Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η Turkish κάνει δώρο 5000 μίλια σε όσους γιατρούς είναι μέλη του Miles&Smiles (FFP της εταιρίας) εφ' όσον ανεβάσουν στο site το δίπλωμά τους και όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα έγγραφα.

:arrow: http://www.turkishairlines.com/en-int/c ... =&utm_term

Φαντάζομαι οτι έτσι δημιουργούν μια "βάση" με τους γιατρούς και ξέρουν ανα πάσα στιγμή αν σε κάποιο αεροπλάνο που χρειάζεται γιατρός για κάποιον άλλο επιβάτι, αν υπάρχει κάποιος. Ισως έτσι γλυτώσουν και μερικά medical diversions. Δεν γνωρίζω για άλλη εταιρία που να έχει κάνει κάτι αντίστοιχο, γνωρίζει κανείς άλλος;
 
Eιχε και η LH το "doctors on board" πρόγραμμα, πριν 4-5 χρόνια μου φαίνεται. Είχα γραφτεί αλλά δε με χρειάστηκαν ποτέ...
 
Σύδνεϋ

Κωνσταντινούπολη-Σύδνεϋ χωρίς ενδιάμεσο σταθμό από το 2014 εξετάζει η Turkish. Οψόμεθα...
 
Η απόσταση IST - SYD σε απολύτως ευθεία γραμμή είναι περίπου 15.000 χλμ, βλ. εδώ http://www.gcmap.com/mapui?P=ist-syd&MS=wls&DU=km
Σε αυτά, ας προσθέσουμε και άλλο ένα 5% περίπου (700 - 800 χλμ.) για την πραγματική διαδρομή που θα ακολουθούσε ένα αεροσκάφος σε αυτό το δρομολόγιο, οπότε βγαίνει μία απόσταση κάτι λιγότερο από 16.000 χλμ., που είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν που μπορεί να διανύσει το Β 777-300ER (ο τύπος με τη μεγαλύτερη εμβέλεια αυτή τη στιγμή στο στόλο της Turkish), καθώς η Boeing διαφημίζει την τυπική εμβέλεια του αεροσκάφους στα 8.000 μίλια ή 14.800 χλμ και αυτό υπό ιδανικές συνθήκες ανέμων, βάρους κλπ. Μάλιστα, όπως είχε δηλώσει ο Tim Clarke (Πρόεδρος της Emirates) τα B777-300ER της εταιρίας του μπορούσαν να διανύσουν την απόσταση Dubai - Los Angeles (13.150 χλμ. σε ευθεία γραμμή) westbound μόνο με μειωμένο φορτίο (καθόλου cargo και 20 θέσεις επιβατών έμεναν κενές). Πρακτικά, συνεπώς, το δρομολόγιο Istanbul - Sydney δεν βγαίνει nonstop με τον υπάρχοντα στόλο (αν βέβαια επιθυμείς να βγάλεις λεφτά από την πτήση, μεταφέροντας τον ανάλογο αριθμό επιβατών και φορτίου), γι' αυτό και είχε ακουστεί ότι θα πραγματοποιείτο με μία στάση στη Τζακάρτα. Θεωρητικά υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης αεροσκαφών μεγαλύτερης εμβέλειας (Β777-200LR, A345), αλλά νομίζω ότι το κόστος συντήρησης ενός ακόμη subfleet type θα ήταν πολύ μεγάλο, χωρίς να εγγυάται την κερδοφορία του δρομολογίου (είχα διαβάσει ότι η Air India, που χρησιμοποιεί τόσο B777-300ER όσο και B777-200LR, διαπίστωσε ότι το κόστος χρήσης και των δύο τύπων ήταν το ίδιο, αλλά τα έσοδα σαφώς μικρότερα για το B777-200LR, καθώς μεταφέρει περίπου 100 επιβάτες λιγότερο).
 
