Βάρος αποσκευών

  • Thread starter Thread starter Stelios
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ναι, στην αρχή μπαίναμε ΜΟΝΟ από φυσούνες, αλλά μόλις έγινε φτασμένη η Α3 τις έκοψε. Επίσης το Avro, ήταν 98 θέσεων ενώ τώρα είναι 112. Αντί να βελτιώνονται οι υπηρεσίες, χειροτερεύουν. Και ξαναλέω, ότι εφόσον πληρώνω 235 για εσωτερικο (ενώ έχω πάει πχ Σουηδία, Ιταλία, Δανία, Γερμανία με 25 και 40) και στν Athens με 119 πηγαινέλα με σάντουιτς, ποτό, με επιβίβαση σε 7 λεπτά, και Embraer 145 (κλάσεις ανώτερο από το RJ και το ξέρετε), ναι είμαι σπαστικός, και θεωρώ ξεφτίλα τα 10 ευρώ. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ είναι ο επιβάτης. Τίποτα άλλο. Τα αεροπλάνα δεν πετάνε για διασκέδαση, αλλά για τους επιβάτες.
 
Αφού είσαι τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο απαιτητικός γιατί δεν κανονίζεις το επόμενο επαγγελματικό σου ταξίδι με την GainJet ή κάποια άλλη αντίστοιχη εταιρεία? Και μόνος σου θα είσαι στο αεροπλάνο και όσα κιλά θέλεις θα κουβαλήσεις και δε θα πληρώσεις υπέρβαρο. :D

Η διαμαρτυρία σου, όσο δίκαιη κι αν είναι μέσα σου για δικούς σου λόγους, δεν έχει καμία νομική υπόσταση αφου κατα δήλωσή σου είσαι ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΚΑΘ' ΥΠΟΤΡΟΠΗ. Επιτέλους κάποιος τυπικός υπάλληλος σε τσάκωσε και γκρεμίστηκε το σύμπαν σου. Όσο για τις φυσούνες, τι να πούμε κι εμείς οι υπανάπτυκτοι, πρωτόγονοι και τροφοσυλλέκτες κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, που επιβιβαζόμαστε "λεωφοριάτοι" (ζητώ ταπεινά συγγνώμη για τον βαρβαρισμό μου) σε κάθε μας πτήση και θαυμάζουμε το ΘΑΥΜΑ του αεροπορικού πολιτισμού = φυσούνα μόνο όταν πετάμε προς Αθήνα ή στο εξωτερικό. Από το επόμενο κιόλας ταξίδι μου, θ' αρχίσω να φωτογραφίζω Jetways (τουλάχιστον να το λέμε σωστά) μαζί με όλα τα υπόλοιπα αξιοθέατα.

Παρεπιπτόντως τα RJ της Α3 είναι σταθμευμένα σε remote στο ΕΛ.ΒΕΝ και ως εκ τούτου δεν επιδέχονται jetway. Επίσης έχω επιβιβαστεί και αποβιβαστεί με κοινή σκάλα αρμόζουσα στην αεροπορική πλέμπα σε 734, 735, Μ80, 100, 70, 319 των LOT, LH, AZ,AF, BA, MA, CSA σε MUC, WAW, CDG, PRG, BUD (αεροδρόμια που είχαν "φυσούνες" από γεννέσεως κόσμου) και δεν έπαθα τίποτα, αντιθέτως έβγαλα καταπληκτικές φωτογραφίες.

Εδώ πάνω στο "χωριό" μου λέμε : Έναν του διναν :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , τό 'θελε και ξυρισμένο.
 
Ωραίοι χαρακτηρισμοί γράφτηκαν πάντως, η εντύπωση που παίρνω είναι οτί όταν κάποιος δουλεύει σε αεροδρόμιο (βλ επίγεια εξυπηρέτηση?) μπορεί να χαρακτηρίζει πελάτες χωρίς να τους ξέρει..οι ίδιοι που πετάν σχεδόν ποτέ, βγάζουν διάφορα κομπλεξ τους ακόμα κ κατά την εργασία τους ..

Κ αν για τον επιβάτη τα 10Ε είναι ξεφτίλα, για την Α3 που του τα χει πάρει μαζεμένα τι είναι ("σκόντο" σε καλούς πελάτες γίνεται απο τα μπακάλικα μέχρι τους κατασκευαστές δορυφόρων)?

