Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μήπως γνωρίζει κανείς από που και πότε έρχεται και ποιάς εταιρίας είναι το Antonov-124 που είδα μια φορά στη Λάρνακα; Αν υπάρχει κάποιο link που να δίνει ημερομηνίες της επίσκεψης του θα ήταν ωραία ! Ευχαριστώ !
 
Αγαπητέ δημήτρης σε πoιο ακριβώς parking ήταν το Q400? Στις περισσότερες θέσεις στην βουδαπέστη (εκτος βεβαίως από τα ramp gates) μπορείς απλώς να ξεκινήσεις το taxing, χωρίς να κανεις push back και ιδιαιτερα όταν μιλάμε για Q400 που συνήθως εάν όχι πάντα σταθμεύουν σε parking k όχι ramp.

Πάντως θυμάμαι ένα video που είχα δει με ένα MD80 η 717 δεν θυμάμαι ακριβώς, που από gate είχε βάλει reversers για να κάνει "όπισθεν" και μετά taxi. Με τις τιμές του πετρελαιου σήμερα πάντως δεν συμφέρει η όπισθεν. Εδώ μερικοί μόλις προσγειώνονται κλείνουν τον ένα κινητήρα k τροχιοδρομούν στα gates μονο με τον 2 αναμμένο για εξοικονόμηση καυσιμων
 
cavo_paradiso":2x29i2i2 said:
Αγαπητέ δημήτρης σε πoιο ακριβώς parking ήταν το Q400? Στις περισσότερες θέσεις στην βουδαπέστη (εκτος βεβαίως από τα ramp gates) μπορείς απλώς να ξεκινήσεις το taxing, χωρίς να κανεις push back και ιδιαιτερα όταν μιλάμε για Q400 που συνήθως εάν όχι πάντα σταθμεύουν σε parking k όχι ramp.

Ακριβώς απέναντι από τον πύργο ATC, πλάι σε άλλα Dash, είχε χώρο πάντως να κινηθεί εμπρός, πολύ παράξενο, έκανε κυριολεκτικά αυτό που κάνω με το Ι.Χ. :arrow: όπισθεν :arrow: πρώτη και έφυγα :mrgreen:
 
d|m|tr|s":22z9hgr0 said:
Τα Dash Q400 μπορούν να κάνουν... όπισθεν;;;

Ήμουν σε ένα τέτοιο της Malev πριν λίγες μέρες στη Βουδαπέστη και από τη θέση parking αντί να πάμε μπροστά ή να μας κάνουν pushback, ανέβασε στοιχεία (ή μάλλον έβαλε τους αναστροφείς;), έκανε πίσω και αμέσως χωρίς καθυστέρηση, έστριψε αριστερά και ξεκινήσαμε taxiing... :banana: :roll: 8)
Όχι μόνο τα Dash, αλλά και τα ATR έχω δει εγώ να κάνουν "όπισθεν". Και μάλιστα σε "δυτική χώρα"! Πάντως από όσο γνωρίζω, στις ΗΠΑ επιτρέπεται η χρήση ανάστροφης ώσης για pushback και από jets! Παρόλο που πιστεύω πως δεν είναι ό,τι καλύτερο, όχι μόνο για τους λόγους που ανέφερε ο Hastaroth, αλλά και λόγω κινδύνου εισρόφησης από τον κινητήρα διαφόρων σκουπιδιών (FOD) βρίσκονται κοντά στις εισαγωγές του!
Στην Ευρώπη, κυρίως διότι είμαστε υπερβολικά noise sensitive, η εν λόγω διαδικασία δεν επιτρέπεται να αναφέρεται ούτε σε αεροπορικά forums :twisted:
 
Καλησπέρα

ΜΙα (σειρα) ερώτηση(-εων) σχετικά με κρατήσεις εισητηρίων. Ήθελα να κλείσω πάλι ένα εισητήριο condor CHQ-DUS. Online η Condor έδινε τιμή 174 R/T. Τσέκαρα οτι δεν ήταν ειδικές τιμές προσφοράς, αλλά οι κανονικές της, αφού δεν έχει κάποια προσφορά να τρέχει. Επειδή η condor δεν δέχεται την χρεωστική μου πηγα από ταξιδιωτικό. Στο Airtickets που έψαξα δεν μου έβγαζε την Condor καθόλου. Στο ταξιδιωτικό μέσω Galileo μου είπαν άλλες τιμές με φοβερή απόκλιση περίπου 200 Oneway. (Αντι για 174 R/T). Για την επιστροφή μάλιστα έδειχνε οτι δεν υπάρχουν κενές θέσεις σε καμία κατηγορία ναύλου.

