Αρκετά γελάσαμε, αλλά φαίνεται οτι η πλάκα παρατραβάει. Κάθε εισητήριο είναι ουσιαστικά ένα συμβόλαιο ανάμεσα στον επιβάτη κ στην εταιρεία. Αποδέχεσαι τους όρους κ πετάς. Αν δεις οτι κάποια άλλη εταιρεία προσφέρει κάτι ευνοικότερο (περισσότερα κιλά πχ), την επιλέγεις. Απο την μεριά της, η εταιρεία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Όπως εσύ θες να κερδίσεις απο την επιχείρησή σου, έτσι θέλουν κ αυτοί.
Όσον αφορά το βάρος: προχθές στην Αθήνα, σε επιβίβαση για Θεσσαλονίκη, είχα 22 κιλά κ κάτι. Ξέροντας οτι είναι περισσότερα απο ότι επιτρέπεται, είχα κάποιο χόρο στην χειραποσκευή για να βγάλω πράγματα απο την βαλίτσα αν χρειαζόταν. Με το που την ζυγίζω, ο υπάλληλος κοιτάει την οθόνη του κ ψιλοδαγκώνεται, σαν να σκεφτόταν 'να τον χρεώσω ή όχι', κ εκείνη την στιγμή του λέω 'μήπως να βγάλω κάτι απο την βαλίτσα;' κ μου λέει 'οχι, δεν πειράζει', τον ευχαρίστησα κ η κουβέντα τελείωσε εκεί.
Αυτό τώρα δεν σημαίνει οτι εγω μεθάυριο έχω το δικαίωμα να πάω ξανα στην Α3 κ να το πάιξω μαγκας, κ να πω οτι στην Αθήνα με άφησαν κ πέταξα με 23 κιλά. Για όνομα του Θεού. Φυσικά και έπρεπε να τον ευχαριστήσω τον άνθρωπο γιατί αν κ παραβίασα τους όρους του εισητηρίου μου, το αναγνώρισα, κ αυτός μου την 'χάρισε'. Δεν έχω μπλε κάρτα της Α3 ακόμα. Αν κ έχω πετάξει σίγουρα περισσότερες φορές απο τον φίλο μας που παραπονιέται, αν κρατήσουμε τον αριθμό 110.
Κ για να τελειώνουμε με αυτό. Δεν πας να πετάς κάθε μέρα; Δεν σημαίνει οτι η Α3 κ οποιαδήποτε Α3 πρέπει να ανεχτούν τον οποιοδήποτε να παραβιάζει συστηματικά τους όρους της. Ναι μεν ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά όλα έχουν ένα όριο. Η κάθε εταιρεία κ επιχείρηση θα γίνει χαλί να την πατήσει ο κάθε καλός πελάτης, όπως αναμφίβολα όπως λές είσαι εσύ, αλλά απο την στιγμή που εσύ σαν πελάτης αρχίζεις κ εκμεταλλέυεσαι την εταιρεία/επιχείρηση, τότε αυτή ίσως αντιδράσει ανάλογα.
Κ αυτό το 'φιλικό' 10ευρω μπορεί να ήταν μια προειδοποίηση, μιας κ η εταιρεία ίσως να μπορεί να δει τι παίρνεις μαζί σου κατα μέσο όρο. Όλοι ανέφεραν νωρίτερα οτι σε χρέωσαν πολύ λιγότερο απο ότι έπρεπε, κ μάλλον για 'προειδοποίηση' πρόκειται, κ βλέποντας οτι έισαι καλός πελάτης τους, χρεώσαν ένα συμβολικό ποσό.
Αντί λοιπόν να είσαι αχάριστος κ να πεις οτι τόσες φορές στην χάρισαν κ να αναγνωρίσεις οτι έχουν κ αυτοί το δικαίωμα να απαιτήσουν απο εσένα αυτά που έχετε αμοιβάια συμφωνήσει, πας να την βγείς κ απο πάνω; Κ εδώ σου έβγαλαν κόκκινη καμιά 10αριά άτομα, κ αντι να πεις 'ντάξει ρε παιδιά, λάθος μου, παροξυσμός της στιγμής ήταν κ το έγραψα, ας το ξεχάσουμε', επιμένεις ακόμα;;;;; Που να σε χρέωναν κ 100 ευρώ τι θα γινόταν!!! Δλδ στις άλλες εταιρείες που σε χρέωσαν στην Ευρώπη, γιατί δεν παραπονέθηκες; Γιατί δεν είπες 'σας έδωσα χψω ευρώ κ θέλω 87 κιλά αποσκευή γιατί είμαι ο πελάτης σας, με έχετε ανάγκη κ κάνω ότι θέλω;'
Ευτυχώς που άνοιξε κ η ΖF τώρα κ έχεις πολλές επιλογές...τυχερέ!
Για να είμαι αντικειμενικός, θα σου δώσω δίκιο στην άποψη οτι 'καποιοι πετάνε μόνο με ένα τσαντάκι' κ τα κιλά που δεν παίρνουν αυτοί θα μπορούσαν ίσως να χαριστούν σε κάποιον άλλον. Αυτό σηκώνει συζήτηση αλλού, μιας κ είναι πολύ 'φιλοσοφικό' ερώτημα, αλλά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση οτι μπορεί εσύ κ εγώ να ποντάρουμε σε αυτό, κ σαν επιχείρημα να απαιτούμε να πάρουμε μαζί την προίκα μας. Μάλλον κ γι αυτό ήσουν ευνοημένος τις 109 απο τις 110 φορές. Είτε γιατί το αεροπλάνο είναι άδειο, είτε γιατί είχε πολλούς 'τσαντάκηδες', κ όχι γιατί πετάς μαζί τους μια φορά ανα τρείς μέρες. Οπότε, ξαναδες το όλο θε΄μα απο την αρχή, κ απο μια άλλη οπτική γωνία, κ θα δεις οτι δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, κ οτι η Α3 δεν σε μισεί τόσο πολύ ώστε να τολμήσει να σε χρεώσει 2 ευρώ το κιλό χωρίς λόγο...
Φιλικά