Κ επειδή όπως γράφτηκε το κέρδος είναι ο σκοπός, το αν θα πάμε όλοι by the book μένει να το δείξει ο ανταγωνισμός..
 
Αρκετά γελάσαμε, αλλά φαίνεται οτι η πλάκα παρατραβάει. Κάθε εισητήριο είναι ουσιαστικά ένα συμβόλαιο ανάμεσα στον επιβάτη κ στην εταιρεία. Αποδέχεσαι τους όρους κ πετάς. Αν δεις οτι κάποια άλλη εταιρεία προσφέρει κάτι ευνοικότερο (περισσότερα κιλά πχ), την επιλέγεις. Απο την μεριά της, η εταιρεία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Όπως εσύ θες να κερδίσεις απο την επιχείρησή σου, έτσι θέλουν κ αυτοί.

Όσον αφορά το βάρος: προχθές στην Αθήνα, σε επιβίβαση για Θεσσαλονίκη, είχα 22 κιλά κ κάτι. Ξέροντας οτι είναι περισσότερα απο ότι επιτρέπεται, είχα κάποιο χόρο στην χειραποσκευή για να βγάλω πράγματα απο την βαλίτσα αν χρειαζόταν. Με το που την ζυγίζω, ο υπάλληλος κοιτάει την οθόνη του κ ψιλοδαγκώνεται, σαν να σκεφτόταν 'να τον χρεώσω ή όχι', κ εκείνη την στιγμή του λέω 'μήπως να βγάλω κάτι απο την βαλίτσα;' κ μου λέει 'οχι, δεν πειράζει', τον ευχαρίστησα κ η κουβέντα τελείωσε εκεί.

Αυτό τώρα δεν σημαίνει οτι εγω μεθάυριο έχω το δικαίωμα να πάω ξανα στην Α3 κ να το πάιξω μαγκας, κ να πω οτι στην Αθήνα με άφησαν κ πέταξα με 23 κιλά. Για όνομα του Θεού. Φυσικά και έπρεπε να τον ευχαριστήσω τον άνθρωπο γιατί αν κ παραβίασα τους όρους του εισητηρίου μου, το αναγνώρισα, κ αυτός μου την 'χάρισε'. Δεν έχω μπλε κάρτα της Α3 ακόμα. Αν κ έχω πετάξει σίγουρα περισσότερες φορές απο τον φίλο μας που παραπονιέται, αν κρατήσουμε τον αριθμό 110.

Κ για να τελειώνουμε με αυτό. Δεν πας να πετάς κάθε μέρα; Δεν σημαίνει οτι η Α3 κ οποιαδήποτε Α3 πρέπει να ανεχτούν τον οποιοδήποτε να παραβιάζει συστηματικά τους όρους της. Ναι μεν ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά όλα έχουν ένα όριο. Η κάθε εταιρεία κ επιχείρηση θα γίνει χαλί να την πατήσει ο κάθε καλός πελάτης, όπως αναμφίβολα όπως λές είσαι εσύ, αλλά απο την στιγμή που εσύ σαν πελάτης αρχίζεις κ εκμεταλλέυεσαι την εταιρεία/επιχείρηση, τότε αυτή ίσως αντιδράσει ανάλογα.

Κ αυτό το 'φιλικό' 10ευρω μπορεί να ήταν μια προειδοποίηση, μιας κ η εταιρεία ίσως να μπορεί να δει τι παίρνεις μαζί σου κατα μέσο όρο. Όλοι ανέφεραν νωρίτερα οτι σε χρέωσαν πολύ λιγότερο απο ότι έπρεπε, κ μάλλον για 'προειδοποίηση' πρόκειται, κ βλέποντας οτι έισαι καλός πελάτης τους, χρεώσαν ένα συμβολικό ποσό.

