Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λες να ειναι μονο αυτο?Εγω νομιζω οτι δεν θα εχει κ πολυ κοσμο η καθε πτηση...Β-757 δεν θα εκανε λες?
 
Το θέμα ταιριάζει περισσότερο στην κατηγορία "Επάγγελμα Αεροπορία", αλλά επειδή δεν παρακολουθώ όλα τα νέα, το εκφράζω εδώ ως απορία, μην τυχόν κ έχει αναλυθεί:

EASA to move against the N-register. Έτσι τιτλοφορείται ένα "αγαπημένο" τελευταία θέμα σε διάφορα αεροπορικά φόρουμ (pprune, flyers, greekhelicopters, etc). Αναφέρει πως οι κάτοχοι πτυχίων FAA που είναι μόνιμοι κάτοικοι Ευρώπης, δεν θα μπορούν πλέον να πετούν με τα "Αμερικάνικα" πτυχία τους, αλλά θα πρέπει να τα μετατρέψουν σε JAA licences.

Είχα την εντύπωση πως αυτό ίσχυε ούτως ή άλλως εδώ και καιρό (η απαραίτητη μετατροπή από FAA σε JAA, προκειμένου να πετάξεις, τουλάχιστον στην ΕΕ). Βλέπω όμως στα φόρουμς μια γκρίνια επ'αυτού και μία απορία όσον αφορά το πόσοι θα αντέξουν το δυσβάσταχτο κόστος της μετατροπής κλπ. Τελικά, ποιά διαφορά έχει από αυτά που γνωρίζαμε; Κάτι αλλάζει με τα πρόσφατα δημοσιεύματα;

Το θέμα στο site της AOPA UK: http://www.joinaopa.com/joomla/index.ph ... Itemid=247
 
Νά ρωτήσω εγώ,ώς απορών κεντροδεξιοαριστερός ψάλτης,γιατί η JAA και η FAA δέν κάθονται σ'ένα τραπέζι να τα βρούνε και να εναρμονίσουν τίς απαιτήσεις καί τίς προδιαγραφές τους έτσι ώστε τελικά ένας πιλότος,οπουδήποτε κι'άν μένη και οπουδήποτε κι'άν θέλη να εκπαιδευτή,στο τέλος να παίρνη ένα πτυχίο που θα τού επιτρέπη να πετά οπουδήποτε στον πλανήτη αυτόν;

Διότι για ποιό λόγο ένας π.χ.Αμερικανός που έχει εργαστεί επί χρόνια στην US Airways ώς Κ1 στά A320 αλλά γιά διάφορους λόγους θέλει να μεταναστεύση στην ωραία μας Ευρώπη και να εργαστή ώς Κ1 στά A320 π.χ. τής Air France,θα πρέπη να μπή στό λούκι να μετατρέψη τά πτυχία του,να περάση εξετάσεις,να αγχωθή κλπ κλπ γιά να πετάξη τελικά τόν ίδιο ακριβώς τύπο που πετούσε στην Αμερική και στην ίδια ακριβώς "θέση";

(Ναί,ξέρω,δέν είναι "γενική" αεροπορική απορία,αλλά πάντως είναι απορία...)
 
Αγαπητέ μου hastaroth, η απάντηση είναι πολύ απλή. Οι υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας στις μεγάλες δυτικές χώρες, λειτουργούν καθαρά με κριτήρια ιδιωτικής επιχείρησης. Πρέπει να έχουν ίδια έσοδα και δεν στηρίζονται μόνο στον κρατικό προυπολογισμό. Αυτές οι μετατροπές, οι αναγνωρίσεις, τα validations, τα διαφορετικά medicals κλπ κλπ, σημαίνουν έσοδα πολύ μεγάλα, που δεν πρόκειται να τα εγκαταλέιψουν για να διευκολύνεται ο ένας και ο άλλος!
 
Ναι γνωρίζω εγώ,

Συμβαίνει πάντα. Τα πρακτορεία (όπως το airtickets) δεν επιστρέφουν τα χρήματα μέχρι να τους τα ΄δωοσυν οι αεροπορικές. Για αυτό και αυτή η τεράστια καθυστέρηση....
 
gonso":1frtt8wo said:
Αγαπητέ μου hastaroth, η απάντηση είναι πολύ απλή. Οι υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας στις μεγάλες δυτικές χώρες, λειτουργούν καθαρά με κριτήρια ιδιωτικής επιχείρησης. Πρέπει να έχουν ίδια έσοδα και δεν στηρίζονται μόνο στον κρατικό προυπολογισμό. Αυτές οι μετατροπές, οι αναγνωρίσεις, τα validations, τα διαφορετικά medicals κλπ κλπ, σημαίνουν έσοδα πολύ μεγάλα, που δεν πρόκειται να τα εγκαταλέιψουν για να διευκολύνεται ο ένας και ο άλλος!

