Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καραμήτρος Air":302w6bxd said:
Αν κρίνουμε απο τα αποτελέσματα που ανακοινώνει η ίδια η εταιρία και τα περιθώρια κέρδους της κάθε άλλο από ανάγκη για επιδοτήσεις εχει.
Είτε αυτές είναι ζεστό χρήμα απο τους δήμους, επιμελητήρια και περιφέρειες είτε είναι απευθείας από το Ελληνικό δημόσιο.
Ζεστό χρήμα δεν υπάρχει, αλλά και να υπήρχε δεν παίζει, απαγορεύεται από την Ε.Ε. Διαφορετικά θα είχαμε ακόμα την παλιά Ολυμπιακή Αεροφλότ και η Ryanair δεν θα τολμούσε να σκεφτεί για ελληνική αγορά.
Καραμήτρος Air":302w6bxd said:
ΑΝ ποτέ γίνουν μειώσεις στους φόρους και τα τέλη των Ελληνικών αεροδρομίων θα πρέπει να ισχύουν για όλες ανεξαιρέτως τις εταιρίες.
Πολύ σωστά. Υπάρχει εθνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, και αν αυτή δεν κάνει σωστά την δουλειά της, Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
 
Καραμήτρος Air":2wf3bv75 said:
Αν κρίνουμε απο τα αποτελέσματα που ανακοινώνει η ίδια η εταιρία και τα περιθώρια κέρδους της κάθε άλλο από ανάγκη για επιδοτήσεις εχει.
Kάθε ιδιωτική εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της έχει μόνο ένα σκοπό, την μεγιστοποίηση των κερδών της. Oποιαδήποτε πηγή εσόδων λοιπόν, ευπρόσδεκτη...

sv1xv":2wf3bv75 said:
Ζεστό χρήμα δεν υπάρχει, αλλά και να υπήρχε δεν παίζει, απαγορεύεται από την Ε.Ε. Διαφορετικά θα είχαμε ακόμα την παλιά Ολυμπιακή Αεροφλότ και η Ryanair δεν θα τολμούσε να σκεφτεί για ελληνική αγορά.
Η συνδιαφήμιση όμως δεν απαγορεύεται. Γενικώς, όπως και έχει αποδειχτεί, τρόποι υπάρχουν να δωθούν επιδοτήσεις όχι μόνο στην FR αλλά και την Α3, ακόμη και στην TUI δίνονται χρήματα...
 
Φυσικά κάθε ιδιωτική επιχείρηση έχει σκοπό το κέρδος, και κάθε πηγή επιδοτήσεων είναι ευπρόσδεκτη.

Αλλά ο τρόπος με τον οποίον η FR εμφανίζεται λέγοντας ότι θα ήθελε να φέρει δεν ξέρω πόσες χιλιάδες τουρίστες, να υποστηρίξει τους φτωχούς Έλληνες με φθηνά εισιτήρια κλπ., αλλά το κακό κράτος / τα κακά αεροδρόμια δεν την αφήνουν (γιατί ζητάνε και φόρους...) μόνο γελοίος είναι…
 
Μα αυτοί δεν έλεγαν τόσα χρόνια δεν ερχόμαστε στην Ελλάδα αν δε μειωθούν οι φόροι αεροδρομίου, ότι δε θα πατήσουν ποτέ στην Αθήνα κλπ. κλπ. ?

Τελικά όχι μόνο ήρθαν στην Αθήνα με καμμία μείωση ουσιαστική στις χρεώσεις, αλλά κάθε χρόνο αυξάνουν τα αεροπλάνα που χρησιμοποιούν στον ελλαδικό χώρο. Δε θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς όταν οι απαιτήσεις του τουριστικού κοινού επιβάλλουν να περιληφθεί η Ελλάδα στους προορισμούς τους...

Συμπέρασμα: Ευτυχώς που δε τους προσέφερε κανείς καμμία έκπτωση και χορηγία. Αναγκάστηκαν και ήρθαν !
 
OA701":2ln3kpda said:
Η συνδιαφήμιση όμως δεν απαγορεύεται.
Αν είναι κραυγαλέα προς όφελος μόνο μιας εταιρείας και στην δαπάνη εμπλέκεται μόνο το δημόσιο, επίσης απαγορεύεται, δεδομένου ότι θα προσφύγουν οι ανταγωνιστές. Αν γίνεται κάπως κομψά και φαίνεται ότι και η αεροπορική εταιρεία συμμετέχει στην διαφημιστική δαπάνη, τότε μπαίνουμε σε μια γκρίζα περιοχή όπου συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Επίσης πολλοί οργανισμοί τύπου "επιμελητήρια" κλπ στην Ελλάδα είναι ΝΠΔΔ, δηλαδή νομικά "κράτος". Σε άλλες χώρες είναι ιδιωτικοί οργανισμοί και δεν υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα.
 
Δεν είναι απόλυτα αυτά και έχει αποδειχτεί. Κανείς δεν κυνηγάει αυτούς που παίρνουν λεφτά, αντιθετώς αυτοί που δεν παίρνουν ψάχνουν πώς θα το κάνουν και αυτοί.

Θεωρητικά, κανείς δε χρειάζεται λεφτά γιατι τα αεροπλάνα γεμίζουν μόνα τους μέσα Ιούνη με μέσα Σεπτέμβρη και υπο νορμάλ συνθήκες, ωστόσο για να πετάει ο άλλος ένα επτάμηνο θέλει επιμερισμό του κόστους. Αλλιώς πάει στον επόμενο...
 
Re: Ryanair

Η Ryanair πρόσθεσε πτησεις στο δρομολόγιο SKG-ATH-SKG ή ειναι η ιδεα μου;; :rolleyes:
 
Re: Ryanair

Το τερμάτισε! Φαίνεται πως το 5ο αεροσκάφος που θα φέρει από το χειμώνα, είχε κάποιες "τρύπες" στο πρόγραμμά του και έτσι αύξησε το ATH-SKG-ATH σε 8 ημερησίως :!:
 
Re: Ryanair

Oι Ιρλανδοί τρολάρουν όχι μόνο Α3 κ EL αλλά και ΟΣΕ, ΚΤΕΛ, ΙΧ κλπ Να δούμε πόσο θα το τραβήξουν...
 
Re: Ryanair

Και με τιμές χώμα,οι πτησεις θα εχουν μεγάλο load factor :p
 
Top