Αντί λοιπόν να είσαι αχάριστος κ να πεις οτι τόσες φορές στην χάρισαν κ να αναγνωρίσεις οτι έχουν κ αυτοί το δικαίωμα να απαιτήσουν απο εσένα αυτά που έχετε αμοιβάια συμφωνήσει, πας να την βγείς κ απο πάνω; Κ εδώ σου έβγαλαν κόκκινη καμιά 10αριά άτομα, κ αντι να πεις 'ντάξει ρε παιδιά, λάθος μου, παροξυσμός της στιγμής ήταν κ το έγραψα, ας το ξεχάσουμε', επιμένεις ακόμα;;;;; Που να σε χρέωναν κ 100 ευρώ τι θα γινόταν!!! Δλδ στις άλλες εταιρείες που σε χρέωσαν στην Ευρώπη, γιατί δεν παραπονέθηκες; Γιατί δεν είπες 'σας έδωσα χψω ευρώ κ θέλω 87 κιλά αποσκευή γιατί είμαι ο πελάτης σας, με έχετε ανάγκη κ κάνω ότι θέλω;'

Ευτυχώς που άνοιξε κ η ΖF τώρα κ έχεις πολλές επιλογές...τυχερέ!

Για να είμαι αντικειμενικός, θα σου δώσω δίκιο στην άποψη οτι 'καποιοι πετάνε μόνο με ένα τσαντάκι' κ τα κιλά που δεν παίρνουν αυτοί θα μπορούσαν ίσως να χαριστούν σε κάποιον άλλον. Αυτό σηκώνει συζήτηση αλλού, μιας κ είναι πολύ 'φιλοσοφικό' ερώτημα, αλλά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση οτι μπορεί εσύ κ εγώ να ποντάρουμε σε αυτό, κ σαν επιχείρημα να απαιτούμε να πάρουμε μαζί την προίκα μας. Μάλλον κ γι αυτό ήσουν ευνοημένος τις 109 απο τις 110 φορές. Είτε γιατί το αεροπλάνο είναι άδειο, είτε γιατί είχε πολλούς 'τσαντάκηδες', κ όχι γιατί πετάς μαζί τους μια φορά ανα τρείς μέρες. Οπότε, ξαναδες το όλο θε΄μα απο την αρχή, κ απο μια άλλη οπτική γωνία, κ θα δεις οτι δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, κ οτι η Α3 δεν σε μισεί τόσο πολύ ώστε να τολμήσει να σε χρεώσει 2 ευρώ το κιλό χωρίς λόγο...

Φιλικά
 
flesland":1cc70kt5 said:
Ωραίοι χαρακτηρισμοί γράφτηκαν πάντως, η εντύπωση που παίρνω είναι οτί όταν κάποιος δουλεύει σε αεροδρόμιο (βλ επίγεια εξυπηρέτηση?) μπορεί να χαρακτηρίζει πελάτες χωρίς να τους ξέρει..οι ίδιοι που πετάν σχεδόν ποτέ, βγάζουν διάφορα κομπλεξ τους ακόμα κ κατά την εργασία τους ...

Δεν ξερεις ποσο συχνα πεταω,δεν ξερεις που εργαζομαι, και επισης δεν ξερεις αν εργαζομαι στο αεροδρομιο , και αν βγαζω κομπλεξ κατα την εργασια μου. Αν ναι, εχω προϊσταμενους να το κρινουν αυτο, και οχι καποιον τυχαρπαστο σε ενα τυχαιο φορουμ στο διαδικτυο. Δια ταυτα, ο χαρακτηρισμος επιστρεφεται στο ακεραιο.
Επισης:
ΝΑΙ, μπορω να χαρακτηριζω και να κατηγοριοποιω πελατες (ακομα και αν δεν ξερω οτι ο συγκεκριμενος ειναι , πχ, ο Θανασης). Γιατι τους αντιμετωπιζω καθημερινα. Οποτε εχω και τον τελευταιο λογο στο θεμα "στυλ και κατηγοριες επιβατων" οπως και στο "συμπεριφορα επιβατων". (Αντε, απαντησα, τωρα ξερεις)

Καποια μερα, οταν βρω χρονο, θα ανοιξω ενα θρεντ με κατηγοριες επιβατων, και τα χαρακτηριστικα τους, οπως τα ζω καθε μερα. Σας υποσχομαι, θα εχει πλακα! :wink:
 
toy2day":vfw40ph6 said:
...Δηλαδή που από τους 100 επιβάτες περίπου οι μισοί έχουν βάρος από 5-10 κιλά δεν μπορεί να γίνει ΓΙΑ 5 ΚΙΛΑ εξαίρεση το πολύ για δέκα επιβάτες??? Πολύ καλομαθημένους μας έκανε λοιπόν η Aegean...