Αγαπητέ Γόνσε (ορίστε,σού εξελλήνισα και το nickname γιά να θυμίζη όνομα μεσαιωνικού ιππότη :D ) οποιαδήποτε οικονομική μονάδα στηρίζεται,έστω και εν μέρει,στον κρατικό προϋπολογισμό,δέν θεωρείται ότι λειτουργεί καθαρά με κριτήρια ιδιωτικής επιχείρησης,αφού σε περίπτωση ζημιάς,ο κρατικός προϋπολογισμός μπαλώνει την τρύπα-ενώ σε μιά ιδιωτική επιχείρηση την τρύπα την μπαλώνει ο επιχειρηματίας από την τσέπη του.Εξ άλλου το μέγιστο "κριτήριο ιδιωτικής επιχείρησης" είναι το κέρδος που πρέπει να βγάλη ο επιχειρηματίας-και δέν νομίζω ότι οι ΥΠΑ ενδιαφέρονται να είναι κερδοφόρες,διότι δέν ανήκουν σε επιχειρηματίες αλλά στό εκάστοτε κράτος.Πέραν τούτου όμως,πιστεύω ότι οι μεγάλες αυτές δυτικές ΥΠΑ δέν ασχολούνται μόνο με μετατροπές πτυχίων και medicals,αλλά έχουν και άλλες αρμοδιότητες που (μπορούν να) αποφέρουν έσοδα,οπότε είναι άσκοπο να συντηρήται ο παραλογισμός τού να απαιτήται διαφορετική ιατρική και γνωστική ικανότητα γιά να πετάξη κάποιος π.χ το 747 στην Ευρώπη απ'ό,τι στην Αμερική.

Αλλωστε,μιλάμε εδώ γιά την FAA (δηλαδή την ΥΠΑ τών ΗΠΑ :lol: ) και την JAA (δηλαδή την "ΥΠΑ" τής Ευρωπαϊκής Ενωσης).Αν αρχίσουν και οι ΥΠΑ τών Ασιατικών χωρών και τών Αφρικανικών να εφαρμόζουν κι'αυτές διαφορετικά medicals και να απαιτούν μετατροπές πτυχίων με δικά τους κριτήρια,το κάτσαμε το αεροπλάνο......

Τό επιχείρημα "είναι πολλά τά λεφτά" βέβαια προβάλλεται συχνότατα,αλλά παντού τα λεφτά είναι πολλά (δυστυχώς όμως δέν έρχονται στην τσέπη μας).
 
Ξέρετε αν μπορώ να βρω πουθενά κανένα συγκεντρωτικό αρχείο με όλες τις καθημερινές πτήσεις OAL και Α3 εσωτερικού εξωτερικού? Επίσης δεν ξέρω αν ζητάω πολλά απλά μήπως ξέρετε αν μπορώ να βρω σε ένα αρχείο όλες τις καθημερινές αφίξεις σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
 
pas7":1cqzo3fr said:
Ξέρετε αν μπορώ να βρω πουθενά κανένα συγκεντρωτικό αρχείο με όλες τις καθημερινές πτήσεις OAL και Α3 εσωτερικού εξωτερικού? Επίσης δεν ξέρω αν ζητάω πολλά απλά μήπως ξέρετε αν μπορώ να βρω σε ένα αρχείο όλες τις καθημερινές αφίξεις σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Κανείς?? Το χρειάζομαι για μια εργασία...
 
Άν μπορεί κανείς να βοηθήσει.Εχτές 8/10/10 στο αεροδρόμιο της Ρόδου ήταν σταθμευμένο ένα fokker-50 με νηολόγιο SX-BRS.Γνωρίζει κανείς τί και πώς?
 
pas7 έγραψε:
Ξέρετε αν μπορώ να βρω πουθενά κανένα συγκεντρωτικό αρχείο με όλες τις καθημερινές πτήσεις OAL και Α3 εσωτερικού εξωτερικού? Επίσης δεν ξέρω αν ζητάω πολλά απλά μήπως ξέρετε αν μπορώ να βρω σε ένα αρχείο όλες τις καθημερινές αφίξεις σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Κανείς?? Το χρειάζομαι για μια εργασία...

Μπορείς να μπεις στην ιστοσελίδα του Αερολιμένα Αθηνών (http://www.aia.gr), όπου μπορείς να δεις όλες τις αφίξεις και αναχωρήσεις προς και από αυτό, και να απομονώσεις από εκεί τις πτήσεις της ΟΑ και της Α3. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και από την ιστοσελίδα του αεροδρομίου Μακεδονία. Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια δεν νομίζω να έχουν καν ιστοσελίδα ή να παρέχουν τέτοια ενημέρωση, αλλά μπορείς να το ψάξεις.
Συμβουλεύσου τέλος τις ιστοσελίδες των δύο εταιρειών - πάρε από εκεί πληροφορίες για τα δρομολόγια ή τα real-time information (όπου υπάρχει). Καλή επιτυχία!
 
Top