Επισης,η επιλογη της περιοχης δεν εξαρταται μονο απο αλλη κινηση στην περιοχη αλλα τις καιρικες συνθηκες(Εαν εχουν παρατηρηθει κεραυνοι μπορουν ευκολα να <<αναψουν>> ολο αυτο το καυσιμο
Συστημα
Απο το νομο,το συστημα πρεπει να εχει τη δυνατοτητα να εξαγει το απαιτουμενο καυσιμο μεσα σε 15 λεπτα.
Αν καταλαθος το συστημα ειναι σε jetttisoning mode οσο το αεροπλανο ειναι στο εδαφος διακοπτες(squat switches) στο συστημα προσγειωσης απενεργοπειουν το συστημα