Ένα τέτοιο δρομολόγιο απευθείας μόνο με B777-200LR, A340-500 & B787-800 θα μπορούσε να πραγματοποιήσει.
Σε κάθε περίπτωση τέτοιου στυλ nonstop πτήση είναι πολύ επίπονη για τον επιβάτη, ακόμη και της business class. Καλώς ή κακώς η ενδιάμεση στάση με λίγο ξεμούδιασμα και περπάτημα είναι απαραίτητη. Παρόμοια πτήση Singapore-Newark με διάρκεια περίπου 19 ώρες ήδη πρόκειται να καταργηθεί από Σεπτέμβριο 13 καθόσον δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής όσο η αντίστοιχη μέσω Φραγκφούρτης
 
Αν μού επιτρέπετε να προσθέσω και εγώ το σχόλιό μου,τέτοιες non-stop πτήσεις θα είναι εφικτές στο μέλλον για μία νέα γενιά ταξιδιωτών,θα γίνονται από αεροσκάφη άλλης τεχνολογίας,τα οποία δεν έχουν σχεδιαστεί ακόμη και θα έχουν άλλες ταχύτητες,άλλα καύσιμα και ούτω καθεξής.Μπορεί να τα δρομολογούν άλλες,νέες αεροπορικές εταιρείες,ποιός ξέρει....."Αναμνήσεις από το Μέλλον".
Τώρα πού έχω μπροστά μου τον παγκόσμιο άτλαντα,βλέπω ότι θα μπορούσε ίσως το αεροπλάνο να κατεβαίνει στο Ντάργουιν,στο βορειότερο μέρος τής Αυστραλίας,πραγματοποιώντας το Κωνσταντινούπολη-Αυστραλία άνευ σταθμού αλλά και πάλι δεν βγαίνουν τα κουκιά μέχρι το Σίδνεϊ.Επιπλέον έτσι εμπίπτει σε άλλες διατάξεις αεροπορικών δικαιωμάτων για το σκέλος Ντάργουιν-Σίδνεϊ,οπότε γι αυτό τούς είναι προτιμότερη η Τζακάρτα. Εμείς έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να κάνουμε ποτέ αυτό το ταξίδι...(δεν κοστίζει όμως χρόνο και χρήμα να το φανταζόμαστε)!
Συγκρίνοντας λοιπόν τήν απόσταση Ντάργουιν-Σίδνεϊ πάνω στούς χάρτες με το "Χρονικό Υποδεκάμετρο" και προσέχοντας οι χάρτες να είναι στην αυτή κλίμακα,βλέπω ότι είναι ακριβώς ίδια με τήν απόσταση Λονδίνο-Λάρνακα.(Η άχρηστη πληροφορία τής εβδομάδας).
 
Τρέψτε να προλάβετε, όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα η Comfort Class της εταιρείας καταργείται στα B777-300. Μπορεί να ήταν η καλύτερη premium economy στην αγορά αλλά δεν ήταν επιτυχημένη για την εταιρεία.
 
Νέες επεκτάσεις στην Νότιο Αμερική το 2014, μετά το Σάο Πάολο (ξεκίνησε το 2009) και το Μπουένος Άιρες (2012) η επόμενη χρονιά θα είναι μεγάλων επεκτάσεων

Καράκας 9727 χλμ μακριά που εξυπηρετείτε από AF,AZ,IB,LH,S3/TP,UX & Aserca & Conviaca/Orbest

Αβάνα 9998 χλμ μακριά που εξυπηρετείτε από AF/KL,BV,DE,SU,UX,VS & Cubana

Μπογκοτά 10750 χλμ μακριά που εξυπηρετείτε ΜΟΝΟ απόAF,IB,LH & Avianca

Πόλη του Μεξικό 11433 χλμ μακριά που εξυπηρετείτε από AF/KL,BA,IB,LH & Aeromexico

Τρέμε Κόλπε…. μόνο Μπουένος Άιρες και Σάο Πάολο εξυπηρετούνται,...... φέτος ξεκίνησε και η ΕΥ στο GRU...α...ΕΚ πάει και Ρίο (όχι αντίριο).
 
Μια ματιά στο ανθρώπινο δυναμικό των Τουρκικών Αερογραμμών 53 ‘Έλληνες πιλότοι και σύντομα ‘Έλληνες φροντιστές – αεροσυνοδοί.
http://www.onalert.gr/stories/ellines-p ... erogrammes
 
Top