Γυρνώντας σπίτι, τσεκάρω το σαιτ να δω μπας και είχε φυγει το τελευταίο εισητήριο, αλλά βλέπω οτι υπήρχε κανονικά. Ψάχνωντας στο travelplanet24.gr είδα την πτήση στην ίδια τιμή + 8 της Visas όπως και στο σαιτ της condor, και έκανα την κράτηση κανονικά με τη χρεωστική μου.

Ερώτηση, είναι λογικά όλα τα ανωτέρω? 1.Galileo condor διαφορετική τιμή, 2. Air-Tickets-Travelplanet διαφορετικά αποτελέσματα αναζήτησης.

επίσης το confirmation απο travelplanet έχει κωδικό κράτησης που δεν ξέρω σε τι μου χρησιμεύει πέρα απο την επικοινωνία με την εταιρία. Δεν νομίζω να είναι τύπου Galileo η Amadeus καθώς αποτελείτε απο ένα γράμμα και 7 αριθμούς. ΧΥΥΥΥΥΥΥ. Μπορώ να δω την κράτηση κάπου online οπως θα μπορούσα με το confirmation της Condor?

Βάζω πολλά θέματα, αλλά δεν έχω ξανακλείσει με το travelplanet24 και είχα αυτές τις απορίες.

Ευχαριστώ για κάθε απάντηση
 
Μήπως γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια ιστοσελίδα, από την οποία μπορώ να βλέπω ζωντανά τον πύργο ελέγχου ενός αεροδρομίου; Όπως μπορούμε να τον ακούμε, γίνεται και να τον βλέπουμε; Ευχαριστώ !
 
Αν κατάλαβα καλά θέλεις αυτό: http://www.flightradar24.com/
Και μία απορία: Τα Q400 εχουν μάσκες οξυγόνου γιατί δεν έγραφε τίποτα για oxygen masks!!!
 
Εχω διαπιστώσει οτι στα Α320 της AEGEAN η ένταση του κλιματισμού πέφτει κατά την απογείωση και μετά από λίγο επανέρχεται....

Η ερώτηση μου είναι η εξής...Ο κλιματισμός χαμηλώνει αυτόματα κατά την απογείωση ή αυτό γίνεται απ'τον κυβερνήτη για εξοικονόμηση ενέργειας και συνεπώς και καυσίμου;;
Συμβαίνει το ίδιο και στα ελικοφόρα αεροσκάφοι;;


Y.Γ. Μιλάω για αεροσκάφη και πτήσεις της ΑΕGEAN γιατί απ'τη στιγμή που αντιλήφθηκα το θέμα με τον κλιματισμό,δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλη εταιρεία...
 
Ο κλιματισμος κλινει λιγο πριν την απογειωση απο τους χειρηστες για να εχουν καλητερη αποδοση οι κινητηρες,και εχει σαν αποτελεσμα εξοικονομιση καυσιμου,μετα απο την απογειωση οι χειριστες τον ανοιγουν ξανα.

Ειναι μεθοδος που χρησιμοπιειται απο πολλες αερογραμμες,αλλα αν δεν κανω λαθος η ολυμπιακη δεν το εφαρμοζει.

Αν κρινουν οι χειριστες πως θελουν να εχουν και κλιματισμο και την καλητερη αποδοση απο τους κινητηρες,χρησιμοπιουν το ΑΡU κατα την απογειωση,το οποιο αναλαμβανει το κλιματισμο.
 
Υπαρχει καμια ιστοσελιδα που να περιεχει μεσα και τον κυπριακο εναεριο χωρο γιατι αυτη δεν μας κανει την τιμη.... http://www.flightradar24.com/
 
Top