Μεταφέρω περιληπτικά τα πιο σημαντικά της συνέντευξης του κ. Ο' Μπράιεν:
- Οτιδήποτε έχω ακούσει και διαβάσει από τη νέα κυβέρνηση φαίνεται απολύτως λογικό. Σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία δεν έλεγε τίποτε. Στην πραγματικότητα ούτε καν απαντούσε στα γράμματά μας!
- Προτείναμε στην κυβέρνηση να μειώσει τα τέλη και σε αντάλλαγμα θα λάβει αύξηση της επιβατικής κίνησης. Θα προσθέσουμε 5 εκατ. επιβάτες την επόμενη τριετία, φτάνοντας συνολικά τα 10 εκατομμύρια.
- Είχα δεσμευτεί στην κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη ότι η Ryanair θα συνεχίσει να πετάει και τον χειμώνα από το Λονδίνο στα Χανιά αν η κυβέρνηση απέσυρε το τέλος των 12 ευρώ. Δεν μας απάντησε και αυτό ήταν κάτι που μας φάνηκε παράδοξο. Το αποτέλεσμα ήταν: κανένας επιβάτης και κανένας φόρος. Οι υπουργοί Τουρισμού της Ισπανίας και του Μαρόκο τουλάχιστον μου απαντούν.
- Η κυβέρνηση δεν πρέπει να επαναλάβει το λάθος που έχει γίνει με το αεροδρόμιο της Αθήνας. «Η κατοχή του αεροδρομίου από τους Γερμανούς υπήρξε καταστροφική» σημείωσε
- Η πρακτική του «Ελ. Βενιζέλος» δεν λειτουργεί αποδοτικά. «Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μιλούν για κίνητρα, την ώρα που τσεπώνουν ένα πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από ό,τι η Φρανκφούρτη, η οποία έχει 58 εκατ. επιβάτες με λιγότερο από 1 εκατ. μόνιμο πληθυσμό.
Η Αθήνα έχει λιγότερο από 16 εκατ. επιβάτες και 4 εκατ. κατοίκους.
Αν είναι σίγουροι ότι κινητροδοτούν την ανάπτυξη του αεροδρομίου, τότε είναι προφανώς ανίκανοι. Δεν νομίζω όμως ότι είναι ανίκανοι. Είναι ένα εξαιρετικό μονοπώλιο!
- Στην κριτική ότι η Ryanair ζητεί επιδοτήσεις από περιφέρειες και δήμους για να εκτελεί πτήσεις, όπως στην πρόσφατη περίπτωση του Βόλου, ο κ. Ο' Μπράιεν απαντά ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για μια συγκεκριμένη βάση κόστους και προκειμένου να διατηρηθεί μια πτήση και πέραν της περιόδου αιχμής, τότε χρειάζονται έσοδα. Αν μπορούν να προέλθουν από το μάρκετινγκ, έχει καλώς, παρατηρεί.