Volotea στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter EFL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επίσης CFU-SXB
 
Έχει κανείς καμιά ιδέα τί μπορεί να είναι το ακόλουθο;
Το είδα πριν από λίγο (29/05/2019 - 19.50)
 

Attachments

  • Screenshot_2019-05-29 Live Flight Tracker .png
    Screenshot_2019-05-29 Live Flight Tracker .png
    259,5 KB · Προβολές: 2.455
Πρόκειται για λάθος, διότι είναι η επιστροφή της πτήση που εκτελεί η Volotea από Αθήνα προς Μύκονο.
 
Αν κάποιος έβγαζε με δική του πρωτοβουλία εισιτήριο με πτήση αργότερα (βλέπω στον πίνακα έχει η ολυμπιακή στις 20.20 και στις 21.40 και sky στις 21.15) μη αποδεχόμενος τη λύση του καραβιού, θα μπορούσε να διεκδικήσει το ποσό από τη volotea; ακόμη κι αν χρειαζόταν να απευθυνθεί στην υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας;
 
Εμενα μου θυμιζει την περίπτωση της FR με την Τιμισοαρα...Ξερουμε γιατι ακυρώθηκε η πτηση;
 
ckabi":2mg7wp2h said:
Αν κάποιος έβγαζε με δική του πρωτοβουλία εισιτήριο με πτήση αργότερα (βλέπω στον πίνακα έχει η ολυμπιακή στις 20.20 και στις 21.40 και sky στις 21.15) μη αποδεχόμενος τη λύση του καραβιού, θα μπορούσε να διεκδικήσει το ποσό από τη volotea; ακόμη κι αν χρειαζόταν να απευθυνθεί στην υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας;

Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά προσωπικά, θα έλεγα ναι. Σε περίπτωση ακύρωσης η αεροπορική έχει την υποχρέωση να προσφέρει εναλλακτική μεταφορά υπό παρεμφερείς όρους και το ταχύτερο δυνατόν. Εισιτήριο με καράβι την επόμενη μέρα δεν είναι ούτε το ταχύτερο δυνατό, ούτε υπό παρεμφερείς όρους.

Δηλ. θα είχε την υποχρέωση να προσφέρει άλλη πτήση, είτε με άλλες εταιρίες, είτε στέλνοντας δικό της αεροπλάνο (εάν η ακύρωση ήτανε λόγω τεχνικής βλάβης).

Εκτός εάν λόγω καιρού, κλεισίματος ενός αεροδρομίου κλπ. δεν είναι δυνατό η μεταφορά με άλλη πτήση, δεν δικαιολογείται τέτοια συμπεριφορά.
 
Εφοσον η ακυρωση ηταν υπαιτιότητα της εταιρειας οι εναλλακτικες ειναι επιστροφη χρηματων ή re-routing under comparable transport conditions at the earliest opportunity. Και φυσικά δικαιούται κάποιος και τη γνωστη αποζημίωση.

Για μια πτηση εσωτερικου 20 λεπτων που τα διαθεσιμα δρομολογια απο αλλες εταιρειες ειναι δεδομενα και σε περιοδο του ετους που δεν υπαρχουν αρκετες διαθεσιμες θεσεις, πολλες φορες δεν υπαρχουν και ιδιαιτερες (αεροπορικες) εναλλακτικες για να φτασεις αμεσα στον προορισμο σου. Δηλαδη αν οι επομενες διαθεσιμες θεσεις ειναι 1 ή 2 μερες μετα, ισως το πλοιο ειναι ο ταχυτερος τροπος επιστροφης για μια τοσο συντομη πτηση εσωτερικου.
 
Ενδεικτικά, την Κυριακή υπήρξε και ένα πρόβλημα με την πτήση της Ρόδου (reg. EI-EXA), η οποία από 08:50, πήρε αρχικά ETD 00:15, αλλά τελικά πέταξε 02:15 της Δευτέρας.

Και με το Blue Star να πήγαινε κανείς, πιο γρήγορα θα έφτανε...
 
spotterakis":3trcr5tw said:
Εμενα μου θυμιζει την περίπτωση της FR με την Τιμισοαρα...Ξερουμε γιατι ακυρώθηκε η πτηση;

Η πτήση προφανώς ακυρώθηκε λόγω βλάβης στο EI-EWI το οποίο είναι ένα από τα δύο αεροσκάφη που έχει βάση στην Αθήνα και έτσι έμεινε μόνο το EI-EXA για να βγάλει όλες τις άλλες πτήσεις της Κυριακής με μεγάλες όμως καθυστερήσεις. Αργά την νύχτα της Κυριακής προς Δευτέρα ήρθε το EI-FCB για να αντικαταστήσει το EI-EWI.
 
Top