και γιατί στην νΟΑ ακολούθησαν την τακτική της ακύρωσης, ίσα ίσα, αφού είναι ιδιωτική εταιρία, κέρδος θα είχε (διαφήμηση) αν κρατούσε και το παλιό πρόγραμμα. Άρα, πιστεύω ότι δεν υπάρχει λογική μάλλον. Μπορούν να αποφασίσουν ότι θέλουν. Έχουμε παραδείγματα απο συγχωνεύσεις άλλων ιδιωτικών εταιριών, όπου διατηρήθηκαν οι λογαριασμοί των μιλίων?gmmour":3vu3t4an said:Εμένα κάτι μου λέει ότι μάλλον θα έχεις και gold member status στην Star Alliance, αν όλες οι φήμες βγουν αληθινές, οπότε μάλλον να χαίρεσαι θα έπρεπε!
Τώρα η μετάβαση από την κρατική OAL στην νέα, ιδιωτική και πλήρως ανεξάρτητη NOA πράγματι δημιούργησε ένα θέμα στους frequent flyers, αλλά νομίζω ότι η μετάβαση και συγχώνευση μεταξύ ιδιωτικών εταιρειών είναι άλλο πράγμα (όπως έχει δείξει και η εμπειρία) και οι Frequent Flyers δεν βγαίνουν ζημιωμένοι, μάλλον κερδισμένοι από τον συνδιασμό!