Και αν εσύ είσαι ο ενδέκατος? Θα συνεχίσεις να κλαίγεσαι?
 
Απαντήσεις:
1. Πριν 2-3 χρόνια μπαίναμε από φυσούνες και στα RJ της Α3 για εσωτερικό. Τώρα τελευταία σταμάτησε αυτό, ακρίβηναν οι ναύλοι, και πληρώνουμε υπέρβαρο.
2. Δηλαδή με "τιμώρησαν" και με "προειδοποίησαν" που με χρέωσαν 5 κιλά υπέρβαρο, επειδή ήμουν "κακό παιδί" μέχρι τώρα?
3. Ναι, πάλι καλά που άνοιξε και η Athens και έχω πιο πολλές επιλογές, παραλίγο να γίνει μονοπώλιο η Α3 σε ορισμένους προορισμούς και ώρες.
4. Στο φίλο μου από τη Θεσσαλονίκη: Εγώ δεν είπα ότι "ζορίζομαι" που δεν πάμε από τις φυσούνες, αλλά ότι παλιά πηγαίναμε σχεδόν πάντα, αλλά όχι πια, και δεν με νοιάζει καθόλου αν πηγαίνω με λεωφορειάκι ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ. Ομως, στο πανάκριβο (αν και κορυφαίο) Βενιζέλος πληρώνουμε ακόμα και το καρότσι, και απαιτούμε παραπάνω!
5. Σε καμμιά περίπτωση δεν θα ασχολιόταν η κοπέλα στο γκισέ, με 5 κιλά υπέρβαρο και 10 ευρώ, να φάει το μανίκι να σηκωθεί από το τσεκ-ιν, να με πάει στο γραφείο να πληρώσω με πιστωτική κάρτα και να έχει τους υπόλοιπους επιβάτες να περιμένουν και να βρίζουν όλοι μαζί, κάνοντας ζημιά τελικά στην εικόνα της εταιρείας. Αυτό είναι ΣΙΓΟΥΡΑ τελευταία γραμμή της Α3, και είναι 100% για εισπρακτικούς λόγους. Δεν κατηγόρησα ποτέ υπάλληλο.
6. Οταν λέω "ολοι οι υπόλοιποι" εννοώ αυτούς που δουλεύουν σε μια εταιρία (οχι απαραίτητα ιπτάμενοι) και συμπεριφέρονται όταν διαμαρτύρονται επιβάτες σαν να ήταν οι πρόεδροι της εταιρείας. Ξαναλέω, Η "ουσία" είναι που θα έπρεπε να τους απασχολεί - η ικανοποίηση του πελάτη και τίποτε άλλο. Κολλήσαμε δηλαδή στα τυπικά, και χάσαμε την ουσία.
 
toy2day":9fnmehvq said:
το θεωρώ ξεφτίλα, ειδικά με 235 ευρώ εισιτήριο, για να πετάξω στριμωγμένος σε RJ-112 (και όχι 100!), και στην τελική ανάλυση, ΝΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΕΤΑΩ 10 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑΙ, ΕΧΩ ΜΙΛΙΑ, ΝΑΙ, ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΥΧΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ.


Αντί να τα γράφεις όλα αυτά σε αυτό το φόρουμ, γράψε τα αδειάσειστα επιχειρήματά σου προς το αρμόδιο τμήμα της Αιγαίου. Να είσαι σίγουρος ότι ήδη περιμένουν το e-mail σου. Αλλά προφανέστατα αναγνωρίζεις κι εσύ ο ίδιος ότι έχεις αφοδευμένη τη φωλιά σου και ότι δεν έχεις τίποτα να διεκδικήσεις, από τη στιγμή που η ίδια η εταιρεία -προς τιμήν της- σε έχει προκαταβολικά ενημερώσει για τα προνόμια σου ως frequent flyer και την εμπορική πολιτική της ως προς την τιμολόγηση του επιπλέον βάρους. "Dura Lex, Sed Lex" έλεγαν οι Ρωμαίοι...

