Το καλοκαιρινό πρόγραμμα Θεσσαλονίκης για το 2016, ανακοίνωσε σήμερα η Ryanair, με ένα νέο καθημερινό δρομολόγιο προς την Μπολόνια
Ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair, Ντέιβιντ ο΄ Μπράιαν κατήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη ότι η Ryanair, που πλέον με ποσοστό 16% κατέχει το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο της αεροπορικής αγοράς στην Ελλάδα, θέλει να αναπτυχθεί ταχύτερα αλλά η ελληνική κυβέρνηση δεν μπαίνει καν στον κόπο να απαντήσει στις προτάσεις της για ανάπτυξη των αερομεταφορών.
«Ζητήσαμε μείωση των φόρων για να συνεχιστεί η πτήση Λονδίνο- Χανιά και το χειμώνα. Απάντηση δεν πήραμε. Ζητήσαμε, τη δεύτερη φορά, να μειωθούν επίσης οι φόροι για να αρχίσει η πτήση Θεσσαλονίκη- Χανιά, ένα μήνα νωρίτερα, Μάρτιο αντί για Απριλίο. Πάλι δεν πήραμε απάντηση», αποκάλυψε ο κ. Ο΄ Μπράιαν, προσθέτοντας:
Η Ryanair, από το τέλος Οκτωβρίου προσθέτει ακόμη ένα αεροπλάνο στο hub της Αθήνας(από 4 σε 5 αεροσκάφη), ενώ σκέπτεται, να φέρει ακόμη ένα αεροπλάνο , είτε στη Θεσσαλονίκη, είτε στα Χανιά, είτε να δημιουργήσει μία νέα βάση σε Ρόδο ή Κω. Ωστόσο, μία τέτοια επένδυση, θα πρέπει να δικαιολογείται από άποψη κόστους. Άν όχι, η άλλη επιλογή είναι η τοποθέτηση του αεροσκάφους στη Μάλτα.