Volotea στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter EFL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όταν διάβασα αυτό με το πλοίο, νομιζα ότι είχα πέσει σε fake news. Σοβαρά τώρα η εναλλακτική που δώσαν ήταν το πλοίο, όταν υπήρχαν και άλλες πτήσεις;
 
Τέτοια εποχή, χλωμό το βλέπω να είχαν μείνει θέσεις
 
Μα καλά, εάν δεν υπήρχαν αρκετές θέσεις σε εναλλακτικές πτήσεις εντός λογικού χρονικού διαστήματος (ούτε δικές της ούτε άλλης εταιρίας), θα έπρεπε η Volotea να στείλει δικό της αεροπλάνο.

Το ότι για όποιον λόγο κι αν είναι δεν το έκανε (για οικονομικούς λόγους, γιατί δεν έχει περιθώριο κλπ.), κατά τη γνώμη μου δεν σημαίνει ότι ένας επιβάτης είναι αναγκασμένος να δεχτεί τη μεταφορά με πλοίο, και μάλιστα μια μέρα αργότερα. Δηλ. εάν κάποιος βρίσκει εισιτήριο σε άλλη πτήση, μάλλον έχει την υποχρέωση να του καλύψει τα έξδοα.
 
Κατάλαβα ότι ακυρώθηκε, προφανώς λόγω τεχνικής βλάβης. Δηλ. η ακύρωση ήτανε ευθύνη της Volotea, όχι λόγω κακοκαιρίας κλπ.. Το ότι η ίδια δεν έχει περιθώριο στο πρόγραμμά της δεν σημαίνει ότι μπορεί να πει απλά στους επιβάτες «συγγνώμη, ακυρώσαμε τη πτήση σας (χάλασε το αεροπλάνο και δεν έχουμε άλλο), πάρτε το καράβι»

Και μπορεί ότι σε κοντινές αποστάσεις να είσαι πιο γρήγορο με πλοίο/ τρένο /λεωφορείο κλπ., αλλά η ερώτηση ήτανε εάν – από νομική άποψη – σε τέτοια περίπτωση μπορείς να κλείσεις εσύ άλλο εισιτήριο και να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω. Κι εκεί θεωρώ ότι το δικαιούσαι.
 
Οχι. Συμφωνα με τον ευρωπαικο κανονισμο τις δυνατοτητες re-routing τις δινει η εταιρεια. Δεν τις ψαχνει ο καθε επιβατης μονος του.

The airline must offer you, on a one off basis, a choice between:

1. the reimbursement of your ticket and, if you have a connecting flight, a return flight to the airport of departure at the earliest opportunity
2. re-routing to your final destination at the earliest opportunity or,
3. re-routing at a later date at your convenience [under comparable transport conditions, subject to the availability of seats].

As soon as you have chosen one of these three options, you no longer have rights in relation to the other two options.
 
LEKPO1A":26v53925 said:
...
2. re-routing to your final destination at the earliest opportunity or,
...

Που όμως οι περισσότερες εταιρίες το μεταφράζουν καταχρηστικά σε "re-routing to your final destination at the earliest opportunity with the same airline"
Τι να την κάνω την earliest opportunity αν η επόμενη πτήση της ίδιας εταιρίας είναι σε δύο μέρες πχ αλλά έχει άλλη εταιρία πτήση (& διαθέσιμες θέσεις) την ίδια μέρα; Αν πετάω με Aegean για Lamezia Terme πχ και ακυρώσουν την πτήση της Παρασκευής, θα με στείλουν την επόμενη Τρίτη που έχει ξανά πτήση; Δεν πρέπει να με βάλουν σε πτήση της Alitalia;
Θεωρώ ότι θέλουν και λίγη πίεση και πρήξιμο σε τέτοιες περιπτώσεις για να προσφέρουν όλες τις εναλλακτικές, ακόμα και εκτός εταιρίας/group/alliance
Κάτι τέτοιο μου έτυχε με την Air Europa που ακύρωσε την πτήση της Τρίτης Μαδρίτη Αθήνα και με έβαλε δύο μέρες μετά, δεν με ενημέρωσε σχετικά και το ανακάλυψα μόνος μου. Υπήρχε βέβαια το περιθώριο για refund, αλλά δεν μου έδωσε δυνατότητα επιλογής, αν και τους άφησα περιθώριο 2 βδομάδες μπας και στείλουν e-mail.
 
AirNewZealand":34x0oun6 said:
Που όμως οι περισσότερες εταιρίες το μεταφράζουν καταχρηστικά σε "re-routing to your final destination at the earliest opportunity with the same airline"

Η ρυαναιρ μού ειχε κάνει το ίδιο με εναλλακτική μια βδομάδα μετα, καθώς οι επόμενες 2 πτήσεις είχαν ήδη γεμίσει τις όποιες άδειες θέσεις τους...Όταν μάλιστα είχα ζητήσει αποζημίωση, μου είπαν:

As your flight was not requested to be chmnaged to the next availbale one we are sorry to inform you that we are unable to fulfill your compensation request.

Και κερατάς και δαρμένος δηλαδή.
 
Έτσι είναι, αυτό που προσφέρουν οι αεροπορικές σαν εναλλακτική μεταφορά, συχνά δεν είναι αυτό που θα έπρεπε να προσφέρουν σύμφωνα με τον Κανονισμό.

Και σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλ. εάν η αεροπορική δεν συμπληρώνει τις υποχρεώσεις της από τον κανονισμό, νομίζω ότι έχεις το δικαίωμα να φροντίσεις εσύ για άλλη πτήση και να ζητάς τα λεφτά σου πίσω.

Διαφορετικά, οι αεροπορικές θα μπορούσαν να πουλάνε πτήσεις και μετά να τις ακυρώσουν και να στείλουν τους επιβάτες σε πλοίο / τρένο / λεωφορείο οπότε κάτι τέτοιο τους συμφέρει οικονομικά….
 
Λυών, Μασσαλία, Σπλιτ και Κάλιαρι :shock: οι νέοι προορισμοί της εταιρείας από το αεροδρόμιο της Αθήνας για το καλοκαίρι του 2020!
 
Top