Στην απίθανη περίπτωση που πιστεύεις ότι έχεις 1000% δίκιο, στείλε τους τα στοιχεία της πτήσης και αυτοί θα βρούνε τη θρασύτατη και ανεύθυνη υπάλληλο που είχε το θράσος να σε χρεώσει 10 ολόκληρα ευρώ, εσένα που έχεις κάνει τόσες χιλιάδες μίλια με την Αιγαίου. Ευτυχώς έχεις και μάρτυρες τους άλλους συνεπιβάτες που περίμεναν στην ουρά. Το ξέρεις ότι αυτή τη στιγμή μπορεί να χρεώνει κάποιον άλλο άτυχο επιβάτη; Το ξέρεις ότι υπάρχει περίπτωση να σε ξανατσεκάρει και να σε ξαναχρεώσει; Μην καθυστερείς, στείλε επώνυμα τα στοιχεία σου και σώσε την Αιγαίου από την καταστροφή.

Μεταξύ μας, τον τελευταίο καιρό, πέρα από τη φήμη για την ένταξη της Αιγαίου στην Αστροσυμμαχία, κυκλοφορούσε η φήμη για την ύπαρξη υπαλλήλου που χρέωνε υπέρβαρο σε ανυποψίαστους επιβάτες.
 
10 Ευρώ με πιστωτική? Μια χαρά σε βρίσκω. Καλά τους έκανες, αν το ήξεραν δε θα σου χρέωναν το υπέρβαρο.
Δεν απάντησες, ο εργοδότης σου γιατί δε σε αποζημιώνει για το υπέρβαρο που είσαι αναγκασμένος να έχεις λόγω δουλειάς? Μήπως τελικά είναι αυτός που εφαρμόζει εισπρακτική πολιτική εις βάρος σου?

nough said :evil:
 
seven4seven":17f7llx7 said:
Δεν ξερεις ποσο συχνα πεταω,δεν ξερεις που εργαζομαι, και επισης δεν ξερεις αν εργαζομαι στο αεροδρομιο , και αν βγαζω κομπλεξ κατα την εργασια μου. Αν ναι, εχω προϊσταμενους να το κρινουν αυτο, και οχι καποιον τυχαρπαστο σε ενα τυχαιο φορουμ στο διαδικτυο. Δια ταυτα, ο χαρακτηρισμος επιστρεφεται στο ακεραιο.
Επισης:
ΝΑΙ, μπορω να χαρακτηριζω και να κατηγοριοποιω πελατες (ακομα και αν δεν ξερω οτι ο συγκεκριμενος ειναι , πχ, ο Θανασης). Γιατι τους αντιμετωπιζω καθημερινα. Οποτε εχω και τον τελευταιο λογο στο θεμα "στυλ και κατηγοριες επιβατων" οπως και στο "συμπεριφορα επιβατων". (Αντε, απαντησα, τωρα ξερεις)


Ε αφού έχεις τον τελευταίο λόγο, πάω πάσο , ευχαριστούμε που μοιράζεσε το προνόμιο. Λυπάμαι που στην δουλεία σου έχεις τόσους με περίεργες απαιτήσεις (την δουλειά με εύκολους πελάτες την κάνουν εύκολα κ ρομπότ).

Επίσης αν θες, πες μου ποιον χαρακτηρισμό επέστρεψες (εννοείς αυτούς που απέδωσες σε πελάτες της εταιρείς σου;) αλλά κυρίως γιατί απάντησες επι προσωπικού σε ένα ποστ που δεν ανέφερα ούτε το όνομα σου αλλά κ δεν δουλεύεις σε αεροδρόμιο (σωστά, όποιος έχει την μύγα...)


aakunz":17f7llx7 said:
Απλά να προσθέσω ότι με τη νέα εικόνα που αρχίζει να διαμορφώνεται στις αερομεταφορές και στη χώρα μας, ετοιμαστείτε να ξεχάσετε πολλά από όσα ξέρατε... κυρίως το "τζάμπα" επιπλέον βάρος. Όταν θα αρχίσει να καταρρέει και το τελευταίο οχυρό που έδειχνε "ανοχή" σε τέτοια ζητήματα και θα αρχίσει να λειτουργεί με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, να δω τότε πόσα θα δίνετε για να μεταφέρετε την προίκα σας.

Συμφωνώ με αυτό, από τα πιο ουσιώδη που γραφτηκαν στο τοπικ. Μένει να δούμε αν θα επαληθευτεί (αφού μάθουμε σε ποια κατηγορία επιβάτη ανήκουμε από τον έχοντα τον τελευταίο λόγο :D )..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top